- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 700
Jatketaan erikoisemalla autolla, ei tule ihan heti vastaan tälläistä volvoa:
Volvo 780 Porrasperä 1987 - Vaihtoauto - Nettiauto
Volvo 780 Porrasperä 1987 - Vaihtoauto - Nettiauto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"Ketä postille töihin niin saisi kirjeille kyytiä?
Lamborghini Gallardo LP520 Spyder 556hv Avoauto 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Automobili Lamborghini S.p.A. on Audin omistuksessa oleva..."
Muistaakseni ferrairissakin on lyhyet huoltovälit perus autoihin(Jakohihna 3-40tkm)"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"
Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?
Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä.![]()
No nyt! Tarttis varmaa laittaa metsästysautona toimiva carina myyntiin kun hinnat on noussutMukava pyyntihinta ja kommenteista päätellen ei ole edes pilkkuvirheToyota Carina E Viistoperä 1996 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"
Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?
Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä.![]()
Tuo on ihan tiedettyä Lambon omistajien keskuudessa, että nuo egear kytkimet kestää sen 20-40tkm ajosta riippuen. Näin sanoi ainakin suomalainen Lambon omistaja. On hieman speciaali autokin, josta turha laskea ylläpitokuluja. Tai jos laskee niin väärä auto alla.
Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.
Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.
Mulla on vahvasti sellanen fiilis että tuollainen auto on pitkään ennen tuon tulevaisuudenvision toteutumista kierrätetty elektroniikkaromuksi ja säilyketölkeiksi.
Ja jotenkin kanssa epäilen että tuon hintaluokan auton ostajaa (tai liisaajaa) kiinnostaa mitä joku jonkin tietyn tulotason tai ihmisryhmän jäsen sillä ehkä kenties saattaa tehdä tulevaisuudessa.
Mulla on vahvasti sellanen fiilis että tuollainen auto on pitkään ennen tuon tulevaisuudenvision toteutumista kierrätetty elektroniikkaromuksi ja säilyketölkeiksi.
Ja jotenkin kanssa epäilen että tuon hintaluokan auton ostajaa (tai liisaajaa) kiinnostaa mitä joku jonkin tietyn tulotason tai ihmisryhmän jäsen sillä ehkä kenties saattaa tehdä tulevaisuudessa.
Onhan "tekniikkahirviö" E65 jo 4v päästä 20v korimalli ja vielä näkyy liikeenteessä olevan, eri asia toki aina että ovatko enään liikenteessä kun arvo on jotain tonneja(amis luokassa)Tosin nykyään toi elektroniikka on hyvinkin kestävää, ainakin mitä on työkonepuolelta oppinut. Vanhat patut aina sanomassa että "ei näillä nykyajan sähkövehkeillä tee mitää enää 10 vuoden päästä", mutta niin vaan niillä ajetaan vuositasolla tuhansia tunteja ja elektroniikka senkun porskuttaa.
Autoja ei varmaan ihan yhtä lujasti ole tehty kuin työkoneita, mutta ihan mielenkiinnolla odotan miltä nykyajan tekniikkahirviöt näyttää 20v päästä.
Tuossa bemarissa tosin on jo niin paljon palikkaa, että 15v päästä kenelläkään ei ole sitä varaa korjata.
Millonkohan 996 arvo nousee niin kuin 993. Noita ei ainakaan vielä kovin paljon arvosteta.
Voi olla ettei koskaan. 993:n arvoa nostaa viimeinen ilmajäähdytteisyys. Ja toisaalta 996 arvoa laskee vääräuskoiset paistetulta kananmunalta näyttävät etuvalot.
Tuskin on ostajalla mielessä, että auto olisi teineillä 20-30 vuoden päästä. Autojen romutus ikä taisi olla yleisesti noin 20 vuotta?Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.
Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.
Toi 740 Le on mallistonsa halvin versio neloskoneella:BMW 740Le iPerformance A xDrive Business Exclusive, hybridi, 326 hv, 126 500 €, sis autoveroa 9000 €
Muutenhan tuo Bemari ei ole kovin erikoinen. 20-30 vuoden päästä on tosiaan teinien autona jos vaan rahaa riittää bensaan ja muihin todella isoihin maksuihin. Luultavasti hybridi olisi teinienkin lemppari auto?
Tuossa 22 vuotta vanha oikeastaan vastaava öky bemari 4200 eurolla. V12 ja vanha telkkari löytyy. Itselläkin oli vastaava 740 malli huippuvarusteilla ja V8 koneella. 4 vuotta sitten maksoi 2500 euroa.
BMW 750 Porrasperä 1995 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuossa olikin pitkä hybridi versio
BMW 740 Le Porrasperä 2016 - Vaihtoauto - Nettiauto
SUORITUSKYKY Vielä muutamia vuosia sitten harva olisi uskonut näkevänsä 7-sarjan BMW:n keulalla nelisylinteristä moottoria. Modernin tekniikan ansiosta kaksilitraisistakin moottoreista puristetaan varsin kovat teholukemat, ja kun kokonaisuuteen lisätään sähkömoottori, saadaan suorituskyvystä vaivaton. Voimalinja toimii saumattomasti eikä asiaa tuntematon huomaa polttomoottorin käynnistymistä rauhallisessa ajossa. Kovemmassa kiihdytyksessä moottorin ääni kantautuu kuitenkin sisälle. Sähkömoottorissa on riittävästi voimaa kaupunkiajeluun, mutta maantiellä pelkällä sähköllä ajaminen vaatii kevyttä kaasujalkaa.
Polttomoottori 1 998 cm3, R4 turbo
Teho 190 kW (258 hv) / 5 000-6 500 r/min
Vääntö 400 Nm / 1 550-4 400 r/min
Sähkömoottori
Teho 83 kW (113 hv)
Vääntö 250 Nm
Yhteisteho 240 kW (326 hv)
Yhteisvääntö 500 Nm
Akkukapasiteetti 9,2 kWh
Toimintamatka sähköllä 42 km
Vaihteisto 8-vaihteinen automaatti
0-100 km/h 5,3 s
Huippunopeus 250 km/h
EU-kulutus 2,4 l/100 km / 13,7 kWh/100 km
CO2-päästöt 54 g/km
Jep. Jos miettisi sitten 22 vuoden päästä käytettynä tuota halvinta seiskan 4 pyttyistä pistokehybridiäToi 740 Le on mallistonsa halvin versio neloskoneella:
Koeajossa BMW 740Le – lippulaivan järkivaihtoehto
Siinä alkaa olemaan suorituskyky ja kulutus jotakuin kohdallaan:
Onneksi ei tarvitse matti meikäläisten miettiä näitä että ostaako M760 mallin vai 740 Le mallin![]()
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"
Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?
Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä.![]()
Jokuhan tässä voisi kysyä, että eikö DSG ole juurikin automatisoitu manuaali, mutta kun autotietämys luokkaa ranteen paksuiset vetarit ja 400mm kytkin.
Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.
Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.
Halvemmalla saisi tämän ja olisi ehkä vielä erikoisempi? BMW Alpina B7 B7 Bi-turbo Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuossa on vähän tyylikkäämpi BMW M6Mikä ihme noissa oikein maksaa? Luulisi jo 100-150 tuhannella saavan tommosen mallisarjan parhaimman mallin. Aika noloa kuitenkin että maallikon silmään käytännössä ihan perusauton näköinen malli maksaa saman verran kuin McLarenit tai Ferrarit.
Hyvin valittu adjektiivi. Varusteina jopa penkinlämmittimet. No on ainakin Suomi-auto.Vähän ankeampi malli olisi sitten 330e
BMW 330 F30 Sedan Hybrid 330e iPerformance Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mikä ihme noissa oikein maksaa? Luulisi jo 100-150 tuhannella saavan tommosen mallisarjan parhaimman mallin. Aika noloa kuitenkin että maallikon silmään käytännössä ihan perusauton näköinen malli maksaa saman verran kuin McLarenit tai Ferrarit.
Uhka vai mahdollisuus? Mercedes-Benz 190 E 1.8 4v Kat Porrasperä 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mitä tyyppivikoja näissä on?
Ei kuvan vanteita.
Tarkennetaan sen verran että kyseessä on KE-jetronic joka on perus keljujettiä astetta vittumaisempi kaveri.Kannattaa tarkistaa kynnyskotelot ja etuiskareiden yläosa ruosteen varalta, noista kohtaa tahtovat lahota. K-jetronic tahtoo temputa vanhemmiten mutta kyllä siitäkin selviää kun vaihtelee letkuja sun muuta.
Honda Prelude 2.2 Dohc Vtec 4ws. Rahoitus jopa ilman käsirahaa ! Coupé 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto Aika hyvin toimii vanteet mielestäni. En tiiä onko madallettu mutta aika sopivasti. Vähän tekis mieli potkia vähän vteciiä sisään![]()
Just katoin tän pirssin koeajon netistä Mercedes-Benz 500 E 124 A Porrasperä 1992 - Vaihtoauto muut autot aika soivia tuolla liikkeessä.
Jos tuo on ruosteeton, kaikin puolin soiva peli ja jos on rahkeita ostaa niin ehdottomasti omaan talliin kesäpäiviä odottamaan. Sen verran siistinnäköinen alkuperäinen kohtuullisilla kilsoilla, että Suomesta ei ainakaan montaa yhtä hyvää enää löydy.
Preludet on siistejä pelejä, harmi vain että suurin osa on joutunut jo jollekkin pellolle taikka tälläiseen kuntoon Honda Prelude Coupé 1993 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mieli kyllä tekis mut ei oo nyt oikeen ton vertaa ylimäärästä tai sisätilaa talveksi :/
Jos tuo on ruosteeton, kaikin puolin soiva peli ja jos on rahkeita ostaa niin ehdottomasti omaan talliin kesäpäiviä odottamaan. Sen verran siistinnäköinen alkuperäinen kohtuullisilla kilsoilla, että Suomesta ei ainakaan montaa yhtä hyvää enää löydy.
No joo, mutta taitavat myös olla melko haluttuja. Itse en ole tuota ostamassa, vaan kaveri. Alkoi vaan kiinnostamaan, että minkälaisia vehkeitä ne on.Itsehän en kahta ja puolta tonnia maksaisi 25v vanhasta perusmesestä mutta kukin tyylillään.
Ihan varmasti on jotain pienempää tai isompaa remppaa odotettavissa, sehän on selvä koska noin vanhasta autosta kyse.Tuo mese on myyjälle mahdollisuus, ostajalle uhka
Eikö noista BBSn vanteista jo jonkun tonnin verran saisi jos tiukka paikka tulee, niin loppuautolle jää oikeastaan vielä vähemmän hintaa? Aika houkutteleva harrastepeli tosiaan olisi kaikenkaikkiaan
Eikö noista BBSn vanteista jo jonkun tonnin verran saisi jos tiukka paikka tulee, niin loppuautolle jää oikeastaan vielä vähemmän hintaa?
No eipä noiden aitoudessa paljoa kyseenalaistettavaa ole.Jos on aidot...
No eipä noiden aitoudessa paljoa kyseenalaistettavaa ole.
Näkee, ja tuskinpa feikkipaskaa mainostettaisiin aitojen RS:n numerolla.Näkeekö sen kuvista?