Sain juuri korvanappiini tiedon että Kikantti saa 3kpl vuoteen 2022 mennessä TUF non-OC:ita varastoon. (Ehkä, ellei rekka aja taas ojaan)Kristallipalloni sanoo että 25.11 tulee jimssiin 80kpl 3080 TUF OC.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain juuri korvanappiini tiedon että Kikantti saa 3kpl vuoteen 2022 mennessä TUF non-OC:ita varastoon. (Ehkä, ellei rekka aja taas ojaan)Kristallipalloni sanoo että 25.11 tulee jimssiin 80kpl 3080 TUF OC.![]()
Tuliko sieltä jotain infoa että viivästyy vai peruitko muusta syystä? Itse laitoin nimittäin TUF OC:n tilaukseen kun näytti toimituksia marraskuulle.![]()
Telialla ainaki toimii peruutus ilman mitään ongelmia, kun täällä olen lukenut ongelmia gigantin kanssa.
Mistä ostit ja oliko kampanja vielä voimassa kun ostit?Kysytään nyt vielä kerran, tänään tullut 3080 Tuf oc postiin, mutta koodia mihinkään peliin ei ole näkynyt. Mistä tämä koodi tulee (onko paketissa?) vai tuleeko erikseen sähköpostitse? Ja tuleeko minulle nyt sitten Cod vai watch dogs? Jälkimmäinen ei kyllä kiinnosta lainkaan.
En tiedä jononumeroa, koska olen tilannut vasta tosiaan 18.9. eli vuorokauden julkkarin jälkeen, ja Proshopilla lukee ettei he anna sitä. Jokatapauksessa jonossa alle 70Joo kyllä muuten ketutti ja ketuttaa, että KAIKKIA muita aorus kortteja on tulossa, paitsi sitä minkä olen tilannut, eli 3080 xtremeä. Milläs sijalla olt jonossa? Itse 15-25 tällä hetkellä. Paranis tulla semmone 25 setti ens viikol (mitä luulen että vois tullakki) nii saisin omani.
Saa lähinnä halvemman kaukolämpölaskun, tai jos suorasähkö ni vielä parempi. Oma veikkaus että alivoltittamalla saa paremmat kellot irti, ellei sitten jäähdytys oo aivan top notch ja saattaa irrota joku prosentti lisää perffiä. Kyllähän ne veti espanjassa shunt modilla ilman power limittiä sinne 2,4ghzOn todellakin. FTW3 ja strix molemmat 450W limitillä, jolla saa jo jonkinlaista etua noihin 2x8 pin max 370W limitteihin.
Mistä ostit ja oliko kampanja vielä voimassa kun ostit?
Ostin julkaisupäivänä Jimmsiltä. Tuolloin oli se WD-kampanja, kuten muissakin.
ei. peruin. sinne niiden sivulle tuli "loppuunmyyty" ja sen jälkeen kun ne palautu takaisin myyntiin siellä lukee että:Tuliko sieltä jotain infoa että viivästyy vai peruitko muusta syystä? Itse laitoin nimittäin TUF OC:n tilaukseen kun näytti toimituksia marraskuulle.
Mee kyselee aspasta, ei niillä varmaan enää WD bundlea oo sulle antaa, vaan saat sen COD bundlenOstin julkaisupäivänä Jimmsiltä. Tuolloin oli se WD-kampanja, kuten muissakin.
Näkyykös sulla se bundle tilauksella jos katot Jimmyn sivuilta sitä tilaushistoriaas?Ostin julkaisupäivänä Jimmsiltä. Tuolloin oli se WD-kampanja, kuten muissakin.
Mulla on Jimssiltä ollut tilauksessa tässä julkaisun jälkeen muistaakseni 3 korttia eikä yhdessäkään ole ollut erikseen Jimssin tilausyhteenvedossa tuota kuponkia. Kortin tiedoissa kyllä oli kampanjasta eli erikoinen juttu tai sitten mä olen sekaisin.Näkyykös sulla se bundle tilauksella jos katot Jimmyn sivuilta sitä tilaushistoriaas?
Näkyykös sulla se bundle tilauksella jos katot Jimmyn sivuilta sitä tilaushistoriaas?
Kannattaa joo Jimmsiltä kysyä jos ei koodia paketeista löydy. Kyllä mielestäni sinulle jompikumpi peli kuuluu.Ostin julkaisupäivänä Jimmsiltä. Tuolloin oli se WD-kampanja, kuten muissakin.
Tammikuu on vielä optimistinen arvio. Ensi vuonna.Onko gigantille tulossa ensimmäiset 3080 vasta tammikuussa vaikka olis tilannu ekana päivänä?
Tehtiin sama virhe, eli oltiin ajoissa, mutta yritettiin olla "järkeviä" ja valkattiin se vähemmän tehoilla pröystäilevä, kuluttajan kannalta kustannustehokkain kortti.Alkaa kyllä käymään aika hemmetin väsyneeksi tämä kassien neppailu. Normi TUF 3080 itsellä jonossa, julkaisupäivänä 16:11 s-posti laatikossa.
Ei vaan jotenkin jaksa enää kiinnostaa, ja ärsyttää kun oli niin innoissaan uuden koneen kokoamisesta 1,5kk sitten. Nyt on vain turtunut ja pettynyt olo. Asuksen käyttäytyminen erityisesti ottaa päähän.
Gigantin sivuilla tosiaan lukee ettei tuo tammikuu ole vielä vahvistettu.Tammikuu on vielä optimistinen arvio. Ensi vuonna.
ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080 AMP Extreme Holo -näytönohjain PCI-e-väylään 979,90
Oisko tässä se toinen piilossa ollut rtx 3080 verkkiksen sivuilta? En ainakaan muista tätä ennen nähnneni ja -17 näyttää saldoissa. Nyt siis tullut näkyviin sekä tuo non-oc strix myös
Ite pistänyt arvan tähän 2.10. Monta on näköjään peruttu, kun jossakin kohtaan oli -25.
Tosin tuolla hinnalla en tota ottaisi vaikka saisin.
Mulla ei näy tuf 3080 tilauksessa mitään mainintaa WD-bundlesta vaikka tilatessa 22.09.2020 se bundle mainittiin tuotteen sivulla.Näkyykös sulla se bundle tilauksella jos katot Jimmyn sivuilta sitä tilaushistoriaas?
Sama on mulla tuf oc:ssa eli puuttuu tilauksesta, tilattu 24.9 eli en odota aivan heti saavani tuota...Mulla ei näy tuf 3080 tilauksessa mitään mainintaa WD-bundlesta vaikka tilatessa 22.09.2020 se bundle mainittiin tuotteen sivulla.
Onko gigantille tulossa ensimmäiset 3080 vasta tammikuussa vaikka olis tilannu ekana päivänä?
Kuinkahan pitkään nuo koodit on voimassa, voi olla että marraskuussa tilatut näytönohjaimet toimitetaan joskus ensi vuonna.Nvidian sivuilta:
K: Minut ohjattiin tänne toisesta pakettikampanjasta. Mihin kampanjaan olen oikeutettu?
V: Jos olet ostanut kampanjaan kuuluvan GeForce RTX 3080- tai 3090-tuotteen 30.10.2020–10.12.2020, olet oikeutettu Call of Duty: Black Ops Cold War -pakettiin. Muiden pakettitarjousten koodit eivät ole voimassa.
Eli nuo aikaisemmin tilatut kortit eivät välttämättä oikeuta tuohon CoD bundleen, jälleenmyyjäkohtaista.
Jimmsillä lukee, että CoD bundle on lunastettava viimeistään 11.1.2021.Kuinkahan pitkään nuo koodit on voimassa, voi olla että marraskuussa tilatut näytönohjaimet toimitetaan joskus ensi vuonna.
Sama juttu pasteiltu tännekin. Veikkaan että katteet on vaan Euroopassa ja Amerikan markkinoilla paremmat ja siksi fokus enemmän tänne, joten emme ole ollenkaan niin epäonnisessa asemassa. Oma surkuhupaisa lisänsä fakereviewit yms kiinanmaallaTuossa lueskelin, että yhden ison Kiinassa toimivan jälleen myyjän RTX 3000 sarjan tilauksista olisi pystytty täyttämään kuin 0,65% ja olisi yli 100k korttia avoimista tilauksista vielä toimittamatta.
Nyt vähän ihmettelen mitä tossa Jimssin Strix 3080 OC jonossa on käynyt. Kysyin ennen kun niitä oli edes tullut niin olin 100 ensimmäisen joukossa tilauksella 16:13. Nyt sanoivat että seuraavasta 50kpl erästä en vielä saa vaikka niitä on seuraavan erän jälkeen on tullut niitä yli 100kpl! Sanokaas jos on tietoa jonopaikasta Jimssillä toho Strixiin niin vahvistusaika ja jonopaikka jos on kerrottu.
Tää menee kyllä ihan reisille vioelä ton bundle vaihon takia. AARRGGHH!
Distance | 10362 nautical miles VIA Suez Canal |
Vessel speed | 7 knots |
Time | 61 days 16 hours |
Vaikka nyt onki Halloween niin älä ala tämmösillä pelotteleenVoi voi... ihmettelin kun Pro Shopin MSI:t ovat incoming tilassa olleet 2 viikkoa, näyttää nyt siltä että laivoillako tulevat:
Distance 10362 nautical miles VIA Suez Canal Vessel speed 7 knots Time 61 days 16 hours
Kiitän, meni tilaukseen. Jätin vielä Gamerockin tilaukseen, mutta Eagle Oc ja Pny peruttu Jimmsiltä, Pny pitäisi irrota jollekin onnekkaalle seuraavasta erästä, jos niitä yli 15kpl tulee. Eaglessakin olin jonossa sijalla 37.Suoraan varastosta
GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 299,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1800 MHz), 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 320-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus...www.proshop.fi
Voi voi... ihmettelin kun Pro Shopin MSI:t ovat incoming tilassa olleet 2 viikkoa, näyttää nyt siltä että laivoillako tulevat:
Distance 10362 nautical miles VIA Suez Canal Vessel speed 7 knots Time 61 days 16 hours
Lentorahti honkkarista eurooppaan maksaa noin 2.5-4e /kg, niin en kyllä ymmärrä miksi kukaan ampuisi itseään jalkaan, ja rahtaisi näinkin kuumaa kamaa laivalla. Toi nyt menee helposti kaksinkertaisena tuotteen hintaan, eikä kukaan mutise mitään.
Suoraan varastosta
GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 299,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1800 MHz), 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 320-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus...www.proshop.fi
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.