Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Kannattanee tarkastaa koe ajolla etupään kolinat. Tuohon kun on vaihdettu 4000km sisään kaikki etupään puslat, tuvarret, raidetangot, iskarit ja kahteen kertaan jouset useilla eri remonttikerroilla.
Löysiköhän vian vai paljastuiko jotain niin kallista että meni myyntiin?
Mitähän luulet bemmistä menneen joka mukamas niin kallista olis etupäässä että noiden alustaremppojenkin jälkeen päätyis myyntiin
 
Mitähän luulet bemmistä menneen joka mukamas niin kallista olis etupäässä että noiden alustaremppojenkin jälkeen päätyis myyntiin
Ei kuule aavistustakaan. Halpaa osaa tuohon tuskin edes on olemassa noiden jälkeen. Voihan se olla vaikka mällätty ja kori kierossa, minkä takia ei alusta asetu.
Pointti ei ollut se, etteikö se voisi olla jo kunnossa, vaan että asiaan kannattaa kiinnittää huomiota.
 
Yleensä tuollaiset autot on jossain määrin harrasteena ja voikin olla että, ensin on vaihdettu pelkät jouset. Ajettu tovi ja todettu että, tarvitaan erilainen alusta. Historia vaikutti hyvältä.
 
Joo olis vaikka suomeksi kirjoittanut, tosin ei nuita ihan joka jantteri osta.

Tuskin muutama lisäkuvakaan olisi ollut pahasta, sisäkuvat puuttuu kokonaan. No onhan se kilvissä kuitenkin jos jotain niin siitä voi ostaja lähteä purkamaan auton historiaa, kun ei myyjä edes viitsi ilmoittaa onko katsastettu yms.

Tuo nyt sattui silmään kun kaverin jenkkihärvellys on myytävänä, siinä oli kaikenlaista tietoa ja tekniikkaa selitetty niin tarkoin, etten mä ainakaan maallikkona ymmärrä niitä hienouksia:D Se olennainen, mikä siinä autossa maksaa - eli teho, niin sitähän ei ollut mainittu missään:btooth: En laita linkkiä.
 
Rale and orginal. Joku juntti päässyt taas väsäämään ilmoitusta :D:facepalm:

Ei siinä tosin. Nätti peli näkyisi olevan.
 
Konkurssissa eilen oli 5/5 Pantera. Siinä oltiin aivan kaikki laitettu uudeksi, mielestäni paremmin kuin tehtaalla. Olisin ottanut heti ajoon. Siitä 109te ymmärtää, tuosta rale and originalista ei.

IMG-20190616-WA0007.jpg
 
Tottakai pystyy, mutta kuinka moni sitten osaa tai kykenee onkin sitten asia erikseen.
 
Ei takuuta nyt sentään kiinnosta putkisto, mahdollisesti tollasesta suoraan moottoriin kohdistuneesta muutoksesta jos imusarjaa veivataan voi sanomista tulla. Lastuvirithän saa pois kun ajaa lastutuspajalle ja toteaa että vakio softa sisään
 
Konkurssissa eilen oli 5/5 Pantera. Siinä oltiin aivan kaikki laitettu uudeksi, mielestäni paremmin kuin tehtaalla. Olisin ottanut heti ajoon. Siitä 109te ymmärtää, tuosta rale and originalista ei.


Nii.. ulkopuolen tuunauksista en itse niin tykännyt ja imo alkuperäinen olisi siten houkuttelevampi. Mutta makuja on monia.

293efcd529f9f27ad71ed97da4239aac.jpg


ca9af15be3bf0ab98b461b2d39793f19.jpg
 
Ei ole nettiautosta mutta enivei, eikö noihin ilmoituksiin voitais pikkusen panostaa?
Ei ois kauhean pitkän matkan päässä mutta pelkästään ton takia vois unohtaa vaikka onkin about halvimpia pohjois-pohjanmaalla olevia.

Mazda mx5 vm90, Oulu
 
Ei ole nettiautosta mutta enivei, eikö noihin ilmoituksiin voitais pikkusen panostaa?
Ei ois kauhean pitkän matkan päässä mutta pelkästään ton takia vois unohtaa vaikka onkin about halvimpia pohjois-pohjanmaalla olevia.

Mazda mx5 vm90, Oulu

Tori nyt on vaan sellainen syöpä mistä ei löydy mitään, tai jos löytyy niin taso on tuota.
 
Tuossahan on vielä jaksettu oikeen panostaa ilmoitukseen. Tässä kun olen autoa katsellut, niin vastaan on tullut monia ilmoituksia joista ei käy edes ilmi onko kyseessä diesel vai bensiini käyttöinen yksilö.
 
Voisiko joku avata minulle, mikä ihmeen idea noissa vammaisissa lipoissa on sivuikkunoiden yläreunassa? Niitä näkee autoissa aina välillä, jossain volvoissa tai sitten japseissa. Ei ikinä missään audissa tms.
 
Voisiko joku avata minulle, mikä ihmeen idea noissa vammaisissa lipoissa on sivuikkunoiden yläreunassa? Niitä näkee autoissa aina välillä, jossain volvoissa tai sitten japseissa. Ei ikinä missään audissa tms.
Noiden alkuperäinen ideahan on ollut käytännössä mahdollistaa parempi ilmanvaihto autoissa ilman ilmastointia ja estää esimerkiksi sadeveden pääsy sisään ikkunoiden ollessa raollaan. Käytännössä varmaan ollut enimmäkseen sadekelejä silmällä pitäen suunniteltu varuste, joskin en nyt suorilta osaa sanoa vähentääkö tuollainen tuuliohjain/tupakkamuovi esimerkiksi huminaa jos ikkuna on rakosellaan. Röökinpolttajille ollut myös hyödyllinen sadekelejä ajatellen kun voi raottaa ikkunan vaikka sataisi ja sellaisessa käytössä lienee kätevä nykypäivänäkin.

Summa summarum, suurimmalle osalle ilmastoituja nykyautoja täysin turha kapistus, niille jotka vielä nykyään röökiä polttavat ja haluavat autossakin polttaa varmaan myös jossain määrin käytännöllinen. Tyylisyistä noita laitetaan ja japseissa tosiaan olleet suosittuja ainakin ihan japanin omilla markkinoilla.
 
Voisiko joku avata minulle, mikä ihmeen idea noissa vammaisissa lipoissa on sivuikkunoiden yläreunassa? Niitä näkee autoissa aina välillä, jossain volvoissa tai sitten japseissa. Ei ikinä missään audissa tms.
Nuo tupakki muovit revin omasta heti ekana pois, ihan järkyttävän näköisiä härpäkkeitä.
 

On kyllä jäätävä kasa paskaa! Keula on omituinen mersu-volvo hybridi ja perä suoraan Corollasta, eikö toi nyt kuitenkin ole normi GS kun vasemmalta ajettava? Niistä 1. ja 3. sukupolvi on onnistunein ja tuo 2. kaikista hirvein. Kas kun ei lue että "kilometrit näkyy vain mittarissa", mutta kun sitäkään ei näy missään. Hirveä selostus miten on tuhansia syydetty rakentamiseen, mutta ei tosta kyllä kukaan tule ikinä maksaan kolmea eikä edes kahtakymppiä. Kymppikin on jo varmaan aika utopistinen tavoite.

Lexus GS 450h V6 A Porrasperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siitä uudempi ja nätimpi ja automaatti, ni ei tartte ite hämmentää. Ja aika helvetisti halvempi.
 
On kyllä jäätävä kasa paskaa! Keula on omituinen mersu-volvo hybridi ja perä suoraan Corollasta, eikö toi nyt kuitenkin ole normi GS kun vasemmalta ajettava? Niistä 1. ja 3. sukupolvi on onnistunein ja tuo 2. kaikista hirvein. Kas kun ei lue että "kilometrit näkyy vain mittarissa", mutta kun sitäkään ei näy missään. Hirveä selostus miten on tuhansia syydetty rakentamiseen, mutta ei tosta kyllä kukaan tule ikinä maksaan kolmea eikä edes kahtakymppiä. Kymppikin on jo varmaan aika utopistinen tavoite.

Lexus GS 450h V6 A Porrasperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siitä uudempi ja nätimpi ja automaatti, ni ei tartte ite hämmentää. Ja aika helvetisti halvempi.
Taitaa olla toi tekniikka kuitenkin ihan arvossaan jollekin esim jossain muussa autossa. On ehkä vähän väärässä autossa tollanen turbomanuaali isolla rahalla, mutta jos on hyvät dokumentit koneesta niin kyllähän ton joku voi jo melkein tolla hinnalla melkein koneen takia ostaa.
 
Kaipaisi madallusta noin isot renkaat.
Sitten olis vielä pahemmin kiinni, kun veikkaan että tuollakin ET:llä ottaa kaariin. Tulee vain liikaa ulos.

Mutta oikealla ET:llä ja madalluksella olisi toki paremman näköinen, eikä tuollainen traktori -look.
 
On kyllä jäätävä kasa paskaa! Keula on omituinen mersu-volvo hybridi ja perä suoraan Corollasta, eikö toi nyt kuitenkin ole normi GS kun vasemmalta ajettava? Niistä 1. ja 3. sukupolvi on onnistunein ja tuo 2. kaikista hirvein. Kas kun ei lue että "kilometrit näkyy vain mittarissa", mutta kun sitäkään ei näy missään. Hirveä selostus miten on tuhansia syydetty rakentamiseen, mutta ei tosta kyllä kukaan tule ikinä maksaan kolmea eikä edes kahtakymppiä. Kymppikin on jo varmaan aika utopistinen tavoite.

Lexus GS 450h V6 A Porrasperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Siitä uudempi ja nätimpi ja automaatti, ni ei tartte ite hämmentää. Ja aika helvetisti halvempi.
Joo eka kori malli on paljon nätimpi, tosin tekniikkahan tuossa maksaa. 33k€ harvemmin saa autoa, josta saat kevyesti ja kestävästi 1300hp irti.
 
No siinä on kyllä hintapyyntö lähtenyt "hiukan" hanskasta. Luulee että saa autoon syytämänsä rahat takaisin. Ei saa. Hyvä jos edet puolet pyynnistä onnistuu saamaan.
Pelkkä stroker kitti maksaa 8,5k€:lol:
Onhan tuo kallis, mutta ei tuota halvemmallakaan saa tehtyä.
 
Pelkkä stroker kitti maksaa 8,5k€:lol:
Onhan tuo kallis, mutta ei tuota halvemmallakaan saa tehtyä.
Maksaahan se tekeminen, mutta ei niitä tekemiseen käytettyjä rahoja saa takaisin. Useimmiten niiden tehtyjen tuunauksien vaikutus hintaan on negatiivinen.
 
Maksaahan se tekeminen, mutta ei niitä tekemiseen käytettyjä rahoja saa takaisin. Useimmiten niiden tehtyjen tuunauksien vaikutus hintaan on negatiivinen.

No ei se nyt ihan aina niinkään mene, joku saattaa maksaakkin hyvin tehdystä koneesta jne vähän extraakin.

Tosin tollasia 8.5ke stroukkikittejä jne on turha kuvitella täytenä saavansa myydessä takaisin. En oo noiden hintatasosta perillä mutta ei niistä koneeseen lyödyistä rahoista varmasti kukaan hirveän monta tuhatta euroa ylimääräistä maksa.

Toki autokauppa nyt on aina vähän sellaista että voihan sitä toivoa että kohdalle osuu se rahamies joka haluaa just tollasen (sitäkin on käynyt) ja jostain syystä ei rakenna/rakennuta ite..
 
No, on noita nähty ihan harrastajienkin tekemiä jotka on myyty ihan rahalla. Toki tekijämiehinä tunnettuja jannuja sit.

Yhteen tutun myymään, tai oikeastaan vaihtamaan. Joku tuntematon oli sen tekniikan rakentanut alunperin, korillekin oli idea. Kaveri sitten vähän "tuunasi" idean pois ja lopputuloksena oli sellainen sekasikiö mikä nyt ei ollut mistään kotoisin enää. Tunaroinnin jälkeen kova hintapyynti huonolla ilmoituksella, ja vaihtui sitten vähän toisenlaiseen kamppeeseen. Sitä en tiedä menikö päittäin vai saiko vielä rahaa välissä. Niin tai näin, niin isoista välirahoista tuskin kuitenkaan kyse ollut.
Itse en sillä vessalla kehtaisi ajaa metriäkään, no jotain kiinnosti.
 
Yhteen tutun myymään, tai oikeastaan vaihtamaan. Joku tuntematon oli sen tekniikan rakentanut alunperin, korillekin oli idea. Kaveri sitten vähän "tuunasi" idean pois ja lopputuloksena oli sellainen sekasikiö mikä nyt ei ollut mistään kotoisin enää. Tunaroinnin jälkeen kova hintapyynti huonolla ilmoituksella, ja vaihtui sitten vähän toisenlaiseen kamppeeseen. Sitä en tiedä menikö päittäin vai saiko vielä rahaa välissä. Niin tai näin, niin isoista välirahoista tuskin kuitenkaan kyse ollut.
Itse en sillä vessalla kehtaisi ajaa metriäkään, no jotain kiinnosti.

Näitä harvemmin tekijämiehiltä tulee ja ovatkin sitten sitä "tuunaukset laskee hintaa" osastoa
 
Vaurioajoneuvo.fi | Vaurioajoneuvojen verkkokauppa

Vihdoinkin voi suomalainen ostaa italialaista sporttia samaan hintaan kuin saksassa! Tosin saksalainen saa ajokuntoisen ja ehjän..
55k€ tuollaisesta mällätystä ritsasta? Kukahan tuollaisenkin muka ostaa. Jos moista Lamboa on hommaamassa niin eiköhän sitä sitten suorilta osteta uusi koska rahan ei pitäisi olla ongelma kyseisellä asiakasryhmällä.
 
55k€ tuollaisesta mällätystä ritsasta? Kukahan tuollaisenkin muka ostaa. Jos moista Lamboa on hommaamassa niin eiköhän sitä sitten suorilta osteta uusi koska rahan ei pitäisi olla ongelma kyseisellä asiakasryhmällä.

Paitsi jos haluaa rakennella jotain tuuninki Lamboa niin silloin nuo on kai houkuttelevia aihioita.
 
55k€ tuollaisesta mällätystä ritsasta? Kukahan tuollaisenkin muka ostaa. Jos moista Lamboa on hommaamassa niin eiköhän sitä sitten suorilta osteta uusi koska rahan ei pitäisi olla ongelma kyseisellä asiakasryhmällä.

Kyllä joku tuon vielä ostaa kun ei ole valvontaehtoja. Uusi puskuri perseeseen, hieman pakkelia ja suihkasee kilikalia päälle niin taas on hienossa kunnossa oleva auto myynnissä nettiautossa!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 226
Viestejä
4 656 146
Jäsenet
76 387
Uusin jäsen
TJ8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom