(Nyky)softien hitaus

Mä olen koko ketjun alkuperäisestä väitteestä täysin eri mieltä. Musta osa nykysoftista on todella nopeita, osa "ihan ok" ja osa hitaita.
Raudan kehitykseen nähden, jotkut softat on aivan tautisen hitaita.

Otetaan vaikka MS Office. Joku Wordi tai Exceli avautui mielestäni paljon nopeammin office 2007-2016, kuin mitä nykyään 365.

Lisäksi monien valikoiden availu on tahmeaa.

Outlook on todella tahmea nykyään, varmaan joka maili pitää ladata joka kerta pilvestä kun plärää niitä läpi.

Teams on ihan älyttömän laginen.. keskusteluitakin pitää skrollatessa vissii ladata pilvestä kokoajan.. olis mulla levytilaa lokaali backupillekin.. meinaa joskus vähän onnetonta ilman internettiä, kun ois halunnu tarkistaa jotain.

VS2015-2019 (ja varmaan 2022) on hitaita vrt 2008 tai 2010.

2010 noita avattiin vielä pyörivältä levyltä. Kyllähän noi uudet pelittää ihan jees sitten kun kaikki on avattu.

Noita kun käyttäisi jollain 2008 aikasella PCllä, niin voisi olla ihmetystä..

Ehkä ongelma on joku pilvi synkkallu tai firman säädöt..

Koska softassa offline-sisältöä on tyyliiin ainoastaan asetukset.
Itse tekisin sovelluksen ainakin niin että sisällön lataus ei vaikuttaisi sovelluksen käynnistymiseen. Jonkunlaisen pääsivun voisi ladata ensin ja tehdä jonkunlaisen latausindikaattorin mistä selviää käyttäjälle että tietoja haetaan..

Mutta joo. Mitä oon aiheesta nähyt juttuja niin monesti on toistunut, että koodaajilta odotetaan ennemmin uusia ominaisuuksia, mitä sitten pitää esitellä aika tiuhaankin tahtiin sensijaan että nykyistä softaa tehtäisiin paremmaksi tai sitten niitä ominaisuuksia tehtäisiin huolellisemmin..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 580
Jäsenet
75 453
Uusin jäsen
Kalakissa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom