Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Palaneesta CLK:sta 5 ja ½ tonttua. Onkohan nyt ihan tuo arvoinen, kuitenkaan. 300tkm edestä poljetulla koneella vielä.
Mercedes-Benz CLK 55 AMG Sisäpalon kärsinyt AMG. Tekniikka ehjänä! Coupé 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto

Muuten tuosta 500E mersusta, näin hienon videon:
Mercedes-Benz 500 E 124 A Porrasperä 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto


Hienoa olisi varmaan edes yksi kesä päästi nautiskelemaan moisella mersulla, ainakin videon äijä liekeissä.

Edit: Kyseinen merssu saattoi olla bongattuna täällä jo pari sivua taaksepäin mutta piti fiilistelyn takia laittaa toi viddeo.


On tuo 500E kyllä hieno vehje vielä tänäkin päivänä. Kuinkahan hienoa tekniikkaa tuo olikaan herran vuonna 1992 kun F Astra ollut vielä uudenkarhea peli
 
Ton rellun kaltaisissa ilmoituksissa oletuksena on että joku merkkiharrastaja hakee sen elintenluovuttajaksi tai projektiksi. Yleensä noilla merkkiharrastajilla on juuri tuollaisia rengassettejä että saa auton trailerille.

Omaa pommia kun koitin saada myytyä satasella elintenluovuttajaksi ei ostajaa löytynyt. Soitin ilmaisen kyydin romutukseen ja ajelin perästä hakemaan autosta kesärenkaat jotka myin 150 eurolla.:cool:
 
Mites näissä diudeissa menee vuosimallit? Voiko 5/08 rekisteröity olla jo vuoden 2009 mallinen vai onko tässä harhaanjohtavaa markkinointia? Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 kW Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Kyllähän noissa vaihtuu "mallivuosi" siellä joskus kesän paikkeilla.

Esim. oma on 7/2006 ja "2007 mallia". Onneksi ei asuta jenkkilässä kun tammikuussa aletaan myymään "seuraavan vuoden malleja". :facepalm:
(Koko hommasta saa kiittää FDR:ää...)
 
Mallivuosi tosiaan vaihtuu kesällä. Siltä pohjalta vaikea uskoa, että toukokuun alkupuolella suomessa rekisteröity olisi vielä seuraavaa mallivuotta.

EDIT: VIN-koodi paljastaa lahjomattomasti kyseisen Audin olevan MY 2008...
 
Isommalla koneella vaan moista alle, niin ongelmat puolittuu kaiketi :D
Mutu oli tässä postauksessa vahvana.
Tuo 1gen TFSI on suht ongelmaton ja konstruktioltaan aika lähellä tuota vanhaa 1.8t konetta, joten ongelmat ovat samat. Enimmäkseen menee parin kympin huohotin venttiileitä (PVC, N80)Lisänä tuossa on vain korkeapainepumppu, jonka ansiosta vääntöä on laajemmalti ja tehoa enemmän. Sen tuoma lisäheikkous tuohon 1.8 verrattuna on korkeapainepumpun seuraaja (muistaakseni alle 50€), joka kannattaa vaihtaa noin 150tkm välein. Tosin 130tkm kohdalla ei vielä kulumaa ollut omassa ex-diudissa. Tuolla koneella ei nimen ja litratilavuusen lisäksi ole oikein yhteisiä heikkouksia tuon kuuluisan EA888 moottorin kanssa.
Jos tippi vaihtaa pehmeästi niin ei siinäkään ihmeitä. Öljyjen vaihtoa se toki kaipaa kuten kaikki automaatit.
 
Itse olen katsellut nyt VW Passat 3.2 FSI 4Motionia :D Tosin vasta ensvuonna vaihtoo.. ehkä syssymmällä.. mut eniveis :D
Jos nimimerkin päällä oleva kuva kertoo millä nykyään ajetaan niin kannattaa käydä pitkällä koeajolla.

Itse en 3B V6/neliveto-Passatin jälkeen tuollaiseen vaihtanut kun ei VR6:n murinat, Haldex-neliveto saatika DSG:n tökkiminen oikein miellyttänyt. Onneksi konsernilla löytyy vielä Torseneita ja aitoja kutoskoneita - myös tuossa hinta- / ikäluokassa... ;)
 
Jos nimimerkin päällä oleva kuva kertoo millä nykyään ajetaan niin kannattaa käydä pitkällä koeajolla.

Itse en 3B V6/neliveto-Passatin jälkeen tuollaiseen vaihtanut kun ei VR6:n murinat, Haldex-neliveto saatika DSG:n tökkiminen oikein miellyttänyt. Onneksi konsernilla löytyy vielä Torseneita ja aitoja kutoskoneita - myös tuossa hinta- / ikäluokassa... ;)

Vastaa kyllä :) Onneksi kyl 4-korinen ja manuaalivaihteinen kulkine kyseessä. Audiakin olen mietiskellyt.. 3.2 A6 quattro ois myös kova vaihtoehto, mikäli sattuu löytyy sellanen johon jakopääremppa on jo tehty :)
 
Asiallinen peli. Peruspenalle ei päältäpäin juuri erotu normi 1-sarjalaisesta mutta 444hv + neliveto näkyy tienpäällä :D BMW M135i F21 xDrive 444hv Coupé 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Jollekin tosin tehot ovat olleet liikaa ja avk:n kautta pyörähtänyt :D

Tämä on vasta avk:n jälkeen rakenneltu. Kävin jopa ajamassa ko peliä ja ikäväksi täytyy todeta, että laatikko ei kestä nykyisiä tehoja ollenkaan vaan 1-2-3 vaihteet alkaa täristää eli täytyy olla todella varovainen kaasunkäytön kanssa ja juuri kivoimmalla alueella ei voi tehoja käyttää. Laatikon vahvistaminen tuohon maksaakin sitten jo useamman tonnin lisää. Nelikko ja automaatti sai ton myös tuntumaan yllättävän maltilliselta teholukemiin nähden. 270hv T4 volvo manuaalilla tuntuu huomattavasti räväkämmältä ajaa.
 
Aijaa, oma mielikuva T4 on jotkut 90-luvun lopun tai 2000-luvun alun pommit :D
Joo ois voinut tietty tarkentaa, itsellekin tulee ekana mieleen se oikea T4 eli just nää vuosituhannen vaihteen rassit, sellainen itselläkin oli vielä jokin aika sitten :tup:
 
Aiankin mulle (192cm) kuskin paikka aivan liian ahdas. Ei voinut edes koeajolla käydä. Vähän lyhemmällä ei sitä ongelmaa tosin olisi.

Jaloista vai selästä?

Itse 190 eikä tarvinnut mitenkään erityisen "ääriasentoon" penkkiäkään ruuvata? Ettei nyt olisi vain ajoasennosta kiinni?
 
Jaloista vai selästä?

Itse 190 eikä tarvinnut mitenkään erityisen "ääriasentoon" penkkiäkään ruuvata? Ettei nyt olisi vain ajoasennosta kiinni?
Tästä on jo tovi aikaa. Taisi olla just tullut myyntiin tuo, mutta penkkiä ei ainakaan saanut tarpeeksi alas. Itseä ainakin häiritsee ajaa pää katossa. Tilavampia vaihtoehtoja kuitenkin piisasi niin ei kiinnostanut tuota edes koeajaa.

Eihän tämä tietysti absoluuttinen totuus ole, mutta omaan makuun tuo Civic oli paljon ahtaampi kuljettajalle esim. Octaviaan verrattuna.
 
Se on sitten eri asia että erottuuko edukseen vai erottuuko ihan muuten vain.. :think:

Elikkäs tuota, oletan että tuota ei ole teipattu?

-36kk takuulla Ceramic Pro pinnoite

Joku on sitten oikeasti maalannut tuon ja tulos on melko pysyvä, jos ymmärsin oikein:wtf::confused:
 
Kuka helvetin juntti nyt on keksinyt tämän camo-teippaus homman, kun tuntuu löytyvän muutamaa useammassa autossa jo.
Raha ei vissiin tuo tyylitajua mukanaan kun pitää tuon hintaluokan autossa tummentaa ajovalot, teipata moniväriseksi tai värittömäksi tai vaikka näkymättöksi, miten sen nyt ilmaista tahtoo, ja liimata takakontin päälle vielä jäätävä lintulauta. + nuo oranssit penkit :wtf:

Audi R8 4,2 V8 309 kW quattro #WINTERCAMO #HUIPPUVARUSTEILLA #HIENO! RAHOITUS JOPA ILMAN KÄSIRAHAA! Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Kuka helvetin juntti nyt on keksinyt tämän camo-teippaus homman, kun tuntuu löytyvän muutamaa useammassa autossa jo.
Raha ei vissiin tuo tyylitajua mukanaan kun pitää tuon hintaluokan autossa tummentaa ajovalot, teipata moniväriseksi tai värittömäksi tai vaikka näkymättöksi, miten sen nyt ilmaista tahtoo, ja liimata takakontin päälle vielä jäätävä lintulauta. + nuo oranssit penkit :wtf:

Audi R8 4,2 V8 309 kW quattro #WINTERCAMO #HUIPPUVARUSTEILLA #HIENO! RAHOITUS JOPA ILMAN KÄSIRAHAA! Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Oliskohan jonku vloggaajan innoittama juttu.
Jon-Olsson-Huracan-Camoflage-16.jpg
 
Oisko joku räksy jätetty sinne? Tosin sujuvastihan tuo valehtelee ettei olis lemmikkejä ollut tai tupakoitu..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 465
Viestejä
4 497 201
Jäsenet
74 209
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom