Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Ohhoh. Mesessä oikein koko lottorivi: "hieno" maalaus ja vanteet, ohjelmoitu, alustasarja, "ei oo ruosteinen" ja tietty "tarjouksia otetaan vastaan". :rofl:
 
Nojoo, emmä tota ostais kun kone ja hinta on mitä on, mutta ei tuo muuten pahalta näyttänyt puhelimen ruudulta katottuna.
 
Ei tuo nyt tollaseksi budjettiroippeeksi paha ole.
 
Miten tuo halvatun rotisko on edes huutokauppaan päätynyt:confused2: Liikaa rahaa käytetty tuunaukseen joka ei näy missään ainakaan järkevästi, ja maksamattomista laskuista sitten tuonne. No en halua edes tietää, kaikkea sitä näkeekin.
 
Ei tuolla pelkästään ulosotettuja pelejä myydä.
Ihan tavan firmatkin ilmoittelee.

Ilmoittelee kun on epäilystä että tuote ei ole kurantti ja jotain sanomista voi tulla, paikallisiakin firmoja tuolla näkyy olevan myytävänä. Ja yksi puolituttu myi autonsa tuota kautta, jonkun kontaktinsa välityksellä tosin. Ja voi ristus mikä romu se oli, kyllähän se toimi, mutta siellä on sellaisia ongelmia takana että tekniikan puolesta että kalliita yllätyksiä luvassa onnelliselle huutajalle joka sen osti. Ja mitään takuutahan noilla huutokauppavehkeillä ei ole.
 
Mercedes-Benz 500 E 124 A Porrasperä 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

Soitathan ja varmistat ennen tuloasi, että myyjä ja auto ovat paikalla ennen saapumistasi.

Liikkeessä ei ole jatkuvaa päivystystä.



Aito Zuffenhausenin lapsi, legendaarinen W124 500E.

Nämä W124 500E:t valmistettiin Porschen kanssa yhteistyössä.

Autot ovat tehty käsityönä, auton valmistaminen kesti 18 päivää.



Vaikka usein niin puhutaan, 500E ei ollut suoranaisesti kilpailija BMW M5:lle. Mercedeksen kun ei ollut tarkoitusta rakentaa urheilullista sedania kuten M5. Sen sijaan Mercedes valmisti ohjuksen, jonka tarkoitus oli kulkea suurilla nopeuksilla pitkiä matkoja Autobahnilla ja paloitella kaikki kilpailijansa pitkillä suorilla. Se loi perustan kaikille tämän päivän tehokkaille Mercedeksille ja auttoi Porschen selviämään läpi taloudellisesti vaikeiden aikojen, joten historiallisesti tämä on erittäin tärkeä auton molemmille yrityksille.

500E on siis perikuva kaikille tehokkaille Mercedeksen valmistamille autoille ja Porschen pelastaja.



Tässä faktaa tästä kyseisestä autosta :



Erittäin hyväkuntoinen.

Autoa kunnostettu seuraavasti:

Kaikki alustan osat uusittu (MB-alkuperäis osia).

Rosteripakoputksto.

18" Rial 8-Loch vanteet.

Michelin Pilot Sport 4 renkaat.

Moottorin johtosarja uusittu.

Uudet jarrut ympäri auton.





HUOM 4-ensimmäisen kuvan AMG Aero 3 vanteet ja renkaat eivät sisälly hintaan. Ne voidaan myydä lisähinnasta auton mukana.

Vanteita ei myydä erikseen.



Ei halpa mutta varmasti hintansa väärti.

31 900 €
 
Olisin mäkin luullut että tuolla hinnalla olisi vanteet tullut mukana, en tiedä sitten että onko noiden arvo todellakin noin paljon.

Sähän saat parhamillaan peräti kolme M5 E34 mallia tuohon hintaan M vanteiden kera.
 
Onhan tuo Mese hieno, mutta hinnassa kyllä ilmaa. Manner-Euroopassa vastaavat maksavat n. 20k€ ja siitä ylöspäin - Autohan itsessään on melko harvinainen, ei ihan verrattavissa perus E34 M5:n, ehkä johonkin Alpinan tms tuotokseen enemmän verrannollinen.

Ostajakunta myös varmaan aika olematon Suomessa, myynnissä tuo on ollut nyt ainakin vuoden, ja se harva ostajaehdokas jolle tuo saattaisi mennä tuskin sitä tahtoo hinnan takia.

Noilla valsseilla muuten hintaa se pari-kolme tonttua ja niitä ei tusinasta ihan löydy kymmentä, siinä mielessä ihan ymmärrettävää että auto myydään vakiovanteilla.
 
Noi vanteet ei kuulu hintaan tyypit vois esimerkiksi myydä ne vanteet jossain muualla. Tai sitten ilmoon hinta millä ne vanteet lähtee mukaan, jos pakko on samassa myydä.
 
Noilla valsseilla muuten hintaa se pari-kolme tonttua ja niitä ei tusinasta ihan löydy kymmentä, siinä mielessä ihan ymmärrettävää että auto myydään vakiovanteilla.
Oli vanteiden hinta mikä vaan niin oikea tapa myydä auto on joko niin että lisätään hintaan vanteiden hinta (antaa siitä sit alennusta jos ostaja ei halua vanteita) tai sitten laitetaan alle ne vanteet millä auto myydään.
 
Ilmoitusnumeron perusteella ollut sen 10v myynnissä ja kun vielä toisen mokoman jaksaa niin tällähän saattaa jo keräilyarvon takia olla hintakin kohdillaan BMW M5 4d SEUR K 7/-18 ALKUPER SUOMIAUTO 400HV Porrasperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto

Autohalli taas, no saman kaavan mukaan noi muutkin kärryt siellä on, vuosia myynnissä ja pyynnit on mitä on. Kaveri kävi tuolla katsomassa jotain kinneriä, myyntipuheet oli että kaikki on katsastettuja, kaikkiin on vaihdettu jakohihna ja KETJU. Sitten tuli puhetta toisesta nipponista toisessa liikkeessä ja myyjä ehti haukkua auton tyyppivikoja, ja sen jälkeen alkoi tarjoilla samanlaista vaihdokkia. No se siitä.

Eikä toki pidä unohtaa toista legendaa, ainakin mitä hinnoitteluun tulee

http://www.korsumaenauto.fi/vaihtoautot
 
Fiat 500 electric 110hv toimintasäde n.170km *The Beatsaudio, nahkasisusta, kevytmetallivanteet yms.* Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Liikkeen ilmoitukseksi aika erikoinen, auton värikin vaihtuu ainakin kolme kertaa, ehkä kaksi kuvista on itse autosta, muut sitten aivan jotain muuta. Nopsaan katsoin mitä muuta noilla, niin muiden kuvat on kyllä sitä normaalia, mutta fiatin kanssa meni vähän pieleen.
Nuo ovat kaikki Fiatin yleisiä lehdistökuvia, mahdollisesti niillä ei vielä ole sitä autoa, vaan se on vasta tulossa tms.
 
Nuo ovat kaikki Fiatin yleisiä lehdistökuvia, mahdollisesti niillä ei vielä ole sitä autoa, vaan se on vasta tulossa tms.

No ehkä niin, mutta ilmo päivitetty 25.9, joten olisi kai tullut jo. Tuota mittari kuvaa vilkaisin uudestaan niin sekin oli vuodelta 2012. Yleensähän nuo laittaa vaan että kuvat tulossa. No jokainen tyylillään, en mä nyt mitään huijausta eipäile, mutta tyyli on vähän erikoinen.
 
Ilmoitusnumeron perusteella ollut sen 10v myynnissä ja kun vielä toisen mokoman jaksaa niin tällähän saattaa jo keräilyarvon takia olla hintakin kohdillaan BMW M5 4d SEUR K 7/-18 ALKUPER SUOMIAUTO 400HV Porrasperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
On tainnu kerätä hintaa tässä vuosien varrella. Muistelisin, että toi olis tarttunu mulla hakuun 2012 kun ettiskelin kesäautoa. Mutta toi olis kyllä ollu niin yli budjetin, ettei mitään. Tai sitten se oli joku muu M5 samanlaisilla merenrantakuvilla.
 
No ehkä niin, mutta ilmo päivitetty 25.9, joten olisi kai tullut jo. Tuota mittari kuvaa vilkaisin uudestaan niin sekin oli vuodelta 2012. Yleensähän nuo laittaa vaan että kuvat tulossa. No jokainen tyylillään, en mä nyt mitään huijausta eipäile, mutta tyyli on vähän erikoinen.

EIköhän se ole jostain keskieuroopasta tullut tai tulossa. Kyllä siinä voi jokusen päivän ottaa. Varsinkin jos joku ajaa sen sieltä :D

Uusia Ladojakin saa näköjään taas :D Lada 2191 UUSIA LADOJA! Granta Liftback 1,6 16v Viistoperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto

Kukahan tuommoisen menee ostamaan uutena, kun paremmankin auton saisi samaan hintaan?

Mistä sä tiedät että tuo lada ei ole hyvä auto tuolla rahalla?
Maineeltaan parempia autoja kyllä saa.
 
Mistä sä tiedät että tuo lada ei ole hyvä auto tuolla rahalla?
Maineeltaan parempia autoja kyllä saa.

En mistään mutta jos olisin käyttämässä 13500 euroa autoon niin ei kyllä edes kävisi Lada mielessäkään.

Ainoa kokemukseni ladasta on vuodelta -98, kun ajoin vuoden -96 ladaa ja se oli aika surkea tekele. Toki nykyinen laatu voi olla parempaa.
 
En mistään mutta jos olisin käyttämässä 13500 euroa autoon niin ei kyllä edes kävisi Lada mielessäkään.

Ei mullekaan. Ainakaan vakavasti. Vaikka se auto olisi paria tonnia kalliimman veroinen, niin maine on sitkeässä ja auton arvo tulee putoamaan ihan ennätystahtia, mutta ei se tarkoita etteikö lada voisi olla hintaluokkansa paras auto.
 
EIköhän se ole jostain keskieuroopasta tullut tai tulossa. Kyllä siinä voi jokusen päivän ottaa. Varsinkin jos joku ajaa sen sieltä :D



Mistä sä tiedät että tuo lada ei ole hyvä auto tuolla rahalla?
Maineeltaan parempia autoja kyllä saa.

Fiat edelleen samoilla kuvilla. Vaikka nyt kuinka joutuisi matkan aikana lataamaan, niin eiköhän se olisi jo saatu kuvattua uudestaan. No oli miten oli, kauppias hoitaa homman.:rolleyes:

Ladaan en kyllä tuollaista rahaa laittaisi, vähän se laatu epäilyttää. Vaikka ryssälässä valmisetaan muitankin merkkejä, niin silti. Ja jälleenmyyntiarvo? Daciat muuten tuntuu pitävän hintansa yllättävän hyvin, mitä jotain Dustereita sattunut silmiin. Enkä nyt ole autoa mihinkään vaihtamassa...
 
Helkkari sentään, urheilullinen coupe, kaikki 98 hevosvoimaa :D

Onkohan noissa ajonvakautus järjestelmää? Se ois jo melkoine varuste, luulis tosin että EU: alueella pitäs olla jo pakollinen uusissa autoissa.
 
Ladan pitäisi kilpailla samalla tavalla kuin ennenkin eli hintaa vaan tarpeaksi alas. Jos ton hinta olis vaikka 7000e niin varmasti alkais löytyä ostajia.
 
Ladan pitäisi kilpailla samalla tavalla kuin ennenkin eli hintaa vaan tarpeaksi alas. Jos ton hinta olis vaikka 7000e niin varmasti alkais löytyä ostajia.

Avainsana voi olla bilaterilaarikauppa. Siis aikaan CCCP, markka ja Konela. Silloin noita Ladoja taisi tulla maahan hyvinkin edulliseen hintaan, sitten neukkulan hajoaminen ja muut syyt sen jälkeen.
 
EIköhän se ole jostain keskieuroopasta tullut tai tulossa. Kyllä siinä voi jokusen päivän ottaa. Varsinkin jos joku ajaa sen sieltä :D



Mistä sä tiedät että tuo lada ei ole hyvä auto tuolla rahalla?
Maineeltaan parempia autoja kyllä saa.
Rellun vanhaa tekniikkaahan tuo on. Jos Dacia yhtään antaa osviittaa niin ihan vitun hirveä kikotin tuo on, niin ajaa, kuin matkustaakin.
 
No jaa, ei dacia tosiaan mitään maailman suurinta mukavuutta tarjoa, mutta ite olen päästellyt 2009 logan mcv:llä 50tkm-->150tkm öljyjä vaihtelemalla ja jäköpään tekemällä. Eli kestänyt tuo on paremmin kuin odotin 5ke autolta :D

Ja kyllä tuo ihan ajettava on kunhan on ilmastoinnit yms raksittuna mitä nyt nykyään autoon kuuluu. Tai ainakin yhtä hyvä kuin muiden merkkien pikkukipot, "oikeille" autoille ei toki pärjää.

Tavaraa tuohon mahtuu aivan älytön määrä, takapenkillä tosin tulee vajaa kaksmetriselle ahasta.
 
Ja kyllä tuo ihan ajettava on kunhan on ilmastoinnit yms raksittuna mitä nyt nykyään autoon kuuluu. Tai ainakin yhtä hyvä kuin muiden merkkien pikkukipot, "oikeille" autoille ei toki pärjää.

Outo määritelmä ajettavuudesta jos ilmastointikin siihen kuuluu, mitä muuta siihen yms. osioon kuuluu mitä pitää raksia varustelistalle, jotta Ladasta tai Daciasta tulee "ihan ajettava"?

Itse koen ajettavuuden sinä itsenään, en kuljettajan tai matkustajien ajo- / matkustusmukavuutena, no offence :)
 
Itse lasken käyttöauton ajettavuuteen ne seikat, jotka vaikuttaa siinä kehonsiirtimessä liikkumisen miellyttävyyteen paikasta a paikkaan b. Sen homman dacia hoitaa siinä missä mikä tahansa muunkin merkin "halvempi" kippo, ja kuten lisäsin, "oikeisiin" autoihin ei toki voi verrata.

Eikö esim. ilmastointi vaikuta matkustajan ajon aikaiseen mukavuuteen?

Listaappa sinä sitten vuorostasi, käytyöauton ajettavuuteen vaikuttavat asiat?

Käyttöautoissa nyt muutenkaan mitään todellista "ajamisen iloa" ole. Käyttöautossa nyt on tärkeämpää ettei alusta ole liian kova, kippo pysyy suurin piirtein suorassa ja menee mihin osoittaa rajoitusten mukaan ajaessa.
 
Eikö esim. ilmastointi vaikuta matkustajan ajon aikaiseen mukavuuteen?

Listaappa sinä sitten vuorostasi, käytyöauton ajettavuuteen vaikuttavat asiat?

Kuten mainitsinkin:

Itse koen ajettavuuden sinä itsenään, en kuljettajan tai matkustajien ajo- / matkustusmukavuutena, no offence :)

Olen siis sitä mieltä että ilmastointi ei vaikuta auton ajettavuuteen tippaakaan.

Toki ilmastointi vaikuttaa ajon aikaiseen mukavuuteen, sen mainitsin myös ajo- / matkustusmukavuutena em. viestissä.

Luulen että kyse on vain termeistä nyt, tai niiden väärinymmärryksestä joten ihan turhaan luettelisin sinulle auton ajettavuuteen vaikuttavia asioita (vaikka alustasta lähtien). Ajettavuuteen kun vaikuttaa tosi moni seikka, mutta ei silti mielestäni se ilmastointi ;) :D
 
Käyttöautoissa nyt muutenkaan mitään todellista "ajamisen iloa" ole. Käyttöautossa nyt on tärkeämpää ettei alusta ole liian kova, kippo pysyy suurin piirtein suorassa ja menee mihin osoittaa rajoitusten mukaan ajaessa.

Kyllä se todellinen "ajamisen ilo" tahtoo olla kaukana ilosta välillä niillä kuusinumeroisen summan euroja maksavilla urheiluautoillakin. Sellaisella kun ajaa vaikka Suomen jonkun kaupungin mukalakivikadulla, niin tuntuu että paikat hampaista tippuu.

Isoilla edustusautoilla mukavuus on muuten sitten eri luokkaa, mutta ei sen kokoisia möhköjä ole mukava kaupungissa pyörittää. Ehkä mukavinta "ajamisen iloa" Suomessa tarjoaisi joku peruskippo nelivedolla ja hieman normaalia tehokkaammaalla koneella tyyliin Golf GTI. Vielä jos alle saisi Suomeen paremmin sopivat normaalia kapeammat renkaat niin sitähän olisi varmaan yhtä hymyä ratin takana.
 
Miten mä en nyt sua oikein ymmärrä, jos lasket käyttöauton ajettavuuden matkustusmukavuudeksi mutta et koe ilmastoinnin siihen kuuluvan vaikka samaan aikaan sanit sen vaikuttavan matkustusmukavuuteen?

Mutta joo, käyttöauton "ajettavuus" ja esimerkiksi rataharrasteen "ajettavuus" täysin eri asioita ja ensimmäiaen roolin dacia täyttää ihan hyvin siinä missä muidenkin merkkien halvemmat mallit.
 
Kyllä se todellinen "ajamisen ilo" tahtoo olla kaukana ilosta välillä niillä kuusinumeroisen summan euroja maksavilla urheiluautoillakin. Sellaisella kun ajaa vaikka Suomen jonkun kaupungin mukalakivikadulla, niin tuntuu että paikat hampaista tippuu.

Isoilla edustusautoilla mukavuus on muuten sitten eri luokkaa, mutta ei sen kokoisia möhköjä ole mukava kaupungissa pyörittää. Ehkä mukavinta "ajamisen iloa" Suomessa tarjoaisi joku peruskippo nelivedolla ja hieman normaalia tehokkaammaalla koneella tyyliin Golf GTI. Vielä jos alle saisi Suomeen paremmin sopivat normaalia kapeammat renkaat niin sitähän olisi varmaan yhtä hymyä ratin takana.

Niinno, mä koen "ajamisen iloa" lähinnä radalla, joko asvaltilla tai jäällä. Muutempa tuo autoilu on siirtymiä joissa lähinnä tosiaan se mukavuus vaikuttaa.
 
Ajamisen ilo. Itse näen asian jotenkin niin että penkissä istuu mukavasti, eli ajoasento on hyvä. Ilmastointi melko ehdoton, vaikka se ei ajamiseen vaikuta kuten todettu, mutta helpottaa olemista. Automaattiloota, jos sellainen on prioriteetti. Ja sitten että auto käyttäytyy silleen mukavasti ajossa eikä tee mitään yllättävää. Ja koriltaan sellainen että vastaa kuljetustarpeita. Tehot sitten maun mukaan, ei sen tarvi kaikille olla tykki, kunhan normi liikenteen tahdissa pysyy.

Tuossa noin yksinkertaistettuna. Voi olla parin tonnin ritsa tai joku kallis, mikä nyt itseä mielytttää. Makuasioista voi toki kiistellä, mutta jokaisella on omat juttunsa. On se sitten auto, asunto, akka, ATK tms. jne.
 
Fiat edelleen samoilla kuvilla. Vaikka nyt kuinka joutuisi matkan aikana lataamaan, niin eiköhän se olisi jo saatu kuvattua uudestaan. No oli miten oli, kauppias hoitaa homman.:rolleyes:

Ladaan en kyllä tuollaista rahaa laittaisi, vähän se laatu epäilyttää. Vaikka ryssälässä valmisetaan muitankin merkkejä, niin silti. Ja jälleenmyyntiarvo? Daciat muuten tuntuu pitävän hintansa yllättävän hyvin, mitä jotain Dustereita sattunut silmiin. Enkä nyt ole autoa mihinkään vaihtamassa...

Mielikuvituksetonta porukkaa jos ihmettelee auton ilmoitusta esittelykuvilla, vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?
Voihan kauppias olla ostanut auton vaikka kuukausi takaperin ja saanut kuljetuksen autolle vaikka seuraavan kuukauden päähän. Keksin heti sata muutakin syytä. Autokauppa kun on pääomavaltainen ala, niin on hyvä tehdä myynti-ilmoitus heti kun on tiedossa että ko. laite on tuloillaan, jos joku vaikka sattuisi kiinnostumaan. Onpahan sitten valmiina ostaja kun auto saapuu. --> Raha kiertää.
 
Mielikuvituksetonta porukkaa jos ihmettelee auton ilmoitusta esittelykuvilla, vai ymmärsinkö nyt jotain väärin?

No ei nyt ihan noin, yleensä niin että "kuvat ovat tulossa" ilman tuollaista valmistajan kuvakavalkaadia, ja sitten kun kärry on tontilla, niin siitä kuvat. Eiköhän tuollaisen ostaja/etsijä tiedä mitä on hakemassa ja osaa itsekin googlettaa jos oikein himottaa. Tulee mieleen joku aikaisempi Octavian myynti-ilmo, missä yksityinen myi. Kuvat oli helvetin hyviä, ja hyvin muokattuja. Taustalta löytyi ammattikuvaaja, joka vähän innostui nähtävästi, olihan siinä monta ns. oikeaakin kuvaa. Tavan occu silti ja kuvat kuin showsta.

Asia ei ole vakava:hammer: Ja se siitä.
 
Ladan pitäisi kilpailla samalla tavalla kuin ennenkin eli hintaa vaan tarpeaksi alas. Jos ton hinta olis vaikka 7000e niin varmasti alkais löytyä ostajia.

Jos tuon uuden ladan ostaisi tuohon hintaan ja seuraavana päivänä laittaisi nettiautoon myyntiin 7000e pyynnillä niin voisi ostajat silti olla aika vähissä.

Viron puolella pyydetään vuoden -74 ladasta 11000e Lada 2103 Porrasperä 1974 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Jos tuon uuden ladan ostaisi tuohon hintaan ja seuraavana päivänä laittaisi nettiautoon myyntiin 7000e pyynnillä niin voisi ostajat silti olla aika vähissä.
Lähinnä meinasin, että jos ton hinta olisi uutena vaikka 7000e.

Sen takiahan niitä Ladoja ennenkin ostettiin kun olivat halpoja uutena verrattuna muihin.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 471
Viestejä
4 497 508
Jäsenet
74 212
Uusin jäsen
floppana

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom