NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2020
Viestejä
68
Itse vetäydyin Jimms jonosta 3080 asus strix oc:n suhteen. Telialle laitoin ko. Kortista tilausta 29.10 kello 14.54 kun avasivat myynnin tuon kortin osalta. Teliassa oli ilmoitus että tuohon aikaan tilanneille toimitukset alkavat arviolta 20.11. Ehdin ekaan erään telialla kun lopettivat myynnin tuon jälkeen. Nyt ilmeisesti taas auki, mutta toimitusaika on tuntematon.
Itse laitoin kans 3080 strix oc tilauksen menemään tuonne. Vahvistus klo 12:50 tienoilla. Jos tulee marraskuun aikana niin vaihdan kaikki liittymät telialle kiitoksena :sgiggle:
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
109
Jimssiltä tulee sen verran Zotac 3080 näyttiksiä 3.11 että itselle pitäisi riittää. Toisaalta on hyvät mahkut tuohon Tuffiinkin. Katsotaan miten menee :)
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 069
Watch Dogs: Legion vs Call of Duty: Black Ops Cold War -keskusteluun.

Minulla on verkkokaupan lappunen Watch Dogs -koodilla. Ja itse haluaisin COD:n toki. :)

Eli vaihdan myös päittäin:
 
Liittynyt
31.10.2020
Viestejä
2
MSI 3070 Ventus 3x.PNG

29.10 tilasin Jimmsiltä MSI RTX 3070 Ventus 3x OC:n. Tilausvahvistus sähköpostissa 15:05. Tänään kyselin aspasta mahdollista toimitusaikaa ja vastasivat näin.
 
Liittynyt
06.11.2017
Viestejä
57
Olet ehkä katsonut jotain väärin. Tuolla aiemmin jossain tässä ketjussa on kuvakaappaus tuosta Proshopin listasta tuolta ajalta. 92 Gaming OC -tilausta jonossa siinä. Ja tuota mallia Proshopin edustaja kehotti tanskalaisella foorumilla tilaamaan, joten paljon tilauksia on varmasti tullut lyhyessä ajassa eikä se lista reaaliajassa päivity.
Väärin tullut silloin näköjään katsottua. Sitä tulee näköjään epäluuloiseksi näissä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11
Onko porukka Verkkokaupan tilaukseen ruinannut jälkikäteen noita bundlekoodeja?
En hoksannut tilaushetkellä laittaa mitään ylimääräistä koriin (ilmeisesti homma toimi näin?) ja sitten tuo Watch Dogs ei niin paljon kiinostanut että oisin jaksanut kysellä perään. Mutta tuota codia voisi kyllä hetken vääntääkin.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Onko porukka Verkkokaupan tilaukseen ruinannut jälkikäteen noita bundlekoodeja?
En hoksannut tilaushetkellä laittaa mitään ylimääräistä koriin (ilmeisesti homma toimi näin?) ja sitten tuo Watch Dogs ei niin paljon kiinostanut että oisin jaksanut kysellä perään. Mutta tuota codia voisi kyllä hetken vääntääkin.
Kyllä, ja onnistuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 033
Mitähän noi verkkokauppa.comin tiedot oikein tarkoittaa kun edellisiä eriä 3070:sta on tullut muutamia päiviä tai jopa yli viikko sitten ja tänään mukamas kuitenkin myyty iltapäivällä. Eikö noita tilauksia ole muka käsitelty sillon torstaina ja kun ensimmäiset sai jo omansa siitä vähäisestä määrästä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11
Mitähän noi verkkokauppa.comin tiedot oikein tarkoittaa kun edellisiä eriä 3070:sta on tullut muutamia päiviä tai jopa yli viikko sitten ja tänään mukamas kuitenkin myyty iltapäivällä. Eikö noita tilauksia ole muka käsitelty sillon torstaina ja kun ensimmäiset sai jo omansa siitä vähäisestä määrästä.
Myyty tarkoittanee sitä että joku on ostanut sen tuotteen ja mennyt jonon hännille.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Myyty verkkiksessä on se kun tuote noudetaan/lähetetään sieltä, eli kun fyysinen kappale poistuu verkkokaupasta tavalla tai toisella
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
127
Täälläkin Telialta Strix OC 3080 -arpa. Jos ei mikään aiemmista tilauksista natsaa, niin uskosin olevani aika kärkipäässä tuon suhteen aikaleimalla 29.10. klo 12:31 :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 702
Myyty verkkiksessä on se kun tuote noudetaan/lähetetään sieltä, eli kun fyysinen kappale poistuu verkkokaupasta tavalla tai toisella
Jep, ja noudon takia noi saattaa välillä näyttää oudoilta. Siinä noudossa oli kuitenkin ööh.... viikon mittanen ikkuna hakea se? Eli jos näyttiksiä tulis maanantaina ja joku käy sen vasta perjantaina hakemassa, niin siellä näkyis sit et perjantaina on myyty.
 
Liittynyt
08.10.2019
Viestejä
24
Jep, ja noudon takia noi saattaa välillä näyttää oudoilta. Siinä noudossa oli kuitenkin ööh.... viikon mittanen ikkuna hakea se? Eli jos näyttiksiä tulis maanantaina ja joku käy sen vasta perjantaina hakemassa, niin siellä näkyis sit et perjantaina on myyty.
Viimeksi näyttiksiä oli tullut 8 maanantaina ja keskiviikko aamuna sain ilmoituksen että näytönohjain noudettavissa helsingistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 702
Viimeksi näyttiksiä oli tullut 8 maanantaina ja keskiviikko aamuna sain ilmoituksen että näytönohjain noudettavissa helsingistä.
Joo siin on vissiin pieni viive et tulee viestiä et on noudettavissa. Helsingissä lyhyin, mutta muualla sit vissiin pikkasen pitempi vielä kun ne lähettelee ne kortit eka sinne myymälään.
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Eli jos oikein ymmärsin niin se VK:n järjestelmä näyttää, että "myyty" sinä päivänä kun haen sen sieltä noutotiskiltä, vaikka olisin varsinaisen "oston" tehnyt viikkoa aiemmin verkkokaupasta? Valinnut vain toimitustavaksi noudon kaupasta, ja kun noudan niin järjestelmän mukaan myyty, vaikka oli minulle jo viikkoa aiemmin tilatessa varattu..?
Menee vähän mutuiluksi, mutta veikkaisin että se on "myyty" sitten kun raha vaihtaa omistajaa. Kaikki varmaan maksaa tilauksen vasta kassalla, koska sehän se etu tässä Verkkokaupasta noudossa on. Varaukset taidetaan vapauttaa viikon jälkeen, jos niitä ei noudeta.
 
Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 984
Sieltä joku hätäsempi käy hakemassa hyllystä Helsingistä; Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 849,90
1kpl näyttää saldoksi ja nähtävästi ei voi varata myymälästä noudettavaksi (eivätkä vissiin meinaa noihin tilauksiinkaan sitä laittaa)..


Oisin ite menny kattomaan, mutta en kerkee ennen sulkemista.. :sori:
Myikö verkkokauppa alunperin tuota korttia nykyhintaa edullisemmin? Tilauksiahan on silläkin sisässä todennäköisesti satoja, joten aika erikoista, että hyllylle kortin laittaneet.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 186
Myikö verkkokauppa alunperin tuota korttia nykyhintaa edullisemmin? Tilauksiahan on silläkin sisässä todennäköisesti satoja, joten aika erikoista, että hyllylle kortin laittaneet.
On ne ainakin kerran hintaa nostaneet, itellä on tilaus sisällä 799.90€ hinnalla tuosta OC:sta (sitä kautta tuon bongasinkin).
Mietin, että oisko ollu avattu asiakaspalautus tms. jota eivät voi eteenpäin uudestaan lähettää..? Tai sitten vaan joku näppäilyvirhe.. Toivottavasti tuosta nyt joku itelleen kuitenkin kortin saa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
126
Verkkokaupalla on aika usein ongelmaa, että järjestelmä laittaa hyllyyn tavaraa jota ei oikeasti siellä ole koskaan ollutkaan. Tämä verkkokaupan työntekijältä kuultua. Voi olla tämä tässä syynä tai sitten ei.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 186
Miten? Itse kysyin eilen ja tänään vastattiin että ei onnistu bundlet vanhentunut
Se WD-bundolo vanheni ja ilmeisesti Verkkis ei ole tuossa CoD-bundolossa mukana. Ainakaan en onnistunut noista korteista sitä (tai muutakaan bundlea) bongaamaan..
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
76
Tilasin 11.10 jimmsiltä 3090 strixin eilen kyselin jono paikkaa kerrottiin että oon jonossa 4. ja vielä laittovat uuden codin tilaukseen mukaan vaikka siinä on jo ilmanen hiiri tulossa mukana
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 186
Saiko joku tuon Verkkiksen OC TUFfin? Ainakin katos saldoilta.


Edit. Nyt taas näkyy 1kpl hyllyssä. :D Mitäköhän ne siellä sekoilee?
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
212
Verkkis.png


Verkkokaupan 3080 TUF OC :cautious: Minun kortinko ne tuonne hyllyyn on menny laittamaan? :rofl:

Sentään ilmoittivat itse & antoivat hyvitystä omasta tahdostaan, eikä sinällään mikään hengenhätä kortin suhteen joten aika neutraali fiilis. Olisihan se silti kelvannut jo.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575


Verkkokaupan 3080 TUF OC :cautious: Minun kortinko ne tuonne hyllyyn on menny laittamaan? :rofl:

Sentään ilmoittivat itse & antoivat hyvitystä omasta tahdostaan, eikä sinällään mikään hengenhätä kortin suhteen joten aika neutraali fiilis. Olisihan se silti kelvannut jo.
No sentäs teki reilut ja heittivät 40€ (oletan) alennusta kämmistä, mielestäni ihan hyvin toimittu loppupeleissä ja 40€ edullisemmalla saat ostettua parit kaljat odotukseen :tup:
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 515
Sieltä joku hätäsempi käy hakemassa hyllystä Helsingistä; Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 849,90
1kpl näyttää saldoksi ja nähtävästi ei voi varata myymälästä noudettavaksi (eivätkä vissiin meinaa noihin tilauksiinkaan sitä laittaa)..


Oisin ite menny kattomaan, mutta en kerkee ennen sulkemista.. :sori:

Harmittavasti hyllyssä olevaa tuotetta ei edes kioskista voida myydä, itse kun en ole valmis ottamaan aamusella riskiä ajamalla edestakaisin yhteensä 100km verran mutta nyt olisin voinut lähteä kokeilemaan.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Pakko kai se on kaverille mennä kyttäämään tuota korttia Verkkiksen eteen huomenna. Montakohan tuntia aikaisemmin pitää olla oven edessä että tuon kortin saa? :D
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
376
Itse asustelen muutaman kilometrin päässä kyseisestä liikkeestä, mutta en tiedä haluanko maksaa satasta extraa kortista ihan periaate syistä ja kun 6800XT kolkuttelee ovella.

Siis jos edes pärjäisi kilpajuoksussa huomenna aamulla. :lol:
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Itse asustelen muutaman kilometrin päässä kyseisestä liikkeestä, mutta en tiedä haluanko maksaa satasta extraa kortista ihan periaate syistä ja kun 6800XT kolkuttelee ovella.

Siis jos edes pärjäisi kilpajuoksussa huomenna aamulla. :lol:
Kehtaako porukka tosiaan liikkeen sisällä alkaa juoksemaan tuon vuoksi? :D Pitänee sitten verrytellä etukäteen.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 145
Pelkkä googlesivu siis ei ajantasalla, sitten ei auta muu kuin virtuaalisesti katsoa missä hyllyssä kortit on että löytyy heti. Noloa juosta väärään suuntaan.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
127
Onkos muuten yrityksillä oikeus perua noita tilauksia jotka myyty julkkarihintaan kun nyt hintojen noustua sisäänostohintakin isompi?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
722

29.10 tilasin Jimmsiltä MSI RTX 3070 Ventus 3x OC:n. Tilausvahvistus sähköpostissa 15:05. Tänään kyselin aspasta mahdollista toimitusaikaa ja vastasivat näin.
Sika. T. nimim. "tilausvahvistus sähköpostissa klo 15.06". Tein klassisen virheen ja maksoin etukäteen verkkopankista, joten ei auta kuin toivoa että se 50kpl lisäerä saapuu ennen joulua 2023.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 937
Viestejä
4 297 300
Jäsenet
71 734
Uusin jäsen
Tykki999

Hinta.fi

Ylös Bottom