rushi
Tukijäsen
Vastasin heille heti, etten hyväksy tilaukseni perusmista. Tähän eivät ole vastanneet. Kohta lähtee sitten erillinen reklamaatio vaatimuksineen ja suosittelen vahvasti samaa kaikille muillekin kenen tilauksen ovat voitontavoittelutarkoituksessa peruneet ennen hintojen nostoa.
Soitin asiasta jo tänään kuluttajaneuvontaan. Sitova sopimus syntyy kun ostaja klikkaa verkkokaupassa "Osta!" ja maksaa tilauksen. CompuSatin myyntiehdoissa oleva kohta "Sitova kauppasopimus tulee voimaan vasta kun tilaus on käsitelty. " on kuulemma lain vastainen ja täten mitätön. Kuluttajaneuvojan mukaan sitova sopimus on joskus tulkittu syntyneen jo siinä vaiheessa, kun kuluttaja on klikannut tuotteen pelkästään ostoskoriin.
Ja lisähavaintoja CompuSatin toiminnasta; Ovat tänään päivällä poistaneet 3080 Suprim X:n kokonaan heiltä myynnistä. Ovat tänään illalla poistaneet minun verkkokauppaansa tekemän käyttäjätunnuksen ja sitä myöden kaikki tietoni ja tilaushistoriani.
Mielenkiintoista toimintaa. Sinänsä hyvä juttu, etteivät enää harhaanjohtavasti markkinoi tuotetta jota eivät ehkä toimita, mutta tuo käyttäjätunnuksen poistaminen on erikoisempi ratkaisu.
Itse puolestani olen tehnyt heille virallisen reklamaation asiasta. Jännä nähdä mitä vastaa/reagoi vai vastaako ollenkaan, minulle ainakaan.