Nettitreffit + Tinder

Niin, ehkä se työ ja tuska ei itselläkään johtunut niistä täysin tuntemattomista naisista, joita tuolla ladotaan eteen kuin possun filettä lihatiskiin ja siitä pitää valita.

Vaan siitä että, ei taas tätä paskaa. Mieluummin annan jonkun tykätä ensin itsestä, niin tarvitse nähdä sitä valinnan vaivaa.

Plus että teit niin tai näin, niin loukkaat sillä joka tapauksessa exiäsi, jotka eivät ensin itse vaivautuneet tekemään suhteen eteen mitään. Mutta olen jo sen verran vanha että ei ki. :smoke:
Noitten ohjelmien psykologista vaikutusta ja koukuttavuutta on hionut lukemattomat psykologit ja sosiaalitieteilijät. Niiden tehtävä on sekoittaa käyttäjän aivot ja maksimoida rahan tulo yritykselle. Ne on kuin huonoa huumetta. Tämä on nähtävissä täälläkin noina absurdeina lähestymistapoina A.I:sta red pilleihin ja muuhun skeidaan. Et enää tiedä mikä on totta ja miten toimia. Vain henkisesti vahvat ja jalat maassa olevat pystyvät nousemaan sen ohjelman yläpuolella ja valjastamaan sen omaksi orjaksi. Tästä syystä noita ei pitäisi käyttää, ennenkuin olet henkisesti itsesi herra ja tiedostat ympäröivän maailman ja näiden ohjelmien koukut selkeästi.

Noitten ohjelmien psykologista vaikutusta ja koukuttavuutta on hionut lukemattomat psykologit ja sosiaalitieteilijät. Niiden tehtävä on sekoittaa käyttäjän aivot ja maksimoida rahan tulo yritykselle. Ne on kuin huonoa huumetta. Tämä on nähtävissä täälläkin noina absurdeina lähestymistapoina A.I:sta red pilleihin ja muuhun skeidaan. Et enää tiedä mikä on totta ja miten toimia. Vain henkisesti vahvat ja jalat maassa olevat pystyvät nousemaan sen ohjelman yläpuolella ja valjastamaan sen omaksi orjaksi. Tästä syystä noita ei pitäisi käyttää, ennenkuin olet henkisesti itsesi herra ja tiedostat ympäröivän maailman ja näiden ohjelmien koukut selkeästi.

Melkoisen korkealentoista.

Sanotaan nyt näin, että Tinderissä siirrytiin hyvinkin äkkiä potentiaalisten ehdokkaiden kanssa käyttämään aivan muita medioita.

Ts. Pois siitä älyttömästä valintakoneistosta.

Viimeksi muokattu:
Aikamoista rakettitiedettä näköjään joillain tuo vastakkaiselle sukupuolelle puhuminen jos pitää tekoälyä ja youtube videoita käyttää, että saa jotain järkevää sanottua. Tuossa tilanteessa jättäisin deittailun kokonaan ja sellaisen luontaisen normaalin elämän kautta yrittää kasvaa ihmisenä. Sitten kun on pää kunnossa ja red pill jutut heitetty roskikseen, voi yrittää ihan siellä jokapäiväisessä elämässä saada interaktiota ja kommunikointia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oli se vastakkainen sukupuoli mies tai nainen niin ihmisiä hekin ovat.
Tähän pakko vastata koska nyt jotenkin mielestäni yliammuttiin ja jonkinlainen ymmärrystä ja empatia olisi paikallaan.

"Aikamoista rakettitiedettä" on turhan voimakas tulkinta mielestäni.

Tottakai se paras tapa olisi normaali luontainen elämän eläminen jne.

Tekoälyn hyödyntämiseen en ota kantaa, mutta rohkenen puhua youtube yms materiaalin puolesta.

Itse aikoinaan saanut sitä kautta hyviä ajatuksia ja oivalluksia sosiaaliseen tietotaitoon..Enkä edes puhu vain naistensaamista ajatellen vaan yleisesti.

Jotkut ovat sosiaalisesti rentoja ja lahjakkaita, jotkut ei. Joillekin esim matikka tai englanti aukeaa nopeammin ja helpommin kun taas toisten täytyy käydä vähän ekstra opinnoissa.

Mielestäni tylsää ajatella ettei asiasta voisi ottaa hieman teoreettista tietoa ensin uteliaana haltuun vaan ainoa tapa on "elää elämää ja siitä se sitten"...Vaikka toki sekin auttaa tietenkin.

Jos on työn ja tuskan takana muotoilla deittisovelluksessa mätchille millään lailla järkevä aloitus, niin:
- naisessa tuskin on paljon mitään kiinnostavaa, teksteissä ainakaan
- yhdistäviä tekijöitä naisen kanssa on profiilin perusteella minimaalisesti, joten miksi edes laittaa viestiä
- tekoälyn hyödyntäminen vaikuttaa tuntemattomalta käsitteeltä
- asiaa ei ole opiskeltu lainkaan esim. YouTube-kanavilla

Eli kyllä muutakin tuntuu olevan pielessä kuin vain "luotto naisiin". On lähdetty soitellen sotaan, eli itsetunto murskana ja mitään pelistä opiskelleena. Toivotaan kuitenkin naisen löytyvän, mutta taustatyöhön ei käytetä aikaa ja energiaa. Nopeasti vaan värkätään profiili, ja ihan vaan juttuseuraan ollaan tyytyväisiä.

Myöskään realiteetteja ei oikein tunnuta ymmärtävän. Se on silloin vähän sama kuin ponkaisisi suoraan sohvalta pari sipsipussia vetäisseenä mummolta 25v sitten joululahjaksi saaduilla puusuksilla hiihtokisaan, jossa 99 % on doupannut ja treenannut korkean paikan leirillä ja käyttäisi fluorivoiteita.

Onko silloin ihme, jos todellisuus ei käsittele hellästi ja silittele myötäkarvaan?

Mitenkäs, onko kielimalli kuinka kova wingman yöelämässä? Kenellä pick up artistilla parhaat videot Youtubessa?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuo sosiaalisen taituruuden asiakin on paljastunut aika monimutkaiseksi osaksi treffailua tässä kun olen ollut aktiivinen reilut puoli vuotta. Olen itse sosiaalisesti hyvin taitava ja luonteeltani avoin ja positiivinen, sellainen mitä monet kuvailee helposti lähestyttäväksi tyypiksi. Tämä on kuitenkin osoittautunut jossain määrin kompastuskiveksi kun hakeekin jotain syvempää ihmissuhdetta. Sosiaalisesti taitavan ja avoimen ihmisen (no ainakin miehen) tie friendzonelle tuntuu olevan huomattavasti suorempi ja lyhyempi kuin sellaisen, josta vastapuoli ei välttämättä näe eri puolia kovin nopeasti. Toisaalta, omat kokemukset ja keskustelut on osoittaneet sen, että jopa keski-ikän korvilla naiset tuntuu olevan miehiä useammin epävarmoja siitä, mitä oikeasti hakevat.

Kahdessa tapauksessa viidestä viimeisimmästä tapailemastani naisesta on hän lopulta jättänyt homman sikseen, koska minusta tulee liian tuttu ja turvallinen olo. Neljä näistä viidestä sanoi joko ekoilla treffeillä tai pian sen jälkeen, että on ollut luontevaa ja helppoa olla tilanteessa ja on kuin olisi tunnettu jo pidempäänkin. Viides oli sellainen, että molemmat totesimme hiljaa mielissämme, että meillä ei vaan ole riittävästi yhteisiä ajatuksia. Jälkimmäinen noista pelin poikki laittaneista oli vielä sellainen tapaus, jossa fyysistä vetovoimaakin oli alusta loppuun puolin ja toisin poikkeuksellisen paljon ja olenkin ollut nyt tapauksen jäljiltä aika ihmeissäni. Kävi vielä niin ärsyttävästi, että samana päivänä oli koiran kanssa lenkillä tullut vastaan kaukaa hymyillyt nuori nainen oman koiransa kanssa ja jäänyt juttelemaan pidemmäksi aikaa niitä näitä. Oltiin nähty joskus aiemminkin, minkä hän muisti (kirjataan positiiviseksi asiaksi) ja jos olisin tiennyt että oma tie vie pian kohti seuraavaa hakua, olisin kysynyt iltalenkille seuraa. No, jos nyt ollaan kahdesti nähty niin miksei kolmannenkin kerran jonain vuonna :D

Sanotaan nyt kuitenkin positiiviseksi loppukaneetiksi epätoivoisille, että sovelluksissa pitää vaan jaksaa roikkua jos ei osaa toimia tuolla reaalimaailmassa asian eteen. Ei ole hätäisen hommaa ja enemmän tulee epäonnistumisia kuin onnistumisia mutta ei auta kuin puskea eteenpäin.

Tuo sosiaalisen taituruuden asiakin on paljastunut aika monimutkaiseksi osaksi treffailua tässä kun olen ollut aktiivinen reilut puoli vuotta. Olen itse sosiaalisesti hyvin taitava ja luonteeltani avoin ja positiivinen, sellainen mitä monet kuvailee helposti lähestyttäväksi tyypiksi. Tämä on kuitenkin osoittautunut jossain määrin kompastuskiveksi kun hakeekin jotain syvempää ihmissuhdetta. Sosiaalisesti taitavan ja avoimen ihmisen (no ainakin miehen) tie friendzonelle tuntuu olevan huomattavasti suorempi ja lyhyempi kuin sellaisen, josta vastapuoli ei välttämättä näe eri puolia kovin nopeasti. Toisaalta, omat kokemukset ja keskustelut on osoittaneet sen, että jopa keski-ikän korvilla naiset tuntuu olevan miehiä useammin epävarmoja siitä, mitä oikeasti hakevat.

Kahdessa tapauksessa viidestä viimeisimmästä tapailemastani naisesta on hän lopulta jättänyt homman sikseen, koska minusta tulee liian tuttu ja turvallinen olo. Neljä näistä viidestä sanoi joko ekoilla treffeillä tai pian sen jälkeen, että on ollut luontevaa ja helppoa olla tilanteessa ja on kuin olisi tunnettu jo pidempäänkin. Viides oli sellainen, että molemmat totesimme hiljaa mielissämme, että meillä ei vaan ole riittävästi yhteisiä ajatuksia. Jälkimmäinen noista pelin poikki laittaneista oli vielä sellainen tapaus, jossa fyysistä vetovoimaakin oli alusta loppuun puolin ja toisin poikkeuksellisen paljon ja olenkin ollut nyt tapauksen jäljiltä aika ihmeissäni. Kävi vielä niin ärsyttävästi, että samana päivänä oli koiran kanssa lenkillä tullut vastaan kaukaa hymyillyt nuori nainen oman koiransa kanssa ja jäänyt juttelemaan pidemmäksi aikaa niitä näitä. Oltiin nähty joskus aiemminkin, minkä hän muisti (kirjataan positiiviseksi asiaksi) ja jos olisin tiennyt että oma tie vie pian kohti seuraavaa hakua, olisin kysynyt iltalenkille seuraa. No, jos nyt ollaan kahdesti nähty niin miksei kolmannenkin kerran jonain vuonna :D

Sanotaan nyt kuitenkin positiiviseksi loppukaneetiksi epätoivoisille, että sovelluksissa pitää vaan jaksaa roikkua jos ei osaa toimia tuolla reaalimaailmassa asian eteen. Ei ole hätäisen hommaa ja enemmän tulee epäonnistumisia kuin onnistumisia mutta ei auta kuin puskea eteenpäin.

Joo, sitten kun sitä vielä värkkää 100% etätyötä, niin ne ulkomaailman kontaktit tahtoo jäädä melkoisen vähäisiksi, ellei sitten keksi sellaista harrastusta, jossa on molempia sukupuolia.

Koiraa olen toki itsellekin harkinnut kaveriksi, niin siinähän sitä ainakin tutustuisi helpostikin - ja tulisi käytyä lenkillä.

Joo, sitten kun sitä vielä värkkää 100% etätyötä, niin ne ulkomaailman kontaktit tahtoo jäädä melkoisen vähäisiksi, ellei sitten keksi sellaista harrastusta, jossa on molempia sukupuolia.

Koiraa olen toki itsellekin harkinnut kaveriksi, niin siinähän sitä ainakin tutustuisi helpostikin - ja tulisi käytyä lenkillä.
Koira on erittäin hyvä keino päästä kontakteihin. Oma seniori-ikäinen karvakaveri ei vaan oikein pidä muista koirista, mutta olen keksinyt jäädä odottelemaan paikalleni ohitusta ja vanha ukko on toisinaan yllättänyt päästämällä toisen lähelle. Jos ei muuta niin itse olen voinut ottaa rauhassa katsekontaktia taluttajaan ja kyllä siitä hymyn ja iloisen tervehdyksen saa helposti palkaksi.

Koira on erittäin hyvä keino päästä kontakteihin. Oma seniori-ikäinen karvakaveri ei vaan oikein pidä muista koirista, mutta olen keksinyt jäädä odottelemaan paikalleni ohitusta ja vanha ukko on toisinaan yllättänyt päästämällä toisen lähelle. Jos ei muuta niin itse olen voinut ottaa rauhassa katsekontaktia taluttajaan ja kyllä siitä hymyn ja iloisen tervehdyksen saa helposti palkaksi.

Näinpä se on - ja olisihan tuosta edes seuraa. Ajoittain tahtoo olla vähän orpo olo käydä yksin nukkumaan. Joskin tuokin on kyllä vähentynyt ajan myötä.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 234
Jäsenet
79 611
Uusin jäsen
Samsung20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom