Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"

Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?

"Automobili Lamborghini S.p.A. on Audin omistuksessa oleva..."

Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä. :D
 
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"

Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?



Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä. :D
Muistaakseni ferrairissakin on lyhyet huoltovälit perus autoihin(Jakohihna 3-40tkm)
Siksi ei varmaan kannatta keno voitolla ostaa noita.

Autoilla fiilistellään kesät se 1-30tkm ja sitten talveksi remonttiin.
 
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"

Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?



Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä. :D

Tuo on ihan tiedettyä Lambon omistajien keskuudessa, että nuo egear kytkimet kestää sen 20-40tkm ajosta riippuen. Näin sanoi ainakin suomalainen Lambon omistaja. On hieman speciaali autokin, josta turha laskea ylläpitokuluja. Tai jos laskee niin väärä auto alla.
 
Tuo on ihan tiedettyä Lambon omistajien keskuudessa, että nuo egear kytkimet kestää sen 20-40tkm ajosta riippuen. Näin sanoi ainakin suomalainen Lambon omistaja. On hieman speciaali autokin, josta turha laskea ylläpitokuluja. Tai jos laskee niin väärä auto alla.
:facepalm: Oli kyllä ihan kuittailuläppää VAGille (VAGin omistajalta).

Sporttivermeiden kulut on kyllä hahmotettu vaikka Lamboon koskaan ei olisi varaakaan (jos olisi niin "sijoituskohteeksi" tulisi jotain ihan muuta, esim. euromallin 512:nen...). :D

Kukaan Lambon omistaja ei varmaan osta autoa huoltohinnastoa katsoen (vaikka esim. Rytkölöiden olisi aikoinaan varmaan kannattanut ;) ).
 
Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto

Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.

Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.
 
Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto

Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.

Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.

Mulla on vahvasti sellanen fiilis että tuollainen auto on pitkään ennen tuon tulevaisuudenvision toteutumista kierrätetty elektroniikkaromuksi ja säilyketölkeiksi.

Ja jotenkin kanssa epäilen että tuon hintaluokan auton ostajaa (tai liisaajaa) kiinnostaa mitä joku jonkin tietyn tulotason tai ihmisryhmän jäsen sillä ehkä kenties saattaa tehdä tulevaisuudessa.
 
Mulla on vahvasti sellanen fiilis että tuollainen auto on pitkään ennen tuon tulevaisuudenvision toteutumista kierrätetty elektroniikkaromuksi ja säilyketölkeiksi.

Ja jotenkin kanssa epäilen että tuon hintaluokan auton ostajaa (tai liisaajaa) kiinnostaa mitä joku jonkin tietyn tulotason tai ihmisryhmän jäsen sillä ehkä kenties saattaa tehdä tulevaisuudessa.

Hintaa edes kommentoimatta, niin tuossa on kyllä vahvaa pointtia. Elektroniikkaromu, ja tässä kohtaa tietämättä mitä kaikkea kallista kivaa tuosta voi seurata jatkossa. Se ei ehkä koskaan päädy amisautoksi. Saapa nähdä tulevaisuudessa onko noita enää vaikka 20v päästä - jos siis edes itse on hengissä silloin.
 
Mulla on vahvasti sellanen fiilis että tuollainen auto on pitkään ennen tuon tulevaisuudenvision toteutumista kierrätetty elektroniikkaromuksi ja säilyketölkeiksi.

Ja jotenkin kanssa epäilen että tuon hintaluokan auton ostajaa (tai liisaajaa) kiinnostaa mitä joku jonkin tietyn tulotason tai ihmisryhmän jäsen sillä ehkä kenties saattaa tehdä tulevaisuudessa.

Tosin nykyään toi elektroniikka on hyvinkin kestävää, ainakin mitä on työkonepuolelta oppinut. Vanhat patut aina sanomassa että "ei näillä nykyajan sähkövehkeillä tee mitää enää 10 vuoden päästä", mutta niin vaan niillä ajetaan vuositasolla tuhansia tunteja ja elektroniikka senkun porskuttaa.
Autoja ei varmaan ihan yhtä lujasti ole tehty kuin työkoneita, mutta ihan mielenkiinnolla odotan miltä nykyajan tekniikkahirviöt näyttää 20v päästä.
Tuossa bemarissa tosin on jo niin paljon palikkaa, että 15v päästä kenelläkään ei ole sitä varaa korjata.
 
Ei oo ekaa omistajaa 15tkm enempää napannut. Tajusi varmaan mihin paskaan on kätensä upottanut ja saavansa samaan rahaan vähän parempaakin. Huh huh mitä ylihintaa, arvo laskee varmaan hyvin varustellun 500-sarjalaisen verran joka vuosi.
 
Tosin nykyään toi elektroniikka on hyvinkin kestävää, ainakin mitä on työkonepuolelta oppinut. Vanhat patut aina sanomassa että "ei näillä nykyajan sähkövehkeillä tee mitää enää 10 vuoden päästä", mutta niin vaan niillä ajetaan vuositasolla tuhansia tunteja ja elektroniikka senkun porskuttaa.
Autoja ei varmaan ihan yhtä lujasti ole tehty kuin työkoneita, mutta ihan mielenkiinnolla odotan miltä nykyajan tekniikkahirviöt näyttää 20v päästä.
Tuossa bemarissa tosin on jo niin paljon palikkaa, että 15v päästä kenelläkään ei ole sitä varaa korjata.
Onhan "tekniikkahirviö" E65 jo 4v päästä 20v korimalli ja vielä näkyy liikeenteessä olevan, eri asia toki aina että ovatko enään liikenteessä kun arvo on jotain tonneja(amis luokassa)

Vaiko kohtaako autot samalaisen evoluution kuten esim televisiot, ennen vahaan samalla töllöllä voitiin mennä vaikka 20v ja nykyisin jo vanha laitettaan kierrätykseen 5v päästä.

No kuhan vitsillä heitin, suomen verotus pitää kyllä huolen ettei näin pääse koskaan tapahtumaan.

Pysytään saksalaisissa mutta vähän enemmän rata-autoiluun soveltuvissa kuin bemari:

Porsche 911 Carrera Coupe GT3 Aerokit "Clubsport" #kw #BBS Coupé 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto
(ei ihan bemareista eroon päästy, nelos kuvassa joku baijerilainen irvistää taustalla)
 
Millonkohan 996 arvo nousee niin kuin 993. Noita ei ainakaan vielä kovin paljon arvosteta.
 
Millonkohan 996 arvo nousee niin kuin 993. Noita ei ainakaan vielä kovin paljon arvosteta.

Voi olla ettei koskaan. 993:n arvoa nostaa viimeinen ilmajäähdytteisyys. Ja toisaalta 996 arvoa laskee vääräuskoiset paistetulta kananmunalta näyttävät etuvalot.
 
Voi olla ettei koskaan. 993:n arvoa nostaa viimeinen ilmajäähdytteisyys. Ja toisaalta 996 arvoa laskee vääräuskoiset paistetulta kananmunalta näyttävät etuvalot.

Ehkä sitten kun kaikki uutena myytävät tehokkaat autot on hybrideitä/sähköautoja tms. niin tuon 996 "old-schoolius" ja tietty vähenevä määrä nostaa arvoa. Ei kyllä varmaan mitään samanlaista arvonnousua.

Ois kyllä tommone kelvannu 25-v lahjaksi Porsche 911 Carrera 2 Coupe Coupé 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto :D Vielä ehtii
 
Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto

Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.

Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.
Tuskin on ostajalla mielessä, että auto olisi teineillä 20-30 vuoden päästä. Autojen romutus ikä taisi olla yleisesti noin 20 vuotta?

Ei tosiaan mitään järkeä ostaa M760Li mallia autoveron takia :D Jo autoveron hinnalla saa hybridi version ja jäisikin vielä rahaa 18 400 €.

BMW M760Li A xDrive, 610 hv, 320 900 €, sis autoveroa 144 900 €

BMW 740Le iPerformance A xDrive Business Exclusive, hybridi, 326 hv, 126 500 €, sis autoveroa 9000 €

Muutenhan tuo Bemari ei ole kovin erikoinen. 20-30 vuoden päästä on tosiaan teinien autona jos vaan rahaa riittää bensaan ja muihin todella isoihin maksuihin. Luultavasti hybridi olisi teinienkin lemppari auto?

Tuossa 22 vuotta vanha oikeastaan vastaava öky bemari 4200 eurolla. V12 ja vanha telkkari löytyy. Itselläkin oli vastaava 740 malli huippuvarusteilla ja V8 koneella. 4 vuotta sitten maksoi 2500 euroa.
BMW 750 Porrasperä 1995 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa olikin pitkä hybridi versio
BMW 740 Le Porrasperä 2016 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Viimeksi muokattu:
BMW 740Le iPerformance A xDrive Business Exclusive, hybridi, 326 hv, 126 500 €, sis autoveroa 9000 €

Muutenhan tuo Bemari ei ole kovin erikoinen. 20-30 vuoden päästä on tosiaan teinien autona jos vaan rahaa riittää bensaan ja muihin todella isoihin maksuihin. Luultavasti hybridi olisi teinienkin lemppari auto?

Tuossa 22 vuotta vanha oikeastaan vastaava öky bemari 4200 eurolla. V12 ja vanha telkkari löytyy. Itselläkin oli vastaava 740 malli huippuvarusteilla ja V8 koneella. 4 vuotta sitten maksoi 2500 euroa.
BMW 750 Porrasperä 1995 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa olikin pitkä hybridi versio
BMW 740 Le Porrasperä 2016 - Vaihtoauto - Nettiauto
Toi 740 Le on mallistonsa halvin versio neloskoneella:
Koeajossa BMW 740Le – lippulaivan järkivaihtoehto

SUORITUSKYKY Vielä muutamia vuosia sitten harva olisi uskonut näkevänsä 7-sarjan BMW:n keulalla nelisylinteristä moottoria. Modernin tekniikan ansiosta kaksilitraisistakin moottoreista puristetaan varsin kovat teholukemat, ja kun kokonaisuuteen lisätään sähkömoottori, saadaan suorituskyvystä vaivaton. Voimalinja toimii saumattomasti eikä asiaa tuntematon huomaa polttomoottorin käynnistymistä rauhallisessa ajossa. Kovemmassa kiihdytyksessä moottorin ääni kantautuu kuitenkin sisälle. Sähkömoottorissa on riittävästi voimaa kaupunkiajeluun, mutta maantiellä pelkällä sähköllä ajaminen vaatii kevyttä kaasujalkaa.

Siinä alkaa olemaan suorituskyky ja kulutus jotakuin kohdallaan:

Polttomoottori 1 998 cm3, R4 turbo
Teho 190 kW (258 hv) / 5 000-6 500 r/min
Vääntö 400 Nm / 1 550-4 400 r/min
Sähkömoottori
Teho
83 kW (113 hv)
Vääntö 250 Nm
Yhteisteho 240 kW (326 hv)
Yhteisvääntö 500 Nm
Akkukapasiteetti 9,2 kWh
Toimintamatka sähköllä 42 km
Vaihteisto 8-vaihteinen automaatti
0-100 km/h 5,3 s
Huippunopeus 250 km/h
EU-kulutus 2,4 l/100 km / 13,7 kWh/100 km
CO2-päästöt 54 g/km

Onneksi ei tarvitse matti meikäläisten miettiä näitä että ostaako M760 mallin vai 740 Le mallin :D
 
Toi 740 Le on mallistonsa halvin versio neloskoneella:
Koeajossa BMW 740Le – lippulaivan järkivaihtoehto



Siinä alkaa olemaan suorituskyky ja kulutus jotakuin kohdallaan:



Onneksi ei tarvitse matti meikäläisten miettiä näitä että ostaako M760 mallin vai 740 Le mallin :D
Jep. Jos miettisi sitten 22 vuoden päästä käytettynä tuota halvinta seiskan 4 pyttyistä pistokehybridiä :)

Itse asiassa hybridi on vasta kolmanneksi halvin, mutta noista vähän halvemmista (bensasta ja dieselistä) pitää maksaa paljon enemmän autoveroa, niin hybridi on selvästin halvin versio ostaa.

Ilman autoveroa:

740Li A xDrive Business Exclusive 113 830 €
730Ld A xDrive Business Exclusive 115 670 €
740Le iPerformance A xDrive Business Exclusive (ladattava hybridi) 117 560 €
M760Li A xDrive 176 010 €

M760Li +58 500 euroa

Vähän ankeampi malli olisi sitten 330e
BMW 330 F30 Sedan Hybrid 330e iPerformance Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
"Kytkin ja Jarrut vaihdettu VonBraunilla ruotsissa 20tkm sitten. Kuitit löytyy"

Hmm. Kytkin kestää Slatanin käsittelyssä 30tkm?

Ahh, tämä selittääkin. VAGgine, siis. Normaalia kestoa. Moottori vaihtoon varmaan sitten 60tkm:ssä. :D

Ihan normisetti. Ei noi mitään vitun DSG:tä ole vaan robotisoituja manuaaleja. Kytkin palaa alta aikayksikön jos kuskina on vähänkään tuuheampi, läski TJ joka ei autoista ja "mekaanisesta sympatiasta" ymmärrä mitään. Ferrarin 2gen F1-systeemin (robotisoitu manuaali) kytkin kestää tuurilla 40tkm, aivot narikassa ajellen 10tkm. Edellinen omistaja pääsi oman italoromuni kytkimellä hieman alle 30tkm, mutta ajotyyli olikin suht reipas ja netti puolillaan videoita sen todisteeksi :kahvi:
 
Jokuhan tässä voisi kysyä, että eikö DSG ole juurikin automatisoitu manuaali, mutta kun autotietämys luokkaa ranteen paksuiset vetarit ja 400mm kytkin.

Ferrarin 90-luvun F1-systeemillä, eli vastaavalla robotilla kuin tuossa Lambossa, ja DSG:llä ei ole juuri mitään yhteistä. Mutta onneksi sinä tiedät.
 
Mites noiden superautojen robottimanuaali eroaa esim. sprintshiftistä? Ainakin huomattavasti nopeammin vaihtavat. Sprintshiftin kytkin kyllä kestää pidempään kuin 10-40tkm. :D
 
Jatketaan sitten samalla linjalla auton jonka omista ja ei varmaan veroja säikähdä tai huoltokuluissa ala heti säästämään:
BMW 760 G12 Sedan M760Li A xDrive, 610 HV, 800 NM, Heti toimitukseen! Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto

Öky bemmia tarjolla ja sitten 20-30v päästä teinien pilluralli koslana kylillä kun Lambo jossain tallissa odottelee kruisailu päiviä.

Onkohan ihmiset samalla tavalla ajattelleet kun E32 750i bemari oli uusi vuonna 1987 että tuolla sitten amikset ajelevat korttelirallia lippikset päässä 30v päästä.

Halvemmalla saisi tämän ja olisi ehkä vielä erikoisempi? BMW Alpina B7 B7 Bi-turbo Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Mikä ihme noissa oikein maksaa? Luulisi jo 100-150 tuhannella saavan tommosen mallisarjan parhaimman mallin. Aika noloa kuitenkin että maallikon silmään käytännössä ihan perusauton näköinen malli maksaa saman verran kuin McLarenit tai Ferrarit.
Tuossa on vähän tyylikkäämpi BMW M6
BMW M6 Coupé 560 hv DKG Individual Coupé 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto

7 sarja on iso edustusauto ja hinta on kai siksi melko kova. Halvin 7 on 112 000 €, eli onkin oikeastaan halpa :)
Alpinassa ilmeisesti suuren tehon takia päästöt on tosi isot ja autoveroa täytyy maksaa paljon. M7 bemari maksaa saman verran ja veroakin menee saman verran, kun vaikkapa tuo:
Ferrari Portofino 441 kW, autovero 142 000 €, auton hinta 346 500 €.

 
Mikä ihme noissa oikein maksaa? Luulisi jo 100-150 tuhannella saavan tommosen mallisarjan parhaimman mallin. Aika noloa kuitenkin että maallikon silmään käytännössä ihan perusauton näköinen malli maksaa saman verran kuin McLarenit tai Ferrarit.

Brändi, pienet valmistuserät ja käsityö.
Täytyy sanoa että itse ostaisin luultavammin jonkin perheauton näköisen (vieläpä farmarin tai katumaasturin) luksus version kuin urheiluauton, jos pääoma ei olisi rajoite.
 
Kannattaa tarkistaa kynnyskotelot ja etuiskareiden yläosa ruosteen varalta, noista kohtaa tahtovat lahota. K-jetronic tahtoo temputa vanhemmiten mutta kyllä siitäkin selviää kun vaihtelee letkuja sun muuta.
Tarkennetaan sen verran että kyseessä on KE-jetronic joka on perus keljujettiä astetta vittumaisempi kaveri.
Itsehän en kahta ja puolta tonnia maksaisi 25v vanhasta perusmesestä mutta kukin tyylillään.
 
Tollanen olis kyllä ihan optimi viikonloppuauto. Ei maksa mitään, ei mitään hajoavaa ja kunhan katsoo ettei ruostu niin toimii varmaan loputtomiin.
Mersuihin pakko kommentoida sen verran että samassa hintaluokassa pyöri oma w124 jonka ostin. Siitä porsi laatikko ja automaatin kanssa puljaamiseen meni varmaan 300-400e rahaa, tämän jälkeen sain sen vielä kauden päätteeksi myytyä sellaiseen rahaan että pääsin about omilleni ja myymiseen ei mennyt kuin jokunen päivä. Noille löytyy aina ottajansa, itse yritin ainakin viittä autoa ostaa ja kaikki hyvät meni naaman edestä saman tien kun tuli nettiautoon.
 
Honda Prelude 2.2 Dohc Vtec 4ws. Rahoitus jopa ilman käsirahaa ! Coupé 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto Aika hyvin toimii vanteet mielestäni. En tiiä onko madallettu mutta aika sopivasti. Vähän tekis mieli potkia vähän vteciiä sisään :D

Jos tuo on ruosteeton, kaikin puolin soiva peli ja jos on rahkeita ostaa niin ehdottomasti omaan talliin kesäpäiviä odottamaan. Sen verran siistinnäköinen alkuperäinen kohtuullisilla kilsoilla, että Suomesta ei ainakaan montaa yhtä hyvää enää löydy.
 
Just katoin tän pirssin koeajon netistä Mercedes-Benz 500 E 124 A Porrasperä 1992 - Vaihtoauto muut autot aika soivia tuolla liikkeessä.

Joo meihemin pätkä mutkin sinne vei.

Jos tuo on ruosteeton, kaikin puolin soiva peli ja jos on rahkeita ostaa niin ehdottomasti omaan talliin kesäpäiviä odottamaan. Sen verran siistinnäköinen alkuperäinen kohtuullisilla kilsoilla, että Suomesta ei ainakaan montaa yhtä hyvää enää löydy.

Mieli kyllä tekis mut ei oo nyt oikeen ton vertaa ylimäärästä tai sisätilaa talveksi :/
 
Mieli kyllä tekis mut ei oo nyt oikeen ton vertaa ylimäärästä tai sisätilaa talveksi :/

Sama vika. Jos ois ylimääräistä lämmintä säilytystilaa niin voisi vaikka pelastaa mutta eipä ole. Toivottavasti sen ostaa joku joka ei tuunaa sitä heti pilalle...
 
Jos tuo on ruosteeton, kaikin puolin soiva peli ja jos on rahkeita ostaa niin ehdottomasti omaan talliin kesäpäiviä odottamaan. Sen verran siistinnäköinen alkuperäinen kohtuullisilla kilsoilla, että Suomesta ei ainakaan montaa yhtä hyvää enää löydy.

Eikö noista BBSn vanteista jo jonkun tonnin verran saisi jos tiukka paikka tulee, niin loppuautolle jää oikeastaan vielä vähemmän hintaa? Aika houkutteleva harrastepeli tosiaan olisi kaikenkaikkiaan
 
Itsehän en kahta ja puolta tonnia maksaisi 25v vanhasta perusmesestä mutta kukin tyylillään.
No joo, mutta taitavat myös olla melko haluttuja. Itse en ole tuota ostamassa, vaan kaveri. Alkoi vaan kiinnostamaan, että minkälaisia vehkeitä ne on.
Tuo mese on myyjälle mahdollisuus, ostajalle uhka
Ihan varmasti on jotain pienempää tai isompaa remppaa odotettavissa, sehän on selvä koska noin vanhasta autosta kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Eikö noista BBSn vanteista jo jonkun tonnin verran saisi jos tiukka paikka tulee, niin loppuautolle jää oikeastaan vielä vähemmän hintaa? Aika houkutteleva harrastepeli tosiaan olisi kaikenkaikkiaan

Varmaan rahaa sais järjestettyä mutta ei ny viittis tallia ihan varta vasten vuokrata.
 
Laitetaas taas sellaista mallia joka ei ole rahvaan saatavilla:
McLaren 720S Performance Launch Edition Rahoitustarjous 1.99% 30.11.2017 asti, Tehdastakuu Coupé 2018 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tämän auton tax free-hinta 285.900e! Tax Free-hinnat alkaen 216.000e!

Joten päälle 300k€ tulee pelkkiä veroja mukaan.

---



Muuten tuosta 500E mersusta, näin hienon videon:
Mercedes-Benz 500 E 124 A Porrasperä 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto


Hienoa olisi varmaan edes yksi kesä päästi nautiskelemaan moisella mersulla, ainakin videon äijä liekeissä.

Edit: Kyseinen merssu saattoi olla bongattuna täällä jo pari sivua taaksepäin mutta piti fiilistelyn takia laittaa toi viddeo.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 469
Viestejä
4 497 438
Jäsenet
74 211
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom