Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jimmsillä lukee, että CoD bundle on lunastettava viimeistään 11.1.2021.Kuinkahan pitkään nuo koodit on voimassa, voi olla että marraskuussa tilatut näytönohjaimet toimitetaan joskus ensi vuonna.
Sama juttu pasteiltu tännekin. Veikkaan että katteet on vaan Euroopassa ja Amerikan markkinoilla paremmat ja siksi fokus enemmän tänne, joten emme ole ollenkaan niin epäonnisessa asemassa. Oma surkuhupaisa lisänsä fakereviewit yms kiinanmaallaTuossa lueskelin, että yhden ison Kiinassa toimivan jälleen myyjän RTX 3000 sarjan tilauksista olisi pystytty täyttämään kuin 0,65% ja olisi yli 100k korttia avoimista tilauksista vielä toimittamatta.
Nyt vähän ihmettelen mitä tossa Jimssin Strix 3080 OC jonossa on käynyt. Kysyin ennen kun niitä oli edes tullut niin olin 100 ensimmäisen joukossa tilauksella 16:13. Nyt sanoivat että seuraavasta 50kpl erästä en vielä saa vaikka niitä on seuraavan erän jälkeen on tullut niitä yli 100kpl! Sanokaas jos on tietoa jonopaikasta Jimssillä toho Strixiin niin vahvistusaika ja jonopaikka jos on kerrottu.
Tää menee kyllä ihan reisille vioelä ton bundle vaihon takia. AARRGGHH!
Distance | 10362 nautical miles VIA Suez Canal |
Vessel speed | 7 knots |
Time | 61 days 16 hours |
Vaikka nyt onki Halloween niin älä ala tämmösillä pelotteleenVoi voi... ihmettelin kun Pro Shopin MSI:t ovat incoming tilassa olleet 2 viikkoa, näyttää nyt siltä että laivoillako tulevat:
Distance 10362 nautical miles VIA Suez Canal Vessel speed 7 knots Time 61 days 16 hours
Kiitän, meni tilaukseen. Jätin vielä Gamerockin tilaukseen, mutta Eagle Oc ja Pny peruttu Jimmsiltä, Pny pitäisi irrota jollekin onnekkaalle seuraavasta erästä, jos niitä yli 15kpl tulee. Eaglessakin olin jonossa sijalla 37.Suoraan varastosta
GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 299,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1800 MHz), 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 320-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus...www.proshop.fi
Voi voi... ihmettelin kun Pro Shopin MSI:t ovat incoming tilassa olleet 2 viikkoa, näyttää nyt siltä että laivoillako tulevat:
Distance 10362 nautical miles VIA Suez Canal Vessel speed 7 knots Time 61 days 16 hours
Lentorahti honkkarista eurooppaan maksaa noin 2.5-4e /kg, niin en kyllä ymmärrä miksi kukaan ampuisi itseään jalkaan, ja rahtaisi näinkin kuumaa kamaa laivalla. Toi nyt menee helposti kaksinkertaisena tuotteen hintaan, eikä kukaan mutise mitään.
Suoraan varastosta
GIGABYTE GeForce RTX 3080 GAMING OC - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 299,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1800 MHz), 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 320-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus...www.proshop.fi
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Lentirahdilla nämä selkeästi tulevat muille, mutta tuo gigantin 3kk toimitusaika pistää ihmettelemään että laivaavatko näitä. Kyseessä kuitenkin kodinkoneliike joten heitä tuskin hirveästi kiinnostaa tehdä näille mitään erikoisjärjestelyitä tai edes miettiä että haluaako kukaan 3080 enään tammikuussa. Ja gigantti tykkää tilata isoja määriä halvalla jolloin marginaalit tärkeitä.
Ei tietoa 3kpl tais olla varastossaHei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Ilmoittele lähteekö se tulemaan eli menee jonon ohi kalliimmalla hinnalla? Kiitos.Kiitän, meni tilaukseen. Jätin vielä Gamerockin tilaukseen, mutta Eagle Oc ja Pny peruttu Jimmsiltä, Pny pitäisi irrota jollekin onnekkaalle seuraavasta erästä, jos niitä yli 15kpl tulee. Eaglessakin olin jonossa sijalla 37.
Ilmoittele lähteekö se tulemaan eli menee jonon ohi kalliimmalla hinnalla? Kiitos.
Edit: Oikeastaan sama kuin Khafralla yllä. Ja vielä lisäyksenä se, että Proshop aika avoimesti ilmoittaa nuo tilaussaldot, niin en usko moiseen ohimyyntiin.Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Mielestäni olisi hyvä jos kissa nostettaisiin pöydälle teidän toimesta. (jos tosiaan on näin käynyt että myyvät jonon ohi kalliimmalla)Ilmoittele lähteekö se tulemaan eli menee jonon ohi kalliimmalla hinnalla? Kiitos.
Tilannehan voi olla sekin, että valmistajat / tukut ovat nostaneet hintojaan sen verran, että ennakkotilaushinnalla myydyt tuottaisivat kaupalle tappiota.Varmaan kaupoilla harmittaa nyt kun ottivat ennakkotilauksia eivätkä vain myyneet sitä mukaan kun saapuvat aina vain kovemmilla hinnoilla..
Jimms tällä viikolla vastasi kun kysyin että onnistuuko TUF 3080 OC tuotteeseen non-oc:sta vaihto. Tarjouduin 780€ (40€ enemmän mitä nyt) maksamaan. Tähän ei suostuttu sillä sisäänostohinnat ovat nousseet (ja ilmeisesti kate huomattavasti pienempi mitä tuossa non-oc tilauksessa)Tilannehan voi olla sekin, että valmistajat / tukut ovat nostaneet hintojaan sen verran, että ennakkotilaushinnalla myydyt tuottaisivat kaupalle tappiota.
Tämä voisi helposti johtaa välistämyyntiin kalliimmalle tilanneille tai siihen, että kaupat eivät ota varastoon/myyntiin sellaisia malleja, joista heille ei katetta jäisi.
Alusta ja lopusta olen 100% samaa mieltä, mutta kyllä täällä mun mielestä aika paljon (ja ihan oikeutetusti) on Nvidiaa kritisoitu ilman lynkkausta.Jännä homma kun porukka vaikka ravintolassa tai baarissa on sentilleen tietoisia tilausten hinnasta ja ruokakaupassa porukka kyttää kuitteja että onhan varmasti mennyt ostokset eurolleen oikein.
Ja sitten tilaillaan illemmalla näyttiksiä ja ollaan valmiita maksamaan 100€-150€ ylihintaa alkuperäisestä sovitusta hinnasta..
Eikä Nvidiaa voi edes kritisoida julkaisusta ettei saa vihoja niskaansa..
Hulluksi menny..
Tilannehan voi olla sekin, että valmistajat / tukut ovat nostaneet hintojaan sen verran, että ennakkotilaushinnalla myydyt tuottaisivat kaupalle tappiota.
Tämä voisi helposti johtaa välistämyyntiin kalliimmalle tilanneille tai siihen, että kaupat eivät ota varastoon/myyntiin sellaisia malleja, joista heille ei katetta jäisi.
Mielestäni olisi hyvä jos kissa nostettaisiin pöydälle teidän toimesta. (jos tosiaan on näin käynyt että myyvät jonon ohi kalliimmalla)
Uskaltaisin sanoa että aika moni suomalainen joka 500€+ näytönohjaimia tilailee niin vähintään satunnaisesti seuraa io-techin uutisia. Todennäköisesti myös Proshoppia rupeaa kiinnostamaan tästä uutisointi.
E: oli kyseessä sitten nVidian valinnat, Samsungin tuotantoprosessit, AIB valmistajien OC prioriteetti, Kikantin rekat, Prpshopin (mahdolliset) perseilyt, Multitronicin perumiset ilman syytä, Hintojen mieletön nousu, 3070 ”520€ hinta”...
Mies muistiin paskin näyttisjulkistus ellei jopa tuotejulkistus.
Jännä homma kun porukka vaikka ravintolassa tai baarissa on sentilleen tietoisia tilausten hinnasta ja ruokakaupassa porukka kyttää kuitteja että onhan varmasti mennyt ostokset eurolleen oikein.
Ja sitten tilaillaan illemmalla näyttiksiä ja ollaan valmiita maksamaan 100€-150€ ylihintaa alkuperäisestä sovitusta hinnasta..
Eikä Nvidiaa voi edes kritisoida julkaisusta ettei saa vihoja niskaansa..
Hulluksi menny..
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
8.10. julkaistun listan mukaan Proshopissa on kyllä ollut 92 tilausta sisällä ja 28 3080 Gaming OC korttia tulossa. Noita vanhoja tilanteita voi kätevimmin katsoa tästä Google Sheets taulukosta: Proshop 30 SeriesItsellä on 9.10 tehty tilaus tuosta Gigabyten Gamin OC kortista. Minusta kun sen silloin laitoin tilaukseen niin siellä oli alta 10 tilausta tuon listan mukaan sisässä ja viikolla sinne tuli useamman kymmenen kortin lähetys tuota Gaminng OC korttia, mutta siitä erästä ei riittänyt olevinaan minulle. Minusta siitä erästä olisi pitänyt tulla minulle kortti, mutta taitavat näköjään postittaa noille ketkä ovat tilanneet sen kalliimmalla hinnalla. Tällä hetkellä kortti on 50 euroa kalliimpi kuin silloin kun minä sen tilasin.
Olet ehkä katsonut jotain väärin. Tuolla aiemmin jossain tässä ketjussa on kuvakaappaus tuosta Proshopin listasta tuolta ajalta. 92 Gaming OC -tilausta jonossa siinä. Ja tuota mallia Proshopin edustaja kehotti tanskalaisella foorumilla tilaamaan, joten paljon tilauksia on varmasti tullut lyhyessä ajassa eikä se lista reaaliajassa päivity.Itsellä on 9.10 tehty tilaus tuosta Gigabyten Gamin OC kortista. Minusta kun sen silloin laitoin tilaukseen niin siellä oli alta 10 tilausta tuon listan mukaan sisässä ja viikolla sinne tuli useamman kymmenen kortin lähetys tuota Gaminng OC korttia, mutta siitä erästä ei riittänyt olevinaan minulle. Minusta siitä erästä olisi pitänyt tulla minulle kortti, mutta taitavat näköjään postittaa noille ketkä ovat tilanneet sen kalliimmalla hinnalla. Tällä hetkellä kortti on 50 euroa kalliimpi kuin silloin kun minä sen tilasin.
Oisit nyt edes screenin ottanut! On näitä ufo-tarinoita ja satuja isojalasta kuultu aiemminkinOli viime yönä suorastaan tarunhohtoinen hetki nähdä Proshopin varastosaldot kahden näytönohjaimen osalta vihreänä. MSI RTX 3070 Ventus 2X ja Gigabyten RTX 3080 Gaming OC olisi ollut ihan oikeasti varastossa ja ostettavissa. Nyt olen nähnyt kaiken ja voin kuolla tyytyväisenä. En kuitenkaan pumpannut rahaa pedon kitaan vaan jäin kohteliaana kansalaisena jonottelemaan TUF OC:ta, jonka voin sitten juhannuksen alla hakea postista. Tulee hitaasti, mutta varmasti kamelikaravaanin kyydissä läpi vuoristosolien.
16:13 tilausvahvistuksella nyt jonossa ”30 joukossa” Strix OC:lle. Seuraavana päivänä laitoin vielä revikoiden viisastuttamana järkevämmän TUF OC:n 759€:llä sisään, mutta en tiedä jaksanko sitä odotella kun ei ole mitään aavistusta kauanko sen kanssa menisi.17.9, kello 16:12 sain tilausvahvistuksen 3080 STRIX OC:lle.
17.9 sijoitukseni jonossa oli 85. ja 28.10 kysyin uudelleen ja nyt sijoitus jonossa aspan mukaan oli 16.
Sori offtopic, mutta kerro ihmeessä lisää kokemuksia 3070 -ketjuun, kiinnostaisi kovasti tietää minkälaiset lämmöt ja äänet kortissa on vakiona.Ventus 2x oc:n eilen hain multitronicista ja pistin kiinni. Alkoi hirveä älämölö kun tuuletin lähti käyntiin. Tuuletin otti kiinni kotelon kylkeen. Pitänee pistää nippusiteellä kiinni tai ottaa pöyfiltteri pois että mahtuu. Core500 kotelo ei vedä yhtään isompaa kuin 2x korttipaikan kokoisen näyttiksen. Samaa ongelmaa oli aikaisemmalla kortilla myös mutta olin kyllä ihan unohtunut. Onneksi ei tullut ostettua isompaa vehjettä. Warzonessa about 2x fps vs gtx970, tosin myös nyt näyttää vielä paremmalta.
Älä sentään hyppää TUF jonosta pois, koska kyllä tolle ostaja löytyy, etenkin jos omakustannehintaan tai edes kohtalaisesti nykyisen "markkinahinnan" alle viitsit esimerkiksi foorumille myydä. Omassa tapauksessa vielä vajaa 900 jonossa ainoaan tuf arpaan pro shopilla, kun tilasin vasta tämän kuun alkupuolella, niin esim tänne kelpaa aiemmin jonosta vapautuva kortti ihan mielellään.16:13 tilausvahvistuksella nyt jonossa ”30 joukossa” Strix OC:lle. Seuraavana päivänä laitoin vielä revikoiden viisastuttamana järkevämmän TUF OC:n 759€:llä sisään, mutta en tiedä jaksanko sitä odotella kun ei ole mitään aavistusta kauanko sen kanssa menisi.