Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet ehkä katsonut jotain väärin. Tuolla aiemmin jossain tässä ketjussa on kuvakaappaus tuosta Proshopin listasta tuolta ajalta. 92 Gaming OC -tilausta jonossa siinä. Ja tuota mallia Proshopin edustaja kehotti tanskalaisella foorumilla tilaamaan, joten paljon tilauksia on varmasti tullut lyhyessä ajassa eikä se lista reaaliajassa päivity.
Kyllä, ja onnistuu.Onko porukka Verkkokaupan tilaukseen ruinannut jälkikäteen noita bundlekoodeja?
En hoksannut tilaushetkellä laittaa mitään ylimääräistä koriin (ilmeisesti homma toimi näin?) ja sitten tuo Watch Dogs ei niin paljon kiinostanut että oisin jaksanut kysellä perään. Mutta tuota codia voisi kyllä hetken vääntääkin.
Mitähän noi verkkokauppa.comin tiedot oikein tarkoittaa kun edellisiä eriä 3070:sta on tullut muutamia päiviä tai jopa yli viikko sitten ja tänään mukamas kuitenkin myyty iltapäivällä. Eikö noita tilauksia ole muka käsitelty sillon torstaina ja kun ensimmäiset sai jo omansa siitä vähäisestä määrästä.
Jep, ja noudon takia noi saattaa välillä näyttää oudoilta. Siinä noudossa oli kuitenkin ööh.... viikon mittanen ikkuna hakea se? Eli jos näyttiksiä tulis maanantaina ja joku käy sen vasta perjantaina hakemassa, niin siellä näkyis sit et perjantaina on myyty.Myyty verkkiksessä on se kun tuote noudetaan/lähetetään sieltä, eli kun fyysinen kappale poistuu verkkokaupasta tavalla tai toisella
Viimeksi näyttiksiä oli tullut 8 maanantaina ja keskiviikko aamuna sain ilmoituksen että näytönohjain noudettavissa helsingistä.Jep, ja noudon takia noi saattaa välillä näyttää oudoilta. Siinä noudossa oli kuitenkin ööh.... viikon mittanen ikkuna hakea se? Eli jos näyttiksiä tulis maanantaina ja joku käy sen vasta perjantaina hakemassa, niin siellä näkyis sit et perjantaina on myyty.
Joo siin on vissiin pieni viive et tulee viestiä et on noudettavissa. Helsingissä lyhyin, mutta muualla sit vissiin pikkasen pitempi vielä kun ne lähettelee ne kortit eka sinne myymälään.Viimeksi näyttiksiä oli tullut 8 maanantaina ja keskiviikko aamuna sain ilmoituksen että näytönohjain noudettavissa helsingistä.
Eli jos oikein ymmärsin niin se VK:n järjestelmä näyttää, että "myyty" sinä päivänä kun haen sen sieltä noutotiskiltä, vaikka olisin varsinaisen "oston" tehnyt viikkoa aiemmin verkkokaupasta? Valinnut vain toimitustavaksi noudon kaupasta, ja kun noudan niin järjestelmän mukaan myyty, vaikka oli minulle jo viikkoa aiemmin tilatessa varattu..?
Sieltä joku hätäsempi käy hakemassa hyllystä Helsingistä; Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 849,90
1kpl näyttää saldoksi ja nähtävästi ei voi varata myymälästä noudettavaksi (eivätkä vissiin meinaa noihin tilauksiinkaan sitä laittaa)..
Oisin ite menny kattomaan, mutta en kerkee ennen sulkemista..
On ne ainakin kerran hintaa nostaneet, itellä on tilaus sisällä 799.90€ hinnalla tuosta OC:sta (sitä kautta tuon bongasinkin).Myikö verkkokauppa alunperin tuota korttia nykyhintaa edullisemmin? Tilauksiahan on silläkin sisässä todennäköisesti satoja, joten aika erikoista, että hyllylle kortin laittaneet.
Kyllä, ja onnistuu.
Se WD-bundolo vanheni ja ilmeisesti Verkkis ei ole tuossa CoD-bundolossa mukana. Ainakaan en onnistunut noista korteista sitä (tai muutakaan bundlea) bongaamaan..Miten? Itse kysyin eilen ja tänään vastattiin että ei onnistu bundlet vanhentunut
Aa, pahoittelut. Oletin että cod on samalla lailla kuin wd.Miten? Itse kysyin eilen ja tänään vastattiin että ei onnistu bundlet vanhentunut
Minulla ainakin näkyy että olisi vielä hyllyssä.Saiko joku tuon Verkkiksen OC TUFfin? Ainakin katos saldoilta.
Joo, refreshasin sivua, niin putos nollaan ja kirjoitettuani tuon edellisen viestin päivitin uudestaan niin oli taas 1kpl hyllyssä.Minulla ainakin näkyy että olisi vielä hyllyssä.
Kyllä vahvasti haiskahtaa tämä touhu.. Laitoin tuosta itsekin mailia, saa nähdä mitä vastaavat..
Mikä helvetin baitti niillä on menossa ?
No sentäs teki reilut ja heittivät 40€ (oletan) alennusta kämmistä, mielestäni ihan hyvin toimittu loppupeleissä ja 40€ edullisemmalla saat ostettua parit kaljat odotukseen
Verkkokaupan 3080 TUF OC Minun kortinko ne tuonne hyllyyn on menny laittamaan?
Sentään ilmoittivat itse & antoivat hyvitystä omasta tahdostaan, eikä sinällään mikään hengenhätä kortin suhteen joten aika neutraali fiilis. Olisihan se silti kelvannut jo.
Sieltä joku hätäsempi käy hakemassa hyllystä Helsingistä; Asus TUF-RTX3080-O10G-GAMING -näytönohjain PCI-e-väylään 849,90
1kpl näyttää saldoksi ja nähtävästi ei voi varata myymälästä noudettavaksi (eivätkä vissiin meinaa noihin tilauksiinkaan sitä laittaa)..
Oisin ite menny kattomaan, mutta en kerkee ennen sulkemista..
Kehtaako porukka tosiaan liikkeen sisällä alkaa juoksemaan tuon vuoksi? Pitänee sitten verrytellä etukäteen.Itse asustelen muutaman kilometrin päässä kyseisestä liikkeestä, mutta en tiedä haluanko maksaa satasta extraa kortista ihan periaate syistä ja kun 6800XT kolkuttelee ovella.
Siis jos edes pärjäisi kilpajuoksussa huomenna aamulla.
Mennyt jo 19.00 kiinni Pyhäinpäivän vuoksi.Melkein tunnin auki vielä, hop hop!
Melkein tunnin auki vielä, hop hop!
Luonnollisesti olen jo reitin suunnitellutPelkkä googlesivu siis ei ajantasalla, sitten ei auta muu kuin virtuaalisesti katsoa missä hyllyssä kortit on että löytyy heti. Noloa juosta väärään suuntaan.
29.10 tilasin Jimmsiltä MSI RTX 3070 Ventus 3x OC:n. Tilausvahvistus sähköpostissa 15:05. Tänään kyselin aspasta mahdollista toimitusaikaa ja vastasivat näin.
Täysin naurettavaa kun ensimmäisiäkään ei ole Jimmsille saapunut ja puolitoista kuukautta julkkarista..Saispa noita EVGA kortteja jo liikkeelle
Jaahas näköjään lähdetään itsekkin kisaamaan Verkkiksen kortista, kun vinkit editoitiin pois.Saispa noita EVGA kortteja jo liikkeelle