Missään en ole sanonut että olisi huono kehityssuunta. Sinä olet itse tehnyt jotain virheellisiä tulkintoja ja ilmeisesti sinulla on pelkoihin joku fiksaatio.
Kyllä näin monet tekevät player vs. player peleissä koska sillä saadaan selvää etua sellaiseen pelaajan nähden joka ei näin tee.
Hienoa tekniikkaa jota monikaan ei välttämättä käytä koska käyttämättä jättämällä saavuttaa etua. Hyvin yksinkertaista.
Toki asia on eri pelatessa jotain yksinpelejä joita itsekin tykkään pelata kaikki karkit tapissa. Sellaiseen pelailuun tekniikka toki tuo kivoja efektejä.
Ja tämä on ihan täyttä paskaa. Itse olet virheellisiä tulkintoja tehnyt siitä mitä olen sanonut.
NVIDIA-spekulaatioketju (Volta/Turing)
Tuosta siis ilmeisesti sinä sait kilarit ja aloit keksimään keikenlaista paskaa ja vääristelemään sitä mitä olen sanonut.
En ymmärrä että miten ihmeessä onnistut tulkitsemaan tuosta että minä PELKÄÄN että pelit pyörii jatkossa 24fps. Kunh ainut mitä yritin selventää tuossa on se että nyt julkaistavalla raudalla saadaan reaaliaikaisesti rendattua säteillä leffoissakin tutuksi tulleella 24fps:llä.
Sitten lähinnä kysymyksenä heitin ilmoille että onko säteet nyt niin hottia että jopa peleissä olisi jatkossa ihan täysin ok että ne pyörii 24fps.
Miten ihmeessä saat tuon väännettyä jotenkin että pelkään näin käyvän?
Jos tuolla julkaistulla raudalla tuon tason säteilyä meinataan harrastaa niin eiköhän se ole aika selviö.
Niin demoissa voidaan esittää valikoidusti juuri se mitä halutaan ja silloin kun päästään valitsemaan niin sinne ei suinkaan valita sitä huonointa mahdollista tilannetta vaan se kaikista paras mahdollinen tilanne. Eli mikä näyttää hienolta ja mikä pyörii sulavasti.
Kyllähän tuota nyt aika kattavasti esiteltiin. Ja mahtuihan sinne jopa yksi mokakin joukkoon joka paljasti että raskasta tuo on. Tanssilattia demossa unohtui RTX päälle kun ajettiin kameraa uudeen kohtaan ja oli aika pilkkimistä se siirtyminen. Paljasti sen että raskasta tuo on ja ne efektit mitä tullaan tässä lyhyen ajan sisällä näkemään niin tulevat olemaan vaatimattomampia.
Muutenkin se että ns. interaktiiviset demot oli lähinnä kamera paikallaan, paitsi BF V jossa sitten vastaavasti mentiin hidastettuna herätti ainakin itselläni enemmän epäilyksiä kuin vakuutti.
Tuon jökkimisen voit nähdä vaikka tästä
Sinä saat toki fanittaa tätä säde hömppää niin paljon kuin haluat mutta älä rupea vääristelemään sitä mitä olen sanonut ja vastavuoroisesti voisit antaa myös minulle oikeuden epäillä että onko tämä kaikki nyt niin hienoa.