Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritin kahdella koneella, sain molempiin (3080ti ja 3090) ostonapin näkyviin mutta en saanut
Onnittelut!Hyvä asiakkaamme
Proshop a/s kiittää tilauksestasi. Käsittelemme sen mahdollisimman pian.
Onnittelut!
Kyselin aspasta olisiko omaa ASUS GeForce RTX 3080 Ti TUF 1269€ tilausta mahdollista vaihtaa tuohon 3070 Ti:hin. Ei onnistunut. Saa nähdä kauanko jaksan pitää tuota tilausta sisällä.
Ja näinhän siinä kävi... Ei tossa mitään ehdi tekemään, osto-nappi voi jossain sivulla välillä vilahtaa, mutta yhtä tyhjän kanssa. Nythän siellä olisi ollut kiinnostavia 3 tuotetta, 3070 Ti , 3080 Ti ja 3090, mutta ei niitä millään sieltä ehdi ostamaan, vaikka kuinka klo 15 olisi paikalla.Eiköhän nuokin kaikki tämän päivän tarjolla olevat mene alta aikayksikön kun kello räpsähtää kolme, ostonappi ilmestyy kuitenkin vasta 15:00:06 ja tuossa välissä saldot tyhjentyvät maagisesti.
Pessimisti ei pety koskaan.
Kannattaako näissä hakata f5:a itse tuotesivulla vai jossain 3070 listauksessa esim? Koitin itse sitä 3070 listaa päivitellä kun se tuntui latautuvan nopeammin kuin itse tuotesivu mutta en kerennyt edes osta nappia nähdä.
Kannattaako näissä hakata f5:a itse tuotesivulla vai jossain 3070 listauksessa esim? Koitin itse sitä 3070 listaa päivitellä kun se tuntui latautuvan nopeammin kuin itse tuotesivu mutta en kerennyt edes osta nappia nähdä.
Pitääkö Proshopiin olla rekattuna, kun noihin arpajaisiin alkaa?
Itse testasin tätä, tuotesivulle tuli aiemmin (en koskaan nähnyt listauksessa).
Voi toki olla satunnaista, eikä kovin tieteellinen testi kun hypin vain kahden ikkunan välillä.
Meinasin jo kysyä. Täytynee sitten odottaa mutta samahan tuo kun ei ole rahaa sisässäItse kyselin olisiko voinut tuota Asusksen 3080 Ti TUF mallia vaihtaa tuohon MSI 3080 TI Ventus 3X malliin 1269 hinnalla. Samanhintaisia ovat ja toista löytyisi "vapaana" varastosta. Ei käynyt. :/
Pitääkö Proshopiin olla rekattuna, kun noihin arpajaisiin alkaa?
Kannattaa tsekata ettei anna "You are being rate limited" erroria, tulee tosi helposti nykyään jos klikkaa turhan monesti mitään. (F12 ja Verkko/Network välilehti).Mä kirjaudun varmuuden vuoksi että ei sitten käy niin kun kirjautuu sisään että ostoskori nollaantuu.
Jatkoin muuten F5 rämpytystä hyvin ja urheilun vuoksi 20 yli asti jos sinne olisi tippunut joltain näyttis joka tuli toisiin ajatuksiin. En saa tätä 20 minuuttia elämästäni enää takaisin.
Kannattaa tsekata ettei anna "You are being rate limited" erroria, tulee tosi helposti nykyään jos klikkaa turhan monesti mitään. (F12 ja Verkko/Network välilehti).
Jeps, sama toimi mulla. Tiedä sit onko tahallista ajanpeluuta että vasta kysymällä lähetetään, tuskinpa niillä kaikille on korttia valmiina jemmassa.Tässähän kävi niin, että olin asiakaspalveluun yhteydessä uudestaan. Viimeviikolla eivät tietäneet korvauksista, mutta tänään vaihdettiin oma TUF OC --> AORUS GeForce RTX™ 3080 MASTER 10G (rev. 1.0) Key Features | Graphics Card - GIGABYTE Global Tähän malliin. Eli kannattaa kaikkien olla yhteydessä aspaan!
Ei näy, ei vaan toimi minkään lisäys listalta. Sivulta kyllä, mutta ei listasta. No, se siitä yrityksestä.Tän virheen muistaakseni näkee myös suoraan koko ruudulla, jos nappaa jonkun randomin tavallisen tuotteen, sen omalta tuotesivulta, ja yrittää lisätä sitä ostoskoriin.
Jahas, ensiyrittämällä näistä karkeloista tuleekin sitten päivitettyä.
Itse sain läpi 3070ti tilauksen ihan F5 reflekseillä (mitä tosin on RTS peleistä treenattu ). En yrittänyt itse tuotesivua vaan tarpeeksi rajattua Search-toimintoa, missä siis hain itse tuotekoodilla+muita rajauksia niin, että VAIN haluamani tuote latautuu = kai sitten nopeampi, ja Osto painikekin oli katseltu etukäteen mihin ilmestyy etc, joten ei nyt ihan valmistautumatta tullut 100% yrittämällä tuloksia. Arvelin, että suurin osa ihmisistä pitää nimenomaan tuotesivua avoinna/lataa, mutta sehän menee ihan denial of service jumiin luonnollisesti. Kannatii näemmä ottaa oppia edellisistä "ostonappikikoista" missä myöskin hakua hyödynnettiin.
Time.is varmistelin, että olenko monta sekuntia (sekunnin tuhannesosaa) jäljessä nettiyhteydellä ja 14:59:59 kohdalla F5 ja noin sekunnin sisään olikin jo Osto-nappi painettu (thanks kuitunetti).
ASUS GeForce RTX 3060 Ti TUF OC V2 LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet Tätä olisi taas tarjolla ja nähtävästi myös tilattavissa 759€:lla.
Minä sitten ostin tuon 3060 TI:n hintaan 759€ kiitos sinun postauksesi. Ajattelin, etten tule varmaan saamaan parempaa tarjousta mistään ja tuosta sain myös hiirimaton kaupan päälle. Ja onhan tuo aika parannus nykyiseen 1050 TI:hin verrattuna.Muutama minsa sitten tätä oli myös vielä kaksi kappaletta jos päivitti sivun. Kokeilin lisätä mutta ei antanut.
ASUS GeForce RTX 3070 DUAL OC V2 LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
739,90 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Overclocked (Core clock 1500 MHz / Boost clock 1800 MHz) LHR (Lite Hash Rate) edition, 5888 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 256-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins...www.proshop.fi
Mutta tuo edelleen näkyy haussa kun katsoo varastossa olevia, joten jos tuollainen kiinnostaa niin sitä voi kytätä niin kauan kunnes se häviää siitä hakulistalta.
No, miten kävi? Onnistuiko molemmat vai pitikö tyytyä vain toiseen?Itse koitan saada kikkailtua 3070 Ti sekä 3090 mutta saa nähdä miten käy.
Gigantti postitti tämän viime yönä. Toivo siis elää mikäli teillä on vastaava tilaus sisällä.EVGA GeForce RTX 3060 Ti FTW3 ULTRA (LHR) näytönohjain - Näytönohjaimet
Ampere-arkkitehtuuriin perustuva EVGA GeForce RTX 3060 Ti FTW3 ULTRA (LHR) -näytönohjain on varustettu uuden sukupolven säteenseuranta- ja Tensor-ytimillä, jotka tarjoavat mahtavat grafiikat sekä loistavan suorituskyvyn.www.gigantti.fi
699€