Kuulostaa aivan siltä kuin ois vaimosta ottanut eron
Pahempihan toi on
Voimia sinne vaikealla hetkellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa aivan siltä kuin ois vaimosta ottanut eron
Kiitoksia. Koitan metsästää nyt uutta korttia. Eihän kenelläkään ole tietoa aorus 2080ti extreme tilanteesta. Itsellä oli aikaisemmin 1080ti extreme ja aivan loistokortti. Voisi kokeilla sellaista seuraavaksi. Aika onnen kauppaa koittaa saada nopealla aikataululla uutta tiitiitäPahempihan toi on
Voimia sinne vaikealla hetkellä
Olisit vaan ottanut sen non ti version. Kun itse hain niin maksoin 869€Itsellä lähtee oma viallinen msi gaming x trio 2080ti nyt multitroniciin palautuksella ja rahat takaisin menetelmällä. Onpahan aikaa miettiä mitä elämältä haluaa
Onko kellään kokemuksia näistä AIO malleista aikasempien sukupolvien osalta?
Tässä kun nyt on odoteltu 2kk tiittiä niin mietin että jos sitä vielä oottais 2kk lisää tuota AIO mallia... nuitahan näyttää olevan monella valmistajalla tarjollla
INNO3D Announces RTX 2080 Ti Video Card With 240mm AIO | eTeknix
Ite katoin tuota kans, mutta sitten kun huomasin tuon Inno3d:n valmiin 240mm radilla jossa olisi takuukin sitten.Mites onko kukaan laittanut omaan RTX:ään vielä tuota Eiswolf AIO:a? Alphacool Eiswolf 240 GPX Pro Nvidia Geforce RTX 2080 - Black M01
Ite tekis mieli hommata, kun tuo duke on melko äänekäs. Käsittääkseni tuon pitäisi dukeen istua kun siinä on referenssi PCB. Luotto tuon kortin kestävyyteen vaan on aika heikonlaista, joten vielä pitää epäröidä.
Mites onko kukaan laittanut omaan RTX:ään vielä tuota Eiswolf AIO:a? Alphacool Eiswolf 240 GPX Pro Nvidia Geforce RTX 2080 - Black M01
Ite tekis mieli hommata, kun tuo duke on melko äänekäs. Käsittääkseni tuon pitäisi dukeen istua kun siinä on referenssi PCB. Luotto tuon kortin kestävyyteen vaan on aika heikonlaista, joten vielä pitää epäröidä.
Joo pistin just tilauksene ton, ei kestäny kasetti enää.
Onko kellään kokemusta 2080 Ti SLI setupista, että miten on pelittänyt?
Hirveenä tekisi mieli laittaa, kun olen harkitsemassa 4K 120/144 hz näytön ostamista.
Kun ei aikaisempaa SLI kokemusta ole niin onko tuolla mitään väliä, että miltä valmistajalta sen toisen ostaa?
Onko kellään kokemusta 2080 Ti SLI setupista, että miten on pelittänyt?
Hirveenä tekisi mieli laittaa, kun olen harkitsemassa 4K 120/144 hz näytön ostamista.
Kun ei aikaisempaa SLI kokemusta ole niin onko tuolla mitään väliä, että miltä valmistajalta sen toisen ostaa?
Joo multa löytyy 2080Ti SLI. Ihan hyvinhän tuo toimii ja tehoa piisaa aika messevästi. Tosin on hyvä tiedostaa, että SLI ei ole ikinä mikään täysin ongelmavapaa setuppi ja profiilien kanssa joutuu säätämään usein manuaalisestikin. Lisäksi pelikohtainen tuki on ollut heikohkoa viime vuosina, toivottavasti tilanne paranee jatkossa. Mutta silloin kun toimii kunnolla niin varsin herkullistahan noilla korteilla on paahtaa menemään.
4K 144hz käyttöön 2080Ti SLI on kyllä tällä hetkellä ainoa valinta. Itse olen miettinyt samaa, mutta en kykene luopumaan ultra widestä enää. Sellaisia (varmaan tosi halpoja) 4K pelinäyttöjä odotellessa...
Ei kannata miettiä. Et varmasti huomaa eroa jos laitetaan vertailuna 4k ja 3440x1440 (varmaan resona nyt). Tehoja ne vaati melkein saman verran korteilta. Itse siirryn tuohon 3440x1440 resoon jossain vaiheessa , mutta nyt mennään vielä @1440 norm.
6. The repair and replacement of the product will be at the sole discretion of GIGABYTE. Any replacement product will be based on performance equivalent to the original product, subject to availability.
Ei kannata miettiä. Et varmasti huomaa eroa jos laitetaan vertailuna 4k ja 3440x1440 (varmaan resona nyt). Tehoja ne vaati melkein saman verran korteilta.
Riippuuhan tuo aika paljon myös siitä et jos näytön koko kasvaa samalla kun vaihtaa resoa niin ei välttämättä tule tuumalle yhtään enempää pikseliä 1440p vs 2160...
Toki näinkin, mutta itse ainakin ymmärsin että puhuttiin nyt suurinpiirtein suorasta vertailusta.
Tuli Vega myytyä ja nyt lähtisi RTX:ää tilaukseen. Kiikarissa olisi Verkkokauppa.comin edullinen MSI Armor 2070. Onko noissa 2070 sarjalaisissa myös ollut isoveljien vikoja vai saako mahdollisesti ongelmattoman kortin jos tilailee?
Koitin asiaan googletella, mutta eipä hirveästi löytynyt dataa. Eli ehkäpä nämä ovat siitä kirouksesta vapautuneita ostoon lähti kuitenkin nyt. Tuolla hintaa mielestäni hyvä diili.Itsellä ei ole tullut juuri tuolla kortilla ainakaan vielä ongelmia, olisikohan lähinnä 2080 ja TI sarjan ongelma. Toivossa on hyvä elää...
Edit: Tuo edullisuus on suhteellista itsekin maksoin 550€, mutta mielestäni se on jo kova hinta yhdestä osasta, varmasti pärjäisi halvemmallakin kortilla esim. 1070 TI.
Tismalleen samanlaisen vastauksen sain itsekinNäin syvällisesti vastaa MSI kun kysyy, että miten käy takuun, jos coolerin irrottaa:
"Products manufacturers warranty only covers the product as it is when it is manufactured, modifications are not observed under warranty T&C's."
Mulla oli aikanaan tän nykysen 1080ti kanssa ongelmia kahella näytöllä. Toinen 1080p 144hz ja toinen perus 1080p 60hz. Näytöt oli DVI ja HDMI kaapeleilla kiinni, ja ongelma oli about sama. Yli 1ghz kellot jos ykkösnäytöllä 144hz tulilla, mutta laski jos laski virkistystaajuuden 120hz Ei tosin ihan idleen, mutta laski kuitenkin. Nykysellä 3440x1440 120hz ja 1080p 60hz yhdistelmällä ei ongelmia idlekellojen kanssa, vaan toimii miten pitää. Jotkut saa asian ratkastua ihan vaan asentamalla ajurit uusiks, mut ei oo vissiinkään mitenkään tuore ongelma et nVidian korteilla saattaa idlekellot olla mitä sattuu. Kokeile eri virkistystaajuuksilla ja ajureilla, vaikkei nyt samaa arkkitehtuuria olekkaan mut nää idlekello-ongelmat on ollu nVidian korteilla kuitenkin läsniä jo jostain GTX 600-sarjasta lähtien.Kahden kuukauden odottelun jälkeen sain eilen viimein oman titityyn koneeseen. Onko muilla ollut idlekellojen kanssa ongelmaa kahdella näytöllä? Eilen nopeasti testasin virransääsön muuttamista "mukautuva" tjms tilaan, niin se laski kyllä kelloja mutta aiheutti toisessa näytössä välkkymistä. Muilla asetuksilla kellot on yli gigahertsin jatkuvasti ja silloin ei välky. Testailut jatkuu kunhan kotia ehtii...
Miten äänekäs tuo blower-jäähy on työpöydällä ja pelatessa?Mulla on viikon ollu kohta Asuksen Turbo 8G RTX 2070 versio, mitään ongelmia ei vielä ole ollu kortin kanssa
RTX:ien ongelmat tietäen en kenties tilaisi tuolta postilaatikon kautta, mutta toki jokaisen oma valinta. Eikä ole OC-malli (piiri).Lähtis aika edullisesti palitin 2080ti:
11GB Palit GeForce RTX 2080 Ti GamingPro DDR6 (Retail)
Tiedä sitten kuinka hyvä kyseinen malli on
Eikös sitä OC mallin Palittia saanut Gigantista viikko-pari sitten johonkin 1220-1230€ hintaan.RTX:ien ongelmat tietäen en kenties tilaisi tuolta postilaatikon kautta, mutta toki jokaisen oma valinta. Eikä ole OC-malli (piiri).
Asus rtx 2080 rog strixia näyttäisi saavan Italiasta houkuttelevaan 715 e hintaan toimitettuna, joskin kortin saanti menisi arvioituna kuukauden päähän.
Mistä tuohon hintaan?
Ja muuten huomaa eron satavarmasti. Ei toi 2k reso nyt varsinaisesti mitään nättiä katseltavaa ole mutta riittävä se kyllä on.
Joo oon nähnyt Ebayssä paremman pään uusia 2080ti malleja myynnissä johonkin 850€. Yksi tais olla X Trio ja niitä oli siinä muka kymmeniä myynnissä.
Olen kyllä tuommoiset "tarjoukset" noteerannut huijauksena ja ilmoitukset on yleensä hävinnyt hyvin nopeasti.
Jos muuten ei luonnistu, niin sen voi ajaa käsin tuolta: Lataa Windows 10Oishan noita RTX raytracing sun muita ominaisuuksia kiva testata, mutta kun ei vieläkään oo näkynyt sitä 1809 päivitystä wintoosaan. Ärsyttää.