Nettiauto - keskustelu, löydöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu

Taas katsastusmies hajottanut ehjää autoa!

"katastus mies hajotti ehjän helman joten siinä pieni reikä"

rth.PNG

Tuo ei ole nähnytkään "EHJÄÄ" helmaa! :facepalm:
Eipä tossa ole kun kiveniskusuoja jonka läpi vasara on menny, ehjältä voinu päällepäin näyttää mutta sisäpuolelta ruostunu jo täysin kaikki metalli.
Vanhat autot noi katsastuksessa osataan kyllä koputella huolella jos näyttää siltä ettei oo entisöity hiljattain, itsekin 90-luvun auton just katsastin mutta kävin itse läpi noi helmat ja pohjan ennekun edes vein konttorille, löytyhän sieltä lahoa niin hitsasin noi ennen leimalle vientiä niin meni niiltä osin sitten läpi

Ei sinänsä löytö tai helmi, mutta tämä oli hetki sitten myynnissä 8-9K€ hintaan yksityisellä :)

Tietenkin autoliike joutuu myydä kalliimmalla kuin yksityinen. Siellä on vähän kulurakennetta taustalla ja myyntivoitosta menee verotkin. Ja tuon hintainen auto on paljon nopeampi vaihtaa tai päästä eroon autoliikkeelle kuin yrittää myydä itse.

Niin ja olennaisesti liike noudattaa kuluttajansuojalakia. Hieman eri asia ostaa kuluttajien välisellä ns. perävalotakuulla. Tuonkin saa varmasti helposti tingattua 11k tai alle a niin ei siinä paljon jää katetta Kamuxille.

Sinällään ihmeellistä, että joku ihmettelee miksi autoliikkeessä auto kalliimpi. :)

En ihmettele ja tietenkin liikkeen pitää tehdä voittoa :D Ihmettelen ettei kukaan ostanut tuota yksityiseltä kun mielestäni oli aika hyvä hinta. Itse olisin mennyt katsomaan ostomielessä jos olisi ollut lähempänä.
Perävalotakuu taitaa olla kyllä parempi kuin Kamuxin takuu. Ei mene aikaa hukkaan kun tietää ettei takuuta ole :)

Niin ja olennaisesti liike noudattaa kuluttajansuojalakia. Hieman eri asia ostaa kuluttajien välisellä ns. perävalotakuulla. Tuonkin saa varmasti helposti tingattua 11k tai alle a niin ei siinä paljon jää katetta Kamuxille.

Sinällään ihmeellistä, että joku ihmettelee miksi autoliikkeessä auto kalliimpi. :)
Veikkaan että Kamuxi on maksanut/hyvittänyt tosta autosta max 6-7k jos yksityinen myyjä on yrittänyt 8-9k saada. Kyllä ne useamman tonnin ottaa aina välistä.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 195
Jäsenet
74 338
Uusin jäsen
Viliz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom