Mitenkäs muilla toimii dna:n 4G tällä hetkellä? Itse olen käyttänyt tässä jo jonkun aikaa uudella kämpällä nettiyhteytenä ihan puhelimen kautta koneelle jaettua yhteyttä kun vielä harkinnut millaisen yhteyden tänne ottaisi ja tällä hyvin pärjännyt. Liittymä dna:n rajaton 4g+ (150Mbps povaus nopeudelle) ja tuossa parempina aikoina yhteyden nopeus oli tilanteesta riippuen 70-130Mbps alaspäin ja 50 ulospäin. Nyt on viime päivinä ollut käytännössä 50/50, ovatko asettaneet dna päästä yleisesti vallitsevan tilanteen takia rajoitteita?
Ovatko menneiden vuosien käyttäjäkohtaiset "hiljaiset datakatot" historiaa - eli muistelen kun puhuttiin joidenkin operaattoreiden rajoittavan yhteyden nopeutta jos dataa siirretty tietyn määrän yli tietyssä ajassa vaikka luvattiin että datakattoa ei ole. Olen kyllä dataa siirtänyt varmaan pitkälle toista teraa tässä muutaman kuukauden aikana tuon liittymän läpi mikä on suhteessa paljon mielestäni siihen nähden mitä nyt yleensä joku puhelimen läpi käyttäisi.
Ovatko menneiden vuosien käyttäjäkohtaiset "hiljaiset datakatot" historiaa - eli muistelen kun puhuttiin joidenkin operaattoreiden rajoittavan yhteyden nopeutta jos dataa siirretty tietyn määrän yli tietyssä ajassa vaikka luvattiin että datakattoa ei ole. Olen kyllä dataa siirtänyt varmaan pitkälle toista teraa tässä muutaman kuukauden aikana tuon liittymän läpi mikä on suhteessa paljon mielestäni siihen nähden mitä nyt yleensä joku puhelimen läpi käyttäisi.