NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusna
  • Aloitettu Aloitettu
Viimeksi näyttiksiä oli tullut 8 maanantaina ja keskiviikko aamuna sain ilmoituksen että näytönohjain noudettavissa helsingistä.
Joo siin on vissiin pieni viive et tulee viestiä et on noudettavissa. Helsingissä lyhyin, mutta muualla sit vissiin pikkasen pitempi vielä kun ne lähettelee ne kortit eka sinne myymälään.

Eli jos oikein ymmärsin niin se VK:n järjestelmä näyttää, että "myyty" sinä päivänä kun haen sen sieltä noutotiskiltä, vaikka olisin varsinaisen "oston" tehnyt viikkoa aiemmin verkkokaupasta? Valinnut vain toimitustavaksi noudon kaupasta, ja kun noudan niin järjestelmän mukaan myyty, vaikka oli minulle jo viikkoa aiemmin tilatessa varattu..?

Menee vähän mutuiluksi, mutta veikkaisin että se on "myyty" sitten kun raha vaihtaa omistajaa. Kaikki varmaan maksaa tilauksen vasta kassalla, koska sehän se etu tässä Verkkokaupasta noudossa on. Varaukset taidetaan vapauttaa viikon jälkeen, jos niitä ei noudeta.

Sieltä joku hätäsempi käy hakemassa hyllystä Helsingistä; Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 849,90
1kpl näyttää saldoksi ja nähtävästi ei voi varata myymälästä noudettavaksi (eivätkä vissiin meinaa noihin tilauksiinkaan sitä laittaa)..
TUF.jpg

Oisin ite menny kattomaan, mutta en kerkee ennen sulkemista.. :sori:

Sieltä joku hätäsempi käy hakemassa hyllystä Helsingistä; Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 849,90
1kpl näyttää saldoksi ja nähtävästi ei voi varata myymälästä noudettavaksi (eivätkä vissiin meinaa noihin tilauksiinkaan sitä laittaa)..
TUF.jpg

Myikö verkkokauppa alunperin tuota korttia nykyhintaa edullisemmin? Tilauksiahan on silläkin sisässä todennäköisesti satoja, joten aika erikoista, että hyllylle kortin laittaneet.

Myikö verkkokauppa alunperin tuota korttia nykyhintaa edullisemmin? Tilauksiahan on silläkin sisässä todennäköisesti satoja, joten aika erikoista, että hyllylle kortin laittaneet.
On ne ainakin kerran hintaa nostaneet, itellä on tilaus sisällä 799.90€ hinnalla tuosta OC:sta (sitä kautta tuon bongasinkin).
Mietin, että oisko ollu avattu asiakaspalautus tms. jota eivät voi eteenpäin uudestaan lähettää..? Tai sitten vaan joku näppäilyvirhe.. Toivottavasti tuosta nyt joku itelleen kuitenkin kortin saa.

Verkkokaupalla on aika usein ongelmaa, että järjestelmä laittaa hyllyyn tavaraa jota ei oikeasti siellä ole koskaan ollutkaan. Tämä verkkokaupan työntekijältä kuultua. Voi olla tämä tässä syynä tai sitten ei.

Miten? Itse kysyin eilen ja tänään vastattiin että ei onnistu bundlet vanhentunut
Se WD-bundolo vanheni ja ilmeisesti Verkkis ei ole tuossa CoD-bundolossa mukana. Ainakaan en onnistunut noista korteista sitä (tai muutakaan bundlea) bongaamaan..

Tilasin 11.10 jimmsiltä 3090 strixin eilen kyselin jono paikkaa kerrottiin että oon jonossa 4. ja vielä laittovat uuden codin tilaukseen mukaan vaikka siinä on jo ilmanen hiiri tulossa mukana

Saiko joku tuon Verkkiksen OC TUFfin? Ainakin katos saldoilta.

Edit. Nyt taas näkyy 1kpl hyllyssä. :D Mitäköhän ne siellä sekoilee?

Verkkis.png

Verkkokaupan 3080 TUF OC :cautious: Minun kortinko ne tuonne hyllyyn on menny laittamaan? :rofl:

Sentään ilmoittivat itse & antoivat hyvitystä omasta tahdostaan, eikä sinällään mikään hengenhätä kortin suhteen joten aika neutraali fiilis. Olisihan se silti kelvannut jo.

Verkkis.png

Verkkokaupan 3080 TUF OC :cautious: Minun kortinko ne tuonne hyllyyn on menny laittamaan? :rofl:

Sentään ilmoittivat itse & antoivat hyvitystä omasta tahdostaan, eikä sinällään mikään hengenhätä kortin suhteen joten aika neutraali fiilis. Olisihan se silti kelvannut jo.
No sentäs teki reilut ja heittivät 40€ (oletan) alennusta kämmistä, mielestäni ihan hyvin toimittu loppupeleissä ja 40€ edullisemmalla saat ostettua parit kaljat odotukseen :tup:

TUF.jpg

Harmittavasti hyllyssä olevaa tuotetta ei edes kioskista voida myydä, itse kun en ole valmis ottamaan aamusella riskiä ajamalla edestakaisin yhteensä 100km verran mutta nyt olisin voinut lähteä kokeilemaan.

Pakko kai se on kaverille mennä kyttäämään tuota korttia Verkkiksen eteen huomenna. Montakohan tuntia aikaisemmin pitää olla oven edessä että tuon kortin saa? :D

Itse asustelen muutaman kilometrin päässä kyseisestä liikkeestä, mutta en tiedä haluanko maksaa satasta extraa kortista ihan periaate syistä ja kun 6800XT kolkuttelee ovella.

Siis jos edes pärjäisi kilpajuoksussa huomenna aamulla. :lol:

Itse asustelen muutaman kilometrin päässä kyseisestä liikkeestä, mutta en tiedä haluanko maksaa satasta extraa kortista ihan periaate syistä ja kun 6800XT kolkuttelee ovella.

Siis jos edes pärjäisi kilpajuoksussa huomenna aamulla. :lol:
Kehtaako porukka tosiaan liikkeen sisällä alkaa juoksemaan tuon vuoksi? :D Pitänee sitten verrytellä etukäteen.

Pelkkä googlesivu siis ei ajantasalla, sitten ei auta muu kuin virtuaalisesti katsoa missä hyllyssä kortit on että löytyy heti. Noloa juosta väärään suuntaan.

Onkos muuten yrityksillä oikeus perua noita tilauksia jotka myyty julkkarihintaan kun nyt hintojen noustua sisäänostohintakin isompi?

MSI 3070 Ventus 3x.PNG

29.10 tilasin Jimmsiltä MSI RTX 3070 Ventus 3x OC:n. Tilausvahvistus sähköpostissa 15:05. Tänään kyselin aspasta mahdollista toimitusaikaa ja vastasivat näin.

Sika. T. nimim. "tilausvahvistus sähköpostissa klo 15.06". Tein klassisen virheen ja maksoin etukäteen verkkopankista, joten ei auta kuin toivoa että se 50kpl lisäerä saapuu ennen joulua 2023.

Onko moni täällä tilannut verkkokauppa.comilta Asus Strix Rtx 3080 Oc mallia?, taitaa olla jonot siellä ensi vuoden keväälle saakka :)

RTX 3080 Ultimate Battle royale edition
Tämähän se on. Jos olisi oma kortin tarve kyseessä, niin en edes harkitisi lusikan työntämistä tähän soppaan, mutta kaveri kuulostaa niin surkealta, kun veikkasi Gigabyten Eaglea, eli toisin sanoen väärää hevosta.

Onkos muuten yrityksillä oikeus perua noita tilauksia jotka myyty julkkarihintaan kun nyt hintojen noustua sisäänostohintakin isompi?

Tuskin, etenkin kun tässä vaiheessa on monella kaupat jo tehty siinä mielessä, että maksu on suoritettu. Ei koske postiennakkomaksajia tai Klarna-laskuttajia.

Mulla lähti postiin Asus 3080 Rog Strix OC torstaina jimmssiltä.Tilattu 17.9.Että on ne jotain saanu sinne varastoon varmaan.Ja ehkä osa on luovuttanut jonossa nyt ku noi Amd:n kortit julkaistiin.

Täysin naurettavaa kun ensimmäisiäkään ei ole Jimmsille saapunut ja puolitoista kuukautta julkkarista..
Asiaa sivuten, EK julkisti twitterissään hetki sitten että Marraskuun puolivälissä olisi saatavilla Asuksen 3070/3080/3090 kortteja valmiiksi asennettuna EK:n blokilla.

Asiaa sivuten, EK julkisti twitterissään hetki sitten että Marraskuun puolivälissä olisi saatavilla Asuksen 3070/3080/3090 kortteja valmiiksi asennettuna EK:n blokilla.
Näissä vaan ongelmana, ettei välttämättä saa/pysty avata blokkia puhdistamista varten. Msi 2080ti Seahawk EK:ssa taisi kuulemani mukaan olla blokki liimattu ja myös takuutarrat haittasivat.

Edit:
Niin ja nuo asuksen mallit vain 2x8 pin eli ei jatkoon minulla.

Data-Systems:llä kovat lupaukset asuksen malleille. Ilmoittavat saapuvaksi varastoon 19.11. Msi:lle ilmoittavat 7.12...
Saas nähä pitääkö yhtään paikkaansa.

Jos joku lottovoittaja/fakiiri/ennustaja/mikälie saanut msi 3080 gaming x trio jimmsistä niin voitko ilmiantaa tilausaikasi, t. julkaisupäivänä tilattu 16:10 ja ei vieläkään mitään, ja tilanne on lievästi luokkaa oispa kaljaa.

Verkkis.png

Juu itelle tuli aivan sama viesti, mitähän siel on sählätty...

Tämähän se on. Jos olisi oma kortin tarve kyseessä, niin en edes harkitisi lusikan työntämistä tähän soppaan, mutta kaveri kuulostaa niin surkealta, kun veikkasi Gigabyten Eaglea, eli toisin sanoen väärää hevosta.
Itsellä yksi arpa vetämässä... Gigabyte eagle.... Gigantilta.... Pray for me. :notworthy:

Jos joku lottovoittaja/fakiiri/ennustaja/mikälie saanut msi 3080 gaming x trio jimmsistä niin voitko ilmiantaa tilausaikasi, t. julkaisupäivänä tilattu 16:10 ja ei vieläkään mitään, ja tilanne on lievästi luokkaa oispa kaljaa.

Seuraavasta erästä mitä todennäköisimmin riittää. Muistaakseni täällä ilmoteltiin jo klo 16.11 (julkaisupäivänä) aikoihin tilatun olleen alle 50 jonossa ja 45kpl tulossa. Itellä kans 16.10 tilausvahvistus.

Toisaalta taas siitä seuraavan erän saapumisesta ei harmainta aavistustakaan :cautious: Kai sen tässä marraskuussa luulis tulevan

Statistiikka

Viestiketjuista
284 886
Jäsenet
78 918
Uusin jäsen
Merenkurkku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom