Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asuksen noissa muissa 3060 Ti korteissa taitaa olla vakio-biosilla aika matala power limit ja vain yksi 8-pin virtaliitin. Voisi siis olla jopa jonkun verran suorituskykyeroa, jos ylikellottaa.Juuri näin.
Asus tuf vs strix en antaisi painoa kuin hinnalle. Molemmat on todella hyviä jäähyjä. Silti, kannattaa miettiä 3070:aa, juurikin kun on tehokkaampi kortti, jonka voi alivoltittamalla laittaa hiljaiseksi. Tietty siitä on vaivaa, mutta jokainen päättäköön lompakollaan![]()
Eipä sillä, ei tuo powerlimit mielestäni paljoa vaikutaisi. Ehkä yber kellotuksilla voisi saada 5% lisää tehoa? Ei taida kannattaa, ellei sitten laita korttia vesille.Asuksen noissa muissa 3060 Ti korteissa taitaa olla vakio-biosilla aika matala power limit ja vain yksi 8-pin virtaliitin. Voisi siis olla jopa jonkun verran suorituskykyeroa, jos ylikellottaa.
Tosin kuten jo mainittiin, Jimm'siltä meni TUF 3060 Ti:t jo loppuun, joten tätä valintaa ei ainakaan siellä tarvitse tehdä.
ASUS RTX 3060 Ti STRIX OC | 2126 MHz | 2080 MHz | 180.4 FPS |
---|
Zotac RTX 3060 Ti Twin Edge | 2022 MHz | 2055 MHz | 171.6 FPS |
---|
Ja on siellä edelleen OC tuffia
No nyt on. Tuotesivulta katsoin ja postaushetkellä oli yli 25 vielä..TUohan on miinuksella. Jimm'sillä päivittyy tuotesivulle saldot kai livenä, mutta tuotelistalla viiveellä.
Noniin, nyt napsahti. Tilattu 19.9. ja vahvistus tullut klo 22.12.
Täytyy vaan laitella aspaan viestiä että vaihtavat koodin CoDiin kun tuota ei saa enää lunastettua.
![]()
Voiko 640e TUF:lla tehdä jotenkin tiliä? Luulisi, ettei kukaan ainakaan sen enempää niistä maksa.Äkkiä meni nuo jimssin ainakin 3060 tuffit. Joku tekee kovaa tiliä, ja se tuskin on jimms
Saatavuus ja kysyntä ei liene hirveästi ole muuttumassa lähitulevaisuudessa. Vaikea nähdä että jos/kun tilanne helpottaa että hintoja lasketaan useilla sadoilla euroilla kun kaupaksi tuntuvat menevän muutenkin.Voiko 640e TUF:lla tehdä jotenkin tiliä? Luulisi, ettei kukaan ainakaan sen enempää niistä maksa.
Voiko 640e TUF:lla tehdä jotenkin tiliä? Luulisi, ettei kukaan ainakaan sen enempää niistä maksa.
On kiva nähdä tälläisiä videoita, kun itse on odottanut sen 4kk 3080 korttia saapuvaksi.
Rupee pikkuhiljaa V käyrä nousemaan itse kullakin.
Ja samaan aikaan ei saa myydä 3080 korttia 800€ hintaan myydään osastolla, jos on ostettu 779€Entäs sitten jimmsin MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 949,90€ hinta on aika taivaallinen. Haistanko skalppauksen...
Entäs sitten jimmsin MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO -näytönohjain, 8GB GDDR6 - 949,90€ hinta on aika taivaallinen. Haistanko skalppauksen...
Jimmsillä 3080 White Strix OC noussut päivässä 1200e -> 1500e. Itse olen jonotussijalla 4 kyseisessä tuotteessa.
Pitäisiköhän jo vain ostaa tuollainen 3070 kun niitä on suoraan saatavilla![]()
Näitä oli eilen hyllyssä ainakin 12 kappaletta samalla hinnalla. Hyvin ovat käyneet kaupaksi.
Siinä se nyt onEi ihan ongelmitta istunut vertical mounttii kun on nii julmetun iso että otti kiinni ram tikkuihin. Väliaikaiseksi rakaisuksi muodostui ~15mm pitkät stand offit kotelon ja vertical mount välissä sekä tuki alle jolloin näyttis siirtyi sen 15mm pois päin rameista.
![]()
Compusatilla näyttäisi 3080 olevan "toimituksessa". Mitäköhän tämä meinaa
Siinä se nyt onEi ihan ongelmitta istunut vertical mounttii kun on nii julmetun iso että otti kiinni ram tikkuihin. Väliaikaiseksi rakaisuksi muodostui ~15mm pitkät stand offit kotelon ja vertical mount välissä sekä tuki alle jolloin näyttis siirtyi sen 15mm pois päin rameista.
![]()
Corsair vengeance rgb pro, mulla on kans tuulettimet tos alla niin sen takia täytyy se teline asentaa ylimpään kohtaan.mitkä ram kammat sulla on ? off topiccina, että osaan varautuu itekki jos käy näin![]()
Corsair vengeance rgb pro, mulla on kans tuulettimet tos alla niin sen takia täytyy se teline asentaa ylimpään kohtaan.
20.9. tilattua non-OC Tuffia en tosin tule näkemään vielä pitkään, joten COD ehtii varmaan myös vanheta.
Mä varmaan edustan aika hyvin ekan päivän non-OC Tuffin viimesiä henkilöitä Jimssillä (tai mistä mä tiedän paljon mun jälkeen vielä on). 17.9 klo 23:37 tilaus tehty. Sivut jumi niin pahasti julkasussa, että luovutin, mutta sitte illalla mietin, että samakai se vaikka mä laitan sen tilaukseenMun jonosija on 180 - 200 Jimssillä.
Vielä kun Jimssi pävittäisi hintansa järkevälle tasolle niin voisi vetäistä ostohousut jalkaan.
Amen! Itse siirsin järjettömien hintojen vuoksi 3070n hankinnan juhannukseksi 2021. Vanha 1070 saa luvan riittää.
22.9. tilattu OC TUF sijalla 70-80. Eristä 6/10 ollut vähintään 70, jolloin alkupäivästä tilatut saattaisi mahtua erään. Eristä 2/10 ollut vähintään 80 korttia, jolloin tuo 17:05 tilattu mahtuisi mukaan.Joku 3080 tuf oc jimmiltä 22.9 tilattu joten voi sanoa jonopaikka? Asiakaspalvelu vastanu että ehkä saan ens erästä, riippuu erän koko.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.