Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä voi odottaa maalta missä valmistetaan myös 8,2 litran V8 moottorilla olevia moottoripyöriä, joiden tarkoitus on lähinnä kumin polttaminen loputtomiin kaikilla kahdella pyörässä olevalla vaihteella.
Eli täysin show off -kamaa sellaiseen fiilistelyyn, monipuolisesti suorituskykyiset autot ja moottoripyörät tehdään sitten muulla reseptillä.

Niin, kuka tässä mitään suorituskyvystä sen kummemmin on puhunutkaan? On olemassa autoja joilla voi myös pitää hauskaa eikä tarvitse veren maku suussa mittailla rengaspaineita ahveniston varikolla kun kierros menikin 0,3sek huonommin.

Kaikennäköistä oon harrastanut autoilla, mutta kyllä kummasti välillä on kiva purkaa paineita vetämällä aivot narikkaan ja perät sivulle.
 
Rehellisyydestä kuitenkin pisteet. Olisi voinut olla hiljaakin ja antaa jonkun 149 suosikkilistaajasta hakea helmen kotiinsa...

Tuolla öljynsyönnillä hinta pitää tippua vielä paljon, että voi sen ~4000e mäntärempan siihen teettää
 
Huh huh. 10 vuotta ja 200tkm ajettu auto 20 000€. On siinä ainakin autolla hintaa.

Kurkkasin piruuttaan Puolan nettiauton tarjonnan. Keskihinta samanlaiselle autolle täällä noin 8500e, haitarin ääripäiden ollessa noin 6-15k. Toki yleiskunnosta, öljynsyöntiremonteista sun muista en tiedä sanoa, mutta aika rajut on juu erot noinkin iäkkäille vehkeille.
 
Viimeksi muokattu:
Ei helvetti "öljyä syö 1-2 litraa tonnilla". Aikaisemmin ilmoituksessa kehuttiin, että öljynsyönti ongelmaa ei ole :D Tuossahan saa oikeasti laittaa joka tankilla litran öljyä koneeseen! :D

Audi A4 Sedan 2,0 TFSI 155 Business quattro A Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Uskomatonta millaisilla paskoilla ihmiset ajelee, ja kehtaa vielä myydä. Eikö tuo joutais jo romuttaa jos ei korjata halua/voi :D

Ja itsellä on fiat Punto, niin laskisin silti noi audit ym huonommiksi tekniikaltaan :D

Öljyt vaihdoin viimeksi 30-35k sitten eikä ole vajunneet mihinkään, tolla audilla ois menny 30-70 litraa öljyä samassa ajassa, voi luoja.

En nyt mikään expertti ole, mutta oma käsitys on että ehjä auto ei syö "yhtään" öljyä tai ainakaan niin että sitä pitäs erikseen lisäillä vaihtojen välissä
 
Uskomatonta millaisilla paskoilla ihmiset ajelee, ja kehtaa vielä myydä. Eikö tuo joutais jo romuttaa jos ei korjata halua/voi :D

Ja itsellä on fiat Punto, niin laskisin silti noi audit ym huonommiksi tekniikaltaan :D

Öljyt vaihdoin viimeksi 30-35k sitten eikä ole vajunneet mihinkään, tolla audilla ois menny 30-70 litraa öljyä samassa ajassa, voi luoja.

En nyt mikään expertti ole, mutta oma käsitys on että ehjä auto ei syö "yhtään" öljyä tai ainakaan niin että sitä pitäs erikseen lisäillä vaihtojen välissä
Huippukuntoinen Audi A4 tosiaan. :D

"Auto hyvässä kunnossa, öljyä syö 1-2 litraa tonnilla."


Ei syö omatkaan autot yhtään öljyä. Ei ainakaan niin, että tarvitsisi lisätä. Opel Vectra 1.8 305tkm ja Peugeot 406 hdi 525tkm. En kyllä ainakaan itse ostaisi sellaisia autoja, missä on tuollaisia kalliita tyyppivikoja.

Itsellä ei ole ollut koskaan Fiatia, mutta Alfa Romeo oli selvästi Peugeotia ja Opelia heikompaa laatua.
 
Viesti lienee ironiaa, mutta näytä toki jokin vastaavan luokan auto, jossa on vähemmän ruma sisusta vakiona.
Kerman väri ja puujäljitelmät kuuluu 80-luvulle, kuvasta voi melkein haistaa tupakankäryn. Vakiosisusta on paljon siistimmän oloinen ja sopivampi moderniin autoon.
 
Joo aina löytyy joku halvempi raato mutta jos olisi edes samaa korimallia ja samalla koneella :D
 
Joo aina löytyy joku halvempi raato mutta jos olisi edes samaa korimallia ja samalla koneella :D
Farmari kävisi paremmin koiran takia, niin siksi se. Huomasin myöhässä, että ei ollutkaan sama malli, mutta molemmissa on kumminkin (sama?) 3.0 litran moottori. Eli olisi ihan riittävän tehokas.

Huomaa että "mun" auto on neliveto ja sun etsimä kalliimpi on vain takaveto.

Miksikähän ei ole leimattu? Olisi ehkä hieman helpompi myydä.
Mistä tietää, että ei ole leimattu? En itse huomannut siitä tietoa.

Nyt vasta hoksasin, että viimeistään ensi kuussa täytyy leimata. :) Ei tosiaan kannata ostaa, kun vasta katsastuksen jälkeen korkeintaan. Ties mitä vikaa voi olla, koska ikää on kumminkin jo 11 vuotta.

Nuo kannattaa tosiaan katsoa heti ekana, että ei turhaan kuolaa auton perään. :D
Sama vika myös tuossa halvassa paskassa, että sekin on katsastamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Älä nyt liikaa vaadi:D:vihellys:
Ei saa olla liian tarkka käytettyjen autojen perään. :D Paitsi joku haluaa ehdottomasti tuon sedanin. Farkun plussana, että saa tehtyä helposti diesel pakettiauton ja dieselvero pienenisi huomattavasti. Nyt tosin vaan bensa-autoja ajossa itsellä. Ja diesel on vara-autona pois ajosta.
 
Olen hämmästynyt että 335d Msport on Trafin mukaan 177g/km co2 kun taas 320da jotain 186g/km co2. Tuohan tulee suoraan kulutukseta. Hämmentävää. Kumpikaan ei ole facelift.
330 xd a, neliveto farmari. CO2 -päästöt: 193 g/km. Onhan tuossa koneessa hyvin vääntöä ja jos välitykset olisivat sopivammat päästötestiin?

Hiukkasloukun poltto taitaa ainakin lisätä kulutusta jonkun verran. Päästötestissä sitä polttoa ei taideta mitenkään huomioida.
 
Tuulipukukansa ihmeissään, kun joku vähän tehokkaampi bemari maksaa 10x enemmän kuin se oma corolla. Bensaakin vie monta litraa enemmän ja vakuutusmaksut taivaissa :btooth:
 
Tuulipukukansa ihmeissään, kun joku vähän tehokkaampi bemari maksaa 10x enemmän kuin se oma corolla. Bensaakin vie monta litraa enemmän ja vakuutusmaksut taivaissa :btooth:
Dieseliä. :) Aika pieni kulutus taitaa olla tehoista ja väännöstä huolimatta.
 
Tuulipukukansa ihmeissään, kun joku vähän tehokkaampi bemari maksaa 10x enemmän kuin se oma corolla.

Ei kyse ollut siitä vaan siitä, että hyvin varusteltua 10v Audia pidetään sikakalliina mut yli 10v BMW:ssä hinta onkin OK. A4 ja 3-sarja ovat kokoluokiltaan samanlaisia autoja ja molemmat saksalaisia ns. premium-merkkejä
 
Ei kyse ollut siitä vaan siitä, että hyvin varusteltua 10v Audia pidetään sikakalliina mut yli 10v BMW:ssä hinta onkin OK. A4 ja 3-sarja ovat kokoluokiltaan samanlaisia autoja ja molemmat saksalaisia ns. premium-merkkejä
Ehkä Audin laatuvaikutelmaa vähän laskee tyyppivikainen moottori, joka syö öljyä. Bemarissa ei ole tuollaista vikaa.

13-3-8020581.jpg


Turkulaisen Audi-miehen hermot menivät maahantuojaan – Aloitti yhden auton mielenosoituksen

Edes korjattuna autoliikkeet eivät kyseistä autoa halua.
 
Viimeksi muokattu:
Eikai kukaan ostakaan TFSI-moottorista autoa jossa ei ole mäntäremonttia tehty. Siellähän on se edellisellä sivulla yksi valkoinen A4 joka on pitkään ollut myynnissä jossa remppaa ei ole tehty ja vie sen 1-2 litraa öljyä satasella :D
 
En kyllä ostaisi tuollaista autoa korjattunakaan. Vaikuttaa aika paljon hintaankin.
 
On sekin vähän outoa että vertaillaan ihan eri luokan moottorilla olevia autoja. Kolmen litran kaksoisturbo dieseliä ja 2L rivinelosta. Omasta mielestä tuo 2L on lähinnä mopon moottori, ja tuo dieseli on huomattavasti väkevämpi jo vakiona ja saatika sitten jos aletaan virittämään.
Kestävyyksistä ei kannata edes puhua näitä kahta vertaillen.
 
Audi on vähän laiskempi 211hv.
BMW 286hv ja 580Nm.

Bemaria vastaan pitäisi kyllä verrata Audin dieseliä myös.
 
Audi on vähän laiskempi 211hv.
BMW 286hv ja 580Nm.

Bemaria vastaan pitäisi kyllä verrata Audin dieseliä myös.

Audissa on jo softa eli vähän pirteämpi ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa, että tässä vertailussa oli SAMAN kokoluokan sedan-korimallin autot

"Autoon tehty custom softa dynamometrillä säädettynä Powerbyten toimesta Lahdessa (270hp ~ 430Nm)."
 
Audissa on jo softa eli vähän pirteämpi ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa, että tässä vertailussa oli SAMAN kokoluokan sedan-korimallin autot

"Autoon tehty custom softa dynamometrillä säädettynä Powerbyten toimesta Lahdessa (270hp ~ 430Nm)."
Mielenkiinnosta selasin viritetyt alle 20 000€ diesel bemarit, jos dieselille olisi käyttöä. Mutta ei ole mikään vertailu, kun eri korimallit on sekaisin. Varmasti löytyisi lisääkin, jos laittaisi tehon sinne nettiauton hakuun. Tulla taisi olla uusi 335D aikoinaan ja kehui, että aika tehokas vakionakin.

 
Ei kyse ollut siitä vaan siitä, että hyvin varusteltua 10v Audia pidetään sikakalliina mut yli 10v BMW:ssä hinta onkin OK. A4 ja 3-sarja ovat kokoluokiltaan samanlaisia autoja ja molemmat saksalaisia ns. premium-merkkejä

Eikös b8 koppainen audi ole mitoiltaan isompi kuin kokoluokkaa kolmossarjaa isompi E60. Vaikka onkin "pikku" audi.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 319
Viestejä
4 491 589
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom