Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ultima ei ole vaan sarjavalmisteinen. Joten Demon on nopein sarjavalmisteinen vartilla.
Bemariin pääseekin uusimaan umpiot heti kättelyssä, adaptiivisten valojen toimivuus lienee mennyttä umpioon päässeen kosteuden takia. E90/91 pre-LCI adaptiivisissa valoissa on pienehkö suunnittelun kukkanenSaman kokoluokan (A4 vs 3-srj) autoja vertailtiin. Audia pidettiin kovin kalliina ja bemaria taas ei.
Audi A4 Sedan 2.0 TFSI 155kw Busin quattro Stron Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
BMW 335 A E90 Sedan M-Sport, Rahoitus järjestyy Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ottaisin itse noista punaisen Audin, nelikko ja muutenkin tuoreemman näköinen kuin tuo musta Bemari, vaikka onkin M-SPORT. Mutta makuasioitahan nämä ovat enkä tosin noin kallista autoa ostaisi muutenkaan
Tarjous on voimassa välimyyntivarauksin, eli tuotetta myydään kaikille avoimesti. Tarkoittaa siis suomeksi sitä, että myyjä voi tarjota tuotettaan samanaikaisesti usealle ostajaehdokkaalle, ja nopein voittaa. Tarjous ei siis ole esitetty yksinoikeudella, vaan välimyyntivarauksella.
Ehkä Audin laatuvaikutelmaa vähän laskee tyyppivikainen moottori, joka syö öljyä. Bemarissa ei ole tuollaista vikaa.
Turkulaisen Audi-miehen hermot menivät maahantuojaan – Aloitti yhden auton mielenosoituksen
Totta joo. Päässyt unohtumaan. Eli ei kannata ostaa BMW autoakaan N47 tai N57 moottorilla. Ja jos on jossain muissa myös vikaa, niin parempi katsoa vaan mieluummin jotain luotettavampaa merkkiä. Tai sitten niin uutta, että nuo viat on jo korjattu.Kyllä mä pitäisin noiden BMW N47 ja N57 koneiden jakoketjuongelmia ihan yhtä katastrofaalisena. Kutos koneessa noita ilmennyt vähemmän, mutta samanlaisia katkeamisia/jaon hyppäämisiä niissäkin ilmennyt. Neloskoneessa ketju voikin mennä jo alle 100k km.
Näinhän se on. Tästä saamme kiittää alati kiristyviä päästömääräyksiä, mikä pakottaa valmistajat minimoimaan moottorien sisäiset kitkat ja massat. Tästä on sitten seurauksena ynnättynä nopeaan tuotekehityssykliin liian heikot männänrenkaat ja polkupyöränketjut jakopäässä yms. lapsukset. Vielä kun tuotekehityksen kustannukset nousee jatkuvasti ja autojen hinnat hitaasti, niin pitäähän se viimeistään sarjatuotantoa suunnitellessa ottaa viimeisetkin varmuuskertoimet pois. Odotan innolla miten tämä korreloituu sähköautoissa kun kehitys pääsee vauhtiin. Nyt siellä on vielä kulta-ajat, kun rahaa syydetään sisään pirusti, ettei tiputa kilpailun kyydistä, eikä voittoja odoteta tuotteilta vielä vuosiin. Kohta se tämäkin rauhoittuu.Jotenkin tuntuu, että kaikissa 2010 tienoilla tehdyissä on jotain isompaa tyyppivikaa moottorin puolella. Vai liekö, että ne on jo pois takuista ja vanhoja, mutta vielä niin hinnoissaan, että ihmiset valittaa kun uudemmissa viat vielä piilossa ja vanhemmissa "kuuluu asiaan".
Sähköautoissa ei ole vissiin vielä oikein pihistely päässyt vauhtiin. Akkutekniikassa voi pihistellä, mutta siinä laskee range, mikä taas näkyy suoraan teknisissä tiedoissa.Vielä kun tuotekehityksen kustannukset nousee jatkuvasti ja autojen hinnat hitaasti, niin pitäähän se viimeistään sarjatuotantoa suunnitellessa ottaa viimeisetkin varmuuskertoimet pois. Odotan innolla miten tämä korreloituu sähköautoissa kun kehitys pääsee vauhtiin. Nyt siellä on vielä kulta-ajat, kun rahaa syydetään sisään pirusti, ettei tiputa kilpailun kyydistä, eikä voittoja odoteta tuotteilta vielä vuosiin. Kohta se tämäkin rauhoittuu.
Enemmänkin odotan akkujen eliniän putoavan. Nythän ajetaan vielä alkuperäisillä Toyota Priuksilla. Joku asiaan perehtynyt voi sitten kertoa millä muulla tapaa tuossa voidaan säästää. Sähkömoottorit lienee melko pitkäikäisiä itsessään.Sähköautoissa ei ole vissiin vielä oikein pihistely päässyt vauhtiin. Akkutekniikassa voi pihistellä, mutta siinä laskee range, mikä taas näkyy suoraan teknisissä tiedoissa.
Sähkömoottorit varmasti kestää pitempään kuin akut, ei siellä oikein muuta kuluvaa ole kuin laakerit. Akut tulee vielä pitkään olemaan se iso ongelma, Hybrideissä ei niinkään koska akkua ei tarvitse käyttää jos kennoston lämpötila ei ole sopiva. Mutta esim käytetty Tesla on todella riskialtis ostos koska takuun umpeuduttua huoltaminen voi käydä hankalaksi ja muutenkin huoltoverkosto on suppea. Uusia akkuteknologioita tulee varmasti vielä ja tilanne paranee, mutta menee varmasti pitkään ennenkuin akuston elinikä vastaa tyypillisen polttomoottorin elinikää (300-500tkm).Enemmänkin odotan akkujen eliniän putoavan. Nythän ajetaan vielä alkuperäisillä Toyota Priuksilla. Joku asiaan perehtynyt voi sitten kertoa millä muulla tapaa tuossa voidaan säästää. Sähkömoottorit lienee melko pitkäikäisiä itsessään.
Jos akku menee ikääntyessään liian huonoksi, niin sitten sen akun varmaan joutuu vaihtamaan (tai romuttamaan auto). Akku ei luultavasti kestä aivan melkein 19 vuoden ikää, kun takuu on aika paljon lyhyempi.Sähkömoottorit varmasti kestää pitempään kuin akut, ei siellä oikein muuta kuluvaa ole kuin laakerit. Akut tulee vielä pitkään olemaan se iso ongelma, Hybrideissä ei niinkään koska akkua ei tarvitse käyttää jos kennoston lämpötila ei ole sopiva. Mutta esim käytetty Tesla on todella riskialtis ostos koska takuun umpeuduttua huoltaminen voi käydä hankalaksi ja muutenkin huoltoverkosto on suppea. Uusia akkuteknologioita tulee varmasti vielä ja tilanne paranee, mutta menee varmasti pitkään ennenkuin akuston elinikä vastaa tyypillisen polttomoottorin elinikää (300-500tkm).
"Ylimaalattu BMW erikoismaalilla"Tästä näyttävä ja matala Mersu Mercedes-Benz S 350 L A Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Se ois hieno rohauttaa tuollainen rotvallin reunaan. Taitaa olla parempi ajaa videon mukaisilla jättömailla vaan."-Messer Me 10-3 mittatilausvanteet (OVH 8600€)"
Vanteet maksaneet enemmän kuin monen tekkiläisen auto
Kyllä insinööri pystyy paskomaan käskystä ihan minkä tahansa tuotteen,laitetaan vaan hintakatto tarpeeksi matalalle vag tyyliin niin kyllä insinööri pakon edessä keksii missä voi säästää.Sähkömoottorissa voi säästää materiaaleissa,käytetään käämityksissä halvinta kuparilaatua huonolla lakkauksella,laakerit ja ohjauselekroniikka halvinta kiinakuraa.Ja muutenkin sähköauto on täynnä sähköllä toimivia värkkejä,kaikkea ohjataan näytöiltä joissa voi säästää komponenteissa ja ohjelmistoissa.
Joskaan ei väitetty että niistä olisi sitä listahintaa maksettu. Mutta kyllä varmaan enemmän kun kuin mun 3k€ mersusta ellei nyt joku spessumpi diili ole takana."-Messer Me 10-3 mittatilausvanteet (OVH 8600€)"
Vanteet maksaneet enemmän kuin monen tekkiläisen auto
Ja sitten kun nämä Ranget koitetaan joskus myydä eteenpäin, niin kyllä niistä vanteista mainitaan erikseen. Kyllähän sitä myytävää kohdetta aina kehutaan ja kerrotaan miten erottuu massasta. Harvemmin rahamiehet vaan jaksaa jättää tonnit ottamatta. Kyllä minäkin koitin kaikin mahdollisin tavoin hehkuttaa omaa 30-vuotiasta kärryä kun myynti-ilmoitusta kirjoittelin.Kyllä niitä arvokkaita vanteita on aika useilla autoissa alla. Harvemmin ne rahamiehet vaan jaksaa niillä huudella ja leijua. Katselkaa vaikka huvin vuoksi kuinka monella on vaikka jossain uudehkossa Rangessa 22" orkkispallot, niidenkin hinnat äkkiä 5000e / satsi.
Sähkömoottorit voi kestää mutta niiden perässä oleva hammaspyörä alennusvaihde ei aina. Tämähän on Tesloissa ollut ominaisuus näihin päiviin saakka.Sähkömoottorit varmasti kestää pitempään kuin akut, ei siellä oikein muuta kuluvaa ole kuin laakerit. Akut tulee vielä pitkään olemaan se iso ongelma, Hybrideissä ei niinkään koska akkua ei tarvitse käyttää jos kennoston lämpötila ei ole sopiva. Mutta esim käytetty Tesla on todella riskialtis ostos koska takuun umpeuduttua huoltaminen voi käydä hankalaksi ja muutenkin huoltoverkosto on suppea. Uusia akkuteknologioita tulee varmasti vielä ja tilanne paranee, mutta menee varmasti pitkään ennenkuin akuston elinikä vastaa tyypillisen polttomoottorin elinikää (300-500tkm).
BMW Z4 E86 Coupé Coupé 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ihan hieno urheiluauto.
On varmaan jätetty reilusti tinkivaraa, tai sitten pystyvät hyvittämään vaihtoautosta erittäin hyvin.Taitaa olla aika harvinainen laite vai mistä tuo hinta muodostuu?
Taitaa olla aika harvinainen laite vai mistä tuo hinta muodostuu?
Ilmoitushan on myös aika päin jotain tehty, väriksi ilmoitettu punainen ja autohan on oikeasti Z4M minkä sampsa antoi 997:aan vaihdossa. Ja kyllähän nuo Z4M Coupet aika harvinaisiakin on, mobilessa atm 27 myynnissä, siihen sitten vielä varuste erot ja todellinen kunto, niin eiköhän tuon hinta ihan oikeassa haarukassa ole.On varmaan jätetty reilusti tinkivaraa, tai sitten pystyvät hyvittämään vaihtoautosta erittäin hyvin.
Luultavasti jotain 33 800€ olisi sopivampi hinta. Onhan sekin aika paljon, mutta jos on hyvässä kunnossa. Ihan menettelisi kesäautona.
Tuonne on sentään tullut oikea sininen väri.Ilmoitushan on myös aika päin jotain tehty, väriksi ilmoitettu punainen ja autohan on oikeasti Z4M minkä sampsa antoi 997:aan vaihdossa. Ja kyllähän nuo Z4M Coupet aika harvinaisiakin on, mobilessa atm 27 myynnissä, siihen sitten vielä varuste erot ja todellinen kunto, niin eiköhän tuon hinta ihan oikeassa haarukassa ole.
Röllään nyt Fiatilla vielä.
Fiat Multipla Tila-auto 1999 - Vaihtoauto - Nettiauto
Onhan se tavallaan hinnakas ollakseen mikä on. Toisaalta eipä noita myytävänä ole, ja voi olla jonkinlainen keräilykohde aikanaan, ellei ole jo. Huomiota myös siihen että melkoinen tilaihme, ja muunneltavissa moneen tarkoitukseen. Ilmastointikin on.
Ei käänny. Ruma se on edelleen, eikä legendaksi muutu vaikka olis viimeinen maan päällä.Hemmetihän hienohan toi on. Niin ruma että kääntyy jo kauniiksi.
Kyllähän tuo omanlaisensa legenda on.Ei käänny. Ruma se on edelleen, eikä legendaksi muutu vaikka olis viimeinen maan päällä.
No ainakin tuo oma kommenttini oli kieliposkella kirjoitettu näin julkisesti, vaikka taustalla aito mielipiteeni onkin. Ei se minua harmita. Maksaahan porukka muutenkin ”keräily” tavarasta aivan poskettomia summia, vaikka se olis harvinaisuus vain paskuutensa takia. Ihmismieli on taikoo vaikka sinkkiämpäristä aarteen, jos niiden valmistus yhtäkkiä lopetettaisiin. Siinähän investoivat, jos se onnea heille tuottaa.Tosiaan, hinnat ovat jo lähteneet nousuun. Suomessa on vielä harvemmin noita tarjolla. Faceliftistä ei kyllä samanlaista klassikkoa/legendaa tule, mutta tämä mk1 kyllä.
Joitain kovin tuntuu harmittavan että joku tällaisen itselleen haluaa, väärin tykätty ilmeisesti.
Nojaa. Näyttäisi olevan aika priimakunnossa oleva vähän ajettu erikoismalli, joten itse en hintaa pidä liioiteltuna. Onhan tuossa varmaa muutama satku tinkivaraa.Aika kova hinta 15 vuotta vanhasta pösöstä.
Heh, olen vissiin sitten tosi lyhyt, kun mahdun 1 sarjalaisessakin takana istumaan. Ja olen 178cm pitkä, painoa reilu 90kg, liekkö tuo maha estää sen, ettei polvet osu hampaisiin?Juu, noh. Tuo A4 sarja on sisätiloiltaan huomattavasti isompi kuin 3 sarjan bemari. Bemarissa ei mahdu edes lyhyt aikuinen istumaan takana ilman että on polvet kiinni hampaissa. Muutenhan se on samaa segmenttiä, mutten muuten vertaisi niitä.
Bemaripoikien märkäuni edullisesti https://www.nettiauto.com/bmw/m3/10600377
Noin vähän ajettu ja ilmeisesti virheetön E46 M3 CLS tuohon hintaan on jo melkein sijoitus, ne jotka on hillottu jo uutena maksavat 50-100 k€ enemmän, jos ovat edes vielä myynnissä.
Ne yksilöt, jotka ovat päätyneet käyttöön tai kilparadoille ovat taas kunnoltaan paljon huonompia.
Noin vähän ajettu ja ilmeisesti virheetön E46 M3 CLS tuohon hintaan on jo melkein sijoitus, ne jotka on hillottu jo uutena maksavat 50-100 k€ enemmän, jos ovat edes vielä myynnissä.
Ne yksilöt, jotka ovat päätyneet käyttöön tai kilparadoille ovat taas kunnoltaan paljon huonompia.