Myös g-sync alueella voi tietyissä tilanteissa esiintyä repeilyä g-sync päällä.
Suosituksena g-sync (tai compatible) kanssa on käyttää v-sync, mutta niin että on myös fps limit 3-5 alle max Hz.
Jos fps on alle max Hz, niin v-sync ei varsinaisesti aktivoidu (tuoden input lag haitat) mutta silti v-sync hoitaa g-sync alueella frametime variancee ja poistaa viimeisetkin repeilyt.
FPS limit vähintään 2-3 alle max Hz varmistaa ettei frametime variance aiheuta hetkellisiä fps limitin ylityksiä jolloin taas menisi v-sync oikeasti päälle.
Täältä löytyy selitykset tälle, kysymykset 2-4:
Many G-SYNC input lag tests & graphs -- on a 240Hz eSports monitor -- via 2 months of testing via high speed video!
blurbusters.com
Toki jos pelaa jotain cessiä tosissaan, niin sitten suositaan v-sync off ja ilman fps limittiä koska input lag on pienin mahdollinen.