Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ymmärrä näitä suomen hummerien hintoja, noita lojuu jenkeissä pellot täynnä 1000$ ylöspäin ihan kunnosta riippuen, mutta ehjän toimivan saa jo 3-4k$... Toki rahti ja rekisteröinti ottaa jotain, mutta että 24k€...

Löytyykö tälläisen heiton tueksi jotain faktaakin vai pelkkää mutuhuutelua? Tyhmiä nuo jenkit kun huutokaupalla myytävien autojen loppuhinnat näyttää pyörivän halvimmillaankin yleisesti $10,000 - $15,000 luokassa kun niitä olisi maa täynnä kolmasosahinnalla? Humvees for sale in online auction | GovPlanet Lähtöhinnat jo pelkästään $5,000 luokkaa. Samaten ebayn listaukset tukee aika vahvasti samaa hintatasoa.
 
Löytyykö tälläisen heiton tueksi jotain faktaakin vai pelkkää mutuhuutelua? Tyhmiä nuo jenkit kun huutokaupalla myytävien autojen loppuhinnat näyttää pyörivän halvimmillaankin yleisesti $10,000 - $15,000 luokassa kun niitä olisi maa täynnä kolmasosahinnalla? Humvees for sale in online auction | GovPlanet Lähtöhinnat jo pelkästään $5,000 luokkaa. Samaten ebayn listaukset tukee aika vahvasti samaa hintatasoa.

No ihan tuolta samasta osoitteesta kun katsot niin alle 4k$ saa jo liikkuvia yksilöitä. Toki jenkeissä tuollaisen nyt saa leimaankin hieman helpommin ja halvemmalla että kannattavaa, ei suomeen tuollaista kannata tuoda...
 
Saako tuota suomessa mitenkään leimattua edes? Ilman että on muuttoauto -statuksella.
 
Löytyykö tälläisen heiton tueksi jotain faktaakin vai pelkkää mutuhuutelua? Tyhmiä nuo jenkit kun huutokaupalla myytävien autojen loppuhinnat näyttää pyörivän halvimmillaankin yleisesti $10,000 - $15,000 luokassa kun niitä olisi maa täynnä kolmasosahinnalla? Humvees for sale in online auction | GovPlanet Lähtöhinnat jo pelkästään $5,000 luokkaa. Samaten ebayn listaukset tukee aika vahvasti samaa hintatasoa.
Itse ostin C3:n kun asuntoromahdus oli jenkeissä kovimmillaan ja pankit pitivät online repo huutokauppoja. Onkohan niillä vielä noita repo huutokauppoja?
 
Mutta missä on ne ehjät ja toimivat 3-4k$ pelit, joita piti olla pellot puolillaan?

Mene sinne sivuille ihmettelemään, sieltä löytyy alle 4k$ ajokuntosia laitteita.:facepalm: Vai tulenko pitämään kädestä kiinni jos et itse löydä...
 
Kyllähän niitä käyviä vehkeitä löytyi, mutta sinä puhuit niistä ehjistä ja toimivista. Joten jos semmoisen voisit linkittää.

No siellä sivuilla on käyviä vehkeitä jotka itse liikkuu ja niillä voi ajaa jos viitsii = ehjä. Se että onko se mukavaa tuollaisella laitteella on toinen asia, mutta ajokuntosia ne on...
 
Onkohan tuon H1:sen hinnat olleet yhtään nousussa. TS olisiko siitä tulevaisuuden klassikoksi, on se ainakin äärimmäinen auto.
 
Onkohan tuon H1:sen hinnat olleet yhtään nousussa. TS olisiko siitä tulevaisuuden klassikoksi, on se ainakin äärimmäinen auto.

Kaikista saa klassikon, tehtiinhän kupliakin yli 21milj. ja mikä klassikko niin miksi ei tuollainen H1 40v vanhana olisi klassikko?
 
Clarkson kehui tuon maasta taivaisiin....
Kuulemma ensimmäinen kerta kun suoraan koeajolta ajoi autokauppaan ja kävi ostamassa itselle samanlaisen....pihalla oli myös toinen alfa mikä pisti silmään.
Heti sen arvostelupätkän jälkeen kuitenkin sanoi, ettei sitä oikeasti ostanut kun ei osannut valita tuon ja 4C:n väliltä.
 
Tuo on kyllä helvetin tyylikäs ja komea ilmestys. Ostaisin heti, jos olisi ylimääräistä tuon verran taskussa. Alfa onnistunut nappiin tuon kanssa :cigar2:

Kävin ajamassa tuota julkistamista tilaisuudessa Ruotsissa Arlandan lentokentällä. Ei saanut radalla ajaa ilman kaikkia rajoituksia, mutta rouheat soundit ja aika M3/M5 vaikutelma, eli herrasmies sportti.

Itse tykkäsin radalla enemmän 3C:stä.

Tosiaan luulin että ajoin sen kanssa lujaa, kunnes pääsin Alfan testikuljettajan kyytiin, se poika ei säästellyt mitään!
 
Ainakin se, että tuota ei ole tehty täyttämään autoilta vaadittavia määräyksiä.
Lasien, valojen, istuimien yms. hyväksynnät voi olla vähän tiukassa.
Samaten vakiona tuosta puuttuu rattilukko, virtalukko, ja vaihdelaatikon parkkilukko ainakin.

Onhan noita ykköskoppaisia hummereita suomessakin vaikka kuinka ja paljon. Onko nämä inttivehkeet jotenkin olennaisesti erilaisia niihin verraten?
Dottivalot & lasit kelpaavat nykyään, istuimien hyväksynnät tuon ikäisessä taitavat olla pelkkää mutua. Virtalukon asennus on helppoa, rattilukon retrofittauksesta en osaa sanoa mutta tuskin on tekemätön paikka.
 
Käsittääkseni ainakin valot oli Hummerissa ongelmalliset, kun ne oli liian kaukana toisistaan :) Auto on 218 leveä muistaakseni.
 
Käsittääkseni ainakin valot oli Hummerissa ongelmalliset, kun ne oli liian kaukana toisistaan :) Auto on 218 leveä muistaakseni.

Aivan, varmaan jotain tälläistä suomi-ongelmaa. Jos miettii vaikka jotain -91 pajeroa niin niissähän takavalot on vaarallisen ylhäällä ja siksi uudet upotettu puskureihin

imgcar.php


Noin ulkomailla

auto3_7349_orig.jpg


Ja näin suomessa.

Syy on tietenkin tuo vaarallinen varapyörä - suomessa - joka estää näkyvyyden johonkin suuntaan, suomessa. Chevy vaneissa kanssa ollut säätöä noiden varapyörien kanssa jotka jouduttu nostamaan ikkunalle tai poistamaan, kun suomessa.. Tai joidenkin autojen äärivalot. Kielletty vanissa yms. V40 volvossa sallittu, suomessa ja mitähän vielä:btooth:

On se hyvä että suomalainen virkamies on koko muuta maailmaa viisaampi näissä säädöksissä, kuten nämä valohimmelit:facepalm:
Ihan kun sillä olisi oikeasti jotain väliä missä ne Hummerin etuvalot on. Jos ne toimii sotaolosuhteissa, niin luulisi että täälläkin, mutta mittaillaan sitä pippeliä ja computer says no.
 
Pointtina lienee se, että kaikkialla muualla maailmassa tuolla voi ajaa, mutta suomalainen fiksu insinööri tietää tämän olevan vaarallinen.

Sama oli näiden tasapaino lautojen (segway ym.) kanssa, muistan kun joku trafin seniilikyrpä sanoi TV:ssä ettei tule ikinä hyväksymään niitä suomen teille ja poliisipäälikkö nyökytteli vieressä! :facepalm: Vittu että taas hävettää suomalaisten puolesta...

poliisit-ja-henkilokuljettimet.jpg
 
Onkos tuossa Civicissä Accordin kone? Ilmoituksessa lukee vakiona 180hv ja noissa Civiceissä nopeasti katsottuna normaalisti 150hv. Accord type S taas on 180hv
 
Onkos tuossa Civicissä Accordin kone? Ilmoituksessa lukee vakiona 180hv ja noissa Civiceissä nopeasti katsottuna normaalisti 150hv. Accord type S taas on 180hv
Kyllä Civiciä tuolla motilla on saanut, ei vain Suomessa.

Kehuttu ihan mukavaksi (noh, alle 9 sek 0-100 vakiona). Tiedä sitten mikä tässä yksilössä on DPF:n tilanne ja päästöt katsastuksessa...
 
No eipä noissa Saksan linkeissäkään ollut kuin 150hv?
Hyvä pointti tuokin - tuosta vaikea sanoa näkemättä onko siinä B vai B1 motti. Aikamoinen 'yksilö' jos tuommoisen sinne joku on sotkenut.

Perus 2.2 dieselin kytkin ilmeisesti ei kestä tuota 180 heppaakaan, saatikan 200+...
 
Mikäköhän kone tuossa Hummerissa on? GM ei taida olla 6l diisseliä tehnyt.

Meidän H1 oli varustettu ihan perus 6.5l turbodiisselillä ja H2 sillä bensarosvolla.

Ja kumpikin aivan turhia vehkeitä. H1 varsinkin.
 
Hondamies on päivittänyt ilmoaan "Huom! Kuvissa näkyvät erikoisvanteet eivät sisälly pyyntihintaan, neuvoiteltavissa erikseen."

:facepalm:
 
Mikäköhän kone tuossa Hummerissa on? GM ei taida olla 6l diisseliä tehnyt.

Meidän H1 oli varustettu ihan perus 6.5l turbodiisselillä ja H2 sillä bensarosvolla.
Ettei vaan olis 6.2 vaparidiisel? Mahtaa olla luumu :rofl:
 
Hyvä pointti tuokin - tuosta vaikea sanoa näkemättä onko siinä B vai B1 motti. Aikamoinen 'yksilö' jos tuommoisen sinne joku on sotkenut.

Perus 2.2 dieselin kytkin ilmeisesti ei kestä tuota 180 heppaakaan, saatikan 200+...

En nyt hirveästi mitään extraa normiversioon tuosta löydä. Lähinnä type-S takaluukussa ja hiilikuidunväriset peilit ja osa maskista. Ne mukaan tulevat vanteetkin on ihan perus Civicin vanteet.

Eikä tollasesta vuoden 2012 Civic type S diisselistä löydy juttua netistäkään (tai sitten en vaan osaa)..
 
Viimeksi muokattu:
Type S 2.2 Accordissa ero Civic 2.2 oli isompi turbo ja jotain eroavaisuuksia imusarjassa. Teho-ero 150hv - 180hv
 
Ettei olisi oma auto kun postaat molemmalle voorumille 2min viiveellä :btooth:
Joo mulla olisi varaakin moiseen :cigar2:
No ei vaiskaan, ihan vain sen takia laitoin kanssa muroon että sieltäkin spottaavat koska kaikki murolaiset eivät tänne tulleet ja kuitenkin komiata audia oli.
 
Spoileri pilaa auton parhaan osan eli peräpuolen. Tuon mallin tullessa pidin sitä rumana, etenkin juuri peräpäätä, mutta nyt se on mielestäni yksi Audin parhaan näköisistä koreista ja juurikin sieltä ahterista.

EDIT: Vai onko tuo jopa autoon kuuluva esiinnouseva spoikka kun tarkemmin vilkuilee? Eipä ole tullut sitäkään huomattua..
 
Spoileri pilaa auton parhaan osan eli peräpuolen. Tuon mallin tullessa pidin sitä rumana, etenkin juuri peräpäätä, mutta nyt se on mielestäni yksi Audin parhaan näköisistä koreista ja juurikin sieltä ahterista.

EDIT: Vai onko tuo jopa autoon kuuluva esiinnouseva spoikka kun tarkemmin vilkuilee? Eipä ole tullut sitäkään huomattua..
Minä pidän myös A7:n perästä, vaikka ymmärrän myös että se varmasti jakaa mielipiteitä. Perässä on tiettyä ilmettä ja särmää, joka muista tämän vuosikymmenen geneerisistä audeista puuttuu.

Jos vagarena on validi lähde, niin on siellä spoikka:
Takaspoileri on vakio ja nousee ylös 130 km/h nopeudessa tai sitten kojelaudassa olevasta napista.
 
Jos vagarena on validi lähde, niin on siellä spoikka:
Takaspoileri on vakio ja nousee ylös 130 km/h nopeudessa tai sitten kojelaudassa olevasta napista.

Oppia ikä kaikki. Bemarin GT mallit ei sentään ole vielä alkanu kaunistumaan mielessä vähääkään, hyi.
 
Ehdottomasti paras osuus tuossa Challengerin ilmossa on kaikki se kehu mitä autolle on tehty sisälle - ja klassisesti ei yhtään ainottakaan sisäkuvaa... :facepalm:
 
Automallissa, jossa suurimmat viat ovat olleet hurjassa öljynsyönnissä, tässä myynti-ilmossa puhutaan vain pesusta ja tuulilasin pinnoitteesta :facepalm:

Audi A4 Sedan 2.0 TFSI 155kw Business quattro Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

Esimerkiksi tässä tuo remppa on jo asianmukaisesti tehty Audi A4 Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

Miksi joku ostaa noita? Syö öljyä, ruostuu + muut synttärisetit? 2-3v päästä samat ongelmat taas edessä mitä noita VAG-konsernin korjauksia sivusta seurannut.
 
Automallissa, jossa suurimmat viat ovat olleet hurjassa öljynsyönnissä, tässä myynti-ilmossa puhutaan vain pesusta ja tuulilasin pinnoitteesta :facepalm:

"Vahattu myös viime keväänä Collinite 476s vahalla. Maalipinta erittäin hyvin likaa ja vettähylkivä."

Collinite on ihan hyvää vahaa, mutta ei sekään nyt ihan koko vuotta kestä :|
 
Spoileri pilaa auton parhaan osan eli peräpuolen. Tuon mallin tullessa pidin sitä rumana, etenkin juuri peräpäätä, mutta nyt se on mielestäni yksi Audin parhaan näköisistä koreista ja juurikin sieltä ahterista.

EDIT: Vai onko tuo jopa autoon kuuluva esiinnouseva spoikka kun tarkemmin vilkuilee? Eipä ole tullut sitäkään huomattua..
Itse kyllä en ole tykännyt tuosta A7 mallista :( Spoilerin kanssa hieman parempi.

Menee samaan sarjaan sen yhden Mersun mallin kanssa (CLS vai mikälie).. molemmat aika kauheita.
Automallissa, jossa suurimmat viat ovat olleet hurjassa öljynsyönnissä, tässä myynti-ilmossa puhutaan vain pesusta ja tuulilasin pinnoitteesta :facepalm:

Audi A4 Sedan 2.0 TFSI 155kw Business quattro Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

Esimerkiksi tässä tuo remppa on jo asianmukaisesti tehty Audi A4 Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ainakin itsellä moottorirempan jälkeen ei öljynsyönti kokonaan loppunut. Toki sellaisella tasolla, että 1-2 litraa / 20tkm täytyi enää lisätä.

Enpä tiedä miten kauan tuon rempan korjaukset sitten muutenkaan kestää.. vaihdetaanko tilalle samat kamat vai jotkut laadukkaammat ?
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 865
Viestejä
4 412 037
Jäsenet
73 262
Uusin jäsen
Timo.P

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom