NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
09.08.2021
Viestejä
24
Ohi meni tällä kertaa, kai se on vaan taivuttava ajatukseen että muutama kuukausi vielä nytky-fps:llä ja perunatarkkuudella.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
58
Täytyi itsekkin osallistua tähän klo 15 yrittämiseen. En jaksa edes laskea montako kertaa on yrittäny eri näyttiksiä klo 15 ostaa proshopilta. Täytynee kuitenkin muistaa, että samasta varastosta lähtee myös samaan aikaan näytönohjaimet myyntiin Ruotsiin / Norjaan varmasti on paljon yrittäjiä.

Onneksi toistaiseksi vanha 1070ti jaksaa porskuttaa eteenpäin!
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Joo ei osunu ei. Jos huomenna pääsis kokeileen TUF lotossa.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 803
Olis mukava kuulla, jos joku foorumilla sattui saamaan tuolta tai saanut tuolta näyttiksen. Ja onko onnistunut botilla vai omin pikku kätösin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.10.2020
Viestejä
77
Olis mukava kuulla, jos joku foorumilla sattui saamaan tuolta tai saanut tuolta. Ja onko onnistunut botilla vai omin pikku kätösin.
Sain viimeviikolla ostettua juurikin tuon MSI:n 3070 TI ihan vain osta nappia painamalla. Ilman botteja tai mitään säätöä.
Ja varmaan 100 osto yritystä takana Proshop, ikinä en ollut saanut ostoskoriin.
Kait se on vaan ajoituksesta kiinni, sillä silloin niitä oli myynnissä vain 5kpl. Tänään näyttäisi lähtevän oma matkaan Proshopilta..
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
13
Olis mukava kuulla, jos joku foorumilla sattui saamaan tuolta tai saanut tuolta näyttiksen. Ja onko onnistunut botilla vai omin pikku kätösin.
Poika sai viime viikolla tilattua ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC:n. Kello oli 15:24 kun hänelle vinkkasin, että nyt Proshopilla olisi nyt em. kortti tarjolla...
 
Liittynyt
01.08.2021
Viestejä
195
Näköjään uskomaton asia tapahtui eli onnistuin saamaan ostoskoriin ja maksettuakin tuon MSI:n ventus 3070 Ti:n. Kello oli jotain yli 4 kun yhtäkkiä oli osta nappi esillä.


Joo ei arpa osunut kohdalle itsellä...olin tasalta paikalla kun yritin laittaa koriin niin ei ollut enään saatavilla :mad:
 
Liittynyt
30.03.2020
Viestejä
122
Proshopilla tosiaan voi tipahdella niitä näyttiksiä milloin tahansa tuon kello 15.00 jälkeen. Siellä kun tahtoo olla näitä tietämättömiä myös ostamassa, jotka eivät tiedä ettei yhtä useampaa saa ostaa ja aspan tämä huomattua ne peruuttaa ostotapahtuman.

Ja pienellä "jipolla" tuon ostonapin saa siihen etusivulle siten ettei sivua tarvitse päivittää 15.00 ja täten saada "paremman" ajoituksen sen rämpyttämiseen ja mahdollisesti kortin koriin saamiseen.
 

hahuu

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2020
Viestejä
211
Eipä tärpännyt Proshopin 3070 Ti täälläkään. Meinasin tosin tilata lohdutuspalkintona 3060 Ti:n, kun Proshopissa niitä näyttää nyt olevan hyllyssäkin alkaen 699 €. Ei aivan kamala hinta, mutta ehkä tuossakin on silti vielä parisataa liikaa.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
52
Itsekin olen aiemmin osallistunut F5 ralliin monta kertaa näissä tuloksetta. Nyt näköjään oli vaan onnea matkassa. Piti kyllä vähän hieraista silmiä tuossa aluksi että voiko olla totta. :D
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
46
Sain proshopin tilauksen tehtyä myös 4 aikaan, lukuisien klo 3 kyttäämisien jälkeen. Tosin uskon vasta kun tuote on omissa kätösissä.

Ehkä samat tyypit vetää useita skrpitoja samaan aikaan, saa useita tärppejä ja sit vapauttaa niitä. Hieman jälkeen puol neljä vilahti osta nappi myös (satunnaisella päivittämisellä).

T:lurkkaaja
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Ei tuollasta kyttäämistä aikuinen mies jaksa eikä kerkiäkään harrastaa. Itse taidan odotella next gen ohjaimia tai erittäin pienellä todennäköisyydellä ostan evgan hydrocopperin jos sattuu sähköpostia kilahtaa evgan suunnalta.
 
Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
46
Ei tuollasta kyttäämistä aikuinen mies jaksa eikä kerkiäkään harrastaa. Itse taidan odotella next gen ohjaimia tai erittäin pienellä todennäköisyydellä ostan evgan hydrocopperin jos sattuu sähköpostia kilahtaa evgan suunnalta.
Suosittelen päivitteleen ihan piruuttaan sillon tällön sen rontti tunnin vaikka kortit olis menny klo 15. Ehkä hieman enemmän siin neljän aikaan näin ketjun kahden tapauksen anekdoottisella. Ei tosta hirveesti extra vaivaa tullut youtube videoiden ohella.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Mä päädyin sellaiseen ässä hihasta -ratkaisuun, että otin kieltämättä täysin ylihintaisen EVGA:n 3080:n ja listauduin sitten suoraan EVGA:n step up -ohjelmaan 3080Ti-jonoon. Positiivisina puolina tässä siis se, että a) saa kortin käyttöön saman tien ja b) joskus hamassa tulevaisuudessa saa upgraden lähes olemattomalla välirahalla, jolloin 3080:n ylihinta ei käytännössä hirveästi haittaa. Ja silti täytyy sanoa, että 3080Ti listahintaisenakin on ryöstö, joten kyllä jonkun verran vituttaa tukea tällä ratkaisulla kaikkia näyttissaagassa "kunnostuneita" kaupan portaita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Mä päädyin sellaiseen ässä hihasta -ratkaisuun, että otin kieltämättä täysin ylihintaisen EVGA:n 3080:n ja listauduin sitten suoraan EVGA:n step up -ohjelmaan 3080Ti-jonoon. Positiivisina puolina tässä siis se, että a) saa kortin käyttöön saman tien ja b) joskus hamassa tulevaisuudessa saa upgraden lähes olemattomalla välirahalla, jolloin 3080:n ylihinta ei käytännössä hirveästi haittaa. Ja silti täytyy sanoa, että 3080Ti listahintaisenakin on ryöstö, joten kyllä jonkun verran vituttaa tukea tällä ratkaisulla kaikkia näyttissaagassa "kunnostuneita" kaupan portaita.
No tämä kuullostaisi suunnitelmalta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Mä päädyin sellaiseen ässä hihasta -ratkaisuun, että otin kieltämättä täysin ylihintaisen EVGA:n 3080:n ja listauduin sitten suoraan EVGA:n step up -ohjelmaan 3080Ti-jonoon. Positiivisina puolina tässä siis se, että a) saa kortin käyttöön saman tien ja b) joskus hamassa tulevaisuudessa saa upgraden lähes olemattomalla välirahalla, jolloin 3080:n ylihinta ei käytännössä hirveästi haittaa. Ja silti täytyy sanoa, että 3080Ti listahintaisenakin on ryöstö, joten kyllä jonkun verran vituttaa tukea tällä ratkaisulla kaikkia näyttissaagassa "kunnostuneita" kaupan portaita.
Tuo on mielestäni kaikkien aikojen suunnitelma! Tietäisipä vain koska noita kortteja tuolta saa
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
119
Tuolla isoimmalla Asusta toimittavalla tukkurilla on valtavasti tulossa kortteja noiden saldotietojen mukaan. Siellä ei ole kertaakaan näkynyt mitään vastaavaa. 9.8 olisi tulossa ihan hirveä määrä. Mutta tämä tuotepäällikkö on nyt lomalla ja en tiedä sitten onko siellä nyt seassa myös ne jotka menee suorana allokaationa nvidia partnereille, mutta jos ei ole, niin noita on tulossa satoja ja taas satoja muillekin kuin näille parille Nvidia partnerille. Pidetään peukkuja, mutta itse ainakin nyt katsoisin tuohon elokuun alkupäiville, ennenkuin maksaisin itseäni kipeäksi, koska tuo jos pitää paikkansa niin voi saada järkeviä diilejä :)
Tulikohan näitä nyt kenellekään, minnekään tai teillekään? Meinaan Datatronicille, Jimmssille tai Verkkokaupalle jne?
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Tyhjä arpa, eli jokin kesähessun sekoilu tukkurilla.
Joo kyllä se iso satsi jäi saamatta. Siellä oli mokattu mutta tulee sentäs ensiviikolla jotain. Jopa jotain 3080 vapaille saldoille. ( mutta kalliita white strix versioita kun ei niitä ole jonossa juurikaan eikä tosin tule kun 5 kpl.)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Siellä on "alehintaista" Asusta tiedossa, ainakin. Itse en valitettavasti pysty osallistumaan arvontaan kun mun eilen puoli neljältä tilattu MSI on just aamulla pakattu :)

Tosiaan ei tuosta Proshopin tilanteesta kannata liian nopeasti lannistua, jos ne samantien loppui. Tietysti ne loppuu koska tuolla Proshopin sivulla ei taida olla mitään toimivaa botti/skriptiestoa, joten sinne menee niin manuaalisesti kuin automatisoidustikin kaikki "koreihin".

Mutta niitä voi hyvin sitten jälkikäteen vapautua. Mä sain tuon tuolloin tilattua, ja ainakin pari muuta tässä ketjussa oli saanut neljän jälkeenkin vielä tilattua. Kannattaa jäädä kyttäämään jos tosissaan on liikkeellä.


Tuossa mä olen aiemmin selittänyt miten saa paranneltua omia mahdollisuuksiaan.

Nykyisin teen tuon saman jutun itse hakulistalta, eli siis muokkaan jonkun hakulistalla auki olevan tilaa napin, sen halutun tuotteen koodilla. Erona tuohon itse tuotesivulla olevaan muokkaukseen, että jos käyttää yksittäisen tuotteen sivua, niin se sen napin painamisen jälkeen siirtyy ostoskori sivulle, ja sitten joutuisi palaamaan sille sivulle takaisin ja taas muokkaamaan sen jotta saa sen oikean tuotteen tilausta yritettyä. Kun taas tuolla hakulistauksella olevaa nappia voi hakata varmaan 100 kertaa minuutissa ja sivun yläosassa oleva ostoskori sitten päivittyy JOS sen tuotteen onnistuu lisäämään. Ja mun mielestä jotain varaavaa systeemiä tuossa on väkisin oltava, koska vähän yllättäen sain tuon lisättyä eilen ja mulla meni varmaan likemmäs 2 minuuttia ensin avata kännäkän lukitus, sitten avata verkkopankin sovellus, sitten kirjautua sitä käyttäen koneella verkkopankkiin ja siitä maksaa.

Ja sinä aikana se näyttis odotti mua kiltisti siellä korissa ilman että ketään muu onnistui sitä tilaamaan. Mutta se että kun noi Proshopin maakohtaiset sivut ovat eri palvelimilla niin ne varaukset eivät toimi ihan yksi yhteen kuten vaikkapa Verkkokaupassa toimii.

 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Mä päädyin sellaiseen ässä hihasta -ratkaisuun, että otin kieltämättä täysin ylihintaisen EVGA:n 3080:n ja listauduin sitten suoraan EVGA:n step up -ohjelmaan 3080Ti-jonoon. Positiivisina puolina tässä siis se, että a) saa kortin käyttöön saman tien ja b) joskus hamassa tulevaisuudessa saa upgraden lähes olemattomalla välirahalla, jolloin 3080:n ylihinta ei käytännössä hirveästi haittaa. Ja silti täytyy sanoa, että 3080Ti listahintaisenakin on ryöstö, joten kyllä jonkun verran vituttaa tukea tällä ratkaisulla kaikkia näyttissaagassa "kunnostuneita" kaupan portaita.
Hyvä että homma natsasi, steppailua ja eikun tanssiksi. Evgalta itse asiassa varmaan vähiten kurmottaisi tällä hetkellä ostaa kortti; ovat kuitenkin edes yrittäneet antaa sen vaikutelman että heitä kiinnostaa keille kortit päätyy (jonotussysteemi jne.)

Tilattu Jimmyltä vaniljakakkua 17.9.2020 klo 16.18. Siitä lähtien 328 päivää tarjoiltu pelkkää lipeäkalaa eri muodoissa. Alkaa tökkimään pahemman kerran. Vuosipäivään asti vielä kärvistellään ja syljeskellään, sitten tarvittaessa KKV:lle terveiset ja ei muuta kuin kohti uusia seikkailuja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.09.2020
Viestejä
45
Siellä on "alehintaista" Asusta tiedossa, ainakin. Itse en valitettavasti pysty osallistumaan arvontaan kun mun eilen puoli neljältä tilattu MSI on just aamulla pakattu :)

Tosiaan ei tuosta Proshopin tilanteesta kannata liian nopeasti lannistua, jos ne samantien loppui. Tietysti ne loppuu koska tuolla Proshopin sivulla ei taida olla mitään toimivaa botti/skriptiestoa, joten sinne menee niin manuaalisesti kuin automatisoidustikin kaikki "koreihin".

Mutta niitä voi hyvin sitten jälkikäteen vapautua. Mä sain tuon tuolloin tilattua, ja ainakin pari muuta tässä ketjussa oli saanut neljän jälkeenkin vielä tilattua. Kannattaa jäädä kyttäämään jos tosissaan on liikkeellä.


Tuossa mä olen aiemmin selittänyt miten saa paranneltua omia mahdollisuuksiaan.

Nykyisin teen tuon saman jutun itse hakulistalta, eli siis muokkaan jonkun hakulistalla auki olevan tilaa napin, sen halutun tuotteen koodilla. Erona tuohon itse tuotesivulla olevaan muokkaukseen, että jos käyttää yksittäisen tuotteen sivua, niin se sen napin painamisen jälkeen siirtyy ostoskori sivulle, ja sitten joutuisi palaamaan sille sivulle takaisin ja taas muokkaamaan sen jotta saa sen oikean tuotteen tilausta yritettyä. Kun taas tuolla hakulistauksella olevaa nappia voi hakata varmaan 100 kertaa minuutissa ja sivun yläosassa oleva ostoskori sitten päivittyy JOS sen tuotteen onnistuu lisäämään. Ja mun mielestä jotain varaavaa systeemiä tuossa on väkisin oltava, koska vähän yllättäen sain tuon lisättyä eilen ja mulla meni varmaan likemmäs 2 minuuttia ensin avata kännäkän lukitus, sitten avata verkkopankin sovellus, sitten kirjautua sitä käyttäen koneella verkkopankkiin ja siitä maksaa.

Ja sinä aikana se näyttis odotti mua kiltisti siellä korissa ilman että ketään muu onnistui sitä tilaamaan. Mutta se että kun noi Proshopin maakohtaiset sivut ovat eri palvelimilla niin ne varaukset eivät toimi ihan yksi yhteen kuten vaikkapa Verkkokaupassa toimii.

Kunhan ilmo tulee proshopista niin käyn koittaan onnea, 3060 asus dual osu ja toimitus tuli kotiovelle viikossa ilmaiseksi. Joutu kyl sitkeesti sivuu päivittään, lopulta kun meni läpi nii ilmotus kerto et olet ostamassa useimpia tuotteita, vain 1 per asiaka, eli ilmeiseti rumba onnistu paremmin kuin hyvin (F5)
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 872
Näyttäisi olevan myös karvan alle 1200 euron 3080 tuffeja. Mielestäni alkaa olemaan jo ostokelpoisia. Tuo kilpajuoksu tuhannen muun ostajan kanssa ei vaan tuohon hintaan kiinnosta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
722
Näyttäisi olevan myös karvan alle 1200 euron 3080 tuffeja. Mielestäni alkaa olemaan jo ostokelpoisia. Tuo kilpajuoksu tuhannen muun ostajan kanssa ei vaan tuohon hintaan kiinnosta.
Suorastaan halpoja.

Hohhoijaa. Ehkä kannattaa jättää ne kortit hyllyyn tuolla hinnalla kuitenkin.
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Kokeillaas nyt it Asusksen 3070ti:n kanssa tuota hakulistaustemppua. Modasin osta nappiin ton 3070ti tuffin id:n ja meinasin sitä paukutella etusormi punasena.
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
17
Näyttäisi olevan myös karvan alle 1200 euron 3080 tuffeja. Mielestäni alkaa olemaan jo ostokelpoisia. Tuo kilpajuoksu tuhannen muun ostajan kanssa ei vaan tuohon hintaan kiinnosta.
Itse nyt olen tuolla Proshopissa ollut jonossa 3080 TUF non-oc:hen sieltä julkasupäivästä jostain 16.44 tienoilta. Eilen laittelin kyselyä asiakaspalveluun, tulevatko nuo LHR-mallit myyntiin vaiko vanhoille tilauksille, mutta eipä vielä ole vastausta kuulunut. Jonkun kuvan olen saanut ketjua seurailemalla, että noita olisi vanhoille tilaajille jo mennyt, mutta tässä vaiheessa odotusta uskallan uskoa vasta kun kortti on omissa käsissä.

Kyllä tässä kaihoisasti muistelee kun tammikuussa vielä heitettiin läppää juhannuksesta, mutta vuosipäivähän tässä jo kohta on edessä.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Itse nyt olen tuolla Proshopissa ollut jonossa 3080 TUF non-oc:hen sieltä julkasupäivästä jostain 16.44 tienoilta. Eilen laittelin kyselyä asiakaspalveluun, tulevatko nuo LHR-mallit myyntiin vaiko vanhoille tilauksille, mutta eipä vielä ole vastausta kuulunut. Jonkun kuvan olen saanut ketjua seurailemalla, että noita olisi vanhoille tilaajille jo mennyt, mutta tässä vaiheessa odotusta uskallan uskoa vasta kun kortti on omissa käsissä.

Kyllä tässä kaihoisasti muistelee kun tammikuussa vielä heitettiin läppää juhannuksesta, mutta vuosipäivähän tässä jo kohta on edessä.
Kiva kuulla mitä vastaa, olikohan itsellä 16.38 samainen tilattu eikä kuulu mitään.
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
17
Kiva kuulla mitä vastaa, olikohan itsellä 16.38 samainen tilattu eikä kuulu mitään.
Tässä ketjussa joku jo kertoi notta olivat 16.42 tilausvahvistuksella jo saaneet korttinsa aiemmin tänä vuonna, olikohan jopa joskus kevään puolella kun noita ei-LHR kortteja viimeksi Proshopille asti valui, joten kuullostaa taas vallan rohkaisevalta :rolleyes:

EDIT: tuossapa tuo viesti huhtikuulta NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
Ja olipa siellä joku toinenkin jo sillä 16.42 ajalla saanut kanssa muutamaa viestiä myöhemmin oman TUFfinsa Proshopilta NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Tässä ketjussa joku jo kertoi notta olivat 16.42 tilausvahvistuksella jo saaneet korttinsa aiemmin tänä vuonna, olikohan jopa joskus kevään puolella kun noita ei-LHR kortteja viimeksi Proshopille asti valui, joten kuullostaa taas vallan rohkaisevalta :rolleyes:

EDIT: tuossapa tuo viesti huhtikuulta NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
Ja olipa siellä joku toinenkin jo sillä 16.42 ajalla saanut kanssa muutamaa viestiä myöhemmin oman TUFfinsa Proshopilta NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
Piti varmistaa, 16.43 oli tilausvahvistus :)

Vuodessa alkaa aivot lahoamaan.
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Jaa-a eipä sieltä kyllä tullu mailiinkaan ilmotusta että myynti alkais tänään.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
58
Ihmeellistä toimintaa kyllä, eikä ole ensimmäinen kerta kun näin käy Proshopilla. Toivottavasti eivät jätä boteille näitä ja vapauttele myyntiin myöhemmin randomisti.
 

Painkiller

Panomies
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
952
Erikoista on, tuli kuitenkin tänää ilmoitus sählöpostiin proshopista, että klo 15 voi tilata...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 350
Viestejä
4 198 832
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom