Molemmat Jets vs Carolina mahollisesti pelataan ens kaudella Suomessa
Pohjoisamerikkalaislähteet: Laineen Jets ja Ahon Carolina pelaavat Helsingissä ensi kaudella
Ei vaan Jets ja Panthers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Molemmat Jets vs Carolina mahollisesti pelataan ens kaudella Suomessa
Pohjoisamerikkalaislähteet: Laineen Jets ja Ahon Carolina pelaavat Helsingissä ensi kaudella
Ei vaan Jets ja Panthers.
Minä katsoin vuosi sitten kun en ollut aiemmin nähnyt! Tosin nyt voinkin viimevuotisen kokemuksen nojalla yhtyä mielipiteeseesi.Voi hyvänen aika. Ei tuota tähdistöpeliä katso kyllä kukaan täyspäinen.
Vaihdoin youtube-linkkeihin.Sarjassamme blackout restrictions.
Dallasia vastaan oli taas vähän tutti suussa paineen alla mutta kun paine purkautui niin tykitti kaks helppoa maalia.On tuo Laine pihalla, kuin tamponin naru pelistä. Flekmaattista surffailua siellä täällä, eikä mitään järkeä.viime yön 1+1 ei kyllä kerro pienintäkään totuutta sen pelistä! Aivan luokatonta säheltämistä...
Eikö se Bettmani aika vasta antanut lausunnon että mitää nykysistä ei olla siirtämässä fyysisesti mihkään. Todennäköisesti siis Arizona tai Vegas siirtyy.Eli mitä, Arizona heivataan Centraliin ja Seattle ottaa sen paikan Pacificissa? Vai olisiko kyseessä vain kojoottien siirto Seattleen?
Eikö ne tule myyntiin vasta huomenna?Vaikka ensi kautta koskee niin laitetaan nyt tänne. Tuli tilattua liput ensi syksyn NHL-matsiin Areenalle. Mukava päästä näkemään viimein änäriä paikan päältä.
Eikö ne tule myyntiin vasta huomenna?
Mä vähän arvon että lähtisikö kun kuitenkin yhen lipun hinnalla kattois koko kauden telkkarista.
Mennyt jo liput, tai en tiedä onko niitä vielä erikseen maanantaina varten varattu, eli aukeaako lisää lippuja myyntiin... Mutta siis ennakkomyynti on Samsung tickets palvelun kautta ollut jo viime viikosta lähtien käynnissä. Itse onneksi huomasin ajoissa, ja sain torstaille vielä liput ihan hyviltä paikoilta.Eikö ne tule myyntiin vasta huomenna?
Mä vähän arvon että lähtisikö kun kuitenkin yhen lipun hinnalla kattois koko kauden telkkarista.
Mennyt jo liput, tai en tiedä onko niitä vielä erikseen maanantaina varten varattu, eli aukeaako lisää lippuja myyntiin... Mutta siis ennakkomyynti on Samsung tickets palvelun kautta ollut jo viime viikosta lähtien käynnissä. Itse onneksi huomasin ajoissa, ja sain torstaille vielä liput ihan hyviltä paikoilta.
Vähän vittumaisesti tehty, jos niitä lippuja ei tosiaan avaudu lisää myyntiin nyt maanantaina.
Eikö nää ollut nyt ihan runkosarja pelejä? Vai muuttuko ne suunnitelmat?Eikö tuo ole vähän kohtuuton hinta höntsäpelistä?
Eikö nää ollut nyt ihan runkosarja pelejä? Vai muuttuko ne suunnitelmat?
Hieno homma. Olin tasan kello 9 ticketmasterissa ja vapaat liput sai laskea kahden käden sormilla. Kahta vierekkäistä paikkaa ei ollut paitsi kalleimmat vip-paketit.Mennyt jo liput, tai en tiedä onko niitä vielä erikseen maanantaina varten varattu, eli aukeaako lisää lippuja myyntiin... Mutta siis ennakkomyynti on Samsung tickets palvelun kautta ollut jo viime viikosta lähtien käynnissä. Itse onneksi huomasin ajoissa, ja sain torstaille vielä liput ihan hyviltä paikoilta.
Vähän vittumaisesti tehty, jos niitä lippuja ei tosiaan avaudu lisää myyntiin nyt maanantaina.
Joo, näin vähän pelkäsinkin... Todella hölmösti hoidettu, itsellä kävi tuuri, kun ajoissa sain tietää tuosta ennakkomyynnistä, mutta harmittaa kyllä muiden puolesta. Itsekin olisin helposti voinut samassa veneessä olla.Hieno homma. Olin tasan kello 9 ticketmasterissa ja vapaat liput sai laskea kahden käden sormilla. Kahta vierekkäistä paikkaa ei ollut paitsi kalleimmat vip-paketit.
Hakkasin huvin vuoksi hakua uusiksi jonkun aikaa ja johan sieltä tarttu pari lippua, joku varmaan panttas noita ostoskorissaan. Mutta ihmeellisesti kyllä toteutettu tääkin myynti, jos joka paikassa jankutetaan yhtä päivämäärää ja sitten niitä kuitenkin myydään millon missäkin.Joo, näin vähän pelkäsinkin... Todella hölmösti hoidettu, itsellä kävi tuuri, kun ajoissa sain tietää tuosta ennakkomyynnistä, mutta harmittaa kyllä muiden puolesta. Itsekin olisin helposti voinut samassa veneessä olla.
Näyttäis huutonetissä jo olevan...Tulee varmaa sit myyntiin trokareiden kautta jahka tilaisuus on lähempänä ja median hehkutus ja myllytys nostaa hintoja.
Varmaan haluavat jo etukäteen varmistaa, että paikka on loppuunmyyty.Minkähän takia nää pitää tulla niin vitun aikasi myyntiin. Olis ehkä kiinnostanu hieman, mutta ei näin aikaisessa vaiheessa kyllä.
Joo, tuskinpa tuo iso vamma on.Pate Laine sai kiekon jalkaansa viime yönä ja on pelin pari kaiketi pois. Ove meni jo maaleissa ohi.
Vaan tasoissa on ollut, jolloin nyt voi hyvinkin sanoa menneen ohi.Joo, tuskinpa tuo iso vamma on.
Ove meni tilastossa takaisin yksin omalle paikalleen, ei ole käsittääkseni Pate ollut edellä missään vaiheessa.
Subbani ollu myös jatkuvasti tossa Norris-keskustelussa. Paljonkohan tossa painaa runkosarjan voitto, jos Hedman ja Subban ehdokkaina? Seth Jones pelaa ilmeisesti aika hyvää kautta myös, en tiiä onko Norrisin arvonen vielä kuitenkaan.Norris ja Hart varmaan eniten kysymysmerkkejä herättävä, ei oo tullut nii paljoa seurattua yksittäisten pelaajien merkitystä. Hedmania kovasti Norrisiin tarjottu, mutta mitä nyt sen 50+ peliä kattonut Lightningia tänä vuonna, nii empä kyl tiä.
Ihan hyvää kehitystä on Karlssonin kohdalla tapahtunut. Viime kaudella 6 maalia 81 otteluun ja nyt 42 kasassa.
Enemmän maaleja.Mitä se on tehnyt sit?