Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Auton merkiksi on silti ilmoitettu BMW ja malliksi 328. Lisäksi autosta mainitaan Tästä poikkeuksellinen BMW tosiharrastajalle.

Autossa on myös Alpinan osia, joten sieltä tulee maininta otsikkoon.
Kyllä siinä sentään 528 lukee ja väitätkö ihan vakavalla naamalla etteikö tuolla autolla ja ilmoituksella ole haettu vaikutelmaa Alpinasta?
 
Kyllä siinä sentään 528 lukee ja väitätkö ihan vakavalla naamalla etteikö tuolla autolla ja ilmoituksella ole haettu vaikutelmaa Alpinasta?
En väitä, enkä ole väittänyt. Jos auton merkiksi olisi ilmoitettu Alpina, jotta se tarttuisi kyseistä merkkiä etsivien hakuvahteihin, olisi kyse harhaanjohtamisesta.
 
Siitä korjaamaan kaunis auto, vähän persiiseen tuupattu..... :tup:

_A2_4699.jpg

Autovahinkokeskus - Oldsmobile Cutlass - 1969
 
Niitä myydään Ruotsissa paljon, joten tuollaisenkin yksilön saa jollekin menemään massan mukana ylihintaan kaupaksi?

Niin myydän, eli kaupat ja pihat on täynnä noita Volvoja eikä hintaeroakaan juuri ole. Miksi siis lähteä ottamaan riskiä jonkun uitetun kanssa?
 
Siitä pikkasen pirtsakkaammalla asenteella, ei niinkään taidolla, teippailtua Nismoa:
Nissan 300ZX Twin Turbo 2d A Jos et tarjoa käteistä niin tarjoa edes jotain tolkullista vaihdossa Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

Kunto on surkea, mutta hinta on aikalailla kohdallaan TSI-miehelle.

Jos haluaa todellakin "Tekemistä" isolla T:llä ni siitä tosiaan projekti jollekin.
Tuo VG-moottori kun on melko "mukava" huollettava ja vianetsintä tuosta moottorista on suoraan sanoen "Helvettiä" :darra:
Voi olla helppo vika tai sitten ei sinne päinkään :vihellys:

OT: Itse haaveilin aikoinan tuollaisesta TT 300ZX:stä mutta kun samalla kylällä oli jo sellainen toisella kerhon jäsenellä ja kun oli tiedossa minkälaisen suon läpi hän kahlasi TT:n kanssa niin ei nostanut hankkimis haluja, päin vastoin.
 
Viimeksi muokattu:
Jos haluaa todellakin "Tekemistä" isolla T:llä ni siitä tosiaan projekti jollekin.
Tuo VG-moottori kun on melko "mukava" huollettava ja vianetsintä tuosta moottorista on suoraan sanoen "Helvettiä" :darra:
Voi olla helppo vika tai sitten ei sinne päinkään :vihellys:

OT: Itse haaveilin aikoinan tuollaisesta TT 300ZX:stä mutta kun samalla kylällä oli jo sellainen toisella kerhon jäsenellä ja kun oli tiedossa minkälaisen suon läpi hän kahlasi TT:n kanssa niin ei nostanut hankkimis haluja, päin vastoin.
Ei toi VG nyt sen pahempi muuten oo kuin muutkaan saman aikakauden nismot mutta toi konehuoneen tilanahtaus siinä on se ongelma ja melkein saa napata koneen ylös jos jotain duunaa.
 
Samaan kategoriaan menee tuo Ecoboost kuin kutonenkin. Ihan kiva mutta jotenkin vaan se kasi sopis paremmin tuollaiseen autoon.
 
Samaan kategoriaan menee tuo Ecoboost kuin kutonenkin. Ihan kiva mutta jotenkin vaan se kasi sopis paremmin tuollaiseen autoon.
No eikö tuo nimenomaan sen edellisen polven kutosen korvannut?

Sinänsä tuo 2,3l ecoboost on hieno kone, mutta tuo koppa antaa odottaa jotain typerämpää. Toisaalta siitä typeryydestä saa kyllä melko tuuheita veroja maksaa.
 
Kyllä V6 Mustang on paljon lähempänä sitä ”oikeaa” soundia ja fiilistä


Rivineloseen ei saa taas mitenkään v-moottorin ääntä vaikka suorituskyky ihan ok onkin.
 
Samaan kategoriaan menee tuo Ecoboost kuin kutonenkin. Ihan kiva mutta jotenkin vaan se kasi sopis paremmin tuollaiseen autoon.
Sitten on vielä V6 "eco"boost, ei kelpaa jenkeille, vaikka käydään voittamassa Le Mans omassa luokassa. Tietysti Ford GT:n hintakin on ihan järjetön, antilag:n takia kuluttaa vielä aika reilusti. WRC "eco"boost on myös huvittava määritelmä.
 
2,3 litran ecoboost :facepalm::lol: Nauraa jo lähialueen variksetkin tuolle versiolle.

Ecoboost on vähän sama kuin 60-luvulla Mustang v6:lla ja jos totta puhutaan niin järkivalinta tuo on ainakin täällä suomessa, pikku virityksellä tuosta otetaan se +400hv ja vähän isommalla saadaan +500hv, äänet toki aika vaisut edelleen.
 
Ecoboost on vähän sama kuin 60-luvulla Mustang v6:lla ja jos totta puhutaan niin järkivalinta tuo on ainakin täällä suomessa, pikku virityksellä tuosta otetaan se +400hv ja vähän isommalla saadaan +500hv, äänet toki aika vaisut edelleen.
Jep. Toki jos on varaa maksaa murinasta 20k€ ekstraa, niin mikäs siinä. Toki siinä vaiheessa saatraa olla, että valinta kohdistuu johonkin alunalkaenkin hinnakkaampaan kilpailijaan.
 
Jenkkilässäkin nuo hinnat alkaen mallit on aina ollut suosittuja. Siellä jengi haluaa Mustangin, eikä sillä niin väliä millä koneella se on.
 
Ecoboost on vähän sama kuin 60-luvulla Mustang v6:lla ja jos totta puhutaan niin järkivalinta tuo on ainakin täällä suomessa, pikku virityksellä tuosta otetaan se +400hv ja vähän isommalla saadaan +500hv, äänet toki aika vaisut edelleen.

Valitettavasti ensimmäinen v6 mustang tuli 74, joten en ymmärrä referenssiä. Olihan noissa 74-93 oksetusmustangeissa myös rivinelosta, jossa mahtavat 85 hevosvoimaa. Toki v8:ssakin oli mahtavat 140hv.

Jenkkilässäkin nuo hinnat alkaen mallit on aina ollut suosittuja. Siellä jengi haluaa Mustangin, eikä sillä niin väliä millä koneella se on.

Hinnat alkaen mallihan tosin oli se v6. Nyt se tosin on lopetettu. Turbossa on selvästi enemmän vääntöä.

Mustangi on kyllä valitettavasti just semmonen auto mikä kärsii älyttömästi Suomen virkamieskettuiluun perustuvasta autoverosta. Jenkeissä 10ke maksava auto maksaa kilvitettynä sen 30ke, koska verotusarvohan täytyy ottaa Suomessa myytävästä vastaavasta verollisesta hinnasta. Sitten aina kun joku hullu tuo uuden tommosen,putoaa se Suomen hintataso 500 euroa, koska kuitenkin siinä saa pikkasen alennusta verrattuna paikallisiin hintoihin.
 
Cut out valve olis vähän parempi vaihtoehto, corveteissa tais olla joskus tuollaiset.
 
Eikös tuohon joku appikin ole, tai joku usb kytkettävä hässäkkä mikä reagoi kierroksiin ja siitä voi valita V8, V12 tms ääniä.

Sitten ikkunat auki ja paksi täyteen subia ja vahvareita:cigar2: Saa perhefarkunkin kuulostamaan möröltä.

Tässä kohtaa "mikä auto minulle" ketun porukka joutuu tinkimään siitä monetko lastenistuimet tai rattaat saa autoon:bored:
Ei ollut vielä n. 10 vuotta sitten tälläisiä ongelmia tällä porukalla:lol:

Edit: mitenköhän nuo toimii sähköautoissa, SS autoissa, hybrideissä:confused:
 
Rinta-Jouppikin näemmä osaa: Toyota Auris Touring Sports 1,8 Hybrid Premium (MY14) - Huippuvarusteltu hybridi, pienillä kilometreillä! Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Viimeisin huolto tehty 37042km/ 30.08.2017".
Auto ollut ilman Hybridakku takuuta 30.8.2018 asti ja se ei tule voimaan kuin seuraavasta hyväksytystä testistä.
Toyotan huollot 15tkm / 1v.

Eihän tuossa tietysti ongelmaa, kun pyytää nuo kuntoon ennen ostoa, mutta siltikin miksi myydä autoa missä huollot edelleen tekemättä :tdown:
 
Haha. Kaikista halvimmat penkit mitä saa. Noi on sellaset häntäluun tappajat ettei mitään järkeä.
 
En nyt tässä näe niitä mainostettuja "HARVINAISEN HYVIÄ VARUSTEITA" vaikka kuinka katsoisi...Audi A4 2,0 TFSI 132 kW Business Aut. *HARVINAISEN HYVILLÄ VARUSTEILLA HIENO AUDI* Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Penkitkin peruslättänät kippisäädöillä :D
Varustelistaa katsoen xenonit, navi, lohkari (ilmeisesti ilman sisähaaraa) ja talvirenkaat.

Kaikki muu taitaa löytyä hinnat-alkaen mallistakin ja näistäkin kaksi viimeistä on vähintäänkin suurimmassa osassa Suomi-autoja.

Ehkä Suomi-autossa lasketaan harvinaisen hyviksi varusteiksi kaikki muut paitsi se hinnat-alkaen versio ilman ruksin ruksia. Tai sitten reemiumin vakiovarusteetkin jo riittää tähän :D.
 
Ei noita b8 Audeja ainakaan Suomessa myyty ilman Xenoneita, muistaakseni kuuluu businesspakettiin joka on lähtötaso
 
Ei noita b8 Audeja ainakaan Suomessa myyty ilman Xenoneita, muistaakseni kuuluu businesspakettiin joka on lähtötaso
Seison korjattuna. Mutta onhan siinä navi, lohkari ja talvirenkaat. Enää ei puutu kuin että se navi on TomTom hanskalokerossa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 295
Viestejä
4 551 457
Jäsenet
74 954
Uusin jäsen
Sese

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom