- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 469
Kuva2 ja kuva3 nuo vanteet näyttävät tuollaiseen pikkukärryyn aika hulluilta. Vai olenko ainoa? Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Manuaali 6vaih. Coupé 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kuva2 ja kuva3 nuo vanteet näyttävät tuollaiseen pikkukärryyn aika hulluilta. Vai olenko ainoa? Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Manuaali 6vaih. Coupé 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ei noi mun mielestä ainakaan oo hassummat, jarrut näyttää vähän pieniltä. Jos oma olisi niin ei ehkä ihan eka valinta, mutta on sitä paljon kauheampiakin nähty.
Varmaan ostettu GTI-car centeristä tuo vehje kun noilla näyttää olevan Sciroccoja noilla vanteilla vähän turhankin reilusti.
Volkswagen Scirocco 1.4TSI 122HV/200NM - UUDET 19" ALUT + UUSI ALUSTA + AUT-ILM + SPORT-SIS - VAIHTO/RAHOITUS Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Volkswagen Scirocco 2.0TSI 250HV/360NM - UUDET 19" ALUT + UUSI ALUSTA + AUT-ILM + SPORT-SIS - VAIHTO/RAHOITUS - Viistoperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Volkswagen Scirocco 1.4TSI 122HV/200NM - UUDET 19" ALUT + UUSI ALUSTA + AUT-ILM + SPORT-SIS - VAIHTO/RAHOITUS - Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Volkswagen Scirocco 2.0TSI 250HV/360NM - UUDET 19" ALUT + UUSI ALUSTA + AUTO-ILMA + SPORT-PENKIT + CRUISE - VAIHTO/RAHOITUS - Viistoperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Väittäisin optiseksi harhaksi, avoin vannemalli ja hirvitornialusta kun on.Onko nuo vanteet oikeasti vain 19 tuumaiset? Näyttävät isommilta (liian isoilta omasta mielestä). Ilmoituksessa lukee että talvivanteet 18´ja kesävanteet 19´, eli onko tuo edellä erisanoin sanottu legengaarinen lause; vanteet ei kuulu hintaan..
Näyttävät isommilta (liian isoilta omasta mielestä)
Kuva2 ja kuva3 nuo vanteet näyttävät tuollaiseen pikkukärryyn aika hulluilta. Vai olenko ainoa? Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Manuaali 6vaih. Coupé 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässä on kunnon Scirocco mutta on kova hintakin Volkswagen Scirocco 2.0TSI R Coupé 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hyvässä kunnossa noi umpiot?
Onko noi muovia kun on noin paskasen näköset? Mun E36:ssa ZKW lasiumpiot näyttää edelleen kirkkailta.
Onko noi muovia kun on noin paskasen näköset? Mun E36:ssa ZKW lasiumpiot näyttää edelleen kirkkailta.
No onhan ne muovia mut miten ne on noin paskottu... ei 100tkm pitäis vielä tuon näköset olla...
Hieman ot:
Oma veikkaus on ettei enää kovin monessa autossa lasisia umpioita ole. Mahdollisesti jossain paremmissa merkeissä? Mikä sitten on vuorostaan melko hanurista tuon kulumisen kannalta, varsinkin kun aika harvaan muoviumpioon taitaa saada muovia vaihdettua helposti, toisin kuin vanhoihin lasiumpioihin laseja. Aika rajussa kunnossa kyllä nuo 100tkm ajetuiksi. Itse koitin viime kesänä elvyttää 300tkm ajetun V70:n umpiot semmosella Philipsin hoitosarjalla, kyllä ne huomattavsti paremmaksi tuli kuin mitä lähtötilanne oli, mutta kyllä uudet olisi ihan asiaa hiljalleen...
Tuollaisella Philipsin EcoVision Kitillä siis laitoin. On vaan vähän turhan syviä naarmuja, että olisi saanut kaiken piiloon.Vesihionnalla ja uudella lakkakerroksella tulee aika lailla uudenveroset.
Tässä on kunnon Scirocco mutta on kova hintakin Volkswagen Scirocco 2.0TSI R Coupé 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tämä auto myydään vissiin ilman renkaita? Tuodaankohan autonlavalla ostajan kotipihaan Honda Civic 5D 2.2 i-DTEC Type S / Executive Navi (webasto, keyless go, nahkat ym.) Viistoperä 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Huom! Kuvissa näkyvät erikoisvanteet eivät sisälly pyyntihintaan, neuvoiteltavissa erikseen"
Kaunis vetokoukku.
Vaihdossa Honda -merkkiset ajoneuvot (moottoripyörät, autot, lentokoneet, robotit, ruohonleikkurit ym.)
Kuva2 ja kuva3 nuo vanteet näyttävät tuollaiseen pikkukärryyn aika hulluilta. Vai olenko ainoa? Volkswagen Scirocco 2,0 TSI Manuaali 6vaih. Coupé 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
En tiedä tekeekö noilla R-mallin lisätehoilla mitään, kun on edelleen etuveto. Todella sekavaa toimintaa VAG-konsernilta, kun yleensä R-mallit on olleet nelivetoja.
Vetotavan merkitys 99,99999% ajasta normaaliajossa: 0No onhan tuossa penarissa sentään peruutustutka - omalla tavalla harvinaisempi varuste herran vuonna 1998.
Lisäksi löytyy se tärkein varuste mitä ei 99,99999%sta Toyotia, Fordeja tai Nissaneja, jne muita perheautoja enää löydy; takaveto
Vetotavan merkitys 99,99999% ajasta normaaliajossa: 0
Neliveto on toki yliveto, mutta yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun siitä olisi ollut oikeasti jotain hyötyäMites se talvi ja neliveto
Mutta jos takaveto vs. etuveto, niin kesällä nyt ei ole mitään merkitystä kumpi. Talvella normaalissakin ajossa ero on selvä.
Riippuu täysin miten ajaa normaalisti.Vetotavan merkitys 99,99999% ajasta normaaliajossa: 0
Jos ei ole talvellakaan huomannut nelarin hyötyä yleensä kuuluu näihin "ei vain ymmärrä" ihmisiin jotka eivät huomaa sen vaikutusta jokapäiväisessä ajossa kasvaneena turvallisuutena ja joiden mielestä parin renkaan roikottaminen mukana painolastina ilman vetokykyä on "jees".Neliveto on toki yliveto, mutta yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun siitä olisi ollut oikeasti jotain hyötyä
En ole talvellakaan normaaliajossa huomannut mitään ratkaisevasti paremmuutta osoittavaa eroa taka- ja etuvedon välillä, tosin etuvetoiset tuntuneet aina lähteneen paremmin liikkeelle jos on pitänyt pysähtyä mäkeen
No onhan tuossa penarissa sentään peruutustutka - omalla tavalla harvinaisempi varuste herran vuonna 1998.
Lisäksi löytyy se tärkein varuste mitä ei 99,99999%sta Toyotia, Fordeja tai Nissaneja, jne muita perheautoja enää löydy; takaveto
Tosiaan ollaan 2017 vuodessa tällä hetkellä.
Minulla on ollut neliveto turboja, takaveto turboja ja etuveto turboja. Näin arki-ajojen työmatkoihin jne valitsen sen etuvedon. Takaveto talvella, joo.. oli siistiä melkeen 15vuotta sitten ku pääs räppäilee kylille ja pikkuteille.
Neliveto no se on yliveto kyllä ja jos on tehiä ni onhan se hauska talvella.
Jännä että jotkut aikuistuvat näin kovasti, kyllä itseä lapsettaa edelleen aina ja koko ajan jos on joku leikkimiskelpoinen auto =D Ei tässä vuosien varrella ole vielä ehtinyt yhtään kyllästyä moiseen.
Ei tehokkuus sulje pois hiljaisuutta ja mukavuutta. Siihen yleensä vaikuttaa enemmän autovalinta; jos suosikit on 90-luvun 2000-luvun alun japseja niin sitten tietty ymmärtää yskän. Tietty budjetti saattaa rikkoontua jos oikein innostuu tehon ja hiljaisuuden / herrasmiesmäisyyden kanssa...Nykyään arvostan hiljaisuutta ja mukavuutta(edelliset omat autot ei ole ollut kumpaakaan). Siksi hankimmekin Skoda Fabia Monte Carlon käyttökulkineeksi Mukava ja sähäkkä pikkukinderi
No eihän ole. Nettiautossa halvin vastaavan tehoinen ja vuosimallia oleva CL-mersu maksaa 67 900 €, ja sillä on ajettu 20tkm enemmän. Plus että se on cl 63, kun toi sadan tonnin vehje on CL 600.Onkos tuon mersun arvo edes puolia pyyntihinnasta, onhan noita reiluun 36 tonttuunki myynnissä
Olisko ovet ja osa ohjaamoa,ainakin on harvinaisen ruma jopa kilpa-autoksi.Porsche 911 911 3,3L Turbolader Intercooler Kilpa-ajoneuvo 1979 - Vaihtoauto - Nettiauto
Paljonkohan tuossa mahtaa olla alkuperäistä 911:stä jäljellä
Ei tehokkuus sulje pois hiljaisuutta ja mukavuutta. Siihen yleensä vaikuttaa enemmän autovalinta; jos suosikit on 90-luvun 2000-luvun alun japseja niin sitten tietty ymmärtää yskän. Tietty budjetti saattaa rikkoontua jos oikein innostuu tehon ja hiljaisuuden / herrasmiesmäisyyden kanssa...
Eikä, varsinkaan talvella, leikkimiseen tarvita edes sitä 200, saatika 400 hevosta. Kesä sitten erikseen joka on ongelmallisempi nelareilla leikkimiseen.
Sanotaan näin että kun omisti +300hv bensa-turboja useamman peräkkäin ni kyllä siihen kyllästyi. GTi-R Pulsar oli viimeiseksi jossa oli 1,5kiloo ahtoja ja n. 400hv. Nykyään arvostan hiljaisuutta ja mukavuutta(edelliset omat autot ei ole ollut kumpaakaan). Siksi hankimmekin Skoda Fabia Monte Carlon käyttökulkineeksi Mukava ja sähäkkä pikkukinderi
Ihan yhtäläillä näitä itselläkin on ollut, mutta ei mua silti vaan ne kyllästytä. Tehoon tottuu mutta omia taitoja voi hyvin kehittää. Käyttis toki saa ollakin hiljainen ja mukava lötkö mutta kyllä itsellä on ainakin kokoajan kaipuu johonkin tehovehkeeseen jos ei sellaista ole.
Meinaatko että esim kitaristit lopettavat kitaransoiton kun oppivat nuotit?
Mercedes-Benz CLK DTM AMG, one of 100. Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mukava nähdä Suomessa tämän tason harvinaisuuksia. Liikkeessä on muitakin kivoja erikoisuuksia myynnissä.