Voihan se olla. Eli kiinnostava ihminen (ulkonäöllisesti, elämäntavoista, urasta, jne) ns "tietää arvonsa", ja ei sitten kiinnostu niin helposti muista. Ja laatunainen saa varmasti hyvää irtoseksiä joka tapauksessa. Tarvitsee jotain parempaa ja sellaista yhteyttä mitä ei välttis ehkä koskaan tule saamaan (vai tarkoittaako hän yhteydellä sitä palavaa ihastumista heti alkuun?). Mut sitten taas jos ei edes ilmaise kiinnostustaan toiseen niin eihän asiat edes etene.
Ehkä aikaisempaa viestiä kopioiden. Mä kysyin suoraa fiilareita häneltä. Lyhyesti olen kiva ja mielenkiintoinen, sekä hänen mielestään ilta oli ihan jees, mut se ihan jees ei riitä vaan tarvitsee sen yhteyden, intuitiolla menee

Ja siinä hetken viestiteltiin lopulta toivotellen onnea ja menestystä elämässä. Jännä muuten että tää oli eka joka oikeasti sitten blokkas mut vielä. Profiilikuva hävisi Whatsappist jne. Vähä outoa mun mielestä.
Mut siis jos tulee vastaan edes jollain tavalla mielenkiintoinen ihminen (on kipinää, jotain yhteyttä ja/tai seksiä) niin ehdottomasti ei ensimmäisellä tai edes toisella kerralla vielä tunne toista. Ja se on mulle jopa seksiä tärkeämpää suhteen kannalta, että tuntee toisen ja voi olla toisen kanssa oma itsensä. Se yhteys kyllä sitten syntyy.
Se, että ekalla kerralla nainen haluaa jo yhteyttä, en itsekään ymmärrä. Siis joo hyvä jos on kipinää, seksuaalista vetovoimaa jne, mutta ei sitä yhteyttä nyt vaan synny ekalla tai edes tokalla treffeillä, tai sitten itselleni ei ole tullut sitä sopivaa tai oikeaa vastaan.
Varautuneisuus omalla kohdalla voi varmasti antaa naiselle vähän kuvaa että 1. En ole kiinnostunut 2. Ei ole yhteyttä 3. Jotain muuta. Kuitenkin yritän muulla tavoin ilmaista mielenkiintoa. Mä en vaan pysty suoraa hyppäämään sydän auki jonkun kanssa heti kättelyssä.
E: Puhuttiin edellispäivänä puhelimessa liki 3-4 tuntia putkeen, teinpä samalla uudet ennätykset henkilökohtaisesti. Kyseinen naishenkilö siis tykkäsi ylipäätään puhua puhelimessa, ja etenkin ennen kuin tapaa uuden ihmisen. Ja jos häneen oli uskomista (ko kysyin deittitaustoista), niin oliko toukokuusta lähtien puhunut tasan kahden kanssa puhelimessa ja tavannut heidät. Olin siis kolmas. Tästä voi päätellä, että aikamoisen karsinnan ja lingon käy jo läpi Tinder-vaiheessa.