Mulla on näytönohjaimena MSI GTX 1080Ti GAMING X TRIO ja pelatessa lämmöt nousee niin korkeelle, että alkaa throtlaamaan ja tuulettimet pyörii 100%. Mulla on muuten melko äänetön kone joten aloin miettimään pitäisikö laittaa kortti vesille. Tahnoistahan tuo on luultavasti kiinni, mutta kova äänisempiä nämä näytönohjaimet on joka tapauksessa kuin haluaisin niin aloin miettimään kun nykyisin on noita AIO ratkaisuja, että jos sellaisen laittaisi näytönohjaimelle. Googlettamalla löysin Kraken G12 mikä vaikuttaisi siinä mielessä täydelliseltä, että loppuvuodesta ostan todennäköisesti uuden näytönohjaimen niin voisin siirtää siihen vesijäähdytyksen. Tietysti voi olla, että tuon vesijäähdytyksen avulla saan ylikellotettua sen verran ettei tule uutta ostettua vielä. Mikä noista Krakenin seteistä on näytönohjaimelle järkevin?
Vai onko projektissa mieltä ylipäätänsä? Vihaan kaikki ylimääräisiä ääniä ja vaikka olen aina hiljaisimpia kortteja ostanut niin ei ne kyllä koskaan sellaisia ole ollut, että olisi voinut olla tyytyväinen siihen kuinka hiljaisia ovat. Aikoinaan oli koko kone vesijäähdytettynä missä oli se kiva ettei ääntä lähtenyt, mutta kortin vaihto oli paljon isompi projekti. Tällainen pelkkää korttia koskeva setti voisi olla näppärä tuonkin suhteen.
EDIT: Koneen muut osat ja kotelo yms. näkyy spekseissä.
Vai onko projektissa mieltä ylipäätänsä? Vihaan kaikki ylimääräisiä ääniä ja vaikka olen aina hiljaisimpia kortteja ostanut niin ei ne kyllä koskaan sellaisia ole ollut, että olisi voinut olla tyytyväinen siihen kuinka hiljaisia ovat. Aikoinaan oli koko kone vesijäähdytettynä missä oli se kiva ettei ääntä lähtenyt, mutta kortin vaihto oli paljon isompi projekti. Tällainen pelkkää korttia koskeva setti voisi olla näppärä tuonkin suhteen.
EDIT: Koneen muut osat ja kotelo yms. näkyy spekseissä.