Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä jäätävä kasa paskaa! Keula on omituinen mersu-volvo hybridi ja perä suoraan Corollasta, eikö toi nyt kuitenkin ole normi GS kun vasemmalta ajettava? Niistä 1. ja 3. sukupolvi on onnistunein ja tuo 2. kaikista hirvein. Kas kun ei lue että "kilometrit näkyy vain mittarissa", mutta kun sitäkään ei näy missään. Hirveä selostus miten on tuhansia syydetty rakentamiseen, mutta ei tosta kyllä kukaan tule ikinä maksaan kolmea eikä edes kahtakymppiä. Kymppikin on jo varmaan aika utopistinen tavoite.

Lexus GS 450h V6 A Porrasperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siitä uudempi ja nätimpi ja automaatti, ni ei tartte ite hämmentää. Ja aika helvetisti halvempi.
Joo eka kori malli on paljon nätimpi, tosin tekniikkahan tuossa maksaa. 33k€ harvemmin saa autoa, josta saat kevyesti ja kestävästi 1300hp irti.
 
No siinä on kyllä hintapyyntö lähtenyt "hiukan" hanskasta. Luulee että saa autoon syytämänsä rahat takaisin. Ei saa. Hyvä jos edet puolet pyynnistä onnistuu saamaan.
Pelkkä stroker kitti maksaa 8,5k€:lol:
Onhan tuo kallis, mutta ei tuota halvemmallakaan saa tehtyä.
 
Pelkkä stroker kitti maksaa 8,5k€:lol:
Onhan tuo kallis, mutta ei tuota halvemmallakaan saa tehtyä.
Maksaahan se tekeminen, mutta ei niitä tekemiseen käytettyjä rahoja saa takaisin. Useimmiten niiden tehtyjen tuunauksien vaikutus hintaan on negatiivinen.
 
Maksaahan se tekeminen, mutta ei niitä tekemiseen käytettyjä rahoja saa takaisin. Useimmiten niiden tehtyjen tuunauksien vaikutus hintaan on negatiivinen.

No ei se nyt ihan aina niinkään mene, joku saattaa maksaakkin hyvin tehdystä koneesta jne vähän extraakin.

Tosin tollasia 8.5ke stroukkikittejä jne on turha kuvitella täytenä saavansa myydessä takaisin. En oo noiden hintatasosta perillä mutta ei niistä koneeseen lyödyistä rahoista varmasti kukaan hirveän monta tuhatta euroa ylimääräistä maksa.

Toki autokauppa nyt on aina vähän sellaista että voihan sitä toivoa että kohdalle osuu se rahamies joka haluaa just tollasen (sitäkin on käynyt) ja jostain syystä ei rakenna/rakennuta ite..
 
No, on noita nähty ihan harrastajienkin tekemiä jotka on myyty ihan rahalla. Toki tekijämiehinä tunnettuja jannuja sit.

Yhteen tutun myymään, tai oikeastaan vaihtamaan. Joku tuntematon oli sen tekniikan rakentanut alunperin, korillekin oli idea. Kaveri sitten vähän "tuunasi" idean pois ja lopputuloksena oli sellainen sekasikiö mikä nyt ei ollut mistään kotoisin enää. Tunaroinnin jälkeen kova hintapyynti huonolla ilmoituksella, ja vaihtui sitten vähän toisenlaiseen kamppeeseen. Sitä en tiedä menikö päittäin vai saiko vielä rahaa välissä. Niin tai näin, niin isoista välirahoista tuskin kuitenkaan kyse ollut.
Itse en sillä vessalla kehtaisi ajaa metriäkään, no jotain kiinnosti.
 
Yhteen tutun myymään, tai oikeastaan vaihtamaan. Joku tuntematon oli sen tekniikan rakentanut alunperin, korillekin oli idea. Kaveri sitten vähän "tuunasi" idean pois ja lopputuloksena oli sellainen sekasikiö mikä nyt ei ollut mistään kotoisin enää. Tunaroinnin jälkeen kova hintapyynti huonolla ilmoituksella, ja vaihtui sitten vähän toisenlaiseen kamppeeseen. Sitä en tiedä menikö päittäin vai saiko vielä rahaa välissä. Niin tai näin, niin isoista välirahoista tuskin kuitenkaan kyse ollut.
Itse en sillä vessalla kehtaisi ajaa metriäkään, no jotain kiinnosti.

Näitä harvemmin tekijämiehiltä tulee ja ovatkin sitten sitä "tuunaukset laskee hintaa" osastoa
 
Vaurioajoneuvo.fi | Vaurioajoneuvojen verkkokauppa

Vihdoinkin voi suomalainen ostaa italialaista sporttia samaan hintaan kuin saksassa! Tosin saksalainen saa ajokuntoisen ja ehjän..
55k€ tuollaisesta mällätystä ritsasta? Kukahan tuollaisenkin muka ostaa. Jos moista Lamboa on hommaamassa niin eiköhän sitä sitten suorilta osteta uusi koska rahan ei pitäisi olla ongelma kyseisellä asiakasryhmällä.
 
55k€ tuollaisesta mällätystä ritsasta? Kukahan tuollaisenkin muka ostaa. Jos moista Lamboa on hommaamassa niin eiköhän sitä sitten suorilta osteta uusi koska rahan ei pitäisi olla ongelma kyseisellä asiakasryhmällä.

Paitsi jos haluaa rakennella jotain tuuninki Lamboa niin silloin nuo on kai houkuttelevia aihioita.
 
55k€ tuollaisesta mällätystä ritsasta? Kukahan tuollaisenkin muka ostaa. Jos moista Lamboa on hommaamassa niin eiköhän sitä sitten suorilta osteta uusi koska rahan ei pitäisi olla ongelma kyseisellä asiakasryhmällä.

Kyllä joku tuon vielä ostaa kun ei ole valvontaehtoja. Uusi puskuri perseeseen, hieman pakkelia ja suihkasee kilikalia päälle niin taas on hienossa kunnossa oleva auto myynnissä nettiautossa!
 
Taitaa olla toi tekniikka kuitenkin ihan arvossaan jollekin esim jossain muussa autossa. On ehkä vähän väärässä autossa tollanen turbomanuaali isolla rahalla, mutta jos on hyvät dokumentit koneesta niin kyllähän ton joku voi jo melkein tolla hinnalla melkein koneen takia ostaa.

Mulla oli Aristo 2jz:lla ja automaatilla aikanaan ja olihan se silloin omalla tavallaan hieno kokonaisuus. Iso lossi jossa riitti siihen aikaan voimaa aika hyvin nuorelle miehelle. Tämä oli ennen aikakautta kun tuli nämä mörködieselit yleisemmiksi. Tosin esim M50d ei anna samaa fiilistä kuin suora bensa 6, kahdella ahtimella.

Kuvittelisin että ellei aika nyt kultaa ihan totaalisesti muistoja, niin tuo on varmasti hauska laite noilla tehoilla. Vakionahan tossa on "280hp" (kuka tietää mikä oikea teho on?) ja perusvireillähän tuosta saa kestävästi helposti sen 600hp ja vähän enemmän tekemällä helposti nelinumeroisia lukemia.

Eli jos kunnon palikoilla tehty ja asiantuntevasti niin onhan toi ihan hauska kokonaisuus tänäkin päivänä. En tosin itse kolmellakympillä moista ostaisi, mutta en kyllä ostaisi mitään 530d:täkään jos tehoa haluaisin.

Maksaahan se tekeminen, mutta ei niitä tekemiseen käytettyjä rahoja saa takaisin. Useimmiten niiden tehtyjen tuunauksien vaikutus hintaan on negatiivinen.

Tämä on kyllä aika hyvä esimerkki siitä että tällaisena kunnon bensalenkkarilla ei kannattaisi välttämättä tulla lukemaa tietotekniikkafoorumin autopuolta kun kommentit on tätä tasoa, menee vaan turhaan tunteisiin vaikkei tälläkään varmaan mitään pahaa tarkoiteta. Pitää paikkansa jossain someron toria kiertävässä corollassa, ei välttämättä kunnolla rakennetussa jiizetassa.
 
No ei se nyt ihan aina niinkään mene, joku saattaa maksaakkin hyvin tehdystä koneesta jne vähän extraakin.

Tosin tollasia 8.5ke stroukkikittejä jne on turha kuvitella täytenä saavansa myydessä takaisin. En oo noiden hintatasosta perillä mutta ei niistä koneeseen lyödyistä rahoista varmasti kukaan hirveän monta tuhatta euroa ylimääräistä maksa.

Toki autokauppa nyt on aina vähän sellaista että voihan sitä toivoa että kohdalle osuu se rahamies joka haluaa just tollasen (sitäkin on käynyt) ja jostain syystä ei rakenna/rakennuta ite..
Auton laittaminen on kyllä sinällään rahan tuhlausta, koska ei niistä koskaan saa omiaan pois. Tuokaan auto tuskin on hirveän mukava ruuhkassa, olemattoman alarekisterin ja jäykän kytkimen takia.
 
Auton laittaminen on kyllä sinällään rahan tuhlausta, koska ei niistä koskaan saa omiaan pois. Tuokaan auto tuskin on hirveän mukava ruuhkassa, olemattoman alarekisterin ja jäykän kytkimen takia.
Niin että meinaat ettei stroukatussa alunperin 3 litrasessa koneessa jossa puristussuhdettakin nostettu ole alarekisteriä? :facepalm: BTW tollaset perus jäykemmät sintterit ei oikeesti oo edes niin pahoja ajaa nimimerkillä kolmessa edellisessä autossa ollut sintteri eikä tuttavapiirillä ole ollut ongelmia autoa testatessa. Katsotaan tota seuraavaksi alle menevää 3 levy kytkintä että vieläkö on helppoa :D
 
Tämä on kyllä aika hyvä esimerkki siitä että tällaisena kunnon bensalenkkarilla ei kannattaisi välttämättä tulla lukemaa tietotekniikkafoorumin autopuolta kun kommentit on tätä tasoa, menee vaan turhaan tunteisiin vaikkei tälläkään varmaan mitään pahaa tarkoiteta. Pitää paikkansa jossain someron toria kiertävässä corollassa, ei välttämättä kunnolla rakennetussa jiizetassa.
Kunnon bensalenkkarin sijaan taidat olla harhaluuloinen bensalenkkari jos luulet saavasi tuunauksiin käytetyt rahat takaisin. Olkoonkin kuinka hyvin rakennettu tahansa niin toisen projekti on aina toisen projekti ja jokainen haluaa rakentaa oman. Varsinkin ne oikeasti asiasta tietävät mieluummin tuunaavat itse kuin alkavat fiksailemaan jonkun toisen räpellystä. Kyllä se vaan noissa "jiizetoissakin" on, että suurimman hinnan joku oikeasti suostuu maksamaan on nimenomaan niistä vakiokuntoisista yksilöistä.

Jos tämä menee tunteisiin niin kannattaa välttää noita "bensalenkkari" foorumeitakin, kun ihan yhtä lailla siellä nauretaan näille myynti-ilmoituksille missä on tuunausten hinta lisätty pyyntihintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kunnon bensalenkkarin sijaan taidat olla harhaluuloinen bensalenkkari jos luulet saavasi tuunauksiin käytetyt rahat takaisin. Olkoonkin kuinka hyvin rakennettu tahansa niin toisen projekti on aina toisen projekti ja jokainen haluaa rakentaa oman. Varsinkin ne oikeasti asiasta tietävät mieluummin tuunaavat itse kuin alkavat fiksailemaan jonkun toisen räpellystä. Kyllä se vaan noissa "jiizetoissakin" on, että suurimman hinnan joku oikeasti suostuu maksamaan on nimenomaan niistä vakiokuntoisista yksilöistä.
No ei tosta aristosta varmaan makseta sitä summaa mikä siihen on mennyt, mutta jos koneeseen isketään muutaman tonnin kampura, tonnilla mäntää, tonnilla kankea, tonnilla koneistuksia, tonnilla ARP pultteja, parilla tonnilla nokka-akselit, tonnilla nokkapyörät, tonnilla ecu, jne jne niiin kyllä niillä kuitenkin joku arvo on jos voi todistaa, että työt on tehty oikein eli on kuvat koneistuksista, kuitit koneistuksista, mitattu kuvineen männänrenkaiden katkovälit, laakereiden välykset jne, kuitit osista jne.

Joku vakiokuntonen mark4 supra on vähän eri asia keräilyarvon takia, mutta kyllä kunnolla kasatulla moottorilla silti arvoa on jos nyt ei ole ajettu joku 30tkm rempan jälkeen.
 
No ei tosta aristosta varmaan makseta sitä summaa mikä siihen on mennyt, mutta jos koneeseen isketään muutaman tonnin kampura, tonnilla mäntää, tonnilla kankea, tonnilla koneistuksia, tonnilla ARP pultteja, parilla tonnilla nokka-akselit, tonnilla nokkapyörät, tonnilla ecu, jne jne niiin kyllä niillä kuitenkin joku arvo on jos voi todistaa, että työt on tehty oikein eli on kuvat koneistuksista, kuitit koneistuksista, mitattu kuvineen männänrenkaiden katkovälit, laakereiden välykset jne, kuitit osista jne.

Joku vakiokuntonen mark4 supra on vähän eri asia keräilyarvon takia, mutta kyllä kunnolla kasatulla moottorilla silti arvoa on jos nyt ei ole ajettu joku 30tkm rempan jälkeen.
On niillä arvoa sinäänsä, mutta ei sitä arvoa oikein kukaan suostu maksamaan. Se on se juttu.

Sitä paitsi, itsellä epäilykset projektin laadusta herää heti, jos joku on sitä isolla rahalla rakentanut itselleen ja sitten pistää sen heti myyntiin. Melkein mieluummin sitten kun sillä on todistetusti ajettu tuo 30tkm, tosin silloinkaan en niistä tuunauksista maksaisi ylimääräistä.
 
On niillä arvoa sinäänsä, mutta ei sitä arvoa oikein kukaan suostu maksamaan. Se on se juttu.

Sitä paitsi, itsellä epäilykset projektin laadusta herää heti, jos joku on sitä isolla rahalla rakentanut itselleen ja sitten pistää sen heti myyntiin. Melkein mieluummin sitten kun sillä on todistetusti ajettu tuo 30tkm, tosin silloinkaan en niistä tuunauksista maksaisi ylimääräistä.
Tämä.

Jossain vaiheessa ne räpeltämättömät versiot alkaa maksamaan ihan hitosti enemmän kuin ne valmiiksi "taidolla viritetyt". Ne ketä haluaa virittää haluaa tehdä sen itse että menee "oikein".
 
No siitä ollaan samaa mieltä että kova jätkä on jos kolmekymppiä tosta laitteesta maksaa. Vastaavati sitäkään en sulata että kunnon palikoilla kasatulla motilla ja manuaaliswapilla auton pitäisi olla halvempi kuin orkkiskuntoisen. Ei nämä nyt sentään vielä mitään yksisarvisia ole joissa originaaliutta vaalitaan kynsin ja hampain. Voisin kuvitella arvon olevan ihan hyvin siellä 18 000- 23 000 tasossa.
 
Niin että meinaat ettei stroukatussa alunperin 3 litrasessa koneessa jossa puristussuhdettakin nostettu ole alarekisteriä? :facepalm: BTW tollaset perus jäykemmät sintterit ei oikeesti oo edes niin pahoja ajaa nimimerkillä kolmessa edellisessä autossa ollut sintteri eikä tuttavapiirillä ole ollut ongelmia autoa testatessa. Katsotaan tota seuraavaksi alle menevää 3 levy kytkintä että vieläkö on helppoa :D
69mm kompuralla ja 272 asteisilla nokilla, siellä alhaalla ei ole kyllä mitään.
 
No vähän sitä minäkin olen yrittänyt sanoa että jos joku lyö sen 10ke+ koneeseen ynnä muuhun palikkaan ja siitä löytyy tarpeeksi todistettakin miten se on tehty, voi siitä olettaa saavansa muutaman tonnin muuten saman kuntoista vakiota enemmän. Ei kuitenkaan koko rahaa minkä siihen on työntänyt.

Orkkissivulistamiesten keräilykohteet sitten erikseen toki.

Ja täytyy muistaa että nettihautomon pyynnit on vähänkään harvinaisemmissa autoissa yleensä täysin toivotaan toivotaan osastoa kunnes ne lopulta myydään jollain järkirahalla pois.. Edit lisäys: Tai sitten ei myydä vaan pidetään itsellä
 
On niillä arvoa sinäänsä, mutta ei sitä arvoa oikein kukaan suostu maksamaan. Se on se juttu.

Sitä paitsi, itsellä epäilykset projektin laadusta herää heti, jos joku on sitä isolla rahalla rakentanut itselleen ja sitten pistää sen heti myyntiin. Melkein mieluummin sitten kun sillä on todistetusti ajettu tuo 30tkm, tosin silloinkaan en niistä tuunauksista maksaisi ylimääräistä.
Näinhän se on, enkä itsekkään kyllä paljon lämpene nuille valmiiksi rakennetuille yksilöille. Tuo yksilö tosin on Krister kalskan kaverin tekemä, jos se nyt mitään sanoo:lol:
 
No siitä ollaan samaa mieltä että kova jätkä on jos kolmekymppiä tosta laitteesta maksaa. Vastaavati sitäkään en sulata että kunnon palikoilla kasatulla motilla ja manuaaliswapilla auton pitäisi olla halvempi kuin orkkiskuntoisen. Ei nämä nyt sentään vielä mitään yksisarvisia ole joissa originaaliutta vaalitaan kynsin ja hampain. Voisin kuvitella arvon olevan ihan hyvin siellä 18 000- 23 000 tasossa.
Toisaalta paljonko maksaa uutena sedan, jossa on kaikki herkut ja sen lisäksi kestävät 1000hp pellin alla?
 
69mm kompuralla ja 272 asteisilla nokilla, siellä alhaalla ei ole kyllä mitään.
No on siinä silti yli 3 litraa iskutilavuutta ja korkea puristussuhde vaikka nokat ei täysin optimaaliset olisikaan pienille kierroksille. Liikkuu varmaan ruuhka-ajossa ihan kivasti vaikkei ahdoilla kävisi ollenkaan kun jostain syystä sielä ruuhkassa pärjää myös jollain vanhemmilla reilu 1 litrasilla bensavapareillakin.
 
No on siinä silti yli 3 litraa iskutilavuutta ja korkea puristussuhde vaikka nokat ei täysin optimaaliset olisikaan pienille kierroksille. Liikkuu varmaan ruuhka-ajossa ihan kivasti vaikkei ahdoilla kävisi ollenkaan kun jostain syystä sielä ruuhkassa pärjää myös jollain vanhemmilla reilu 1 litrasilla bensavapareillakin.
Mulla on itellä 2jz-gte 67mm kompuralla ja vakio nokilla, alle 3000rpm totaalisen kuollut:lol: tuollaisen auton ostaja tosin ei varmaan murehdi alaväännon puutetta.
 
Mulla on itellä 2jz-gte 67mm kompuralla ja vakio nokilla, alle 3000rpm totaalisen kuollut:lol: tuollaisen auton ostaja tosin ei varmaan murehdi alaväännon puutetta.
Jos tässä edelleenkin keskusteltiin ruuhka-ajon epämieluisuudesta niin joku tosijäykkä kytkin nyt voi aiheuttaa turhautumista, mutta eiköhän tollasesta stroukatusta ja puristuksiltaan nostetusta koneesta alavääntöäkin löydy ihan normaalin auton verran kuitenkin oli se mun pointti. Ahdoille ei toki päästä mutta ei sillä väliä varmaan ole. Tollanen iskutilavuudeltaan iso (onkohan joku 3,2 litranen sitten) kone noilla kympin puristuksilla kun jo ilman ahdintakin olis varmaan tehokkaampi kuin joku nykyajan 1,4 litranen turbokone jossa on 150 heppaa saati sitten nää muutamien vuosien takaset alle 2 litraset bensakoneet.

EDIT: Vapari 2JZ on n. 220 heppaa ja 10:1 puristukset, tossa on samat puristukset, isompi iskutilavuus mutta toki nokat alarekisterissä antaa vähän takapakkia.
 
Toisaalta paljonko maksaa uutena sedan, jossa on kaikki herkut ja sen lisäksi kestävät 1000hp pellin alla?

Jos tuon tekniikan ympärillä olisi joku muu aihio, niin ehkä hintakin olisi jollain tasolla perusteltavissa. 20v Toyota on 20v Toyota venähtäneine penkkeineen ja sisutuksineen. Mikäli koko verhoilu yms. olisi uusittu ja kori/alusta täysin uutta vastaavia voisi hintaa pitää kohtuullisena.
 
Jos tässä edelleenkin keskusteltiin ruuhka-ajon epämieluisuudesta niin joku tosijäykkä kytkin nyt voi aiheuttaa turhautumista, mutta eiköhän tollasesta stroukatusta ja puristuksiltaan nostetusta koneesta alavääntöäkin löydy ihan normaalin auton verran kuitenkin oli se mun pointti. Ahdoille ei toki päästä mutta ei sillä väliä varmaan ole. Tollanen iskutilavuudeltaan iso (onkohan joku 3,2 litranen sitten) kone noilla kympin puristuksilla kun jo ilman ahdintakin olis varmaan tehokkaampi kuin joku nykyajan 1,4 litranen turbokone jossa on 150 heppaa saati sitten nää muutamien vuosien takaset alle 2 litraset bensakoneet.

EDIT: Vapari 2JZ on n. 220 heppaa ja 10:1 puristukset, tossa on samat puristukset, isompi iskutilavuus mutta toki nokat alarekisterissä antaa vähän takapakkia.
Iso auto (1700kg) iso turbo, kireät nokat ja jäykkä kytkin, on hyvä resepti epämiellyttävälle ruuhka-ajo kokemukselle.
Oma auto on automaatilla, mikä on hitaassakin ajossa mukava.
 
Jos tuon tekniikan ympärillä olisi joku muu aihio, niin ehkä hintakin olisi jollain tasolla perusteltavissa. 20v Toyota on 20v Toyota venähtäneine penkkeineen ja sisutuksineen. Mikäli koko verhoilu yms. olisi uusittu ja kori/alusta täysin uutta vastaavia voisi hintaa pitää kohtuullisena.
Jos haluaa 1000hp auton, niin kallis se joka tapauksessa on.
 
Toi kone on ehkä vähän väärässä autossa etenkin manuaalina, mutta pitää muistaa ettei suomessa tollasia kovin uusiin pääse rakentamaan kylläkään. Toi olis varmaankin helpompi myydä osina parempaan hintaan, kun esimerkiksi koneesta itsessään saisi ihan ok rahat ja sitten tossa on noita kaikkia supran voimansiirron osia jne.
 
Jos haluaa 1000hp auton, niin kallis se joka tapauksessa on.

Toki, mutta silloin se ei ole tuon näköinen. Veikkaan, että tässä tapauksessa alustan geometria, korin aerodynaamiset ominaisuudet ja ajettavuus on ulosmitattu jo satoja hevosia sitten.
 
Toki, mutta silloin se ei ole tuon näköinen. Veikkaan, että tässä tapauksessa alustan geometria, korin aerodynaamiset ominaisuudet ja ajettavuus on ulosmitattu jo satoja hevosia sitten.
Iso vakaa takavetoinen on paras mahdollinen aihio isoille tehoille.
 
Iso vakaa takavetoinen on paras mahdollinen aihio isoille tehoille.
No jos ei urheiluautoa rakenna. Ehkä jonnekin huippunopeusajoihin voi olla ihan hyvä, mutta toisaalta sinnekin etuveto pienemmillä tehohäviöillä on optimaalisempi..?
Mitähän tuommoinen iso 1000hp manuaali takaveto menee varttimaililla? Veikkaisin että sielläkin on vähän tiukkaa puolet tehottomampien tehdas-nelivetojen kanssa, että saa takavedon lähdöt onnistumaan manuaaliaskilla.
 
eiköhän ton idea oo kuunnella rakettiääniä ja suihkia suoraan motarilla täysiä. turha tollasella autocrossia tai kiihdytysajoja on lähteä ajelemaan ilman lisärakentelua.

Video liittyy:

 
eiköhän ton idea oo kuunnella rakettiääniä ja suihkia suoraan motarilla täysiä. turha tollasella autocrossia tai kiihdytysajoja on lähteä ajelemaan ilman lisärakentelua.

Video liittyy:


Joo ja polttaa kumia. Siihen on varmaan ihan syynsä miksei autovalmistajat tee 1000hp takavetosedaneita, kun kokonaisuuden voi hoitaa järkevämmin nelivedolla ja pienemmillä tehoilla.
 
Noi on laskettu Lamborghinin osien mukaan.
Youtubessa Tavarish korjaili palovauriota saanutta Gallardoa ja siinäkin tuon mukaisia hintoja alkuperäisillä osilla, mutta sitten kun tilasi lasikuitukopioita selvisi tuhansilla kymmenien tuhansien sijaan.
Se myös taisi mainita että tuon koko peräosan saa irroitettua ja vaihdettua varsin edullisesti, joten jos vain moottori on ehjä niin ei ole välttämättä edes kallis remontti sellaiselle joka homman osaa.
 
Tavarishin loppulasku manuaali-avo-tuplaturbo-gallardolle oli 91450 dollaria. Autosta hän maksoi 64000 dollaria ja siinä oli tuplaturbo-setuppi jo olemassa, mutta jäikö siitä vissiin lähinnä intercooleri käyttöön. Turbot ja putkitus vaihtuivat matkan varrella kokonaan.

Pelkkä vauriokorjaus Tavarishin "opeilla" luulisi olevan halvempi projekti.
 
Noi on laskettu Lamborghinin osien mukaan.
Youtubessa Tavarish korjaili palovauriota saanutta Gallardoa ja siinäkin tuon mukaisia hintoja alkuperäisillä osilla, mutta sitten kun tilasi lasikuitukopioita selvisi tuhansilla kymmenien tuhansien sijaan.
Toki, tuo hakee varmaan osahinnat jostain kun joku naputtelee mitä pitää vaihtaa.

Tietty tommosen voi viedä vaikka Liettuaan korjattavaksi ja Ivan ottaa toisesta ehjän perän, katkaisee auton takarenkaiden edestä ja hitsaa kiinni. :D
 
Eikös nämä Hellcatit ja demonit oo juuri tällaisia? Ja kauppa käy niin maan perkeleesti.
Mitä voi odottaa maalta missä valmistetaan myös 8,2 litran V8 moottorilla olevia moottoripyöriä, joiden tarkoitus on lähinnä kumin polttaminen loputtomiin kaikilla kahdella pyörässä olevalla vaihteella.
Eli täysin show off -kamaa sellaiseen fiilistelyyn, monipuolisesti suorituskykyiset autot ja moottoripyörät tehdään sitten muulla reseptillä.
 
Mitä voi odottaa maalta missä valmistetaan myös 8,2 litran V8 moottorilla olevia moottoripyöriä, joiden tarkoitus on lähinnä kumin polttaminen loputtomiin kaikilla kahdella pyörässä olevalla vaihteella.
Eli täysin show off -kamaa sellaiseen fiilistelyyn, monipuolisesti suorituskykyiset autot ja moottoripyörät tehdään sitten muulla reseptillä.

Challenger Demon on nopein sarjavalmisteinen auto varttimaililla.
Alle 100 tonnia uutena kaupasta.
 
Challenger Demon on nopein sarjavalmisteinen auto varttimaililla.
Alle 100 tonnia uutena kaupasta.
Kirjoitinkin monipuolisesti suorituskykyisistä autoista, ja alunperin puhe oli isosta 1000hp viritetystä manuaali-takavedosta, mikä lienee vielä kauempana suorituskyvyssä tuosta Demonista myös varttimaililla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 416
Viestejä
4 555 772
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom