Onkos muut laitelleet Zotaciin jotain muita biosseja sisään, ja onko ollut mitään vaikutusta power limittiin? Reditissä tuntuu porukka jotain kokeilleen mutta eri biosista huolimatta ei taida sieltä luetun perusteella nämä kortit suostua enempää watteja imemään, niin mietin viitsiikö itse edes kokeilla jotain tuollaista jos nyt jossain kohtaa kokeilisi maksimit tästä saada irti.
Mulla Trinity OC:ssa 370w biossi ja hyvin rokkaa. Power draw pelistä riippuen 350-365w välillä, ihan kuten vaikka TUFissa omalla biossillaan. Käytännössä ajelen kuitenkin 850mv ja 1875mhz, jolloin mikään peli tai testi ei toistaiseksi ole osunut power limittiin, vaikka jotkut yli 330w käy näinkin.
Muisteja on helppo testailla esim ilmaisella quake 2 RTX:llä. Siinä alkaa n 5-10 minuutin jälkeen tuulettimet huutaa ja kellot laskea, vaikka core lämmöt ei mitenkään korkeat, jos muistit kuumenee liikaa.
Vaivaako tuo vain 3090:iä? Mä olen Quake 2 RTX:ää pelaillut +1200 muistikelloilla 3080:llä ilman ongelmia. Suorituskyky alkaa laskemaan vasta +1300mhz eteenpäin, eli vakaat kellot vaikuttaisi tuossakin olevan.