kvjanhun
Tukijäsen
- Liittynyt
- 12.01.2021
- Viestejä
- 57
Suttuisuus ja input lag ei kyllä soittele mulle kelloja käytännön kokemuksina. Lienee jotain, mitä vain DLSS:n ja framegenin kanssa pitäisi kokea, mutta mitkä ei kyllä käytännössä ilmene itselleni mitenkään, missään peleissä. DLSS skaalaus aiheuttaa satunnaisia artefakteja tietynlaisiin kuvioihin ja valoihin, mutta sekin on dramaattisesti vähentynyt viimeisten versioiden myötä.Mikä niissä on käsittämätöntä?
Matala resoluutio ei ole myöskään tuntunut tarpeelliselta, useimmiten pelaan 2.25x dldsr kanssa 2560x1440 resolla.
Ei siinä siis, eihän kukaan pakota laittamaan kaikkia grafiikkaherkkuja ja säteenseurantoja päälle, niin pystyy pelailemaan mitä vaan ihan natiivina, mutta en myöskään keksi mikä tarve ihmisillä on näiden DLSS teknologioiden päälle kusemiseen. Ne toimii vallan hyvin eikä todellakaan tarkoita, että niiden käyttäminen olisi valtava kompromissi. Enemmän koen itse kompromissina jättää path tracingin käyttämättä.