Kommentoin ainoastaan lapsellista, provoisivaa tyyliäsi mikä tässäkin ketjussa osoittaa täydellistä kypsymättömyyttä muita keskustelijoita kohtaan. Hymiötä jokaisenKortit menee nopeimmille ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa mihin niitä sen jälkeen käytetään. Edelleenkään se pelaaminen ei ole mikään ihmisoikeus. Lisäksi niitä kortteja on ollut melkein kaiken aikaa saatavilla vähintään valmiskoneissa. Vähän kalahtaa omaan nilkkaan jos ei ole älynnyt hankkia sellaista tai ollut valmis maksamaan ylimääräistä... Kummassakin tapauksessa kone tai kortti olisi jo melkein makseltu pois.
Mutta voikai sitä melkein vuoden odotella korttia ja kirota louhijoita jos siltä tuntuu.![]()
lapsellisen kommentin perään vielä, kruunaamaan ulosantia. Mutta kukin tyylillään. Itsellenikin on aivan sama miten kukin korttiaan käyttää, minulta se ei ole pois. Pelatkoon tai mainatkoon tai käyttäköön youtubea, kaikki on minulle ok. Tai jouluna kuusenkoristeeksi. Kaikkia haluamiani pelejä olen pystynyt pelaamaan itsekin tähän mennessä.
Ja tähän lopetan muista keskustelun.
Mitä aiheeseen tulee, tuollaiseen 3080 ti:hin mielenkiiinto on jo kääntynyt, ei vain ihan tuollaista hintaa halua maksaa kortista. Alle 1500e alkaa olla jo sinnepäin.
Pahoin pelkään että hintojen lasku on vaan tyrehtynyt, ehkäpä jo loppuvuoden "suoksi".