NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
23.08.2017
Viestejä
353
Tuossa lueskelin, että yhden ison Kiinassa toimivan jälleen myyjän RTX 3000 sarjan tilauksista olisi pystytty täyttämään kuin 0,65% ja olisi yli 100k korttia avoimista tilauksista vielä toimittamatta.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Tuossa lueskelin, että yhden ison Kiinassa toimivan jälleen myyjän RTX 3000 sarjan tilauksista olisi pystytty täyttämään kuin 0,65% ja olisi yli 100k korttia avoimista tilauksista vielä toimittamatta.
Sama juttu pasteiltu tännekin. Veikkaan että katteet on vaan Euroopassa ja Amerikan markkinoilla paremmat ja siksi fokus enemmän tänne, joten emme ole ollenkaan niin epäonnisessa asemassa. Oma surkuhupaisa lisänsä fakereviewit yms kiinanmaalla
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
276
Mutta tuo kampanja päättyy jo 10.12 eli 40 päivän päästä, sen jälkeen saa varmaan jotain muita koodeja tai ei yhtään mitään.
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Nyt vähän ihmettelen mitä tossa Jimssin Strix 3080 OC jonossa on käynyt. Kysyin ennen kun niitä oli edes tullut niin olin 100 ensimmäisen joukossa tilauksella 16:13. Nyt sanoivat että seuraavasta 50kpl erästä en vielä saa vaikka niitä on seuraavan erän jälkeen on tullut niitä yli 100kpl! Sanokaas jos on tietoa jonopaikasta Jimssillä toho Strixiin niin vahvistusaika ja jonopaikka jos on kerrottu.
Tää menee kyllä ihan reisille vioelä ton bundle vaihon takia. AARRGGHH!
17.9, kello 16:12 sain tilausvahvistuksen 3080 STRIX OC:lle.

17.9 sijoitukseni jonossa oli 85. ja 28.10 kysyin uudelleen ja nyt sijoitus jonossa aspan mukaan oli 16.
 

sawe

ATI Rage jo vuodesta 1996
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
261
Voi voi... ihmettelin kun Pro Shopin MSI:t ovat incoming tilassa olleet 2 viikkoa, näyttää nyt siltä että laivoillako tulevat:
Distance10362 nautical miles VIA Suez Canal
Vessel speed7 knots
Time61 days 16 hours
 
Viimeksi muokattu:

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Suoraan varastosta
Kiitän, meni tilaukseen. Jätin vielä Gamerockin tilaukseen, mutta Eagle Oc ja Pny peruttu Jimmsiltä, Pny pitäisi irrota jollekin onnekkaalle seuraavasta erästä, jos niitä yli 15kpl tulee. Eaglessakin olin jonossa sijalla 37.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Taisi mennä kaikki, oli kolme 3080 gaming oc:ta varastossa mutta en raaskinut tuosta 899€ maksaa.
Lisäksi yksi ventus oc oli.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
26
Voi voi... ihmettelin kun Pro Shopin MSI:t ovat incoming tilassa olleet 2 viikkoa, näyttää nyt siltä että laivoillako tulevat:
Distance10362 nautical miles VIA Suez Canal
Vessel speed7 knots
Time61 days 16 hours
Noin 35 päivän yhteyksiä löytyy. Nuo hitaat säästävät polttoainetta vaan enemmän, mutta hintaero on kuitenkin pieni verrattuna lentorahtiin, joten niillä tuskin tulee näytönohjaimia edes gigantin budjetilla. Mutta tuohon tulee vielä yhteensä noin 2 viikkoa sataman closing aikaa ja Hollannin satamasta suomeen rekalla/laivalla.

Niin ja tuotetta tulee ensin tehdä tarvittava määrä johon menee varmaan jonkin aikaa lokakuun alun lomaviikosta.

Junalla menee myös Venäjän ja Boratlandian läpi nykyään mutta riski että varastetaan on vähän liian iso tällaisille kalliille mutta helposti siirrettävile tuotteille. Ainakin omasta mielestäni.

Oma kokemus logistiikasta on Kiinaan päin vientiä, mutta samat laivat ne tänne tulee paluulastissa. Hinta vähän kovempi, Kiinasta tulee enemmän kuin sinne viedään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 162
Lentorahti honkkarista eurooppaan maksaa noin 2.5-4e /kg, niin en kyllä ymmärrä miksi kukaan ampuisi itseään jalkaan, ja rahtaisi näinkin kuumaa kamaa laivalla. Toi nyt menee helposti kaksinkertaisena tuotteen hintaan, eikä kukaan mutise mitään.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
26
Lentorahti honkkarista eurooppaan maksaa noin 2.5-4e /kg, niin en kyllä ymmärrä miksi kukaan ampuisi itseään jalkaan, ja rahtaisi näinkin kuumaa kamaa laivalla. Toi nyt menee helposti kaksinkertaisena tuotteen hintaan, eikä kukaan mutise mitään.
Lentirahdilla nämä selkeästi tulevat muille, mutta tuo gigantin 3kk toimitusaika pistää ihmettelemään että laivaavatko näitä. Kyseessä kuitenkin kodinkoneliike joten heitä tuskin hirveästi kiinnostaa tehdä näille mitään erikoisjärjestelyitä tai edes miettiä että haluaako kukaan 3080 enään tammikuussa. Ja gigantti tykkää tilata isoja määriä halvalla jolloin marginaalit tärkeitä.
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
41
Suoraan varastosta
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
186
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Tähänkö tämä on tosiaan mennyt, eli jälleenmyyjät skalppaa ohi omien tilausjonojen, jotta voi myydä kalliimmalla? (Proshopin jonossa edelleen kuitenkin yli toistasataa ihmistä). Olisko @Sampsa jopa artikkelin paikka?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 591
Lentirahdilla nämä selkeästi tulevat muille, mutta tuo gigantin 3kk toimitusaika pistää ihmettelemään että laivaavatko näitä. Kyseessä kuitenkin kodinkoneliike joten heitä tuskin hirveästi kiinnostaa tehdä näille mitään erikoisjärjestelyitä tai edes miettiä että haluaako kukaan 3080 enään tammikuussa. Ja gigantti tykkää tilata isoja määriä halvalla jolloin marginaalit tärkeitä.
Todennäköisesti Gigantti on tilannut tyyliin 500 kpl jokaista näytönohjainta ja odottaa saavansa 500 kpl erän kerralla.
Muille tuntuu kelpaavan semmoiset 1-10 kpl erät ihan mainiosti.

--

Jos ei 2021 tule edes tietoa saapumispäivästä, niin perun kyllä tilaukseni.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
592
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Ei tietoa 3kpl tais olla varastossa
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 650
Kiitän, meni tilaukseen. Jätin vielä Gamerockin tilaukseen, mutta Eagle Oc ja Pny peruttu Jimmsiltä, Pny pitäisi irrota jollekin onnekkaalle seuraavasta erästä, jos niitä yli 15kpl tulee. Eaglessakin olin jonossa sijalla 37.
Ilmoittele lähteekö se tulemaan eli menee jonon ohi kalliimmalla hinnalla? Kiitos.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
228
Veikkaisin, että tossa on kyseessä korttien perumisista johtuva tilanne. Elikkä porukka on tilannut monta korttia kerralla ja kun on vaikka tuffi ja gaming oc ollu tulossa ja molemmat tullut samaan aikaan saataville on toinen peruttu. Tuo järjestelmä on sitten kirjannut nuo tilaukset varastosaldoksi automaattisesti. Tähän viittaisi ainakin tuo aika kun nuo kortit havaittiin, eli keskellä yötä. Tuskin tuollakaan on ukot/akat keskellä yötää kyttämässä varastosaldoja tai miettimässä miten voisi lypsää enemmän rahaa asiakkailta
 

2ca

Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
48
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Edit: Oikeastaan sama kuin Khafralla yllä. Ja vielä lisäyksenä se, että Proshop aika avoimesti ilmoittaa nuo tilaussaldot, niin en usko moiseen ohimyyntiin.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Asiahan selviää, mikäli yöllä tilanneet saavat tuotteet? Jos ei peruta niin järjestelmässä lienee porsaanreikä.
Muutaman minuutin ajan siellä oli myös 3080 Strix Oc "varastossa".
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
988
Ilmoittele lähteekö se tulemaan eli menee jonon ohi kalliimmalla hinnalla? Kiitos.
Mielestäni olisi hyvä jos kissa nostettaisiin pöydälle teidän toimesta. (jos tosiaan on näin käynyt että myyvät jonon ohi kalliimmalla)

Uskaltaisin sanoa että aika moni suomalainen joka 500€+ näytönohjaimia tilailee niin vähintään satunnaisesti seuraa io-techin uutisia. Todennäköisesti myös Proshoppia rupeaa kiinnostamaan tästä uutisointi.

E: oli kyseessä sitten nVidian valinnat, Samsungin tuotantoprosessit, AIB valmistajien OC prioriteetti, Kikantin rekat, Prpshopin (mahdolliset) perseilyt, Multitronicin perumiset ilman syytä, Hintojen mieletön nousu, 3070 ”520€ hinta”...
Mies muistiin paskin näyttisjulkistus ellei jopa tuotejulkistus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 067
Toi tuotelinkki ei enää toimi niin vaikuttaa siltä että jotain erikoista tossa on ollut. Jonkin sortin mokaa kyllä veikkaisin juuri tuon takia että ilmoittavat noi tilaustilanteet muuten noin avoimesti.

Hmm, vai onkos tuolla listattuna edes koko Gaming OC 3080 ollenkaan tällä hetkellä? Oliko se hinta sitten eri kuin millä ovat ihan jonopaikkoja myyneet?
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 437
Varmaan kaupoilla harmittaa nyt kun ottivat ennakkotilauksia eivätkä vain myyneet sitä mukaan kun saapuvat aina vain kovemmilla hinnoilla..
Tilannehan voi olla sekin, että valmistajat / tukut ovat nostaneet hintojaan sen verran, että ennakkotilaushinnalla myydyt tuottaisivat kaupalle tappiota.
Tämä voisi helposti johtaa välistämyyntiin kalliimmalle tilanneille tai siihen, että kaupat eivät ota varastoon/myyntiin sellaisia malleja, joista heille ei katetta jäisi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
988
Tilannehan voi olla sekin, että valmistajat / tukut ovat nostaneet hintojaan sen verran, että ennakkotilaushinnalla myydyt tuottaisivat kaupalle tappiota.
Tämä voisi helposti johtaa välistämyyntiin kalliimmalle tilanneille tai siihen, että kaupat eivät ota varastoon/myyntiin sellaisia malleja, joista heille ei katetta jäisi.
Jimms tällä viikolla vastasi kun kysyin että onnistuuko TUF 3080 OC tuotteeseen non-oc:sta vaihto. Tarjouduin 780€ (40€ enemmän mitä nyt) maksamaan. Tähän ei suostuttu sillä sisäänostohinnat ovat nousseet (ja ilmeisesti kate huomattavasti pienempi mitä tuossa non-oc tilauksessa)
 
Liittynyt
01.07.2018
Viestejä
39
Jännä homma kun porukka vaikka ravintolassa tai baarissa on sentilleen tietoisia tilausten hinnasta ja ruokakaupassa porukka kyttää kuitteja että onhan varmasti mennyt ostokset eurolleen oikein.
Ja sitten tilaillaan illemmalla näyttiksiä ja ollaan valmiita maksamaan 100€-150€ ylihintaa alkuperäisestä sovitusta hinnasta..
Eikä Nvidiaa voi edes kritisoida julkaisusta ettei saa vihoja niskaansa..
Hulluksi menny..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 782
17.9.2020 klo 16.11 tilattu 3080 Eagle Oc 749,00€, jäin sijalle 23 tilauspäivänä. 5kpl tullut Jimssille noita kaikkiaan, eli edelleen odotellaan.

Toisaalta mikäpä tässä nyt odotellessa, bundlen peli vaihtui mieleiseen ja kortin hinta oli ostaessa vielä hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 186
Jännä homma kun porukka vaikka ravintolassa tai baarissa on sentilleen tietoisia tilausten hinnasta ja ruokakaupassa porukka kyttää kuitteja että onhan varmasti mennyt ostokset eurolleen oikein.
Ja sitten tilaillaan illemmalla näyttiksiä ja ollaan valmiita maksamaan 100€-150€ ylihintaa alkuperäisestä sovitusta hinnasta..
Eikä Nvidiaa voi edes kritisoida julkaisusta ettei saa vihoja niskaansa..
Hulluksi menny..
Alusta ja lopusta olen 100% samaa mieltä, mutta kyllä täällä mun mielestä aika paljon (ja ihan oikeutetusti) on Nvidiaa kritisoitu ilman lynkkausta.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 650
Tilannehan voi olla sekin, että valmistajat / tukut ovat nostaneet hintojaan sen verran, että ennakkotilaushinnalla myydyt tuottaisivat kaupalle tappiota.
Tämä voisi helposti johtaa välistämyyntiin kalliimmalle tilanneille tai siihen, että kaupat eivät ota varastoon/myyntiin sellaisia malleja, joista heille ei katetta jäisi.
Ei niitä näytönohjaimia voi jälleenmyyjä halvemmalla myydä kuin, mitä itse saavat tukusta ostettua mihinkin hintaan ja se asiakkaalle näkyvä hinta elää sen mukaan kun mukaan lisätään joka portaan katteet. Jälleenmyyjillä on kuitenkin käytettävissään useita tukkureita ja tälläisessä pitkittyneessä tilanteessa sitten se saatavuus määrittelee lopulta hintatason.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 650
Mielestäni olisi hyvä jos kissa nostettaisiin pöydälle teidän toimesta. (jos tosiaan on näin käynyt että myyvät jonon ohi kalliimmalla)

Uskaltaisin sanoa että aika moni suomalainen joka 500€+ näytönohjaimia tilailee niin vähintään satunnaisesti seuraa io-techin uutisia. Todennäköisesti myös Proshoppia rupeaa kiinnostamaan tästä uutisointi.

E: oli kyseessä sitten nVidian valinnat, Samsungin tuotantoprosessit, AIB valmistajien OC prioriteetti, Kikantin rekat, Prpshopin (mahdolliset) perseilyt, Multitronicin perumiset ilman syytä, Hintojen mieletön nousu, 3070 ”520€ hinta”...
Mies muistiin paskin näyttisjulkistus ellei jopa tuotejulkistus.
Selvitellään.
 
Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
228
Jännä homma kun porukka vaikka ravintolassa tai baarissa on sentilleen tietoisia tilausten hinnasta ja ruokakaupassa porukka kyttää kuitteja että onhan varmasti mennyt ostokset eurolleen oikein.
Ja sitten tilaillaan illemmalla näyttiksiä ja ollaan valmiita maksamaan 100€-150€ ylihintaa alkuperäisestä sovitusta hinnasta..
Eikä Nvidiaa voi edes kritisoida julkaisusta ettei saa vihoja niskaansa..
Hulluksi menny..
Vähän huono analogia, kun Suomessa ruokakaupasta saa 99% ajasta kaikkia tuotteita suoraan hyllystä. Kyllä varmaan aika moni maksaisi vaikka tuplahinnan Oltermannista, jos seuraava toimitus olisi tammikuussa. Ei ehkä mielellään, mutta maksaisi kuitenkin. Huono lähteä kilpailuttamaan omaa näytönohjainhankintaa näillä saatavuuksilla. Onhan täällä Nvidiaa kritisoitu jatkuvasti, eikä varmaan kukaan ole väittänytkään että julkaisu meni ihan nappiin. Jälleenmyyjillehän tämä on myös aika kusinen tilanne, kun sisäänostohinnat elää varmaan jatkuvasti vaikkei tuotetta saa hyllyyn ja asiakkaitakin pitäisi palvella.

e. Toki jälleenmyyjät voi silti erottua edukseen hoitamalla asiakaspalvelun ja toimitustilanteesta tiedottamisen jotenkin järkevästi
 
Liittynyt
25.07.2019
Viestejä
105
Kyl itse ainakin olisi valmis nostamaan tilauksestani hintaa sen 50€ ja maksaa nykysen listahinnan kortista, jos se tarkottaisi ettei ohi myynti kusisi omiin muroihin. Kuitenkin kortti tässä haussa ja liikutaan hinnoissa ettei se 50€ niin missään enään tunnu.

Itse pääsee toteamaan viikon parin päästä miten käy, tuleeko korttia vai "laski aspa väärin jononumerosi sijainnin ;)"
 
Liittynyt
06.11.2017
Viestejä
57
Hei mikä juttu? Myyks ne noita jonojen ohi isommalla hinnalla? Mulla on 12.10 lähtien ollu rtx 3080 gaming oc tilaus vetämässä ja oman tilauksen tila on edelleen " odottaa tuotetta". Hinta on tosin 50€ halvempi kun tilattu ennen viimeisimpiä hintojen nousuja.
Itsellä on 9.10 tehty tilaus tuosta Gigabyten Gamin OC kortista. Minusta kun sen silloin laitoin tilaukseen niin siellä oli alta 10 tilausta tuon listan mukaan sisässä ja viikolla sinne tuli useamman kymmenen kortin lähetys tuota Gaminng OC korttia, mutta siitä erästä ei riittänyt olevinaan minulle. Minusta siitä erästä olisi pitänyt tulla minulle kortti, mutta taitavat näköjään postittaa noille ketkä ovat tilanneet sen kalliimmalla hinnalla. Tällä hetkellä kortti on 50 euroa kalliimpi kuin silloin kun minä sen tilasin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
98
Multitronicista lähti eilen 3070 Ventus 3X OC liikkeelle, alkuviikosta siis uutta rautaa koneeseen. Jimmyltä ja Verkkikseltä yritin myös tilata korttia mutta en ehtinyt saada saapuneista eristä. Kaksi peruttua tilausta siis näistä.
 

AnanasKana

Tukijäsen
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
308
Näkyy toi 3080 tuf oc liikkuvan niin liukkaasti Jimmsillä että nappasin vihdoin 3080 Eaglen Proshopilta pois. Kuulemma oli "viidenkympin tietämissä" jonossa.

Tuf OC Jimmsiltä enää ainut siima ja siinä pysytään :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 067
Itsellä on 9.10 tehty tilaus tuosta Gigabyten Gamin OC kortista. Minusta kun sen silloin laitoin tilaukseen niin siellä oli alta 10 tilausta tuon listan mukaan sisässä ja viikolla sinne tuli useamman kymmenen kortin lähetys tuota Gaminng OC korttia, mutta siitä erästä ei riittänyt olevinaan minulle. Minusta siitä erästä olisi pitänyt tulla minulle kortti, mutta taitavat näköjään postittaa noille ketkä ovat tilanneet sen kalliimmalla hinnalla. Tällä hetkellä kortti on 50 euroa kalliimpi kuin silloin kun minä sen tilasin.
8.10. julkaistun listan mukaan Proshopissa on kyllä ollut 92 tilausta sisällä ja 28 3080 Gaming OC korttia tulossa. Noita vanhoja tilanteita voi kätevimmin katsoa tästä Google Sheets taulukosta: Proshop 30 Series
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
14
Itsellä on 9.10 tehty tilaus tuosta Gigabyten Gamin OC kortista. Minusta kun sen silloin laitoin tilaukseen niin siellä oli alta 10 tilausta tuon listan mukaan sisässä ja viikolla sinne tuli useamman kymmenen kortin lähetys tuota Gaminng OC korttia, mutta siitä erästä ei riittänyt olevinaan minulle. Minusta siitä erästä olisi pitänyt tulla minulle kortti, mutta taitavat näköjään postittaa noille ketkä ovat tilanneet sen kalliimmalla hinnalla. Tällä hetkellä kortti on 50 euroa kalliimpi kuin silloin kun minä sen tilasin.
Olet ehkä katsonut jotain väärin. Tuolla aiemmin jossain tässä ketjussa on kuvakaappaus tuosta Proshopin listasta tuolta ajalta. 92 Gaming OC -tilausta jonossa siinä. Ja tuota mallia Proshopin edustaja kehotti tanskalaisella foorumilla tilaamaan, joten paljon tilauksia on varmasti tullut lyhyessä ajassa eikä se lista reaaliajassa päivity.
 
Liittynyt
16.08.2019
Viestejä
84
Oli viime yönä suorastaan tarunhohtoinen hetki nähdä Proshopin varastosaldot kahden näytönohjaimen osalta vihreänä. MSI RTX 3070 Ventus 2X ja Gigabyten RTX 3080 Gaming OC olisi ollut ihan oikeasti varastossa ja ostettavissa. Nyt olen nähnyt kaiken ja voin kuolla tyytyväisenä. En kuitenkaan pumpannut rahaa pedon kitaan vaan jäin kohteliaana kansalaisena jonottelemaan TUF OC:ta, jonka voin sitten juhannuksen alla hakea postista. Tulee hitaasti, mutta varmasti kamelikaravaanin kyydissä läpi vuoristosolien.
 

AnanasKana

Tukijäsen
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
308
Oli viime yönä suorastaan tarunhohtoinen hetki nähdä Proshopin varastosaldot kahden näytönohjaimen osalta vihreänä. MSI RTX 3070 Ventus 2X ja Gigabyten RTX 3080 Gaming OC olisi ollut ihan oikeasti varastossa ja ostettavissa. Nyt olen nähnyt kaiken ja voin kuolla tyytyväisenä. En kuitenkaan pumpannut rahaa pedon kitaan vaan jäin kohteliaana kansalaisena jonottelemaan TUF OC:ta, jonka voin sitten juhannuksen alla hakea postista. Tulee hitaasti, mutta varmasti kamelikaravaanin kyydissä läpi vuoristosolien.
Oisit nyt edes screenin ottanut! On näitä ufo-tarinoita ja satuja isojalasta kuultu aiemminkin :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Ventus 2x oc:n eilen hain multitronicista ja pistin kiinni. Alkoi hirveä älämölö kun tuuletin lähti käyntiin. Tuuletin otti kiinni kotelon kylkeen. Pitänee pistää nippusiteellä kiinni tai ottaa pöyfiltteri pois että mahtuu. Core500 kotelo ei vedä yhtään isompaa kuin 2x korttipaikan kokoisen näyttiksen. Samaa ongelmaa oli aikaisemmalla kortilla myös mutta olin kyllä ihan unohtunut. Onneksi ei tullut ostettua isompaa vehjettä. Warzonessa about 2x fps vs gtx970, tosin myös nyt näyttää vielä paremmalta.
 

WildaDLink

Mies, joka ei tiedä mistään mitään!
Liittynyt
02.10.2017
Viestejä
122
Itse vetäydyin Jimms jonosta 3080 asus strix oc:n suhteen. Telialle laitoin ko. Kortista tilausta 29.10 kello 14.54 kun avasivat myynnin tuon kortin osalta. Teliassa oli ilmoitus että tuohon aikaan tilanneille toimitukset alkavat arviolta 20.11. Ehdin ekaan erään telialla kun lopettivat myynnin tuon jälkeen. Nyt ilmeisesti taas auki, mutta toimitusaika on tuntematon.
 
Liittynyt
30.12.2018
Viestejä
249
17.9, kello 16:12 sain tilausvahvistuksen 3080 STRIX OC:lle.

17.9 sijoitukseni jonossa oli 85. ja 28.10 kysyin uudelleen ja nyt sijoitus jonossa aspan mukaan oli 16.
16:13 tilausvahvistuksella nyt jonossa ”30 joukossa” Strix OC:lle. Seuraavana päivänä laitoin vielä revikoiden viisastuttamana järkevämmän TUF OC:n 759€:llä sisään, mutta en tiedä jaksanko sitä odotella kun ei ole mitään aavistusta kauanko sen kanssa menisi.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 036
Ventus 2x oc:n eilen hain multitronicista ja pistin kiinni. Alkoi hirveä älämölö kun tuuletin lähti käyntiin. Tuuletin otti kiinni kotelon kylkeen. Pitänee pistää nippusiteellä kiinni tai ottaa pöyfiltteri pois että mahtuu. Core500 kotelo ei vedä yhtään isompaa kuin 2x korttipaikan kokoisen näyttiksen. Samaa ongelmaa oli aikaisemmalla kortilla myös mutta olin kyllä ihan unohtunut. Onneksi ei tullut ostettua isompaa vehjettä. Warzonessa about 2x fps vs gtx970, tosin myös nyt näyttää vielä paremmalta.
Sori offtopic, mutta kerro ihmeessä lisää kokemuksia 3070 -ketjuun, kiinnostaisi kovasti tietää minkälaiset lämmöt ja äänet kortissa on vakiona.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 703
16:13 tilausvahvistuksella nyt jonossa ”30 joukossa” Strix OC:lle. Seuraavana päivänä laitoin vielä revikoiden viisastuttamana järkevämmän TUF OC:n 759€:llä sisään, mutta en tiedä jaksanko sitä odotella kun ei ole mitään aavistusta kauanko sen kanssa menisi.
Älä sentään hyppää TUF jonosta pois, koska kyllä tolle ostaja löytyy, etenkin jos omakustannehintaan tai edes kohtalaisesti nykyisen "markkinahinnan" alle viitsit esimerkiksi foorumille myydä. Omassa tapauksessa vielä vajaa 900 jonossa ainoaan tuf arpaan pro shopilla, kun tilasin vasta tämän kuun alkupuolella, niin esim tänne kelpaa aiemmin jonosta vapautuva kortti ihan mielellään.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
364
Tulin raportoimaan että tää odottelu tulee jo uniin. Kylmänhikisessä painajaisessa koitin saada postista TUFfia kotiin mutta se ei pysynyt käsissä millään vaan koko ajan tippui maahan. Aamulla huokasin helpotuksesta kunnes muistin että unessa se näyttis oli kuitenkin käden ulottuvilla. Hiton nvidia käy mielenterveyden päälle -_-
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 937
Viestejä
4 297 300
Jäsenet
71 734
Uusin jäsen
Tykki999

Hinta.fi

Ylös Bottom