719,00 € Näytönohjain, NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti (Core clock 1580 MHz / Boost clock 1800 MHz), 6144 CUDA ydintä, 8 GB GDDR6X (Memory clock 19 GHz) - 256-bit, PCI Express 4.0 x16, 2 x HDMI 2.1 / 3 x DisplayPort 1.4 liitännät, tukee NVIDIA G-Sync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus: 300mm -...
www.proshop.fi
Tuossa mä olen aiemmin selittänyt miten saa paranneltua omia mahdollisuuksiaan.
Nykyisin teen tuon saman jutun itse hakulistalta, eli siis muokkaan jonkun hakulistalla auki olevan tilaa napin, sen halutun tuotteen koodilla. Erona tuohon itse tuotesivulla olevaan muokkaukseen, että jos käyttää yksittäisen tuotteen sivua, niin se sen napin painamisen jälkeen siirtyy ostoskori sivulle, ja sitten joutuisi palaamaan sille sivulle takaisin ja taas muokkaamaan sen jotta saa sen oikean tuotteen tilausta yritettyä. Kun taas tuolla hakulistauksella olevaa nappia voi hakata varmaan 100 kertaa minuutissa ja sivun yläosassa oleva ostoskori sitten päivittyy JOS sen tuotteen onnistuu lisäämään. Ja mun mielestä jotain varaavaa systeemiä tuossa on väkisin oltava, koska vähän yllättäen sain tuon lisättyä eilen ja mulla meni varmaan likemmäs 2 minuuttia ensin avata kännäkän lukitus, sitten avata verkkopankin sovellus, sitten kirjautua sitä käyttäen koneella verkkopankkiin ja siitä maksaa.
Ja sinä aikana se näyttis odotti mua kiltisti siellä korissa ilman että ketään muu onnistui sitä tilaamaan. Mutta se että kun noi Proshopin maakohtaiset sivut ovat eri palvelimilla niin ne varaukset eivät toimi ihan yksi yhteen kuten vaikkapa Verkkokaupassa toimii.