Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vasta TM kirjoitti, että nykyisissä on huonommat kaukovalot kuin 20 vuotta vanhoissa autoissa halogeeneilla.Onko tollasessa uudehkossa A4:ssa tosiaan niin paskat valot että tekee tosta rumasta lisävalopalikasta niin välttämättömän?
Eikä tuo nykyisilläkään säännöillä täytä vaatimuksia, vaikka itse palkki olisi hyväksytty. Pitäisi olla parillinen määrä.Kaavailluissa katsastussäännöissä tasan varmasti suoraan hylky ja ajokieltoon, mokomat lisävalot koska co2 ja turvallisuus. *sarkasmi*
Eikä tuo nykyisilläkään säännöillä täytä vaatimuksia, vaikka itse palkki olisi hyväksytty. Pitäisi olla parillinen määrä.
Jos molemmille ledialueille on omat hyväksyntämerkit ja referenssit, niin sitten kelpaa. Niitäkin on markkinoilla.Taisi riittää, että on erotettu kahteen erilliseen ledialueeseen palkissa, vaikka yhtä kankea olisi. Varmaksi en mene sanomaan, mutta jostain muistelen että joku malli ois ihan suomen(kin) lain mukainen. Kuvan palkki on selkeästi yksiosainen kuitenkin, niin taatusti ei menisi läpi kuin vahingossa.
Ymmärtää jossain muutaman satasen autossa mutta päälle 30 000e niin....
Toyota BB -05 1.5vvti, Kouvola
Siitäpä, jotain. Kun ei noita postilaatikoita löydy muualta, niin haetaanpa japanista. Mitkähän mahtaa olla rahdit ja rekisteröitikulut, verot jne.
Joku Toyota Crown tms erikoisuus menee vielä ymmärrykseen ja harrastukseen, mutta kaipa näillekin on ostajansa.
Komia kiimaliiteri kyllä. Kaikilla höysteillä. Kyllä tuolla reissua tekisi, ja hätätilassa tuollainen kävisi vaikka vakituisesta asunnostaMatran myyjällä on melko asiallinen asuntoauto myynnissä myös:
Monaco Diplomat, Muu Alusta 2000 - Matkailuauto - Integroitu
Kyllä noita ainakin jenkeissä myytiin Toyota Scion xB nimellä. Sitä en ymmärrä miksi ei sellaista uittanut, kun olisi ollut vasemmalta ajettavakin.
Tässä sentään kerrottu rehellisesti, että öljyä palaa Audi A4 VIIKONLOPUN TARJOUS Sedan 2.0 TFSI 155kw Business quattro Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Audimaiseen tyyliin kuluttaa öljyä. Reiluun 2000km olen lisännyt kahdesti" Onkohan tuo "lisäys" tarkoittanut 2x litraa viimeiseen 2000km?
Voi saatana, jos muistan oikein niin on isäukon vanha autoMazda 323 1.0 HB DX Viistoperä 1977 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ajanjaksolta kun matukatkin oliva takavetoisia.
Nuo oli kyllä hienoja, samatn vanhempi XT
Nuo oli kyllä hienoja, samatn vanhempi XT
Audi A4 2,0 T FSI 147 kW quattro tiptronic-aut. Porrasperä 2005 - Vaihtoauto
Oliko tuo tiptronic ihan perseestä? Tosin tohon varmaan joutuu heti tekemään hihnaremontin.
Huh... Alkaa vasemmanpuoleisella ohjauksella olemaan nykyään melkein 15 tonnia hintaa...
Toki DSG/Stronic ovat kehittyneet hurjasti ensimmäisistä versioista lähtien, mutta eivät mielestäni vieläkään vedä vertoja Tiptronicille.
Kyseisestä Audista ei kokemusta, mutta Tiptronicista 2.0TSI CC:n "nokalla" sitäkin enemmän. Tykkäsin tipistä todella paljon ja en vielä tänä päivänä ole ajanut yhtä hienosti vaihtavalla kaksoiskytkin vaihteistolla (jos puhutaan ns. tavismalleista eikä Ferrarista, Lambosta yms).
Paitsi ettei tiptronic ole kaksoiskytkinloota vaan sähköohjattu automaattilaatikko lukittavalla momentunmuuntimella jossa on käsivalinta mahdollisuus.
Tarkemmin luettuna et missään, mutta ensilukemalla jäi minulle sama kuva, kuin ilmeisesti Edeuksellekin.Niin? Missä kohta olisin näin väittänytkään.
Huh... Alkaa vasemmanpuoleisella ohjauksella olemaan nykyään melkein 15 tonnia hintaa...
Ihan siisti kyllä, mutta hiukan on hinnoissaan...
Varsinkaan jos pitää nukkua yöt rauhassa vs miettien koska se kosahtaa. DSG:t tuntuvat olevan maineen ja keston puolesta siellä missä Tipit olivat 90-luvun lopulla...
Ööö siis mitä? Kuka on näin väittänytkään? Juurihan ylempänä kirjoitin kuinka pehmeästi tippi vaihtaa ja lukitsee momentinmuuntimen pian lähdön jälkeen.
Meinasin lähinnä että itse laittaisin rahani likoon Tipin puolesta jos pitäisi arpoa esim kumpi kestää vaikka sen 400tkm. Toki silloin kannattaa poiketa huolto-ohjelmasta ja vaihtaa ne öljyt valmistajan suositusten mukaan.Ihan ok olen nukkunut vaikka nykyisessä kotterossa onkin 7-vaihteinen DSG. 60000km nyt ajettu ilman ongelmia. Koputetaan puuta, että meno jatkuu yhtä huolettomana.
Jos olet tosissasi tämän kanssa niin toivottavasti ajat kallioleikkaukseen.Joo pitää katella. Ois vaan helpompaa pelata pokemonia automaattivaihteisella pirssillä ja siitähän se alunperin lähtikin liikkeelle tää meikän ajatus.
Eiköhän se höpsöile, koska uutisten mukaan tuota ei voi enää pelata autolla ajaessa.Jos olet tosissasi tämän kanssa niin toivottavasti ajat kallioleikkaukseen.
Iltapulu sanoi:Tuoreen päivityksen jälkeen peli ei kuitenkaan näytä kartalla enää lainkaan napattavia Pókemon-hahmoja, jos se huomaa pelaajan liikkuvan nopeampaa kuin 30 mph eli vähän alle 50 km/h. Muutoksen tarkoituksena on selvästi estää Pokémonin pelaaminen kokonaan, jos on ajamassa autoa.
Katsotuimmat - Käytetyt vaihtoautot - Nettiauto
Mikähän juttu tää on kun parit ekaa sivua näyttää olevan noin puoliks pelkkää hiacea, ovatko nykyään näin suosittuja
Kaverin kanssa justiinsa juteltiin viikonloppuna että afrikassa niillä on kunnon bisnekset ja sulalla jos käyt katsomassa niin perkelleesti lähdössä arfikkaan hiacea joita ei ole enää järkeä suomessa alkaa katsastamaa sillä hinnalla koska juurikin noi kauppiaat pitää hiacen hinnat niin korkealla että saat jo kolme ranskalaista pakettiautoa yhden hiacen hinnalla.Hyväksi havaitulle on kysyntää. Tosin hinnat on vähän kyseenalaisia. Kohta joku tulee sanomaan että se on ihan paska ajettava, vanhanaikainen ja ahdas tms... Itsellä vain hyviä kokemuksia. No tilaahan ei koskaan voi olla liikaa joten siinä mielessä, mutta käyttiksenä menisi ihan hyvin.
Kaverilla on Hiace joka on aika viimisen päälle pidetty, aina pesty ja siisti, vähän karjarautaa, lisävaloa yms pikkukivaa. Porukka hakee rekisteritiedoilla omistajaa ja kyselee onko myytävänä Hiacen omistaja ei pääse helpolla.
Mullakin on rattivaihde haisuli joskus ollut, ja ihan bueno se oli. Lisäksi työautoina muutama hiace.
Kun se uusi Proace ei ketään kiinnosta hinnan ja taustojen takia, niin kai tuolla on jotain sellaista arvoa mitä ei muilla ole tarjolla, noissa vanhoissakin. Nykyisillä hintapyynnöillä jättäisin kyllä väliin.
Kaverin kanssa justiinsa juteltiin viikonloppuna että afrikassa niillä on kunnon bisnekset ja sulalla jos käyt katsomassa niin perkelleesti lähdössä arfikkaan hiacea joita ei ole enää järkeä suomessa alkaa katsastamaa sillä hinnalla koska juurikin noi kauppiaat pitää hiacen hinnat niin korkealla että saat jo kolme ranskalaista pakettiautoa yhden hiacen hinnalla.
Afrikassa kun ei varmaan niin paljoa välitetä siitä että meneekö jalka lattiasta lävitse mutta luotettavuuden päälle pojat siellä ymmärtää.
No nytten niihin löytöihin:
Toyota Corolla 1.4Turbo FX 2d Todella Nopea +300hp Viistoperä 1989 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuosta en tiedä sitten mitään, siskon mieheltä olivat "varastaneet" corollan ihan liikennevaloissa, ikkuna auki ja kysyneet että myytkö autosi 300€ ja siskon mies pyöritteli silmiä pääsänsä ja siitä ne kurvasivat huoltsikalle ja juttelivat paremmin.Ostoilmoituksia on tullut nähtyä missä hiacea haetaan, melkein kunnossa missä hyvänsä. Oman hiacen muuten myin neeperille, ilmoitus - soitti - tuli katsomaan - ei koeajanut - kaupat - vein auton hesaan, kysyin että mitähän se sillä, niin afrikkaan noita roudaa.
Noin käytännön kannalta, käsittääkseni noita romuja ei saa viedä EU:n ulkopuolelle. Ja jotain dokumenttia pitää kuitenkin olla ettei roju jää omiin nimiin roikkumaan. Vaikka olisikin liikennekäytöstä poistettu, ja ostaja ehkä väärillä henkkareilla liikkeellä. Meinaan ettei jää haamuautoa omiin nimiin ja vakuutusyhtiö ja trafi muistaa sitten myöhemmin laskun muodossa.
Ennen se oli niin helppoa että kilvet konttorille ja auto katosi. Nykyinen käytäntö jotain muuta, ja se raato pitäisi virallisesti hävittää. Ei hajuakaan miten käytännössä.
[vahva OT]
Tuosta en tiedä sitten mitään, siskon mieheltä olivat "varastaneet" corollan ihan liikennevaloissa, ikkuna auki ja kysyneet että myytkö autosi 300€ ja siskon mies pyöritteli silmiä pääsänsä ja siitä ne kurvasivat huoltsikalle ja juttelivat paremmin.
Siitä sitten kotio ja auto vaihtoi omistajaa, tuota toyotaa oli joku käynyt katsomassa "satasella"
Ajokuntoinen mutta niin perkelleen ruosteen raiskama että ei siitä olisi saanut kun korkeintaan sisustaa tai vaihteistoa otettua tai hitsaamalal varmasti ammattimies olisi saanut mutta se olisi pitänyt itse tehdä jolloin siinä oliskin ollut järkeä ja hakea taas vuoden leima.
Jos nytten muistan oikein niin kyllä ne venäläisetkin olivat "isolla" rahalla ostaneet kuulemma latuskaa neuvostoliiton kaaduttua mutta mikä se iso raha sitten ollut niin en jaksa muistaa etten puhu höpöjä mutta aina muistan kun sanottiin isolla rahalla tulivat hakemaa suomen latuskat venäjälle, kai ne maksoivat enemmän kun suomalaiset ja ladojen hinnat pompsahti ylöspäin.
kuten tässä tapauksessa toyotat pysyy korkealla varsinkin näiden mitä ei kannatta suomessa alkaa enää korjamaan ellei itse tee, satasella ei kannatta myydä koska mustamies tulee hakee kolmella.
(En toisin tiedä mitä nykysyin on, tuostakin ceisissta varmasti aikaa lähemmäksi 10v)
Jos olet tosissasi tämän kanssa niin toivottavasti ajat kallioleikkaukseen.