NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
839
  • Product 2958600 is no longer available

Ehti ostosnapin nähdä, muttei ei onnannu latasi pitkään.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
Uskomaton paine kyllä tuossa RTX3070Ti, kun on älytön price per perfomanssi tuohon hintaan. Ei onnistunut täälläkään, ei tullut ostonappia edes näkyville.
 
Liittynyt
28.09.2021
Viestejä
144
Ehdin nähdä ostonapin, mutta tais tulla liikaa rämpättyä F5:sta, kun tulikin sitten temp bännit? Kannattaako sitä itse ostonappiakin painaa näköjään vaan kerran?
 

sz1

Liittynyt
24.04.2021
Viestejä
165
Eipä onnistunut....Harrastuksen vuoksi, toki päivitys ylemmäksi olisi kelvannut. Painoin F5 kerran ja ostoa muutaman kerran:
You are being rate limited
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
408
Mä näin parikin nappia ja painoin molempia. Ei vielä tiedä mitä on oikeasti myyty. Noita voi vapautua ja toisaalta koska cloudflare heittää taas terveisiään.


Yritin kahdella koneella, sain molempiin (3080ti ja 3090) ostonapin näkyviin mutta en saanut
Nämä kaksi tosiaan itsekin näin ja teknisesti painoin. Sitä 3070 Ti nappia en edes nähnyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
25
Sama täällä, osto nappi näkyi, ei toiminut, tuntu siltä että alle sekunnissa meni kaikki, onkohan botit asialla?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 002
Yritin kahdella koneella, sain molempiin (3080ti ja 3090) ostonapin näkyviin mutta en saanut
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Rekrysin kolme kaveria avuksi, joiden tiesin olevan koneen äärellä. Itsellä neljä selainta + kännykkä. Kaveri sai kännykällä mulle 3080 Ti. Oli vissiin joku muukin yrittämässä.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Hyvä asiakkaamme
Proshop a/s kiittää tilauksestasi. Käsittelemme sen mahdollisimman pian. :)
Onnittelut! :)

Kyselin aspasta olisiko omaa ASUS GeForce RTX 3080 Ti TUF 1269€ tilausta mahdollista vaihtaa tuohon 3070 Ti:hin. Ei onnistunut. Saa nähdä kauanko jaksan pitää tuota tilausta sisällä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
956
Kannattaako näissä hakata f5:a itse tuotesivulla vai jossain 3070 listauksessa esim? Koitin itse sitä 3070 listaa päivitellä kun se tuntui latautuvan nopeammin kuin itse tuotesivu mutta en kerennyt edes osta nappia nähdä.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Onnittelut! :)

Kyselin aspasta olisiko omaa ASUS GeForce RTX 3080 Ti TUF 1269€ tilausta mahdollista vaihtaa tuohon 3070 Ti:hin. Ei onnistunut. Saa nähdä kauanko jaksan pitää tuota tilausta sisällä.
Itse kyselin olisiko voinut tuota Asusksen 3080 Ti TUF mallia vaihtaa tuohon MSI 3080 TI Ventus 3X malliin 1269 hinnalla. Samanhintaisia ovat ja toista löytyisi "vapaana" varastosta. Ei käynyt. :/
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Eiköhän nuokin kaikki tämän päivän tarjolla olevat mene alta aikayksikön kun kello räpsähtää kolme, ostonappi ilmestyy kuitenkin vasta 15:00:06 ja tuossa välissä saldot tyhjentyvät maagisesti.

Pessimisti ei pety koskaan.
Ja näinhän siinä kävi... Ei tossa mitään ehdi tekemään, osto-nappi voi jossain sivulla välillä vilahtaa, mutta yhtä tyhjän kanssa. Nythän siellä olisi ollut kiinnostavia 3 tuotetta, 3070 Ti , 3080 Ti ja 3090, mutta ei niitä millään sieltä ehdi ostamaan, vaikka kuinka klo 15 olisi paikalla.
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
291
Jahas, ensiyrittämällä näistä karkeloista tuleekin sitten päivitettyä.

Kannattaako näissä hakata f5:a itse tuotesivulla vai jossain 3070 listauksessa esim? Koitin itse sitä 3070 listaa päivitellä kun se tuntui latautuvan nopeammin kuin itse tuotesivu mutta en kerennyt edes osta nappia nähdä.
Itse sain läpi 3070ti tilauksen ihan F5 reflekseillä (mitä tosin on RTS peleistä treenattu :p). En yrittänyt itse tuotesivua vaan tarpeeksi rajattua Search-toimintoa, missä siis hain itse tuotekoodilla+muita rajauksia niin, että VAIN haluamani tuote latautuu = kai sitten nopeampi, ja Osto painikekin oli katseltu etukäteen mihin ilmestyy etc, joten ei nyt ihan valmistautumatta tullut 100% yrittämällä tuloksia. Arvelin, että suurin osa ihmisistä pitää nimenomaan tuotesivua avoinna/lataa, mutta sehän menee ihan denial of service jumiin luonnollisesti. Kannatii näemmä ottaa oppia edellisistä "ostonappikikoista" missä myöskin hakua hyödynnettiin.

Time.is varmistelin, että olenko monta sekuntia (sekunnin tuhannesosaa) jäljessä nettiyhteydellä ja 14:59:59 kohdalla F5 ja noin sekunnin sisään olikin jo Osto-nappi painettu (thanks kuitunetti).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
839
Kannattaako näissä hakata f5:a itse tuotesivulla vai jossain 3070 listauksessa esim? Koitin itse sitä 3070 listaa päivitellä kun se tuntui latautuvan nopeammin kuin itse tuotesivu mutta en kerennyt edes osta nappia nähdä.
Itse testasin tätä, tuotesivulle tuli aiemmin (en koskaan nähnyt listauksessa).
Voi toki olla satunnaista, eikä kovin tieteellinen testi kun hypin vain kahden ikkunan välillä.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
408
Pitääkö Proshopiin olla rekattuna, kun noihin arpajaisiin alkaa?
Ei pitäisi olla merkitystä. Se ostoskori kai toimii samalla tavalla. Mutta jos saat ostoskoriin niin sitten kannattaa olla nopea. Se kori voi varata yhden korkeintaan proshop.fi kautta. Kun noita voi tilata monesta eri maasta niin ne voi loppua jos maksat hitaasti.

Itse testasin tätä, tuotesivulle tuli aiemmin (en koskaan nähnyt listauksessa).
Voi toki olla satunnaista, eikä kovin tieteellinen testi kun hypin vain kahden ikkunan välillä.
Joo myös mä kokeilin tuota mutta se hakulistaus mihin mä olin trimmannut vain mielenkiintoisimmat mallit, päivittyi hitaammin niin vaihdoin erillissivuihin joissa se nappi sentään tuli näkyviin.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 002
Itse kyselin olisiko voinut tuota Asusksen 3080 Ti TUF mallia vaihtaa tuohon MSI 3080 TI Ventus 3X malliin 1269 hinnalla. Samanhintaisia ovat ja toista löytyisi "vapaana" varastosta. Ei käynyt. :/
Meinasin jo kysyä. Täytynee sitten odottaa mutta samahan tuo kun ei ole rahaa sisässä
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
408
3070 Ti on hävinnyt tästä listalta. Yleensä se tarkoittaa että ne on kaikki varmasti myyty.

Mutta noi pari muuta ei, eli niitä voi tippua vielä. Tuohon voi myös laittaa tuon 3070:n näkyviin, niitä on useampi malli vielä tuolla. Ainakin se yksi Asus minkä linkkasin, oli 809 euroa. Mielestäni noin "edullisesti" ei noita juuri ole aikaisemmin ollut, tuo edellisellä sivulla mainittu gigantissakin ollut ventus oli reippaasti kalliimpi, ja myös huonompi.


edit: myös 3090 on tippunut tuolta listalta, vain 3080 Ti on jäljellä. Se 810 euron 3070 löytyy vielä mutta siis tuossa sitä ei ole mukana haussa.
 
Viimeksi muokattu:

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 867
Pitääkö Proshopiin olla rekattuna, kun noihin arpajaisiin alkaa?
Mä kirjaudun varmuuden vuoksi että ei sitten käy niin kun kirjautuu sisään että ostoskori nollaantuu.

Jatkoin muuten F5 rämpytystä hyvin ja urheilun vuoksi 20 yli asti jos sinne olisi tippunut joltain näyttis joka tuli toisiin ajatuksiin. En saa tätä 20 minuuttia elämästäni enää takaisin.
 

sz1

Liittynyt
24.04.2021
Viestejä
165
Mä kirjaudun varmuuden vuoksi että ei sitten käy niin kun kirjautuu sisään että ostoskori nollaantuu.

Jatkoin muuten F5 rämpytystä hyvin ja urheilun vuoksi 20 yli asti jos sinne olisi tippunut joltain näyttis joka tuli toisiin ajatuksiin. En saa tätä 20 minuuttia elämästäni enää takaisin.
Kannattaa tsekata ettei anna "You are being rate limited" erroria, tulee tosi helposti nykyään jos klikkaa turhan monesti mitään. (F12 ja Verkko/Network välilehti).
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
408
Kannattaa tsekata ettei anna "You are being rate limited" erroria, tulee tosi helposti nykyään jos klikkaa turhan monesti mitään. (F12 ja Verkko/Network välilehti).
Tän virheen muistaakseni näkee myös suoraan koko ruudulla, jos nappaa jonkun randomin tavallisen tuotteen, sen omalta tuotesivulta, ja yrittää lisätä sitä ostoskoriin.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
826
3090 ostonappi näkyi ja not available. Vpn:llä toisella ip:llä temporary ban nappikikkailusta.
 

Cee

Liittynyt
19.12.2017
Viestejä
14
Tässähän kävi niin, että olin asiakaspalveluun yhteydessä uudestaan. Viimeviikolla eivät tietäneet korvauksista, mutta tänään vaihdettiin oma TUF OC --> AORUS GeForce RTX™ 3080 MASTER 10G (rev. 1.0) Key Features | Graphics Card - GIGABYTE Global Tähän malliin. Eli kannattaa kaikkien olla yhteydessä aspaan!
Jeps, sama toimi mulla. Tiedä sit onko tahallista ajanpeluuta että vasta kysymällä lähetetään, tuskinpa niillä kaikille on korttia valmiina jemmassa.
 

sz1

Liittynyt
24.04.2021
Viestejä
165
Tän virheen muistaakseni näkee myös suoraan koko ruudulla, jos nappaa jonkun randomin tavallisen tuotteen, sen omalta tuotesivulta, ja yrittää lisätä sitä ostoskoriin.
Ei näy, ei vaan toimi minkään lisäys listalta. Sivulta kyllä, mutta ei listasta. No, se siitä yrityksestä.
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
262
Jahas, ensiyrittämällä näistä karkeloista tuleekin sitten päivitettyä.



Itse sain läpi 3070ti tilauksen ihan F5 reflekseillä (mitä tosin on RTS peleistä treenattu :p). En yrittänyt itse tuotesivua vaan tarpeeksi rajattua Search-toimintoa, missä siis hain itse tuotekoodilla+muita rajauksia niin, että VAIN haluamani tuote latautuu = kai sitten nopeampi, ja Osto painikekin oli katseltu etukäteen mihin ilmestyy etc, joten ei nyt ihan valmistautumatta tullut 100% yrittämällä tuloksia. Arvelin, että suurin osa ihmisistä pitää nimenomaan tuotesivua avoinna/lataa, mutta sehän menee ihan denial of service jumiin luonnollisesti. Kannatii näemmä ottaa oppia edellisistä "ostonappikikoista" missä myöskin hakua hyödynnettiin.

Time.is varmistelin, että olenko monta sekuntia (sekunnin tuhannesosaa) jäljessä nettiyhteydellä ja 14:59:59 kohdalla F5 ja noin sekunnin sisään olikin jo Osto-nappi painettu (thanks kuitunetti).

Itse sain ilman mitään valmistautumisia yhdellä refreshillä sekä koneella, että puhelimella osta -napin näkyviin, mutta kummallakaan ei tuote ilmestynyt ostoskoriin.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
408
ASUS GeForce RTX 3060 Ti TUF OC V2 LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet Tätä olisi taas tarjolla ja nähtävästi myös tilattavissa 759€:lla.
Muutama minsa sitten tätä oli myös vielä kaksi kappaletta jos päivitti sivun. Kokeilin lisätä mutta ei antanut.

Mutta tuo edelleen näkyy haussa kun katsoo varastossa olevia, joten jos tuollainen kiinnostaa niin sitä voi kytätä niin kauan kunnes se häviää siitä hakulistalta.
1635252492992.png
 
Liittynyt
04.09.2021
Viestejä
42
Muutama minsa sitten tätä oli myös vielä kaksi kappaletta jos päivitti sivun. Kokeilin lisätä mutta ei antanut.

Mutta tuo edelleen näkyy haussa kun katsoo varastossa olevia, joten jos tuollainen kiinnostaa niin sitä voi kytätä niin kauan kunnes se häviää siitä hakulistalta.
Minä sitten ostin tuon 3060 TI:n hintaan 759€ kiitos sinun postauksesi. Ajattelin, etten tule varmaan saamaan parempaa tarjousta mistään ja tuosta sain myös hiirimaton kaupan päälle. Ja onhan tuo aika parannus nykyiseen 1050 TI:hin verrattuna.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 820
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom