NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta

Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
224
Suattaapa olla jotta joku muukin on nostanut hintoja toimitusketjussa kuin Jimms. Ja en ole työntekijä, osakas tms.
Eihän se mitenkään voi käydä järkeen! Ihan kuluttujan muroihin kusemisen ilosta isopaha Jimms nostaa hintoja! /sarkasmi

Mitä jos ihan vaihtelun vuoksi sen sijaan että lynkkaatte jälleenmyyjät niin lynkkaisitte vaikka ne ongelman aiheuttajat?
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
287
Suattaapa olla jotta joku muukin on nostanut hintoja toimitusketjussa kuin Jimms. Ja en ole työntekijä, osakas tms.
Jimm's simply raised prices of demand.

Supply chain could raise max 2-3% total, but not 10-25%

Also transportation could cost more, but it's also could be small increase 1-2%.
So in total let's say 5% from mrsp 430€ it makes 15€ increase and mrsp 445€ well yes some aib models could cost bit more expensive, but I'm more then sure all retailers getting 3060ti less then 320€ before VAT, rest is pure profit
 

nakit muusilla

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Jimm's simply raised prices of demand.

Supply chain could raise max 2-3% total, but not 10-25%

Also transportation could cost more, but it's also could be small increase 1-2%.
So in total let's say 5% from mrsp 430€ it makes 15€ increase and mrsp 445€ well yes some aib models could cost bit more expensive, but I'm more then sure all retailers getting 3060ti less then 320€ before VAT, rest is pure profit
Juu ne tekee satasia voittoa yhellä näytönohjaimella :sdarra:
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
546
Missähän vaiheessa tulee se hinta vastaan että tavara jää hyllyyn? :cigarbeye:
Ei välttämättä täysin hyllyihin, mutta kyllä tuo 2600 euroa 3090 kortista näyttää olevan sen verta, ettei ole oikein Jimmssistä kortti liikkunut pois hyllystä - vain 2kpl eilisestä :). 3080 ja 3070 korttien hinnoista vielä paha sanoa, tosin 3070 myy alle 800 euron hinnoilla ihan ok. EDIT: se olikin 3060Ti joka myy alle 800 euron :). EDIT2: no on niitä näköjään 3070 korttejakin vielä alle 800 myynnissä...
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
No eikös tässä ollut ihan viikko-kaksi takaperin firmojen tiedotteita että nostavat msrp hintojaan 20-25% (ASUS, EVGA, Zotac). Samaan aikaan tiedossa on että rahtikustannukset on jyrkässä nousussa. Lisäksi louhijat nostaa taas hintoja. Yleinen kysyntä kohollaan koska paljon porukkaa etätöissä ja hyggeilemässä. Paljon kulutuselektroniikan ostajia, kun matkustaminen ja monet harrastukset jäissä. Tuotannossa vaikeuksia. Komponentti ja materiaalipula, joka johtuu paitsi elektroniikka tuotteiden kysynnän noususta koronan takia niin myös koronan aiheuttamista vaikeuksista logistiikkaketjulle kun rekat ja laivat seisoo rajoilla/satamissa millon missäkin karanteenissa.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 026
Katsoin hinta.fi muutaman kortin ja Jimssin hinnat oli jokaisessa 100-200e suuremmat kuin halvimmassa tilattavissa olevassa, onko muut siis vain unohtaneet päivittää hinnat, kun Jimssi ei tämän ketjun mukaan itse ottaisi niistä voittoa, vaan pakosta nostaa hintoja :D
Jimms taitaa näistä puljuista usein (ei aina) olla ainoa, joka tuotetta pystyy toimittamaan. Halpa lupaus tuotteesta vs. kallis aidosti toimitettava tuote.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Jimms taitaa näistä puljuista usein (ei aina) olla ainoa, joka tuotetta pystyy toimittamaan. Halpa lupaus tuotteesta vs. kallis aidosti toimitettava tuote.
Vahva tämä. Vaikkakaan en edelleenkään usko että Jimms näistä kaiken voiton käärii liiveihinsä. Varmasti siivun kyllä, muttei kaikkea :)
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 648
Vahva tämä. Vaikkakaan en edelleenkään usko että Jimms näistä kaiken voiton käärii liiveihinsä. Varmasti siivun kyllä, muttei kaikkea :)
Tuossa voi olla sitäkin, että Jimms on nyt saanut toimittajilta halvalla tilatut ja vähän kalliimmatkin toimitukset ts. enää ei ole vanhempia mahdollisesti halvemmilla hinnoilla toimittajilta tilattuja toimituksia tulossa. Joillain toisilla taas voi olla vielä halvemmalla hinnalla toimittajilta ostettuja tulossa. Melkoinen sekasotku tämä kyllä on...
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Jimms taitaa näistä puljuista usein (ei aina) olla ainoa, joka tuotetta pystyy toimittamaan. Halpa lupaus tuotteesta vs. kallis aidosti toimitettava tuote.
Mä arvioin tätä siten, että Jimms on ostanut kortteja, vaikka joutuu myymään tappiolla. Toiveenaan tietysti se, että niitä saa myytyä osan myös voitolla. Essimerkki: Jos tukkurin saldolla on 100 tuf non-octä sisäänostohinnalla 680€ (alv 0%), ja kortteja on myyty 17.9. hintaan 739, jokainen tällä hinnalla ulosmyyty kortti tuottaa tappiota. Joillakin toimijoilla voi jäädä jono tyhjäämättä, koska jonon tyhjäämisestä tulee tappiota. Eli vaikka tukkurilla olisi kortteja, niiden ostaminen ja myyminen ei ole kannattavaa. Tämä on spekulaatiota, ja eri tukkureilla eri hinnat ja saatavuudet. Ei voi siis sanoa, että tietty toimija näin tekisi. Mahdollista se kuitenkin on.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Jimms taitaa näistä puljuista usein (ei aina) olla ainoa, joka tuotetta pystyy toimittamaan. Halpa lupaus tuotteesta vs. kallis aidosti toimitettava tuote.
No on se varmaan paras mut on meilläkin paria 3070 asusta ihan hyllyssä silti myös.
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
No on se varmaan paras mut on meilläkin paria 3070 asusta ihan hyllyssä silti myös.
Eikö verkkokauppa.com mene melkein jimssin kanssa samaan? Luulis että he pystyisivät toimittamaan myös yhtä paljon melkein. Ainakaan eivät ole vielä lähteneet ihan samalle tielle kun Jimms hintojen suhteen(vielä)
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Mä luulen, että Gigantin 3080 TUF non-OC tulee rikkomaan ennätyksiä toimitusajan suhteen. Gigantin ajatus niillä julkkarin "100+ varastossa" -myynneillä oli ihan täysin ottaa rahaa sisään ja myydä lupaus kortista, jotka ajattelivat hankkia sitten kun kortteja saa ostettua isoina lavoina aavistuksen halvemmalla. Gigantti kun ei kiirehdi ostamaan, vaan luottaa määräalennuksiin "sitten joskus". Mitäpä luulette, kuinka innokkaasti siellä ollaan ostamassa lavoittain näitä 739-hintaan myytyjä kortteja, joiden tukkuhinnat on päinvastoin nousseet sen 25% elleivät enemmänkin TUF:n tapauksessa? Eivätkä tässä vaiheessa oikein millään pysty luikertelemaan itseään irtikään niistä sadoista tilauksista, jotka on olleet kuukausitolkulla sisässä. Saattaa olla 17.9.2021 almanakassa ennen kuin toimitukset alkaa.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 648
Eikö verkkokauppa.com mene melkein jimssin kanssa samaan? Luulis että he pystyisivät toimittamaan myös yhtä paljon melkein. Ainakaan eivät ole vielä lähteneet ihan samalle tielle kun Jimms hintojen suhteen(vielä)
Aika lailla hiljaisempaa on näyttänyt olevan verkkokauppa.com:lla noiden korttien saanti kuin Jimmsillä. Tiedä sitten mistä johtuu. Tuo voi vaikuttaa myös hintoihinkin esim. jos eivät ole ostaneet yhtä kalliilla hinnoilla toimittajilta kuin Jimms.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 648
Mä luulen, että Gigantin 3080 TUF non-OC tulee rikkomaan ennätyksiä toimitusajan suhteen. Gigantin ajatus niillä julkkarin "100+ varastossa" -myynneillä oli ihan täysin ottaa rahaa sisään ja myydä lupaus kortista, jotka ajattelivat hankkia sitten kun kortteja saa ostettua isoina lavoina aavistuksen halvemmalla. Gigantti kun ei kiirehdi ostamaan, vaan luottaa määräalennuksiin "sitten joskus". Mitäpä luulette, kuinka innokkaasti siellä ollaan ostamassa lavoittain näitä 739-hintaan myytyjä kortteja, joiden tukkuhinnat on päinvastoin nousseet sen 25% elleivät enemmänkin TUF:n tapauksessa? Eivätkä tässä vaiheessa oikein millään pysty luikertelemaan itseään irtikään niistä sadoista tilauksista, jotka on olleet kuukausitolkulla sisässä. Saattaa olla 17.9.2021 almanakassa ennen kuin toimitukset alkaa.
Mielestäni täällä on kyllä porukka kuitannut saaneensa myös gigantilta ainakin joitain 30-sarjan kortteja. Joku saanut ehkä voi kuitata, jos on vielä ketjua lukemassa :)
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Mä arvioin tätä siten, että Jimms on ostanut kortteja, vaikka joutuu myymään tappiolla. Toiveenaan tietysti se, että niitä saa myytyä osan myös voitolla. Essimerkki: Jos tukkurin saldolla on 100 tuf non-octä sisäänostohinnalla 680€ (alv 0%), ja kortteja on myyty 17.9. hintaan 739, jokainen tällä hinnalla ulosmyyty kortti tuottaa tappiota. Joillakin toimijoilla voi jäädä jono tyhjäämättä, koska jonon tyhjäämisestä tulee tappiota. Eli vaikka tukkurilla olisi kortteja, niiden ostaminen ja myyminen ei ole kannattavaa. Tämä on spekulaatiota, ja eri tukkureilla eri hinnat ja saatavuudet. Ei voi siis sanoa, että tietty toimija näin tekisi. Mahdollista se kuitenkin on.
Voihan siinä olla myös joku IQ200 peli taustalla, että ajetaan nyt jonot tyhjiksi (nostamalla hintoja reilusti jotta uusia tilauksia ei tule) jotta pystytään sitten valtaamaan markkinat oikealla saatavuudella kun muut vielä tahii jonojen kanssa. Tai jotain. Pääasia että saisivat sen 40 OCTUFfeloa että setä pääsisi ampumaan niitä hetuja! :D

Yhdyn myös hinnannousun kauhistelijoihin - tässähän käy niin että 5kk odottelun ja kiukuttelun jälkeen oma kortti kannattaa sittenkin vaan myydä pois ja opetella vaikka hiihtämään. Ostaa sitte voitoilla aikanaan uuden kortin sopuhintaan :D

1611299844640.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
238
Onko noiden korttien hinnat oikeasti nousseet tukkureilla +30% vai eletäänkö vain kuplassa?
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Aika lailla hiljaisempaa on näyttänyt olevan verkkokauppa.com:lla noiden korttien saanti kuin Jimmsillä. Tiedä sitten mistä johtuu. Tuo voi vaikuttaa myös hintoihinkin esim. jos eivät ole ostaneet yhtä kalliilla hinnoilla toimittajilta kuin Jimms.
Tämäpä harmi :/ alkuun näytti heillä liikkuvan hyvin kortteja. Varsinkin trioa oli.

Onko noiden korttien hinnat oikeasti nousseet tukkureilla +30% vai eletäänkö vain kuplassa?
Enpä usko että ihan noin on nousseet. Hcdt selitti hyvin tilanteen miksi näin tapahtuu nyt
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Mielestäni täällä on kyllä porukka kuitannut saaneensa myös gigantilta ainakin joitain 30-sarjan kortteja. Joku saanut ehkä voi kuitata, jos on vielä ketjua lukemassa :)
Joitain kyllä. EVGA:ta tuli hetken ihan hyvinkin, ja jopa 3080 TUF OC:ta muutama irtokappale lähtenyt. Mutta ei todellakaan yhtään TUF non-OC:ta.
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Eikö verkkokauppa.com mene melkein jimssin kanssa samaan? Luulis että he pystyisivät toimittamaan myös yhtä paljon melkein. Ainakaan eivät ole vielä lähteneet ihan samalle tielle kun Jimms hintojen suhteen(vielä)
Verkkokauppa.com:lla oli muuten alussa hieman korkeammat hinnat, esim. 3080 TUF OC maksoi 799,-. Moni on varmasti ajatellut, että säästää tilaamalla muualta 759 eurolla. Mutta moni myöhemminkin Verkkiksestä tilannut on jo saanut korttinsa maksamalla tuon korkeamman hinnan. Joten niillä ei varmaankaan ole niin paha tilanne kuin monella muulla, joilla hinnat olivat aluksi 759 eurossa kaksikin viikkoa (Gigantissa taisi olla pidempäänkin).
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Joitain kyllä. EVGA:ta tuli hetken ihan hyvinkin, ja jopa 3080 TUF OC:ta muutama irtokappale lähtenyt. Mutta ei todellakaan yhtään TUF non-OC:ta.
Gigantti taitaa olla melkein ainoa ketä on evgaa toimittanut jos oikein olen käsittänyt? Ensimmäinen evga suomeen kylläkin tuli dustinilta 3090 jollekkin täällä julkkareiden alla ja hintaa sillä oli jo silloin 2000e ja sitä ihmiset kauhisteli. Nyt se hinta on ihan arkipäivää
 
Liittynyt
17.09.2020
Viestejä
1 760
Voihan siinä olla myös joku IQ200 peli taustalla, että ajetaan nyt jonot tyhjiksi (nostamalla hintoja reilusti jotta uusia tilauksia ei tule) jotta pystytään sitten valtaamaan markkinat oikealla saatavuudella kun muut vielä tahii jonojen kanssa. Tai jotain. Pääasia että saisivat sen 40 OCTUFfeloa että setä pääsisi ampumaan niitä hetuja! :D

Yhdyn myös hinnannousun kauhistelijoihin - tässähän käy niin että 5kk odottelun ja kiukuttelun jälkeen oma kortti kannattaa sittenkin vaan myydä pois ja opetella vaikka hiihtämään. Ostaa sitte voitoilla aikanaan uuden kortin sopuhintaan :D

Tämä on yksi strategia, mitä mietin viestiäni kirjoittaessa. Kun muut firmat pullistelevat isojen (ja tappiollisten) jonojen kanssa, voi jonot tyhjännyt firma tehdä tulosta. Näin alkuvuodesta se on ihan fiksua, kun firmat voivat loppuvuodesta kompensoida tulosta voitollisella kaupalla. Toki mahdollista on, että jotkut jonot eivät tyhjene, vaan myyntiin tulee uusia malleja, joita voidaan myydä heti voitolla.

On tää vaan jälleenmyyjille melkoinen temppu. Omalla alalla ei tällaista duopolia ollut, ja oppiipahan tässä sivusta seuratessa uutta liiketoiminnasta.

Tää ketju toimis hyvin tutkimusaineistona/oppimateriaalina.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 609
Proshopin 3080 tuf oc lähestyy näköjään hitaasti, mutta suht tasaisesti, kun noita pikkueriä sinne valuu. Nyt jonossa on n. 600 henkilöä ja arvioisin, että olen vähintään top500 eli ainakin 100 tilausta tullut mun jälkeen. Saas nähdä, koska onnetar suosii. Non OC tuffin tilaajilla ikävä tilanne, kun puolet jonosta tilanneet julkkaripäivänä ja vieläkään eivät korttia ole saaneet.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
303
Onko noiden korttien hinnat oikeasti nousseet tukkureilla +30% vai eletäänkö vain kuplassa?
Ei ole noussut 30% mutta noin 15% on noussut... Tässähän on se, että on huhuja, että vielä nousee valmistajien ja sitä kautta tukkureiden hinnat ja kun sivuilla pidetään kortteja joita voi tilata jonoon niin on pakko varautua jo seuraavaan korotukseen ja sen takia nyt hinnat tosiaan markkinoilla on kauheasti eroavat. Meillä on aina ennemmin ollut ideana tukkuhinta + meidän kate. No otettiin turpiin niin nyt koitetaan mennä suunnilleen verkkokauppa.com:in hinnoilla, koska Jimmsin hinnat nousi vielä enemmän. Eli nyt peesaillaan kun ehkä ne tietää siellä enemmän kuin me.
 
Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
593
Proshopin 3080 tuf oc lähestyy näköjään hitaasti, mutta suht tasaisesti, kun noita pikkueriä sinne valuu. Nyt jonossa on n. 600 henkilöä ja arvioisin, että olen vähintään top500 eli ainakin 100 tilausta tullut mun jälkeen. Saas nähdä, koska onnetar suosii. Non OC tuffin tilaajilla ikävä tilanne, kun puolet jonosta tilanneet julkkaripäivänä ja vieläkään eivät korttia ole saaneet.
Milloin olet tilannut? Aikoinani syyskuun lopussa olin jonossa tyyliin sijalla 600-700 ja on kai sinne parisen sataa korttia ainakin jo tullut+ varmasti joitain jonosta poistumisiakin (alkuvaiheessa kun jonosta poistuminen ei merkinnyt mittavaa taloudellista tappiota).
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
419
Noniin, nyt napsahti. Tilattu 19.9. ja vahvistus tullut klo 22.12.
Täytyy vaan laitella aspaan viestiä että vaihtavat koodin CoDiin kun tuota ei saa enää lunastettua.

Onko voimassaoloaika taas jatkettu 31.1.2021 asti?


"Tarjoukseen ovat oikeutettuja kampanjaan kuuluvan GeForce RTX 3090- tai GeForce RTX 3080 -tuotteen ostajat. Pelikooditarjous on voimassa 17.9.2020–29.10.2020 tai niin kauan kuin varastoa riittää. Watch Dogs: Legionin ja 1 vuoden GeForce NOW -perustajajäsenyystilauksen pakettikoodit ovat lunastettavissa vain 17.9.2020–31.01.2021 tai niin kauan kuin varastoa riittää. Tarjous oikeuttaa yhteen Watch Dogs: Legion -pelin digitaaliseen lataukseen ja yhden vuoden GeForce NOW -perustajäsenyyteen. Vain yksi latauskoodi peliä ja asiakasta kohden.
Kampanjaan kuuluvat näytönohjaimet ja pöytäkoneet: GeForce RTX 3090, GeForce RTX 3090 -pöytäkone, GeForce RTX 3080 ja GeForce RTX 3080 -pöytäkone. Peli on lunastettava tietokoneella, jossa on kampanjaan kuuluva näytönohjain".

Onkohan noita pakettikoodeja sitten jäänyt kenelläkään pöytälaatikkoon tai näyttiksen pakkaukseen, kun on luullut, että peli on mennyt vanhaksi?

OT: Jos löytyy eikä itse ole tarkoitus aktivoida & pelata, niin olen vapaaehtoinen ottamaan koodin vastaan (myös MSI:n koodi käy, nekin vanhenemassa). -> YV ja toimimisen varalta hintapyyntö. :)
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 609
Milloin olet tilannut? Aikoinani syyskuun lopussa olin jonossa tyyliin sijalla 600-700 ja on kai sinne parisen sataa korttia ainakin jo tullut+ varmasti joitain jonosta poistumisiakin (alkuvaiheessa kun jonosta poistuminen ei merkinnyt mittavaa taloudellista tappiota).
Mulla on 16. lokakuuta tilaus, ja silloin jonossa oli muistaakseni karkeasti se 700 joka sittemmin hilautui lähemmäs 800 numeroa, eli arvelisin mun takana siis olevan sen satakunta tilausta. Voin olla väärässäkin. Todennäkösesti oot siis mua joku 100 sijoitusta vielä edellä. Oon suht aktiivisesti seurannut noita saapuvia tilauksia ja jonon kokoa, mutta mahdotonta tietää, että onko jonosta poistuneet mun edessä vai takana olevilla sijoilla.
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
393
Ei ole noussut 30% mutta noin 15% on noussut... Tässähän on se, että on huhuja, että vielä nousee valmistajien ja sitä kautta tukkureiden hinnat ja kun sivuilla pidetään kortteja joita voi tilata jonoon niin on pakko varautua jo seuraavaan korotukseen ja sen takia nyt hinnat tosiaan markkinoilla on kauheasti eroavat. Meillä on aina ennemmin ollut ideana tukkuhinta + meidän kate. No otettiin turpiin niin nyt koitetaan mennä suunnilleen verkkokauppa.com:in hinnoilla, koska Jimmsin hinnat nousi vielä enemmän. Eli nyt peesaillaan kun ehkä ne tietää siellä enemmän kuin me.
Tähän väliin vähän OT, mutta pakko antaa positiivista palautetta avoimuudesta ja rehellisestä tilannekuvasta myös toimittajan/myyjän näkökulmasta tässä haastavassa markkinatilanteessa :tup:
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Onhan Gigantti noita non-OC 3080 Tuffeja toimittanut. Itsekin sellaisen sieltä olen saanut.
Nyt on kyllä ainakin tuo "kin" sanassa "itsekin" liikaa. Muistelin, että joku irtotapaus olisi ollut, mutta tällä ei ole mitään tekemistä niiden useiden satojen jo julkaisupäivänä tilattujen korttien toimituksen kanssa. Ruotsin foorumilta taidettiin huhuilla yhdestä toisesta Gigantin non-OC TUFfista joskus marras-joulukuun vaihteessa. Hyvä toki sinulle :)
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
91
Itellä on myös tääki tilauksessa, ei kyllä mitään hajuu millon näitäki tulis lisää :( ollu 27.11 asti tilaus tuolla
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
68
Gigantti taitaa olla melkein ainoa ketä on evgaa toimittanut jos oikein olen käsittänyt? Ensimmäinen evga suomeen kylläkin tuli dustinilta 3090 jollekkin täällä julkkareiden alla ja hintaa sillä oli jo silloin 2000e ja sitä ihmiset kauhisteli. Nyt se hinta on ihan arkipäivää
Tuossa ennen vuoden päättymistä tuli Gigantilta ihan reilumpi satsi 3080 TUF OC:ta. Olivat saapuneet Ruotsin keskusvarastolle ja sieltä eteenpäin Suomeen (ja ilmeisesti muualle pohjolaan) Sen jälkeen en ole seuraillut, mutta keskustelujen mukaan useampi sai. 17.9. illalla olin sen tilaillut.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 395
5900X:n kanssa olin ajoissa liikkellä: 5.11. kello 16:04.
3080 TUF OC:n kanssa olin myöhässä: 16.10.

Prossun sain parin viikon viiveellä ja GPU:n 29.12. Konepaketin lopulta kasaan 11.1.2021. Tämän hetkisen saatavuustilanteen valossa näyttää siltä, että olin pirun onnekas ja ihan viime tingassa liikkeellä.

Tsekkasin mitä tuo oma konepaketti tuli maksamaan ja mitä se nyt maksaisi Jimm'siltä. Kieltämättä aika kieroutunut tilanne.
Osat sieltä täältä hankittuna: ~2450 €
Jos kaikki osat nyt Jimm'siltä: ~3250 €
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
91
repikää tästä huumoria :D tilattu 18.9

:D Sija 1-5
olisin varmaan mäki jossain noilla sijoilla ja tilasin ihan liian myöhään :D mut toi gigabyten 3080 tuli joskus marraskuussa ja valkonen strix joulukuussa
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
olisin varmaan mäki jossain noilla sijoilla ja tilasin ihan liian myöhään :D mut toi gigabyten 3080 tuli joskus marraskuussa ja valkonen strix joulukuussa
joo itelläkin ollut jo kfa2 koneessa 3vk julkkareista mutta vaihdan tohon kun tulee. tossa kumminkin 3vuoden takuu, shroudi metallia toisin niikun tässä kfa2 ja bios on käsittääkseni vähän suurempi ruokaisempi(kaiketi ja powerlimittä voi jopa säätää toisin kun tässä kfa2).
Eniten houkuttaa toi 3vuoden takuu.. Tää kfa2 2vuoden on ihan onneton omasta mielestä
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
91
joo itelläkin ollut jo kfa2 koneessa 3vk julkkareista mutta vaihdan tohon kun tulee. tossa kumminkin 3vuoden takuu, shroudi metallia toisin niikun tässä kfa2 ja bios on käsittääkseni vähän suurempi ruokaisempi(kaiketi ja powerlimittä voi jopa säätää toisin kun tässä kfa2).
Eniten houkuttaa toi 3vuoden takuu.. Tää kfa2 2vuoden on ihan onneton omasta mielestä
ite ootan vieläkin prossuakin (sijalla >200 :D) sekä näyttistä. ei oo kiire mihinkää. kaikki muut osat löytyyki jo
 
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
ite ootan vieläkin prossuakin (sijalla >200 :D) sekä näyttistä. ei oo kiire mihinkää. kaikki muut osat löytyyki jo
Vähän ot mutta taitaa olla joku 5900 tai vastaava tulossa? itsellä kävi älyton munkki ton 5600x kukaan ei niitä julkkareissa halunnut ja päätin sitten tilata heti ja osottautui enenmmän kun hyväksi vedoksi
 
Liittynyt
02.12.2020
Viestejä
91
Vähän ot mutta taitaa olla joku 5900 tai vastaava tulossa? itsellä kävi älyton munkki ton 5600x kukaan ei niitä julkkareissa halunnut ja päätin sitten tilata heti ja osottautui enenmmän kun hyväksi vedoksi
joo 5900x. tarkotus olis tehä kone, jolla voi laittaa nupit kaakkoon :D eikä tarvii miettii lagaako peli. 1440p 165hz. Olin kahen vaiheilla, et ostanko nyt 3070, kun ei tiiä millon noita olis tulossa. mut päätin laittaa rahat parempaa :)
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
15
Onko täällä porukalla monia 3080 tilauksia tulilla ja ois halukas myymää ylimääräsen tilauksen(kun saapuu) versus että perutte sen?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 510
Viestejä
4 201 873
Jäsenet
70 915
Uusin jäsen
MiihaelB

Hinta.fi

Ylös Bottom