Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidanpa vielä siis jatkaa tovin "maksa" nappulan kliksuttelua..Innon 3070 x2 malli jälkiliukkailta ostoskoriin ja maksu läpi! ugh
Itsellä ei antanut lisätä vaikka minuutin ajan päivittelin sivua ja aina näkyi tuote ostettavissa
Kurkkaa nuo screenshotit ja kellonajat tpsta ylempää..
Tota tuli lisää myyntiin niiku tos joku sano 'jälkiliukkailta' sai ostoskoriin.. ilmesty 12 yli ostettavaksi mut en saanu koriin vaikka 13 ylikin näytti vielä osta painiketta... Aina sama errori :/Joo katsoin. Eli joko eri ISP:lle tulee eri cachesta eri dataa, tai sitten sulla on joku VPN joka itsessään cachettaa?
Koska toi malli meni lähes samantien.
Itelle samat, niin oletettavasti oli juuri se 10min ostokori timer käytössä. Tälläinen ainakin oli amd 6000-sarjan korteissa käytössä aikasemmin.Tota tuli lisää myyntiin niiku tos joku sano 'jälkiliukkailta' sai ostoskoriin.. ilmesty 12 yli ostettavaksi mut en saanu koriin vaikka 13 ylikin näytti vielä osta painiketta... Aina sama errori :/
En tajua. Olen ollut varmaan 10 kertaa tuolla arpajaisissa mukana ja yleensä jää tyhjin käsin, tai sitten 3 kertaa on käynyt näin kun nytkin..
[3070 aurus master]
Tilattu -mahtavaa
Joo. Toi nyt oli tosiaan liian kallis. Heräteostoksena kokeilin ja satuin saamaan koriin. Peruin tilauksen, sillä en ala tuollaisia summia lainaamaan heille. Surkeaa palvelu silti, kun ylimyydään jneOliko tuota tänään myynnissä? Tuolla lukee pari päivää sitten tulossa 34 ja tilauksia oli sisällä 0. Mä en noin kalliita katsonut että paljonko tuollaisia olisi saldolla, mutta noitahan voi tulla useampana päivänä. Eli jos noita ei ollut listattu tuota 34 määrää niin sitten niitä tulee vielä ehkä tällä viikolla ja sä saat sellaisesta omasi.
Ihan kuin noi kaikki tulevat 3070 2X innot eivät vielä selvästi saapuneet myyntiin.
Mihinkäs se tila meni, kun katsot tilaukselta. Toivotaan parasta, mutta olen skeptinenNoh, nyt 50 minuuttia myöhemmin oli parikappaletta 3070 ostajaa perunut/peruutettu, ja oma edelleen ostoskorissa-->Tilaus hyväksytty
Siis maksu hyväksytty, tilauksen status on käsitellään ja toimitusarvio 10.5-14.5. Luulisi tuon aika vahvoilla olevanMihinkäs se tila meni, kun katsot tilaukselta. Toivotaan parasta, mutta olen skeptinen
Joo, eiköhän se sitten mennyt paremmin kuin minulla tänään ja aiemmin (tilaksi muuttui tilattu, ei toimitusarviota)Siis maksu hyväksytty, tilauksen status on käsitellään ja toimitusarvio 10.5-14.5. Luulisi tuon aika vahvoilla olevan
3070 kortteja alkaa pomppimaan hyllyihin siten että sellaisen saa tilattua tonniin tai jopa alle kohtalaisen nätisti. 3080:llaa porukka odottaa edelleen julkkarin ajoilta tietyissä malleissa ja 3090:llan hinta on hinattu niin ylös että niitä lahoaa kymmeniä hyllyssä.En ole jaksannut seurata asiaa muutamaan kuukauteen, mutta onko vieläkään tapahtunut mitään parannuksia saatavuuden tai hintojen suhteen?
3070 kortteja liikkuu jonkin verran ~tonnilla, 3060ti ei ollenkaan, 3080 hyvin vähän, 3090: siä hyvin hyllyssä, kunhan sen+2,5k lyö tiskiinEn ole jaksannut seurata asiaa muutamaan kuukauteen, mutta onko vieläkään tapahtunut mitään parannuksia saatavuuden tai hintojen suhteen?
Ei kyllä saa. Käytettynä saa kyllä jo alle tonnilla, mutta uutta ei. Ainakaan en ole itse saanut 1,5viikon ponnisteluista huolimatta. Pari 1200 maksavaa olen saanut tilattua, mutta ei vaan pysty noin paljoa maksamaan, niin on tullut peruttua.
3070 kortteja alkaa pomppimaan hyllyihin siten että sellaisen saa tilattua tonniin tai jopa alle kohtalaisen nätisti. 3080:llaa porukka odottaa edelleen julkkarin ajoilta tietyissä malleissa ja 3090:llan hinta on hinattu niin ylös että niitä lahoaa kymmeniä hyllyssä.
Jaa, itse olen useammasta kaupasta saanut tilausta vaille 3070 kortteja varailtua viimeisen parin viikon aikana. Ehkä se on vain tuurista ja ajoituksesta kiinni. En tosin ole tilannut kuin tämän yhden kortin (Asus EKWB, Proshop, 999€) omaan käyttöön kun en noita crypto sekoiluja harrasta/halua/kehtaa kiinnittää rahaa elektroniikkaan.Ei kyllä saa. Käytettynä saa kyllä jo alle tonnilla, mutta uutta ei. Ainakaan en ole itse saanut 1,5viikon ponnisteluista huolimatta. Pari 1200 maksavaa olen saanut tilattua, mutta ei vaan pysty noin paljoa maksamaan, niin on tullut peruttua
Nämä menivät muutamassa minuutissa postauksestasi. Tuolta löytyi jonkinlainen arvostelu kortista:
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Voisitko testata pikaiseen lämmöt vaikka 50 tai 60% fanilla?Nyt tuli kortti mullekin ja hetken pyöritelty. Painaa saman verran kuin 2-3 normaalia näytönohjainta ja puskee ulos +50C ilmaa takaa. Kortin metallikehys koneen sisällä ja saman lämpöinen, eli lämmittää viereisiä kortteja mukavasti. Muistinlämmöt pysyy kuitenkin kurissa, eli kaiketi ihan hyvin kuitenkin toteutettu verrattuna ongelmallisiin 3080 kortteihin. Mielestäni myös hiljaisempi 100% kuormalla kuin 3 tuulettiminen HP joka ei onnistunut edes muistejaan jäähdyttää vakiona.
Voisitko testata pikaiseen lämmöt vaikka 50 tai 60% fanilla?
3070 kortteja liikkuu jonkin verran ~tonnilla, 3060ti ei ollenkaan, 3080 hyvin vähän, 3090: siä hyvin hyllyssä, kunhan sen+2,5k lyö tiskiin
Tonnilla?Tuohon tonnin 3070 jo miettii olisko järkeä siirtyä amd leiriin 6900xt tonnilla.
AMD:n kaupasta porukka noita onkii kohtuullisella menestyksellä. Ei mikään salettidiili tietty.Tonnilla?
1500 lähdöt tuolla kortilla.
Aa selevä, ihmettelinkin että mistäs moinen hinta.AMD:n kaupasta porukka noita onkii kohtuullisella menestyksellä. Ei mikään salettidiili tietty.
Koominen tuo varashälytin kun asiakas on se joka ryöstetään noilla hinnoilla.
Eikös tää ole yksi halvimpia 3060 suoraan hyllystä, kun siellä on 579 tarjouslappukin
En tiedä kun ei itse tullu käytyä, kaveri laitto vaan kuvaa AMD kortteja oli 6700xt 849€ ja 6900xt 1799€. Malleista en tiedä sen enempää.Vesalla ei oo verkkomyyntiä ja tarjoushaukka ei oo osannu iskeä kiinni näihin
Oliko muita 3060 tai 3070 kortteja?
Varmaan moni on näytönohjainta tilatessaan valinnut laskun maksutavaksi. Laskun, jota mainostetaan jotenkin niin että tutustu ensin tuotteeseen rauhassa ja maksa vasta sitten. Joissain kaupoissa lasku näköjään aktivoidaan heti tilaushetkellä ja joissain vasta kun tuote lähtee postiin kohti asiakasta. Tuo ensimmäinen tyyli tuottaa nyt sitten näytönohjaimia odotellessa hankaluuksia. Itsellä yksi 3060Ti tilaus voimassa joulukuulta ja Collectorin lasku aktivoitui samantien, pari kertaa olen saanut eräpäivää siirrettyä, mutta nyt ei sitten kuulemma auta mikään tai kukaan (myyjä, Paytrail, Collector), vaan maksaa pitäisi tai perua tilaus. Haluan tuotteen ja maksaa sitten kun olen sen saanut, kuten mainoslauseet lupaa. Onko joku saanut tuollaisen laskun holdiin ja miten? Outoa mielestäni on, että lasku ylipäätään automaattisesti aktvioidaan samantien. Edit: tai outoa on sitten ehkä se, että sitä laskutusta ei nyt voi enää pysäyttää tällaisessa poikkeustilanteessa.
OK. Eipä ole myyjän sivuilla/toimitusehdoissa mitään mainittu, joten tuo kohta kuluttujansuojalaista on siis pätevä. Ensisijaisesti varmaan siis myyjä rikkoo lakia, mutta osaltaan myös Collector, joka ei suostu pysäyttämään asiakkaan laskutusta, vaikka tietää tilanteen. Etukäteen asiakkaalle ei myöskään anneta sitä tietoa, että lasku erääntyy joka tapauksessa oli tuotetta toimitettu tai ei.Maksuajankohta
Jollei toisin ole sovittu, ostajan on maksettava kauppahinta myyjän sitä vaatiessa, ei kuitenkaan ennen kuin tavara on sopimuksen mukaisesti hänen saatavillaan.
Ostajalla on oikeus ennen kauppahinnan maksamista tarkastaa tavara tavanmukaisesti tai siten kuin olosuhteisiin nähden on asianmukaista, jollei tällainen tarkastus ole yhteensopimaton sovitun luovutus- ja maksutavan kanssa.
Kuluttajansuojalaki 38/1978 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
Finlex ® on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu.www.finlex.fi
Jos olet sopinut kauppaa tehdessäsi jotain muuta, sitten tuo ei tietenkään päde...
3080 TUF OC:eita tullut 27kpl Verkkikseen viimeisen viikon sisällä, eikä kukaan ole raportoinut 28.11 jälkeisistä tilauksista.
Missä jono menee?
Ai että kun ei malta odottaa..
2.12.2020 iltapäivällä tehty tilaus 849,90€ + toimitus postiennakolla on käsitelty tänään.