Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Itsellä Asus gtx 1070 dual oc ja työpöytä käytössä heittää satunnaisesti black screeniä kehiin n. 3 sekunnin ajan. Välillä useamman kerran putkeen. Äänet kuuluu normaalisti ja peleissä ei ikinä näin tapahdu. Eli vain kun surffailee tai katsoo esim. Youtubea.
Eipä oikein ole pahaa sanottavaa Cerberuksesta. Työpöytäkäytössä (mullakin auto-asetuksilla rupeleiden ohjaus) täysin hiljainen, lämmöt jotain 39-45 luokkaa. CS:GO lämmöt max 62, PUBG 70 asteen nurkilla. 1974Mhz max kellot ja muisteissa +200MHz. 1080p144Hz.
Mulla tulee koppaan ilma sisään edestä korkkaamattoman 8700K:n jäähyradin läpi, että se huomioon ottaen ihan ok lämmöt.
![]()
Aiempi näyttis oli 1060 6gb ja harppaus oli ISO näiden välillä pelitehoissa.
Ajelin uusiksi:Eikös tuo ole vähän matalan puoleinen 1070ti:lle, mulla kellotettu 1070 antaa jonkun verran kovemmat pisteet?
Firestrikessä reilut 21k graphics scorea
![]()
"OC mode", eli 1746mhz gpu, itse lisätty 8208mhz muisteille.Olikos tuo ihan vakiokelloilla? Yllättävän lähellä toisiaan kuitenkin.
"OC mode", eli 1746mhz gpu, itse lisätty 8208mhz muisteille.
asuksilla on ainakin siinä niiden omassa gpu tweak softassa valmiiksi oc mode asus korteille kun noi piti stockkina myydä.Kaikissa 1070Ti on vakio kellot mallistakin huolimatta.
Jos Gtx1070Ti ei kellota niin ei siinä varsinaisesti ole kauheita eroja kelloteltuun Gtx1070.
asuksilla on ainakin siinä niiden omassa gpu tweak softassa valmiiksi oc mode asus korteille kun noi piti stockkina myydä.
Kannattaako näihin MSI:n 1080 Gaming X -malleihin laittaa jotakin custom biossia, jos aikoo kellotella?
Vai saako tarpeeksi mehua normi biossilla, jos vaan MSI Afterburnerilla kääntää sliderit päätyyn?
Oletteko pitänyt temp limitit tuossa 82c?
Temp limitti kannattaa laittaa maksimiin. Antaa siten kortin buustailla korkeammille kelloille.Kannattaako näihin MSI:n 1080 Gaming X -malleihin laittaa jotakin custom biossia, jos aikoo kellotella?
Vai saako tarpeeksi mehua normi biossilla, jos vaan MSI Afterburnerilla kääntää sliderit päätyyn?
Oletteko pitänyt temp limitit tuossa 82c?
No joo tosiaan FPS:n vuoksi nuita viimeisiä taajuuksia on turha hakea, mutta lähinnä harrastuksen vuoksi tätä tehdään..hyvä jos 1 tai 2 fps saat lisää..
Tulee rajat vastaan ennempää tai myöhempää pelkkää lottoa kokohomma, toinen kulkee 50mhz paremmin ja toinen ei.
Käytännön hyötyä voi sitten arvailla kun erot 1-2% luokkaa
Kiitokset tästä.Temp limitti kannattaa laittaa maksimiin. Antaa siten kortin buustailla korkeammille kelloille.
3dmarkki ajoissa ymmärrän.No joo tosiaan FPS:n vuoksi nuita viimeisiä taajuuksia on turha hakea, mutta lähinnä harrastuksen vuoksi tätä tehdään..
Heh, totta.Eli harrasteluahan tämä tosiaan on, mutta järkeä siinä ei väliin ole yhtään.
Afterburnerilla vaan kaikki liukutapit sinne oikealle maximiin ja sitten hakemaan vaan niitä maximi kelloja.
Heh, totta.
Tuolla periaatteella ollaan menty..
En ole pahemmin näytönohjainten kellotteluun perehtynyt, mutta CPU:n ja RAM:n senkin edestä.
Mitenkäs näitten alivoltittaminen? Lämmöt ei ole ollut kyllä koskaan ongelma, mutta tietysti pienemmät tuuletin- nopeudet yms kiinnostaa.
![]()
Tos oma msi 1070 gaming x kelloilla. Vakio kelloil tuli vaa 2700 pojoa. Eli kyl tost jotai sai puristettua.
Itsekin vähän eilen vielä hieroin kelloja ja sain loppujen lopuksi 3023 asti kulkemaan.![]()
Tos oma msi 1070 gaming x kelloilla. Vakio kelloil tuli vaa 2700 pojoa. Eli kyl tost jotai sai puristettua.
Itsekin vähän eilen vielä hieroin kelloja ja sain loppujen lopuksi 3023 asti kulkemaan.
Joo omat on corelle +125 ja muisteille +675 en oo tosin ku ajanu tota heavenii ja pelannu menee.
Mulla +152 ja +464 niillä kellot 2113mhz ja 4476mhz. Korttina siis oli windforce oc, lämmöt 59% pyörimisnopeudella ~66c, koppa define r4 6x140mm tuulettimilla.Vielä toho omaa hommaa niin heavenia ajatessa näytti core olevan stedi 2050 MHz. Lämmöt nous siihe max 75c ja koppana siis fractalin r3 kahella etu sekä takana ja pohjassa yhet tuulettimet viel. Prossu mulla kelloilla kans 3770k 4.4GHz @ 1.2v ja siinä hr-2 kiinni.
Sul pysyy mukavan viileennä ja noi 2100+ o iha kivat. Mulki heaveni näyttää et ois 2100 mut rivali ilmottaa et on siin melko tasasta 2050. Löytyyks sult 1440p näyttö et ooks koittanu ajaa sil resol?
Afterburnerilla katsottuna näköjään laskee tuosta 2113-2101 testin loppupuolelle ja muistit 4463. Ihan perus Fhd näyttö käytössä.Heaven näyttää ainoastaan testin alussa mitatun "peak" arvon joka on päin heiniä, se ei muutu enää testin aikana mihinkään. Se ei siis ole todellinen arvo. Tosiaan vaikka GPU-Z taikka Afterburner tjm taustalle niin näkee todellisen mitä on ollut niin kuin olet jo tehnytkin tuolla rivalla.
GPU +100, muistit +500mhz:Eikös tuo ole vähän matalan puoleinen 1070ti:lle, mulla kellotettu 1070 antaa jonkun verran kovemmat pisteet?
Firestrikessä reilut 21k graphics scorea
![]()
Pitäis varmaa tohon omaan tahnat vaihtaa ni mitäs suosittlette orkkisten tilalle laitta?
Thermal Grizzly Kryonaut lämpötahna, 1g - 6,90€Pitäis varmaa tohon omaan tahnat vaihtaa ni mitäs suosittlette orkkisten tilalle laitta?
Ostin täältä käytettynä tuon paliti gtx 1080 superetstreami (on muute kokoa tuolla). Ihan hyvin tuntuu kulkevankin ja nopealla kellotellulla tollaset heavenissa. Ja kuten tosta massiivisesta kortin koosta voi olettaa niin melko viileänä ja hiljasenakin pysyy. Täytyy olla tyytyväinen hankittuun yksilöön.
![]()
Tappiin kellotettuna 63c maximi mitä saanu ulos, rupellit 50% about. Avoimessa "testipenkissä" atm joten kopassa saattais asteen pari nousta.Nättiä!!! Seurailikko lämpöjä et mihkä nousee täydessä rasituksessa?
Mihin kelloihin boostailee rasituksessa noilla asetuksilla?Ostin täältä käytettynä tuon paliti gtx 1080 superetstreami (on muute kokoa tuolla). Ihan hyvin tuntuu kulkevankin ja nopealla kellotellulla tollaset heavenissa. Ja kuten tosta massiivisesta kortin koosta voi olettaa niin melko viileänä ja hiljasenakin pysyy. Täytyy olla tyytyväinen hankittuun yksilöön.
![]()
Heavenissa max mitä kävi oli 2190, mutta tossa 2100 pinnassa taitaa keskiarvolla mennä. Pitääpä katella tarkemmin kun taas testailee.Mihin kelloihin boostailee rasituksessa noilla asetuksilla?
Juu eli varsin mukavasti kulkee siisHeavenissa max mitä kävi oli 2190, mutta tossa 2100 pinnassa taitaa keskiarvolla mennä. Pitääpä katella tarkemmin kun taas testailee.
Edit. 2088Mhz näyttää olevan mihi se aika hyvin asettuu kun benchmarkkia ajelee. Iha optimi kellotus ei vielä ole. Nopeaa vaan vetäsin jotku varmasti stabilit, mutta iha hirveesti ei enään puristeta lisää.
Sanonpa vain sen verta että periaatteessa sama kortti tämä x ja z malli.. Z mallissa vain korkeammat taajuudet core/memory mutta tuo power limit kasvaa aika rankalla kädellä verrattuna tuohon x malliin.. meinasin itse tehä modi biossin mutta löysin netin syövereistä juttua että jotku ovat laittaneet tuon Z mallin biossin tähän X malliin ja kokeilinpa itekki sitten ja hyvin toimii.. Mutta nämä on minun höpinöitä joita ei kannata kuunnellaKerros lisää tosta z mallin bioksesta!
Noniin, nyt oon ottanu sen irti näyttiksestä mitä omilla taidoilla maksimissaan saa. Iha tyytyväinen tosiaan voi olla korttiin. Lämmöt pysyy matalina ja hiljanen kortti. Gpu clock pysyy benchmarkkie ajan melko lailla 2100.5MHz. Jännä että eilen ei saanut millään Time spyssa graphic scorea yli 8k, mutta nyt meni sitte heittämällä.
![]()
![]()
Nostitko coren kelloja suoraan palkista vai sääditkö itse volttikäyrät?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.