Kuinka nopeasti ovat aiemmin ilmoittaneet noista arvonnan tuloksista Jimssillä? Itselläni ekaa kertaa lotto vetämässä.
On tainnu olla kaikkee 10minuutista useampaan tuntiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka nopeasti ovat aiemmin ilmoittaneet noista arvonnan tuloksista Jimssillä? Itselläni ekaa kertaa lotto vetämässä.
Edit: Proshopille olisi tulossa erä 3090 korttia 26.10. 1615 euron hintaan. En tiedä menevätkö aiemmin tilanneille korvaavina.
ASUS GeForce RTX 3090 TUF - 24GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 199,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3090 (Core clock 1400 MHz / Boost clock 1725 MHz), 10496 CUDA ydintä, 24 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 384-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus: 300mm -...www.proshop.fi
Lähtisi itselläni tilaukseen samoin tein jos näppinsä saisi tuohon käsiksi...
Miten tuo proshopin "Ilmoita Minulle" käytännössä toimii? Ilmoitus tulee aikana x ja sitten pitää yrittää rempottaa F5:aa vai avautuuko tuossa jokin aikaikkuna milloin voi ostaa tuotteen?
Jeps, tähän markkinatilanteeseen yllättävän maltillinen pyynti 3060 Ti:stä (tosin LHR-malli jos sillä nyt jollekin on merkitystä). Julkkarissa hintataso oli n. 500€ luokkaa niin 599€ on melkein sama. Veikkaan että menee aika äkäiseen nuo 9 kpl mitä vielä ainakin äsken oli saldoilla.
Jeps, tähän markkinatilanteeseen yllättävän maltillinen pyynti 3060 Ti:stä (tosin LHR-malli jos sillä nyt jollekin on merkitystä). Julkkarissa hintataso oli n. 500€ luokkaa niin 599€ on melkein sama. Veikkaan että menee aika äkäiseen nuo 9 kpl mitä vielä ainakin äsken oli saldoilla.
Kaikki on näemmä ostoskoreissa.
Täällä ei tärpännyt vieläkään vaikka jokaisessa Jimmsin arvonnassa oltu mukana. Onneksi on vielä aikaa jouluun...
Amazonista sai/saa(?) 3080 Ti-mallia vastaavaan hintaan.Verkkiksessä on vapaana 3080 hintaan 1450 euroa. Minulle turhan kallis mutta ehkä jotakuta kiinnostaa?
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Se on parempi. Itse katsoin tekin myyntipalstan käytetyt ja huomasin sitä kautta suhteelisen edulliseksi.Amazonista sai/saa(?) 3080 Ti-mallia vastaavaan hintaan.
Saisko linkin?Amazonista sai/saa(?) 3080 Ti-mallia vastaavaan hintaan.
Ei ole linkkiä tähän hätään. Kortteja on saanut jo useampaan otteeseen ja ymmärrettävästä syystä ne tuppaavat loppumaan melko pian. Kannattaa siis selata .it, .es, .fr ja .de Amazoneja jos vastaava kortti on hakusessa.Saisko linkin?
Sain napattua Verkkiksestä tuon Asus 3060ti dual minin mutta aika monelta kuullut että coil whineä on joka kortissa ja olisi enemmänkin ominaisuus kuin vika? Tutulla oli ainakin muistaakseni jossain 70-80% välissä melkoista räminää. Jää ehkä hakematta jos sitä on joka yksilössä
Sain napattua Verkkiksestä tuon Asus 3060ti dual minin mutta aika monelta kuullut että coil whineä on joka kortissa ja olisi enemmänkin ominaisuus kuin vika? Tutulla oli ainakin muistaakseni jossain 70-80% välissä melkoista räminää. Jää ehkä hakematta jos sitä on joka yksilössä
Melko kovaa mekkalaa pietti ainaki oma yksilö, jäätävä sirinä ja tuulettimien laakerit rohisi 70% tuuletinnopeuden yli mentäessä niin pahasti että koteloki alko resonoimaan (HP matopurkki). Takuuseen lähtiKuuluuko semmoinen todella kotelosta ulos?
Arvonnasta ei taida tulla ei-voittaneille mitään kuittausta?
Ei ole tullut ainakaan tähänastisissa arvonnoissa. Ehkä @Jimm's voisi lisätä tämän tiedon tulevien arvontojen kohdalla?
Juu tänne kelpaa jos et itse meinaa ostaaSain napattua Verkkiksestä tuon Asus 3060ti dual minin mutta aika monelta kuullut että coil whineä on joka kortissa ja olisi enemmänkin ominaisuus kuin vika? Tutulla oli ainakin muistaakseni jossain 70-80% välissä melkoista räminää. Jää ehkä hakematta jos sitä on joka yksilössä
EI ole coil whinea (ainakaan merkittävästi tai ainakaan koko ajan? EDIT: tähän auttaa jos rajaa FPS:t eikä aja aina täysillä turhaan!), vaan ruuvit pitäisi kiristää tuulettimista, jos haluaa päästä mahd. äänistä eroon tietyillä kierroksilla (NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti / 3070 / 3060 Ti -ketju (GA104)). Kaksi meillä kotona ja vain toisessa ääntää toinen tuuletin tietyllä kierroksilla, mutta riittää säätää Afterburnerilla sellainen fan curve ettei jää juuri siihen väliin se tuuletin (voi säätää erikseen per tuuletin). Keskustelut tänne: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti / 3070 / 3060 Ti -ketju (GA104)Sain napattua Verkkiksestä tuon Asus 3060ti dual minin mutta aika monelta kuullut että coil whineä on joka kortissa ja olisi enemmänkin ominaisuus kuin vika? Tutulla oli ainakin muistaakseni jossain 70-80% välissä melkoista räminää. Jää ehkä hakematta jos sitä on joka yksilössä
Kysyin tuosta vastaavasta jo keväällä jimmyltä. Eli yksi osto oikeus per RTX malli. Eli jos olet jo ostanut RTX3070 kortin niin toista et saa ostaa heiltä vaikka olisi eri valmistajan RTX 3070 kortti. Mutta RTX3070Ti kortin voit ostaa/osallistua osto-oikeus arvontaan koska se on eri malli/piiri.Mietin kun viime vuonna ostin jimssiltä 3070 ja myin sen pois ahneuksissani.
Niin pystynköhän osallistumaan noihin 3070(ti) mallien arvontoihin vai poistavatko mut arvonnasta?
En usko sanaakaan.Tässä on kenties Suomen halvin ostettavissa oleva RTX 3070 tällä hetkellä:
MSI GeForce RTX 3070 8GB VENTUS 2X OC LHR - Näytönohjaimet 929€ "Saapuu varastoon 25.10.2021"
Tässä ei valitettavasti ole Gigantin kanssa mitään uutta, kuten jo itse yli vuosi sitten kirjoitin:En usko sanaakaan.
Minunkin Asus 3080 Tuf OC on ollut tulossa "2-4 päivää tilauksesta" "n. 2kk tilauksesta" "tammikuussa" ja nyt eivät enää anna mitään tietoa.
Giganttiin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Gigantti on valitettavan usein antanut ylioptimistisia arvioita toimitusajasta, kun joskus taisin saada viidennen tekstiviestin, jossa tilaus siirtyi taas tyyliin torstaista tiistaihin niin perutin, ja meinas aspa ruveta vänkäämään peruutusta tehtäessä. Luonnollisesti aina tiistaina siirtys perjantaille ja yllätys sitten keskiviikoksi, jne...
Gigantin toimitukset on kun yrität neuvotella palkkaa firmassa, jossa TES uusitaan keväisin.
Syksyllä sanotaan ettei nyt mitään korotuksia kun keväällä tulee uus TES, keväällä sitten sanotaan että juuri TES nosti kaikille x,x% - katsotaan syksyllä sitten jos saat lisää...
Minun yli vuoden odotus loppuu ensi viikolla. Gigantti soitteli eilen ja kertoi että TUF OC 3080 valmistus on lopetettu, mutta korvaava tuote olisi tarjolla ja valmiina lähetettäväksi heti varastolta ja toki hyväksyin tarjouksen ilomielin. Gigabyten Aorus Xtreme 3080 LHR pitäisi siis tipahtaa ensi viikolla noutopisteelle. Tänä aamuna sainkin jo koodin lähetyksen seurantaan sähköpostiini, eli tavara liikahtaa todennäköisesti tänään Ruotsin keskusvarastolta.
Eli voisin kuvitella, että muutkin tuf oc 3080 tilaajat saavat lähipäivinä soittoja gigantilta. Toivotaan että soitot tuovat hyviä uutisia
Eli voisin kuvitella, että muutkin tuf oc 3080 tilaajat saavat lähipäivinä soittoja gigantilta. Toivotaan että soitot tuovat hyviä uutisia
Oliko mitään hyvityksiä hinnassa vai pääsikö maksamaan täysillä?
Lisääthän vielä mikä oli tilauspäivä?
Eli pitänee sitten itse lähteä soittelemaan kuluttajansuojan kautta tuota omaa korttia.Ihan sen maksoi mikä oli alunperin hintana tuf oc:lla, eli 769e muistaakseni posteineen.
Tilauspäivä 4.10.2020
Myöhemmin tällä viikolla kai pitäisi kaikkien kortti-tilaajien saada samanaikaisesti viesti miten edetään jatkossa. Itseäkin ärsytti, kun joulukuussa 2020 tilaamani korttia ei ole sen jälkeen tullut, mutta LHR:ää tuli runsaasti hyllyyn johon he ei tietenkään voineet suoraan vaihtaa. Pyysin asian eteenpäin viemistä kuitenkin ja sain tuon tiedon.
No joo tämän perään kannattaa vähän kysellä enemmänkin. Minä olen ollut käsityksessä että julkaisupäivän tilauksia gigantti toimitti isohkot määrät jo joskus vuoden vaihteessa. Voi toki olla että kyseessä oli aivan ensimmäisten minuuttien tilaukset vain eikä suinkaan kaikki siltä päivältä. Mutta huonosti on edennyt jos vielä tuon päivän tilauksiakin toimittamatta OC mallia. Non-oc mallissahan tuo on tilanne lähes kaikkialla.Eli pitänee sitten itse lähteä soittelemaan kuluttajansuojan kautta tuota omaa korttia.
Oma 3080 Tuf OC on ollut Gigantilla tilauksessa 17.9.2020 lähtien ja mitään ei ole kuulunut, sähköpostilla kertovat vain että "hoitavat tilausjärjestyksessä".
Täyttä paskapuhettahan tuo taitaa sitten Gigantiltakin olla.
Eli pitänee sitten itse lähteä soittelemaan kuluttajansuojan kautta tuota omaa korttia.
Oma 3080 Tuf OC on ollut Gigantilla tilauksessa 17.9.2020 lähtien ja mitään ei ole kuulunut, sähköpostilla kertovat vain että "hoitavat tilausjärjestyksessä".
Eli pitänee sitten itse lähteä soittelemaan kuluttajansuojan kautta tuota omaa korttia.
Jep, toimitti suuret määrät eli jostain muusta täytyy nyt olla kyse kuin tilausjärjestyksestä.No joo tämän perään kannattaa vähän kysellä enemmänkin. Minä olen ollut käsityksessä että julkaisupäivän tilauksia gigantti toimitti isohkot määrät jo joskus vuoden vaihteessa. Voi toki olla että kyseessä oli aivan ensimmäisten minuuttien tilaukset vain eikä suinkaan kaikki siltä päivältä. Mutta huonosti on edennyt jos vielä tuon päivän tilauksiakin toimittamatta OC mallia. Non-oc mallissahan tuo on tilanne lähes kaikkialla.
Minun yli vuoden odotus loppuu ensi viikolla. Gigantti soitteli eilen ja kertoi että TUF OC 3080 valmistus on lopetettu, mutta korvaava tuote olisi tarjolla ja valmiina lähetettäväksi heti varastolta ja toki hyväksyin tarjouksen ilomielin. Gigabyten Aorus Xtreme 3080 LHR pitäisi siis tipahtaa ensi viikolla noutopisteelle. Tänä aamuna sainkin jo koodin lähetyksen seurantaan sähköpostiini, eli tavara liikahtaa todennäköisesti tänään Ruotsin keskusvarastolta.
EDIT: Alkuperäinen tilauspäivä 4.10.2020
Sain saman viestin ja kysyin Proshopilta. Vastaus kuului: "En osaa sanoa mikä on laukaissut järjestelmässä sen, että olet saanut päivitetty toimitusiaika-viestin. Meillä ei ole tulossa tuotetta, pahoittelut tästä. Tuote saatetaan vaihtaa toiseen korttiin, jos tätä mallia ei tulla saamaan. Tällöin olemme sinuun yhteydessä. Tällä hetkellä ei ole tiedossa, että tuotetta oltaisiin vaihtamassa."Proshopilta tuli sähköposti tuohon Gigabyten Eagle 3060:n tilaukseen liittyen, joita ylimyivät julkkarissa tarjoushinnalla. Uusi arviotu toimitusaika 29.10. Kortteja oikeasti tulossa? Tilaussivu ei vielä näytä mitään uutta. Ovat myös päivittäneet saatavuustaulukon 20.10, jossa näitä ei ole merkattu tulevaksi. Viimeinen sähköposti näytti olevan maaliskuun alusta, jolloin arvioitu toimitusaika oli tuntematon.
NVIDIA GeForce RTX | 3060 Ti | 3070 | 3080 | 3090 » Full overview here!
RTX 30series overview und schnelle Lieferung mit Proshop a/swww.proshop.de