NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 702
Aina kannattaa kysästä, saattaahan siinä käydä niinkin, että saat sen CoDin suoraan, jos/kun tuo WD bundle on jo ohi. Ja kyllä, jos nyt kuitenkin mulle se CoD koodi joskus kortin mukana tulee, niin vaihdan mielelläni sen WD:iin (olettaen, että saan sen kortin ennen 30.11. jolloin tuo WD lunastus ilmeisesti loppuu). :D


Kuulemma viikon sisään tulee, saa nähdä tuleeko sieltä toi oikeasti vai muuttuuko matkalla CODiks. Jokatapauksessa ilmottelen sit et kumpi nasahtaa, jos WD niin laittele YV sit jos saat oman lappus ennen tota 30.11
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
KYselin tuosta koodista. Ainakin jimssi lisäsi minun tilaukseen sen kupongin kun kysyin siitä. Eli nyt saan sen uuden pelibundlenkin, vaikkei sitä tilatessa siinä ollut.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
KYselin tuosta koodista. Ainakin jimssi lisäsi minun tilaukseen sen kupongin kun kysyin siitä. Eli nyt saan sen uuden pelibundlenkin, vaikkei sitä tilatessa siinä ollut.
Tää vaihtuu kuulemma automaattisesti noille sisällä oleville tilauksille aspan mukaan, mulla ainakin vaihtui. Hetki varmaan voi mennä että näkyy jos ei vielä ole vaihdettu.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Nyt vähän ihmettelen mitä tossa Jimssin Strix 3080 OC jonossa on käynyt. Kysyin ennen kun niitä oli edes tullut niin olin 100 ensimmäisen joukossa tilauksella 16:13. Nyt sanoivat että seuraavasta 50kpl erästä en vielä saa vaikka niitä on seuraavan erän jälkeen on tullut niitä yli 100kpl! Sanokaas jos on tietoa jonopaikasta Jimssillä toho Strixiin niin vahvistusaika ja jonopaikka jos on kerrottu.
Tää menee kyllä ihan reisille vioelä ton bundle vaihon takia. AARRGGHH!
 

sjn

Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
136
Nyt vähän ihmettelen mitä tossa Jimssin Strix 3080 OC jonossa on käynyt. Kysyin ennen kun niitä oli edes tullut niin olin 100 ensimmäisen joukossa tilauksella 16:13. Nyt sanoivat että seuraavasta 50kpl erästä en vielä saa vaikka niitä on seuraavan erän jälkeen on tullut niitä yli 100kpl! Sanokaas jos on tietoa jonopaikasta Jimssillä toho Strixiin niin vahvistusaika ja jonopaikka jos on kerrottu.
Tää menee kyllä ihan reisille vioelä ton bundle vaihon takia. AARRGGHH!
Meikäläinen kysynyt kaksi kertaa jonopaikkaa, ensin heti melkein kun tuli myyntiin ja edellä oli "reilu sata". Nyt kyselin viime viikolla ja oli vieläkin edellä "reilu sata". Ota näistä nyt selvää...

Edit. Ja tosiaan tilattu 17.9 ja tilausvahvistus tullut 16.14
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
41
Tää alkaa jo olla kyl ihan naurettavaa. proshopista eagle oc 3080 julkasussa tilattu ja edelleen on tilanne 15 toimitettua korttia ja 0 tulossa. jonosija jossain sadan paikkeilla. siis miten ees mahollista? onko gigabyten tehtaat räjähtäny vai miks noita kortteja ei ole olemassa?
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
58
Siellä on Proshop päivittäny listaansa. AORUS Masteria 3080 saa pian "verkkohyllyltä". Niitä tulossa enemmän kun on tilauksia sisässä. ... Tilaamaani Xtremeä ei vieläkään tulossa.

Joo kyllä muuten ketutti ja ketuttaa, että KAIKKIA muita aorus kortteja on tulossa, paitsi sitä minkä olen tilannut, eli 3080 xtremeä. Milläs sijalla olt jonossa? Itse 15-25 tällä hetkellä. Paranis tulla semmone 25 setti ens viikol (mitä luulen että vois tullakki) nii saisin omani.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
87
Gigabytellä ilmeisesti enemmän kuin yksi rekka ojassa. Omaa Gaming OC:ta odotellessa.

[Edit]: Jonosijaa Jimmssiltä kyselin niin 17.9 kello 16:19 kerrottiin että 50 tilaajan kanssa "kärkisijoilla". Toivotaan että tulee sitten isompi erä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
No voihan kyrvännuppi.. CoD ei vois vähempää kiinnostaa, joskus aikoinaan kokeilin vissiin ekaa ja siihen se jäikin. Watch Dogs tulee jossain vaiheessa joka tapauksessa pelattua ja se oli osa syy, että jäin roikkumaan tuonne Verkkikseen, kun sieltä vielä bundlen sai tilatessa.
Jännä nähdä mitä Verkkis sanoo, kun juuri eilen tuosta kysyin ja he totesivat, että jo tehdyissä tilauksissa, jossa tuo bundle on mukana tulee se mitä lukeekin (eli WD ja GeForce Now) ja että ne voi lunastaa 30.11. asti. :think:
Voin tehä vaihdon sun kanssas jos et tykkää CoDista, tietenkin sitten kun saan näytönohjaimen :rofl: Vielä näkyy mulla että varattu toi Watch Dogs tilaukselle.
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
8
Onnea sille joka sai minun 3080 tuf oc:n etu ajassa. Olivat ryssineet 17.9 17.07 tehdyntilauksen verkkokaupassa ja koittavat rahallisesti hyvittää tapahtunutta..
No prkl :( mä sain omani eilen tosin jännitti kyllä koko työ päivän että miten käy kun käy hakemassa että kuitenkin menny jollekkin muulle vahingossa. mulla siis oli kanssa 17:07.

Sama homma, tämä oli ihan mukava käänne :)!
Oisi jäänyt Watchdogs koskematta, ei kiinnosta se pätkääkään.
Joo kuuluu, mutta siellä piti itse laittaa bundle erikseen ostoskoriin tilatessa. Voivat ehkä aspasta laittaa vielä mukaan, jos kysäset.


Itse laitoin Verkkikseen kyselyä vetämään eilisen jatkoksi, että miten heillä nyt menee noiden bundlejen kanssa, eli vaihtavatko kysymättä asiakkaan mielipidettä, vai tuleeko sieltä se alunperin luvattu WD. Eilen tosiaan lupailivat, että tilauksen mukaan mennään, mutta saapa nähdä..
Mulle tuli juuri äsken sähköpostiin eilen haetun (verkkokauppa.com) TUFin mukaan luvattu watch dogs koodi tosin ois mielummin kyllä CoDin ottanu.. :|
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 925
No prkl :( mä sain omani eilen tosin jännitti kyllä koko työ päivän että miten käy kun käy hakemassa että kuitenkin menny jollekkin muulle vahingossa. mulla siis oli kanssa 17:07.




Mulle tuli juuri äsken sähköpostiin eilen haetun (verkkokauppa.com) TUFin mukaan luvattu watch dogs koodi tosin ois mielummin kyllä CoDin ottanu.. :|
Voin vaihtaa, jos tässä joku pv kortin saan ja siinä codi.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
1604072452849.png

Telialla ainaki toimii peruutus ilman mitään ongelmia, kun täällä olen lukenut ongelmia gigantin kanssa.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
128
Mullakin on ehdotus kun tässä 2 viikon sisään todennäkösesti saan ton oman kortin niin vaihtaisko joku ton Call O f Duty Watch Dogsiin? Harmittava takaisku toi bundlen vaihto kun oon ostanu ennakkoon ton codin. Laita viestiä mulle jos kiinnostut vaihtamaan ja kiirettä ei oo. Mut 11. marraskuutako se julkasu Codissa oli...
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
87

Telialla ainaki toimii peruutus ilman mitään ongelmia, kun täällä olen lukenut ongelmia gigantin kanssa.
Tuliko sieltä jotain infoa että viivästyy vai peruitko muusta syystä? Itse laitoin nimittäin TUF OC:n tilaukseen kun näytti toimituksia marraskuulle.
 
Liittynyt
06.12.2018
Viestejä
86
Asuksen 3070 Dual tuli eilen tilattua Proshopista klo 15:05. Näyttää olevan vielä punainen "Tilattu" tuolla omissa tilauksissa, niin saa nähdä milloin lähtee liikkeelle :hmm:
 

ahi

Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
67
Kysytään nyt vielä kerran, tänään tullut 3080 Tuf oc postiin, mutta koodia mihinkään peliin ei ole näkynyt. Mistä tämä koodi tulee (onko paketissa?) vai tuleeko erikseen sähköpostitse? Ja tuleeko minulle nyt sitten Cod vai watch dogs? Jälkimmäinen ei kyllä kiinnosta lainkaan.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Kysytään nyt vielä kerran, tänään tullut 3080 Tuf oc postiin, mutta koodia mihinkään peliin ei ole näkynyt. Mistä tämä koodi tulee (onko paketissa?) vai tuleeko erikseen sähköpostitse? Ja tuleeko minulle nyt sitten Cod vai watch dogs? Jälkimmäinen ei kyllä kiinnosta lainkaan.
Mistä ostit ja oliko kampanja vielä voimassa kun ostit?
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
28
Joo kyllä muuten ketutti ja ketuttaa, että KAIKKIA muita aorus kortteja on tulossa, paitsi sitä minkä olen tilannut, eli 3080 xtremeä. Milläs sijalla olt jonossa? Itse 15-25 tällä hetkellä. Paranis tulla semmone 25 setti ens viikol (mitä luulen että vois tullakki) nii saisin omani.
En tiedä jononumeroa, koska olen tilannut vasta tosiaan 18.9. eli vuorokauden julkkarin jälkeen, ja Proshopilla lukee ettei he anna sitä. Jokatapauksessa jonossa alle 70 :) Toivotaan yhtä isoa erää.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
On todellakin. FTW3 ja strix molemmat 450W limitillä, jolla saa jo jonkinlaista etua noihin 2x8 pin max 370W limitteihin.
Saa lähinnä halvemman kaukolämpölaskun, tai jos suorasähkö ni vielä parempi. Oma veikkaus että alivoltittamalla saa paremmat kellot irti, ellei sitten jäähdytys oo aivan top notch ja saattaa irrota joku prosentti lisää perffiä. Kyllähän ne veti espanjassa shunt modilla ilman power limittiä sinne 2,4ghz :)
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
805
Proshopille näköjään tulossa yhtä 3080 inno3d korttia. Tämäkin valmistaja kenties olemassa vielä.
Vielä kun tuota minun tilaamaani X4 lähtisi tulemaan :cool:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kai noi 739€ hintaan tilaukseen menneet vielä joskus kärsivällistä tilaajaansa kiittää? Tuskin tän hinta heti ainakaan siitä tippuu jos edes sinne painuu...
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 925
Ostin julkaisupäivänä Jimmsiltä. Tuolloin oli se WD-kampanja, kuten muissakin.
Ilmeisesti jimmsin tilauksen yhteydessä sinulla lukee se bundle ja wd? Ja ilmeisesti jimms on sujauttanut lapun pakettiin. Bundle vaihtui tänää ja paketti postissa niin ei se ainakaan codi ole.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Tuliko sieltä jotain infoa että viivästyy vai peruitko muusta syystä? Itse laitoin nimittäin TUF OC:n tilaukseen kun näytti toimituksia marraskuulle.
ei. peruin. sinne niiden sivulle tuli "loppuunmyyty" ja sen jälkeen kun ne palautu takaisin myyntiin siellä lukee että:
"Tilattavissa
Toimitusaika vahvistamaton. Toimitukset tilausjärjestyksessä."
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
68
Näkyykös sulla se bundle tilauksella jos katot Jimmyn sivuilta sitä tilaushistoriaas?
Mulla on Jimssiltä ollut tilauksessa tässä julkaisun jälkeen muistaakseni 3 korttia eikä yhdessäkään ole ollut erikseen Jimssin tilausyhteenvedossa tuota kuponkia. Kortin tiedoissa kyllä oli kampanjasta eli erikoinen juttu tai sitten mä olen sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:

ahi

Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
67
Näkyykös sulla se bundle tilauksella jos katot Jimmyn sivuilta sitä tilaushistoriaas?
WD siellä sivuilla lukee. Paketin saan noudettua vasta sunnuntaina, joten kaipa se koodi siellä odottelee. Jos joku haluaa vaihtaa WD -> Cod, laittakaa yv.
 
Liittynyt
21.09.2020
Viestejä
100
Nvidian sivuilta:

K: Minut ohjattiin tänne toisesta pakettikampanjasta. Mihin kampanjaan olen oikeutettu?
V: Jos olet ostanut kampanjaan kuuluvan GeForce RTX 3080- tai 3090-tuotteen 30.10.2020–10.12.2020, olet oikeutettu Call of Duty: Black Ops Cold War -pakettiin. Muiden pakettitarjousten koodit eivät ole voimassa.

Eli nuo aikaisemmin tilatut kortit eivät välttämättä oikeuta tuohon CoD bundleen, jälleenmyyjäkohtaista.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Ostin julkaisupäivänä Jimmsiltä. Tuolloin oli se WD-kampanja, kuten muissakin.
Kannattaa joo Jimmsiltä kysyä jos ei koodia paketeista löydy. Kyllä mielestäni sinulle jompikumpi peli kuuluu.
 
  • Tykkää
Reactions: ahi
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
263
Onko gigantille tulossa ensimmäiset 3080 vasta tammikuussa vaikka olis tilannu ekana päivänä?
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
73
Alkaa kyllä käymään aika hemmetin väsyneeksi tämä kassien neppailu. Normi TUF 3080 itsellä jonossa, julkaisupäivänä 16:11 s-posti laatikossa.
Ei vaan jotenkin jaksa enää kiinnostaa, ja ärsyttää kun oli niin innoissaan uuden koneen kokoamisesta 1,5kk sitten. Nyt on vain turtunut ja pettynyt olo. Asuksen käyttäytyminen erityisesti ottaa päähän.

Jos 6900 XT tulee vähänkään järkevällä saatavuudella markkinoille, vaihdan kyllä leiriä oikein mielelläni.
Nostan molempien käsien keskarit pystyyn ajaessani uudella punaisella prätkällä auringonlaskuun :cool:
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
100
Alkaa kyllä käymään aika hemmetin väsyneeksi tämä kassien neppailu. Normi TUF 3080 itsellä jonossa, julkaisupäivänä 16:11 s-posti laatikossa.
Ei vaan jotenkin jaksa enää kiinnostaa, ja ärsyttää kun oli niin innoissaan uuden koneen kokoamisesta 1,5kk sitten. Nyt on vain turtunut ja pettynyt olo. Asuksen käyttäytyminen erityisesti ottaa päähän.
Tehtiin sama virhe, eli oltiin ajoissa, mutta yritettiin olla "järkeviä" ja valkattiin se vähemmän tehoilla pröystäilevä, kuluttajan kannalta kustannustehokkain kortti.
Laitoin 2.10. toiseen kauppaan tilauksen OC-versiosta ennen kuin hintoja nostettiin, veikkaisin sen liikkuvan ensimmäisenä.
 

Farendlöse

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
673
Itselle on ainakin Eagle Oc:lle ja Pny:lle päivittynyt CoD bundle varatuksi tilaukselle. Tilaus tehty Eaglesta julkaisupäivänä ja Pny:stä päivää myöhemmin. Gamerockiin ei ole bundle vielä päivittynyt.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 925
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
123
Ite pistänyt arvan tähän 2.10. Monta on näköjään peruttu, kun jossakin kohtaan oli -25.

Tosin tuolla hinnalla en tota ottaisi vaikka saisin.
Aivan, ei vaan oo sit omaan silmään pistäny aikasemmin ja nyt laskeskelin et kaikki 14 näyttistä on näkösällä
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
68
Mulla ei näy tuf 3080 tilauksessa mitään mainintaa WD-bundlesta vaikka tilatessa 22.09.2020 se bundle mainittiin tuotteen sivulla.
Sama on mulla tuf oc:ssa eli puuttuu tilauksesta, tilattu 24.9 eli en odota aivan heti saavani tuota...
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
603
Nvidian sivuilta:

K: Minut ohjattiin tänne toisesta pakettikampanjasta. Mihin kampanjaan olen oikeutettu?
V: Jos olet ostanut kampanjaan kuuluvan GeForce RTX 3080- tai 3090-tuotteen 30.10.2020–10.12.2020, olet oikeutettu Call of Duty: Black Ops Cold War -pakettiin. Muiden pakettitarjousten koodit eivät ole voimassa.

Eli nuo aikaisemmin tilatut kortit eivät välttämättä oikeuta tuohon CoD bundleen, jälleenmyyjäkohtaista.
Kuinkahan pitkään nuo koodit on voimassa, voi olla että marraskuussa tilatut näytönohjaimet toimitetaan joskus ensi vuonna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 947
Viestejä
4 297 454
Jäsenet
71 735
Uusin jäsen
Mesimeloni

Hinta.fi

Ylös Bottom