Käytät siis jonkun kolmannen osapuolen rikkomia versioita ajureista kun kuvittelet, että on parempi luottaa johonkin tuntemattomaan internetin aktivistihakkeriin kuin nVidiaan?
Vai itse aloit sorkkimaan ja poistelemaan ajureista osia?
Ei sitten päähän juolahtanut, että sitä telemetriadataa voidaan tarvia esim. siihen, että ajurit saa näyttiksestä kaiken oleellisen tiedon jonka perusteella säädellä sen toimintaa?
Ajureille on työkalu eli aivan kuten nVidiakin itse kasaa asennuspakettinsa ennen julkaisua: laitetaan vaikka tuo uusi grafiikka ajuri, toi edellinen physX ajuriversio eikä tätä beta testausvaiheessa olevaa versiota, sitten HDaudio ajurit, usbc, cpl, xperseilyt, datan seurannat päälle yms. ja ohjelma tekee osioistansa valmiin asennuspaketin joka julkaistaan sitten.
Ohjelmalla pystyy tuosta vaan rasti ruutuun periaatteella poistamaan turhia ominaisuuksia ajureista.
En ole itse kokeillut kun tulee aina valmiiksi uudet turhasta roinasta puhdistettu ajuri paketti, kuvia olen katsellut työkalusta ai että tuollein. Työkalun saa itsekkin ladattua jos haluaisi.
Jos haluaa lisätä tai poistaa tuon tai tämän turhakkeen ottaa rastin pois ohjelmalla ja se tekee siitä WHQL tai nykyään DCH ajureistasi samanlaisen valmiin ja alkuperäisen asennuspaketin joka vain asennetaan normaalisti.
Clean ajurit toimivat ihan samalla lailla kuin muokkaamattomat alkuperäiset.
Ei vaikuta xxxkan vertaa johonkin ajureiden tai kortin toimintaan.
Käyttämässäni ajureissa vain tarvittavat osiot: Graphics Driver+PhysX+USB-C ja NCP.
Voisin kyllä poistaa USBnkin kun kun sitä ei taida kortissani olla, edellisessä 2080Ti oli toi C-versio.
Poistettu turhat Audio osuudet ja noi aiheettomat tietojen lähetykset yms. turhakkeet. Ja toi xPerience turhake.
Varoituksen sana vielä että puhdistetut ajurit poistavat mahdollista stutteria/mikrostutteria kun vähentävät ajureista tulevia lagi-piikkejä OS:ssä jos vaikka seurailee latency checkerillä tjsp. kun
dataa ei enää satunnaisesti lähetetä nahkatakki miehelle, voi aiheuttaa myös pientä nettiviivettä kun ajurit lähettää pienen kerätyn tietopaketin nVidian servereille osoitteeseen X, kiitos *****waren jotka ovat ajureissa.
Eli ÄLÄ KÄYTÄ tuollaisia ajureita. LaDex myös (Edit. +Lacsative), pysykää kaukana noista ajureista.