Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Compusatilla näyttäisi 3080 olevan "toimituksessa". Mitäköhän tämä meinaa
Siinä se nyt on Ei ihan ongelmitta istunut vertical mounttii kun on nii julmetun iso että otti kiinni ram tikkuihin. Väliaikaiseksi rakaisuksi muodostui ~15mm pitkät stand offit kotelon ja vertical mount välissä sekä tuki alle jolloin näyttis siirtyi sen 15mm pois päin rameista.
Corsair vengeance rgb pro, mulla on kans tuulettimet tos alla niin sen takia täytyy se teline asentaa ylimpään kohtaan.mitkä ram kammat sulla on ? off topiccina, että osaan varautuu itekki jos käy näin
Corsair vengeance rgb pro, mulla on kans tuulettimet tos alla niin sen takia täytyy se teline asentaa ylimpään kohtaan.
20.9. tilattua non-OC Tuffia en tosin tule näkemään vielä pitkään, joten COD ehtii varmaan myös vanheta.
Mä varmaan edustan aika hyvin ekan päivän non-OC Tuffin viimesiä henkilöitä Jimssillä (tai mistä mä tiedän paljon mun jälkeen vielä on). 17.9 klo 23:37 tilaus tehty. Sivut jumi niin pahasti julkasussa, että luovutin, mutta sitte illalla mietin, että samakai se vaikka mä laitan sen tilaukseen Mun jonosija on 180 - 200 Jimssillä.
Vielä kun Jimssi pävittäisi hintansa järkevälle tasolle niin voisi vetäistä ostohousut jalkaan.
Amen! Itse siirsin järjettömien hintojen vuoksi 3070n hankinnan juhannukseksi 2021. Vanha 1070 saa luvan riittää.
22.9. tilattu OC TUF sijalla 70-80. Eristä 6/10 ollut vähintään 70, jolloin alkupäivästä tilatut saattaisi mahtua erään. Eristä 2/10 ollut vähintään 80 korttia, jolloin tuo 17:05 tilattu mahtuisi mukaan.Joku 3080 tuf oc jimmiltä 22.9 tilattu joten voi sanoa jonopaikka? Asiakaspalvelu vastanu että ehkä saan ens erästä, riippuu erän koko.
529€ on Nvidian virallinen verollinen Suomihinta. Nvidia ei kuitenkaan myynyt FE:itä enää Suomeen siinä vaiheessa kun tuo julkaistiin, joten suomalaisten on ollut noita hankala hankkia. Yhdellä ulkomailla asuvalla forumilaisella taitaa tuollainen olla.
onko kukaan saanut näitä 499 dollarin kortteja eli mitä se on euroina 410e ?
onko kukaan saanut näitä 499 dollarin kortteja eli mitä se on euroina 410e ?
Milloin toi hinta muuttui? Mulla on tulossa Verkkokaupasta Dual OC 519€. Olen varmaan jonon viimeinen kyllä. Tänään oli kai vielä 599€ OC:n hinta Jimmsissä kun vilkuilin.Mielenkiintoinen tällä hetkellä Jimmsin Asus 3060 Ti hinnoittalu, kun Strix on halvempi kuin TUF ja Dual ja niitä on saatavilla. Voisiko olla peräti niin, että myyvät nuo Strixit pois "halvalla" kun niitä on varastossa ja kun muissa ei ole saldoa, ovat nostaneet jo hinnan odottamaan seuraavaa erää? Ei olisi ihan myyntieurojen maksimointi silloin mielessä.
Voi kyllä olla vain virhekin, kun 3070 hintoja on nostettu vaikka kortteja löytyy.
Mielenkiintoinen tällä hetkellä Jimmsin Asus 3060 Ti hinnoittalu, kun Strix on halvempi kuin TUF ja Dual ja niitä on saatavilla. Voisiko olla peräti niin, että myyvät nuo Strixit pois "halvalla" kun niitä on varastossa ja kun muissa ei ole saldoa, ovat nostaneet jo hinnan odottamaan seuraavaa erää? Ei olisi ihan myyntieurojen maksimointi silloin mielessä.
Voi kyllä olla vain virhekin, kun 3070 hintoja on nostettu vaikka kortteja löytyy.
Ensinnäkin nuo hinnat ovat aina verottomia.
Toisekseen, Suomeen ei näitä myyty yhtäkään.
:hidas
Kortit myy, ja hinnat nousee niin kauan kun jengi niitä ostaa. Jos olisin Jimms ja 3060 Ti myis vaikka 1500€ hinnalla niin tottakai pyytäisin siitä 1500€. Bisnes se on mikä kannattaaJimssin 3060ti tuf OC, aamulla 639e, nyt 779. Mitä ihmettä tapahtuu...
Proshopille tulossa Gigabyten Eagle OC, GAMING OC ja Vision OC 3070:sta varastoon arviolta 26.1.2021.
Jokaiseen erään mahtuu vielä tänään päivitetyn tilausseurannan mukaan.
Piti nyt laittaa muutama arpa vetämään tuonnekin. Vanhimmat sisällä olevat tilaukset 9.-10.1.2021, joten toimittavat kai suht luotettavasti kortteja tuonne.
Tuo asiakaspalvelun vastaus on mainio, ehkä kaikkien vastausten äiti. Asiakaspalvelu ei tuolla vastauksella valehtele eikä johda harhaan koskaan! (sark)Joku 3080 tuf oc jimmiltä 22.9 tilattu joten voi sanoa jonopaikka? Asiakaspalvelu vastanu että ehkä saan ens erästä, riippuu erän koko.
Mielenkiintoinen tällä hetkellä Jimmsin Asus 3060 Ti hinnoittalu, kun Strix on halvempi kuin TUF ja Dual ja niitä on saatavilla. Voisiko olla peräti niin, että myyvät nuo Strixit pois "halvalla" kun niitä on varastossa ja kun muissa ei ole saldoa, ovat nostaneet jo hinnan odottamaan seuraavaa erää? Ei olisi ihan myyntieurojen maksimointi silloin mielessä.
Missähän vaiheessa tulee se hinta vastaan että tavara jää hyllyyn?
15-20 jonosija ja 16.15 tilaus, varmaan ensi kuun puolessavälin taputeltu ekat 15mins Non-OC Tuffista.
Nuo Copusatin peruutuksen perusteet on ihan sieltä jostain syvältä: "meillä on tästä samasta tuotteesta tällä hetkellä satoja tilauksia jonossa ja koska toimitusajastakaan ei ole mitään tietoa niin emme valitettavasti tällä hetkellä pysty ottamaan enempää tilauksia vastaan, joten joudumme perumaan tilauksen".
1. Compusatin kokoisella yritykselläkö tosissaan on tästä kortista satoja tilauksia? Uskallan epäillä.
2. He ottivat tilauksen vastaan ja vahvistaessaan tilauksen, he sitoutuivat kortin toimittamiseen.
3. He olisivat voineet laittaa myynnin poikki jo aiemmin eikä vasta sisäänostohintojen noustessa.
4. Mikäli he eivät saa korttia, heillä on velvoite tarjota vastaavaa korttia samaan tai halvempaan hintaan
5. Ilmoita Compusattiin ettet hyväksy heidän ratkaisuaan ja ellei vastaus tyydytä, ota yhteys kuluttajaneuvontaan.
Ja samaan aikaan ei saa myydä 3080 korttia 800€ hintaan myydään osastolla, jos on ostettu 779€
Heikolle näyttää prosohopin non pc tuffin saatavuus
https://www.proshop.fi/RTX-30series-overview (Updated: 21.01.2021 at 13.54)
3060Ti tilauksia toimittamatta: 770
3060Ti tulossa olevat kortit: 75
3070 tilauksia toimittamatta: 665
3070 tulossa olevat kortit: 468
3080 tilauksia toimittamatta: 3150
3080 tulossa olevat kortit: 180
3090 tilauksia toimittamatta: 92
3090 tulossa olevat kortit: 82
https://www.proshop.fi/RTX-30series-overview (Updated: 21.01.2021 at 13.54)
KaikkiOnko tuossa Proshopin tilastossa muuten mukana kaikkien 7 maan tilaukset, vai pelkästään Suomen?
Tilasin kyseisestä kaupasta 6800xt:n jossa oli arvio saapumisesta 5.1, noh tuona päivänä tuotesivulla luki vain sitten out of stock ja viime viikolla kyselin tuotteen perään niin sanoivat että ei ole tietoa milloin saavat.Onko muita täällä, jotka ovat yrittäneet tietokonekauppa.fi:stä tilata MSI rtx 3080 Gaming X trioa? Itse laitoin tilauksen menemään 26.11 eikä vielä ole kuulunut mitään, tänään olisi erä pitänyt tuotesivun mukaan saapua, nyt siellä lukee tosin vain out of stock.
Harmi että suprim x:iä tulee niin vähän, ite varmaan sijalla 10-15.. No nyt on myöhästä vaihtaahttps://www.proshop.fi/RTX-30series-overview (Updated: 21.01.2021 at 13.54)
ite oon kans jonosijotuksella 1-5 tossa 3080 valkosessa.. ootan ite vielä prossua ja emolevyy jonosijotuksella >200. mietin itekki, et ostaisinko 3070 kun ei tiedä millon ees on tulossa lisää korrteja. mut sit tajusin, etten ees vielä vois käyttää tota 3070 ja ampuisin vaa omaa nilkkaa jos ostaisin vähän huonomman näyttiksen
edit
huomasin nyt vasta hinnan korotuksen.. mitä helvettiä? eikai ne nosta aikasempien tilattuja tuotteiden hintaa?
nimimerkillä 1119,90 eurolla tilannut. D: