- Liittynyt
- 19.11.2018
- Viestejä
- 484
Osaiskohan joku vastata tähän:
Jos pelin kehittäjät tekee RT:llä peilikuvaa ja heijastuksia niin joutuvatko he sitten tekemään ihan kokonaan alusta ohjelmoimaan peilikuvat ja heijastukset samoihin kohtiin ei-RT-korteille?
Kuinkahan työläs tälläinen ratkaisu on? Kuulostaa äkkiseltään siltä, että pitäisi tuplasti tehdä työtä heijastusten eteen vai onkohan tuo RT heijastus sitten paljonkin tavallista heijastusta helpompia toteuttaa eikä ohjelmointi aika ja vaiva lisäänny huomattavasti?
Jos pelin kehittäjät tekee RT:llä peilikuvaa ja heijastuksia niin joutuvatko he sitten tekemään ihan kokonaan alusta ohjelmoimaan peilikuvat ja heijastukset samoihin kohtiin ei-RT-korteille?
Kuinkahan työläs tälläinen ratkaisu on? Kuulostaa äkkiseltään siltä, että pitäisi tuplasti tehdä työtä heijastusten eteen vai onkohan tuo RT heijastus sitten paljonkin tavallista heijastusta helpompia toteuttaa eikä ohjelmointi aika ja vaiva lisäänny huomattavasti?
Viimeksi muokattu: