Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TORILLE!Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 379,90€
17.9.2020 15 kpl 30.9.2020 40 kpl 4-6.11.2020 4 kpl 16.11.2020 10 kpl 14.12.2020 8 kpl 21.1.2021 60 kpl 1.2.2021 5 kpl 8.2.2021 2 kpl 16.2.2021 1 kpl 5.3.2021 20 kpl 19.3.2021 14 kpl 14.4.2021 1www.jimms.fiWHAT!?!?!?!?!?
- 20.1. 60 kpl
Olisipa kyllä tervetullut yllätys jos vihdoin alkaisi RTX3080 non OC Tuffi tulemaan Jimmssiltä. Tein tilauksen myynnin avautumis päivänä niin nopeasti kun se siinä alku f5 hässäkässä oli mahdollista...
Tilausvahvistus itselle oli tullut klo 16:14 sähköpostiin.
TORILLE!
Näyttää siltä, että Jimmsin ensimmäisen tunnin 3080 non-OC TUF tilaukset eivät ole saapumassa tämän vuoden puolella
Jeps, itsellä reilu 70 tuon jälkeen, eli ehkä huhtikuun lopulla? Sitten Verkkiksessä menevät varmaan jo tämän vuoden tilauksissa kun itse saan tuon syyskuun tilauksenAijai 30kpl OC TUFfeja myös tulossa, sitten vielä se 130-150 pitäisi tulla.
Aikamoinen PR katastrofi tuosta tulisi ja itse ainakin jatkossa menisi tähän asti jimssille menneet rahat muualle jos kuukausien odottelun jälkeen tilaus peruttaisiin tuolla perusteella. Veikkaan että en olisi ainoa. Tietysti jos joka ikinen liike tekisi näin niin ehkä asia olisi eri mutta veikkaan että jotkut mielummin ottavat takkiin kuin menettäisivät tulevaisuudessa asiakkaansa tuollaisen lyhytnäköisen tempun vuoksi.Kyllä se on valitettavasti niin jos kauppa ei saa tuota halpaa erää enään niin he voivat teidän tilaukset perua. Ei siihen auta mikään. He voivat siihen asti tehdä muutoksia tilaukselle kun tavara lähtee varastosta.
Esim. A tilaa näyttiksen nettikaupasta hintaan 500€. Nettikauppa ei saa tätä erää tehtaalta. Menee aikaa ja nettikauppa saakin tehtaalta erän mikä maksaa 600€. Ei tämän nettikaupan tarvitse myydä tätä uutta erää tappiolla. Vaikka tuote olisikin sama niin toimituserä on eri.
Ja älkää sekoittako B2B kauppaa B2C. Ihan eri asioita.
Ei kai nyt sentään huhtikuun? Helmikuun lopulla ehkä.Jeps, itsellä reilu 70 tuon jälkeen, eli ehkä huhtikuun lopulla? Sitten Verkkiksessä menevät varmaan jo tämän vuoden tilauksissa kun itse saan tuon syyskuun tilauksen
Oon samassa veneessä kanssasi. Tulee hyvä fiilis, vaikka ei osukaan vielä. Tuo erä luo tunteen, että jossain kohtaa se omakin tulee. Jopa ennen kesää!(toivottavasti)Tää tuli kyllä puskista. Hemmetin hienoo että noita viimeinkin tulee. Itelle ei tosta vielä irtoa mutta seuraavasta sitte jos eräkoot alkaa olla tätä luokkaa. Josko Jimmyllä kerrankin ois osunu toi kuukausarvio kohilleen.
Pari edellistä rypästä näyttää että voisi tulla kolme lähetystä 2 viikossa ja sitten taas kuukauden tauko. Jolloin helmikuun alku olisi mahdollineen, elämme jännittäviä aikoja.Ei kai nyt sentään huhtikuun? Helmikuun lopulla ehkä.
Kyllä se on valitettavasti niin jos kauppa ei saa tuota halpaa erää enään niin he voivat teidän tilaukset perua. Ei siihen auta mikään. He voivat siihen asti tehdä muutoksia tilaukselle kun tavara lähtee varastosta.
Esim. A tilaa näyttiksen nettikaupasta hintaan 500€. Nettikauppa ei saa tätä erää tehtaalta. Menee aikaa ja nettikauppa saakin tehtaalta erän mikä maksaa 600€. Ei tämän nettikaupan tarvitse myydä tätä uutta erää tappiolla. Vaikka tuote olisikin sama niin toimituserä on eri.
Ja älkää sekoittako B2B kauppaa B2C. Ihan eri asioita.
Meh. Tulis nyt niitä rog strixejä......Jälleen 1 suprim tarjolla:
MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X -näytönohjain, 24GB GDDR6X - 1 589,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuiwww.jimms.fi
Kun tästä nyt jaksetaan vääntää niin paljon, miksi ette kysy suoraan kuluttaja-asiamieheltä? Hyvin yksinkertainen googletus, täytä yhteydenottolomake ja vastaus tulee yleensä parin tunnin sisään. Kysymyksen voi asetella vaikka näin: Onko myyjällä oikeus peruuttaa asiakkaan tilaus, jos tuotteen saatavuus on erittäin heikko, ja sen hintakin on noussut reilusti alkuperäisestä.Kyllä se hinta kauppiaita sitoo kun sopimus on tehty. On myyjän velvollisuus pitää huolta että tavaraa riittää ja hinta on oikea. Ainoastaan jos on selvästi virheellinen hinta, joka asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää (esim tonnin tv kympillä) on myyjällä oikeaus olla myymättä tuotetta ilmoitettuun hintaan.
Tuohon aikaisempaan viestiini jo muokkasin että niitä 3090 strixejä tulee ens viikolla jo hyllyyn asti jimssillä.Meh. Tulis nyt niitä rog strixejä......
Kiitos tiedosta. Tiedätkö mitä niistä, kun OC versio haussa ja siitä on musta ja valkoinen versio?Tuohon aikaisempaan viestiini jo muokkasin että niitä 3090 strixejä tulee ens viikolla jo hyllyyn asti jimssillä.
Eiköhän se ole vain ajasta kiinni milloin saapuvien määrät nousevat. NVIDIA on kuitenkin vahvistanut, ettei Q1:n aikana tule tapahtumaan ihmeitä. Aika näyttää tuleeko yllätyksiä.Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 379,90€
17.9.2020 15 kpl 30.9.2020 40 kpl 4-6.11.2020 4 kpl 16.11.2020 10 kpl 14.12.2020 8 kpl 21.1.2021 60 kpl 1.2.2021 5 kpl 8.2.2021 2 kpl 16.2.2021 1 kpl 5.3.2021 20 kpl 19.3.2021 14 kpl 14.4.2021 1www.jimms.fiWHAT!?!?!?!?!?
- 20.1. 60 kpl
Jimmsin sivuilla ilmoitettu seuraavasti:Kiitos tiedosta. Tiedätkö mitä niistä, kun OC versio haussa ja siitä on musta ja valkoinen versio?
Kiitos paljon!!!Jimmsin sivuilla ilmoitettu seuraavasti:
Asus GeForce RTX 3090 ROG Strix White Edition - OC Edition
20.1. 6kpl
Asus GeForce RTX 3090 ROG Strix
20.1. 10kpl
Asus GeForce RTX 3090 ROG Strix - OC Edition
20.1. 50kpl
Ei sitä tarvitse erikseen keneltäkään kysyä, kun dokumentit on jokaisen saatavilla. Asian todellinen laita on tehty selväksi jo useita sivuja sitten, mutta joillain tuntuu edelleen olevan virheellinen käsitys, että me eletään jossain banaanivaltiossa, missä yritykset sanelee sopimusehdot ja tekee mitä haluaa.Kun tästä nyt jaksetaan vääntää niin paljon, miksi ette kysy suoraan kuluttaja-asiamieheltä? Hyvin yksinkertainen googletus, täytä yhteydenottolomake ja vastaus tulee yleensä parin tunnin sisään. Kysymyksen voi asetella vaikka näin: Onko myyjällä oikeus peruuttaa asiakkaan tilaus, jos tuotteen saatavuus on erittäin heikko, ja sen hintakin on noussut reilusti alkuperäisestä.
Off topic, mutta itse jouduin kyselemään konepakettien palautusoikeudesta, kun monella kaupalla lukee että palautusoikeus ei koske konepaketteja. Se kuitenkin koskee. Ei voida olettaa, että asiakas olisi selannut läpi sivut niin että olisi edes tietoinen ehdosta, ja toiseksi jos sitä ei ole itse laskussa niin ei päde ja 14vrk palautusoikeus on olemassa.
Tuorein minkä olen täällä bongannut on 20. lokakuutaOnko kenelläkään tarkempaa tietoa minkä päivän 3080 TUF OC tilauksia Verkkokauppa on lähiaikoina toimittanut?
ei tarvi ei. Kun kaupalla ei ole tuotetta varastossa niin se ei sitä pysty myymään. Siihen ei auta vaikka itse jumala käskisi mitä tahansa. hyvin yksinkertaista. Mutta siltikin jonkun mielestä kaupan pitäisi ruveta tehtaaksi ja valmistaa sitten se tuote hänelle. Mut joo viimeinen viesti tähän aiheeseen minulta. Luetaan sitten lehdestä miten tässä käy.Ei sitä tarvitse erikseen keneltäkään kysyä, kun dokumentit on jokaisen saatavilla. Asian todellinen laita on tehty selväksi jo useita sivuja sitten, mutta joillain tuntuu edelleen olevan virheellinen käsitys, että me eletään jossain banaanivaltiossa, missä yritykset sanelee sopimusehdot ja tekee mitä haluaa.
Joo muistelisin myös, että lokakuun puolella mennään.Tuorein minkä olen täällä bongannut on 20. lokakuuta
Onhan se kauppa myynyt tuotteen. Sopimus on syntynyt tilausvahvistuksella.ei tarvi ei. Kun kaupalla ei ole tuotetta varastossa niin se ei sitä pysty myymään. Siihen ei auta vaikka itse jumala käskisi mitä tahansa. hyvin yksinkertaista. Mutta siltikin jonkun mielestä kaupan pitäisi ruveta tehtaaksi ja valmistaa sitten se tuote hänelle. Mut joo viimeinen viesti tähän aiheeseen minulta. Luetaan sitten lehdestä miten tässä käy.
Sanoisin sen olevan juurikin näin, että odottaa tuotteita.Multitronicissa lukee että odottaa käsittelyä, eli odottaako vielä tuotteita tuolla statuksella?
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa minkä päivän 3080 TUF OC tilauksia Verkkokauppa on lähiaikoina toimittanut?
Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 379,90€
- 20.1. 60 kpl
Tämän langan vinkistä sain Jimmsistä napattua 3090 Suprim X:stä viimosen eilen. Onhan tuo jonkilainen 3090 ollut tilauksessa julkasusta lähtien ja kaksi tilausta nyt perunut, Asus 3090 EKWB oli tilauksessa ja sen vaihoin Suprimiin. Lohdutuksena kyllä 3080 sai äkkiä ja ollut korvikkeean lokakuun alusta mutta nyt tuntuu työvoitolle
Maksoin joulukuussa tuosta karvan alle 2100 euroa, hyvin noussut hinta!Näyttäs olevan EVGA 3090 FTW3 ULTRA GAMING Jimms:llä edulliseen 2349€ hintaan
Itse jonossa sijalla 1-5 eli saan kortin juuri sopivasti synttärilahjaksi itsellesaa nähä oman valkosen 3080 asus strixin. oon jonosijalla 20-30 ja niitä tulee just 19 kappaletta mut sen tiiän, et oon jossai 26-30. saa nähä millon ja kun noi 7 kpl tulis tuolta..
Ei sitä tarvitse erikseen keneltäkään kysyä, kun dokumentit on jokaisen saatavilla. Asian todellinen laita on tehty selväksi jo useita sivuja sitten, mutta joillain tuntuu edelleen olevan virheellinen käsitys, että me eletään jossain banaanivaltiossa, missä yritykset sanelee sopimusehdot ja tekee mitä haluaa.
Itseasiassa jälleenmyyjät ovat tässä tapauksessa juurikin myynet jonoksi asti tuotteita, mitä heillä ei varastossa ole. Jälleenmyyjät ovat tehneet sitovan sopimuksen toimittaa tilattu tuote tai palvelu. Mikäli he eivät siihen kykene on heidän korvattava aiheutunut tilanne. Tämä alkaa mennä jo salaliittoteorian puolelle, kun esitetään kaiken maailman väitteitä ilman minkään näköisiä todisteita.ei tarvi ei. Kun kaupalla ei ole tuotetta varastossa niin se ei sitä pysty myymään. Siihen ei auta vaikka itse jumala käskisi mitä tahansa. hyvin yksinkertaista. Mutta siltikin jonkun mielestä kaupan pitäisi ruveta tehtaaksi ja valmistaa sitten se tuote hänelle. Mut joo viimeinen viesti tähän aiheeseen minulta. Luetaan sitten lehdestä miten tässä käy.
Jaa...itellä 26.10 tilaus ja vielä ilman... =(Hain viime viikolla 27. lokakuuta tilatun TUF OC:n.
Huomioikaa saatavuus- ja toimitustiedot alta löytyvä toimituksen arvioitu alkamisaika.Telialle näköjää tullu 3070 myyntii ja ainakin äske näytti vihreetä??
kaveri tilas pari tuntii sit ja kysy perään milloin toimitus niin sanoivat että pari päivää..Huomioikaa saatavuus- ja toimitustiedot alta löytyvä toimituksen arvioitu alkamisaika.