Itse itselleni vastaten: Ilmeisesti Proshopilta ostaessa et saa edes testata tuotetta tai poistaa niitä folioita kortin ympäriltä, koska muuten tuotetta ei voi enää palauttaa normaalin 14vrk palautusajan mukaisesti. Palauttamani Astral ei tätä tarkastusta läpäissyt ja nyt ehdottivat, että he voivat joko tuhota kortin tai lähettää sen minulle takaisin postimaksua vastaan.Itse katselin tuossa samaa. Toivoin kyllä tuotekorttia avatessa, että Gigabytejä olisi ollut enemmänkin, mutta ei.
Myyköhän ne palautettuja kortteja ihan uusina tuolla, kun tasaisin väliajoin tulee jotain korttia 1kpl myyntiin, vaikka ei ole ollut edes toimitusaikaa tiedossa hetkeä ennen. Demo/Outlet -puolella lisäksi ollut aika hiljaista Proshopilla vs. Verkkis.
Tuo Astral lienee ainakin jäänyt eiliseltä (bottiosto estetty tms) tai sitten se on minun palauttama yksilö. Oli saapunut Proshopille eilen.
Viestissä tuli lisäksi liuta kuvia missä näkyy esim. folion poistosta liimajäämiä ja yksi sormenjälki. Lisäksi sanoivat, että olen poistanut sarjanumeron kortista (en ole tätä tehnyt), joten he eivät voi tietää onko kortti edes heiltä tilattu.
Onko muilla tuolla kohdalla joku sarjanumero?
Selvisi ainakin syy miksi Proshopin outlet -puolella on kohtuu rauhallista.