Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö tää juttu oo jo unohettu.Onnittelut maailman parhaalle pelaajalle
Eikö tää juttu oo jo unohettu.
Ei kyse ole siitä kuka on Capsin paras pelaaja vaan Ovien urasta ja siitä että hänelle tuon mielellän suo. Hienoa että meni näin.
Kyllä nää palkinnot pitäs mun mielestä mennä niin kuin ne on nimetty, eikä niin, että niillä nyt kunnioitetaan jotain uraa. Sitä varten on HOF.Ei kyse ole siitä kuka on Capsin paras pelaaja vaan Ovien urasta ja siitä että hänelle tuon mielellän suo. Hienoa että meni näin.
Kyllä nää palkinnot pitäs mun mielestä mennä niin kuin ne on nimetty, eikä niin, että niillä nyt kunnioitetaan jotain uraa. Sitä varten on HOF.
Muutama ihminen enemmän kuin Trumpin virkaanastujaisissaTorijuhlassa ihan kivasti porukkaa
Eikö tää ollut ihan suunnitteilla jo ennen pleijareita. Mitä sitä enää jäämään tuoho joukkueeseen ku kaikki on saavutettu.
Olisi itse halunnut jäädä, mutta kahden jatkovuoden sijaan viisi ja paljon lisää liksaa. Capitals ei tähän suostunut.Eikö tää ollut ihan suunnitteilla jo ennen pleijareita. Mitä sitä enää jäämään tuoho joukkueeseen ku kaikki on saavutettu.
NHL 2018 - 2019Taitaa olla aika 2018-2019 threadille kun tuo draftikin on jo alkamassa.