Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä on varmaan ainoa positiivinen asia tässä jonotuksessa. Itseäni ei tuo kellokoirapeli kiinnostanut pätkääkään, mutta CoD vois maistua ilmasena mainiosti.Jimmsiltä tuli juuri tiedote että watchdogs vaihtuu automaattisesti call of duty: cold war peliin kaikille jotka ovat tilanneet tuotteen kampanjan aikana. Itselle kyllä käy enemmäin kuin paremmin tämä vaihdos.![]()
Sama homma, tämä oli ihan mukava käänneJimmsiltä tuli juuri tiedote että watchdogs vaihtuu automaattisesti call of duty: cold war peliin kaikille jotka ovat tilanneet tuotteen kampanjan aikana. Itselle kyllä käy enemmäin kuin paremmin tämä vaihdos.![]()
No ketutus on täälläkin sen verran kova Giganttia kohtaan niin antaa palaa vaanOk noni nyt pitää lopettaa nää vinoilut. Helpottaa vaan tuskaa..![]()
Ite 16:13 non-OCn tilausvahvistus ja tilauspäivän jälkeisenä yönä aspasta kysyin niin sanoi että 138. sija jonossa. Varmaan vielä muutamakymmen edessä. Mutta hyvä nähdä että kortteja tulee edes tämänkin verranTuf 3080 non oc tilausvahvistus 17.9 klo 16.15, kysyin jimmssiltä et riittäiskö tuosta seuraavasta 14kpl erästä tänne asti niin vajaa 100 vielä edellä jonossa. Oli kyllä turha 20e säästö kun ei tuota oc versiota tullut tilattua.![]()
Luulisi ettei ainakaan jimmsi harrastaisi tätä, etenkin kun kortteja on tulossa kokoajan kylläMietin vaan että missä vaiheessa kaupat alkavat perumaan noita 3080 TUF non-OC tilauksia vetoamalla siihen että valmistajalta ei saa ko. mallia enää. Saa sitten hyvillä mielin ostaa jonkun muun mallin, missä hinta on noussut yli 100 euroa.
No voihan kyrvännuppi.. CoD ei vois vähempää kiinnostaa, joskus aikoinaan kokeilin vissiin ekaa ja siihen se jäikin. Watch Dogs tulee jossain vaiheessa joka tapauksessa pelattua ja se oli osa syy, että jäin roikkumaan tuonne Verkkikseen, kun sieltä vielä bundlen sai tilatessa.NVIDIA on tänään, 30.10. klo 15 päivittänyt mainittujen näytönohjaimien mukana tulevan pelibundlen ehtoja. Näin ollen kaikkiin vielä toimittamattomiin tilauksiin vaihtuu alkuperäisen Watch Dogs + Geforce Now- bundlen korvaajaksi Call of Duty Black OPS: Cold War + Geforce Now - bundle.
Alkuperäistä Watch Dogs- pelibundlea ei valitettavasti ole enää saatavilla.
Näin sanoi Jimms sähköpostissaan 30-sarjan tilaajille. Minua ei haittaa.
Hitto kun menin jo ton WD:n eilen omalle tilille lunastamaan, oltaisi päittäin voitu vaihtaa, kun itse tuskin paljoa tuota WD:tä pelaan, mutta COD sen sijaan saattaa kuitenkin mennä ostoonNo voihan kyrvännuppi.. CoD ei vois vähempää kiinnostaa, joskus aikoinaan kokeilin vissiin ekaa ja siihen se jäikin. Watch Dogs tulee jossain vaiheessa joka tapauksessa pelattua ja se oli osa syy, että jäin roikkumaan tuonne Verkkikseen, kun sieltä vielä bundlen sai tilatessa.
Jännä nähdä mitä Verkkis sanoo, kun juuri eilen tuosta kysyin ja he totesivat, että jo tehdyissä tilauksissa, jossa tuo bundle on mukana tulee se mitä lukeekin (eli WD ja GeForce Now) ja että ne voi lunastaa 30.11. asti.![]()
Proshopille laitoin tiedustelua, että milloin mahtaa noille kampanjahintaisia TUF OC:lle olla toimitusaika-arvio/tulla varastoon niin vastaukseksi tuli tämä linkki: "NVIDIA GeForce RTX | 3070 | 3080 | 3090 » Full overview here! " ja että "muuta tietoa ei ole". Aika jännä kun jotkut jotka tilanneet siitä 100 erästä niin on näyttänyt, että kortteja olisi ollut varastossa. Onko kellää tuosta erästä tilanneella, niin lähtenyt vielä kortti matkaan?
Mitä sulla näyttää tuolla tilaus sivulla? Onko punaista ja raksi sekä onko toimitus kohdassa mitään mainintaa?Itse sain 100kpl erästä, mutta ei ole lähtenyt kortti matkaan. Kuitenkin tuo sivusto näyttäisi, että 100kpl olisi saatu varastoon, kun eilen näytti olevan vielä matkalla 160kpl.
Riippuu kaupasta, mutta lähtökohtaisesti ei kannata kyllä odottaa minkäänlaista kuponkia tulevan. Syystä että; yleensä noita tarjoavat yritykset eivät unohda koodia mainita ja muissa ei ole mainintaa koska kauppa ei ole koodeja ostanut..Mitäs jengi tuumaa että nyt NVIDIA on vaihtanut kampanjaansa: GeForce RTX Call of Duty: Black Ops Cold War Bundle Kampanja-aika: 30.10. - 10.12. 2020. (Lunastettava viimeistään 11.1.2021). Kuuluuko tuo etuus kortteihin jotka on tilattu jo ajat sitten, mutta ei ollut kun tilannut. Esim. Saan kortin 3.11. saapuvasta erästä, saanko tuon silti?
Edit. Kortissa ei siis ollut mitään kampanjatuotetta tilatessa.
Kortissa ei ollut mitään kampanjaa sen tilatessani, mutta nyt siinä on kampanja joka alkanut tänään. Kuitenkin kortti tulee vasta 3.11 jimssille, niin pitää varmaan kysäistä että kai minä nyt tuonkin saanRiippuu kaupasta, mutta lähtökohtaisesti ei kannata kyllä odottaa minkäänlaista kuponkia tulevan. Syystä että; yleensä noita tarjoavat yritykset eivät unohda koodia mainita ja muissa ei ole mainintaa koska kauppa ei ole koodeja ostanut..
Kuuluuko Verkkokauppa.com tähän pelibundleen? Onko joku sieltä saanut jotain koodeja? Itsellä ei ainakaan ollut tai tullut. Eipä se kyllä kauhesti haittaa vaikka ei tulisikaan.Riippuu kaupasta, mutta lähtökohtaisesti ei kannata kyllä odottaa minkäänlaista kuponkia tulevan. Syystä että; yleensä noita tarjoavat yritykset eivät unohda koodia mainita ja muissa ei ole mainintaa koska kauppa ei ole koodeja ostanut..
Jep. Jimmsiltä voi onnistua, mutta muut liikkeet lienevät nihkeänä, koska "voithan perua tilauksen ja tehdä uuden, jolloin saat koodin mukana". Toivottavasti lykästää!Kortissa ei ollut mitään kampanjaa sen tilatessani, mutta nyt siinä on kampanja joka alkanut tänään. Kuitenkin kortti tulee vasta 3.11 jimssille, niin pitää varmaan kysäistä että kai minä nyt tuonkin saan
Maksu meni läpi noin ~16:20 mutta sähköpostiin tuli vahvistus vasta 16:40. Kärsivällisyys palkitaan ja kyllä kaduttaisi jos olisin maksanut +800€ huonommasta kortista.Mihin aikaan oli tilausvahvistus?
Joo kuuluu, mutta siellä piti itse laittaa bundle erikseen ostoskoriin tilatessa. Voivat ehkä aspasta laittaa vielä mukaan, jos kysäset.Kuuluuko Verkkokauppa.com tähän pelibundleen? Onko joku sieltä saanut jotain koodeja? Itsellä ei ainakaan ollut tai tullut. Eipä se kyllä kauhesti haittaa vaikka ei tulisikaan.
Mulla minuutin myöhempi vahvistus aika. Näinköhän jäin just seuraavaan erään.Maksu meni läpi noin ~16:20 mutta sähköpostiin tuli vahvistus vasta 16:40. Kärsivällisyys palkitaan ja kyllä kaduttaisi jos olisin maksanut +800€ huonommasta kortista.
Kysäsen jos verkkiksen aspa mulle antais viel TUFin kylkeen ton bundlen kun tilatessa unohdin lisätä. Ei siellä kyllä koko tuotetta enää ole, mutta katellaan mitä vastaavat. Jos tulee WD bundle niin sen voin sun kanssa vaikka vaihdella tohon CODiin jos kiinnostaa.No voihan kyrvännuppi.. CoD ei vois vähempää kiinnostaa, joskus aikoinaan kokeilin vissiin ekaa ja siihen se jäikin. Watch Dogs tulee jossain vaiheessa joka tapauksessa pelattua ja se oli osa syy, että jäin roikkumaan tuonne Verkkikseen, kun sieltä vielä bundlen sai tilatessa.
Jännä nähdä mitä Verkkis sanoo, kun juuri eilen tuosta kysyin ja he totesivat, että jo tehdyissä tilauksissa, jossa tuo bundle on mukana tulee se mitä lukeekin (eli WD ja GeForce Now) ja että ne voi lunastaa 30.11. asti.![]()
Aina kannattaa kysästä, saattaahan siinä käydä niinkin, että saat sen CoDin suoraan, jos/kun tuo WD bundle on jo ohi. Ja kyllä, jos nyt kuitenkin mulle se CoD koodi joskus kortin mukana tulee, niin vaihdan mielelläni sen WD:iin (olettaen, että saan sen kortin ennen 30.11. jolloin tuo WD lunastus ilmeisesti loppuu).Kysäsen jos verkkiksen aspa mulle antais viel TUFin kylkeen ton bundlen kun tilatessa unohdin lisätä. Ei siellä kyllä koko tuotetta enää ole, mutta katellaan mitä vastaavat. Jos tulee WD bundle niin sen voin sun kanssa vaikka vaihdella tohon CODiin jos kiinnostaa.
Tuohon hintaan 3070 on jo aika soiva peli.
Mietin vaan että missä vaiheessa kaupat alkavat perumaan noita 3080 TUF non-OC tilauksia vetoamalla siihen että valmistajalta ei saa ko. mallia enää. Saa sitten hyvillä mielin ostaa jonkun muun mallin, missä hinta on noussut yli 100 euroa.
"Tulossa". Ei ole viimeiseen 30 päivään tullut yhtä ainutta TUF non-OC korttia. Hauskasti vaan tuolla sivuilla mainostetaan tätä uutta bundlea, joka päättyy 10.12.2020 eli about 40 päivän päästä. Jos tänään tilaa, niin mitä veikkaatte saako kortin tuohon 40 päivän sisään?
Aina kannattaa kysästä, saattaahan siinä käydä niinkin, että saat sen CoDin suoraan, jos/kun tuo WD bundle on jo ohi. Ja kyllä, jos nyt kuitenkin mulle se CoD koodi joskus kortin mukana tulee, niin vaihdan mielelläni sen WD:iin (olettaen, että saan sen kortin ennen 30.11. jolloin tuo WD lunastus ilmeisesti loppuu).![]()