ehkä mulla eniten just tuo kännikompurointi särähti korvaan. tuon luokan väitteille kaipais jotain uskottavampaa. Lisäksi, ku ei Sauerlandin jätkät erota ees feikki tiliä Twitterissä, nii ei heidänkään ulosteesta aina varma voi olla (linkkaan ku pääsen koneelle)Usko tai älä, niin nykyäänkään ei ihan kaikkeen löydy lähteitä joita linkittää internetin keskustelufoorumeille. Sen verran kuitenkin olen tekemisissä nyrkkeilyhenkilöiden kanssa ja noista asioista on puhuttu ihan sellaisten ihmisten toimesta, jotka Heleniuksen lähellä on, että mulla ei ole mitään syytä kyseenalaistaa puheita. Vai antoiko lauantainen esitys sulle jotenkin erilaisen kuvan robben treenaamisesta? Tuo kännikompurointi on ihan oma epäilys/veikkaus, vaikka muistelin Sauerlandin porukan jotain sellaista vihjanneenkin.
edit: en ollut Robben esitykseen tyytyväinen, mut en keksi satujakaan. Tai ehkä juttus totta on, mut ei niihin mitään internetistä löydä. Sen jo sanoitkin, mut ei poista sitä faktaa, että ne on vain sun sanoja. Jos joku toinenki tulee sanoon "kuulleensa" samoja settejä, niin olis jo aika kertoa, että mistä. Muuten menee silkaksi mustamaalailuksi ja olette kumpikin "kuulleet" asian netistä tai muuten vain kolmannelta osapuolelta.
edit2:
En kyllä nyt osaa sanoa, mihin tuo kommentti liitty. En osaa twitteriä käyttää
Viimeksi muokattu: