Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko LHR malli jota yritit? kerta saattoivat vetää liinat kiinni LHR mallien osalta proshopissa...Ei tullut vissiin 3070 ti tuffi vielä nyt neljältäkään myyntiin? Ehkä siis huomenna.
Juu mutta eihän nuita saa tuosta napattuaASUS GeForce RTX 3070 Ti TUF - 8GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet tuossa ois muutama jälellä. 639€
ASUS GeForce RTX 3070 Ti TUF - 8GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
719,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti (Core clock 1580 MHz / Boost clock 1800 MHz), 6144 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 256-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus: 300mm -...www.proshop.fi
Tuossa mä olen aiemmin selittänyt miten saa paranneltua omia mahdollisuuksiaan.
Nykyisin teen tuon saman jutun itse hakulistalta, eli siis muokkaan jonkun hakulistalla auki olevan tilaa napin, sen halutun tuotteen koodilla. Erona tuohon itse tuotesivulla olevaan muokkaukseen, että jos käyttää yksittäisen tuotteen sivua, niin se sen napin painamisen jälkeen siirtyy ostoskori sivulle, ja sitten joutuisi palaamaan sille sivulle takaisin ja taas muokkaamaan sen jotta saa sen oikean tuotteen tilausta yritettyä. Kun taas tuolla hakulistauksella olevaa nappia voi hakata varmaan 100 kertaa minuutissa ja sivun yläosassa oleva ostoskori sitten päivittyy JOS sen tuotteen onnistuu lisäämään. Ja mun mielestä jotain varaavaa systeemiä tuossa on väkisin oltava, koska vähän yllättäen sain tuon lisättyä eilen ja mulla meni varmaan likemmäs 2 minuuttia ensin avata kännäkän lukitus, sitten avata verkkopankin sovellus, sitten kirjautua sitä käyttäen koneella verkkopankkiin ja siitä maksaa.
Ja sinä aikana se näyttis odotti mua kiltisti siellä korissa ilman että ketään muu onnistui sitä tilaamaan. Mutta se että kun noi Proshopin maakohtaiset sivut ovat eri palvelimilla niin ne varaukset eivät toimi ihan yksi yhteen kuten vaikkapa Verkkokaupassa toimii.
Meinaavatkohan siirtyä johonkin arvontasysteemiin, kun eivät vapauta myyntiin.En tajua tota vaikka kuinka yritin
Alkaa kyrsimään rauhallistakin miestä kun tässä olisi muutakin tekemistä kuin kytätä koko-aika jotain pirun sivuja.
Näin käy aina välillä proshopis, oletettavasti tulee huomenna myyntiin ku ei tänää tullu.Meinaavatkohan siirtyä johonkin arvontasysteemiin, kun eivät vapauta myyntiin.
Hei,Hei,
Valitettavasti saimme toimittajaltamme tiedon, että tilaamanne näytönohjaimen jakelu on lopetettu, emmekä saa sitä enää toimitukseen. Pahoittelemme tapahtunutta.
Vaihdamme tilaamanne näytönohjaimen Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix -näytönohjain, 10GB GDDR6X uuteen korvaavaan LHR-malliin. Uusi malli on muutoin vastaava, mutta kryptovaluuttojen mainausominaisuuksia ollaan rajoitettu. Normaali- ja pelikäytössä ei mallien välillä ole eroa.
Mikäli korvaava malli ei ole sopiva, niin olettehan ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Mukavaa päivänjatkoa.
Ystävällisesti / Best regards,
Asiakaspalvelu / Customer service
Jimm's PC-Store Oy
Ainuttaan tollaista korttia LHR tai ei LHR ei ole tänä vuonna toimitettu Jimmsille...
...the amount of time that passes between when a company orders a semiconductor and when it takes delivery – increased to 20.2 weeks in July. That’s more than eight days longer than in June. It’s the longest gap the firm has witnessed since it started tracking chip lead times in 2017.
Oonko sokea vai missä näät tuon?Onhan 3080 vielä varastossa ja osta nappi toimii! Jos joku haluaa niin nyt on aika
Edit - meni jo
Joo meni jo..Oonko sokea vai missä näät tuon?
Ne meni kyllä sekunnissaASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC White V2 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 199,90 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1935 MHz) <strong>LHR (Lite Hash Rate) edition</strong>, 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 320-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee...www.proshop.fi
Näitä 5kpl ostettavissa jos nyt jotain tohon hintaan kiinnostaa.
E: Menivät jo.
Jos olisi rahaa niin ostaisin heti, toi valkoinen on kyllä upeaASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC White V2 LHR - 10GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet
1 199,90 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3080 Overclocked (Core clock 1440 MHz / Boost clock 1935 MHz) <strong>LHR (Lite Hash Rate) edition</strong>, 8704 CUDA ydintä, 10 GB GDDR6X (Memory clock 19.5 GHz) - 320-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee...www.proshop.fi
Näitä 5kpl ostettavissa jos nyt jotain tohon hintaan kiinnostaa.
E: Menivät jo.
Amazonista saa 3080 Ti:tä (ei toki valkoista Strixiä) suunnilleen satasen lisähinnasta.Jos olisi rahaa niin ostaisin heti, toi valkoinen on kyllä upea
Pirukun on ihan pikkasen suolanen hinta miksköhän proshop nyt tiputtelee näitä näyttiksiä taivaalta?Tämmösiä vielä 10 kpl
ASUS GeForce RTX 3070 DUAL OC V2 LHR - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
739,90 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Overclocked (Core clock 1500 MHz / Boost clock 1800 MHz) LHR (Lite Hash Rate) edition, 5888 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6 (Memory clock 14 GHz) - 256-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / 2 x HDMI 2.1 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins...www.proshop.fi
No tällähetkellä tuo jauhaa yli 4€ päivässä. Voihan se kuukauden katsoa, jos kurssit pysyy korkealla niin pitää, muutem palauttaa/myy.![]()
Onko wörtti maksaa tuon verran ja mainailla hetki ja sitten katsella joko korvaavaa tai ottaa omiaan takasin mainaamalla?
![]()
Nyt tilattu jos sitä sit mainailis omiansa takasi vähän aikaa.
![]()
Mulle näytti, että 2kpl varastossa kun siellä olin eli taidat olla sitten se toinen joka sai @Distillation![]()
Tässä on hyvä muistaa, että nuo ostorajoutukset ovat tulleet myöhemmin eli sellaisia ei ole ollut ensimmäistä korttia ostettaessa - jälkikäteenhän näitä ehtoja ei voi tehdä.Proshopin tuntien vastaus on jotain seuraavaa. "Asukselta ei oo tullu ilmotusta, että normi versio olis lopetettu, eli ei ole korvaava. Niin ja tilasit kaksi, niin perutaan varmuudeksi molemmat, kun on kiellettyä"![]()
Voin jo kuvitella että tästä tulee meemi vielä....Voi nyt vitun vittu tuon Proshopin kanssa, kiva että myydään jonon ohi samalla kun itse makuuttaanut rahoja heidän tilillään 11 kuukautta. @Snowfly kiitos hyvästä työstä, onpahan jotain pohjaa millä valittaa. Oma tilaus olisi 16:46 eli kanssa aika lähellä jonon kärkeä.
Wtf, milloinkas tuo malli tuli myyntiin? Äsken?RTX 3060 phoenix olis ostoskorissa 369€ hintaan, pitäisikö se jo tuohon hintaan hankkia
Kannattaahan tuo joRTX 3060 phoenix olis ostoskorissa 369€ hintaan, pitäisikö se jo tuohon hintaan hankkia