Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Niin että siisti alkuperäiskuntoinen vähän ajettu Corsa pitäis heti pilata jollain jonnetuningilla? :dead:

Kukin tyylillään, mielestäni aikakauden klassikkovanteet ja pieni siisti madallus tekisivät hyvää tuolle Corsalle, siitä on vielä jonnetuning kaukana.

Ei tuo Corsa nyt niin nätti tai harvinainen ole, että se pitäisi heti pussihousuilla naftaliiniin ja alkuperäisen alustan + vanteet saa koska tahansa vaihdettua takaisin, jos tulee tarve vaikkapa museokatsastaa.


Siinä on sinulle sitä jonnetuninkia oikein koko rahan edestä. :rofl:
 
Karsta-ongelmia tuossa kyseisessä M3:ssa ei ainakaan luulis olevan, siihen malliin tuo saa kyytiä aina kun tuon vain näkee.

On kyllä mahtavat soundit tuossa.
 
Jos sitä olisi ihan oikeasti vähän ylimääräistä rahaa tuo M3 ei ole todellakaan pahan hintainen, etenkin jos vertaa muihin E46 M3:siin. Loppusekseen hyvillä specseillä ja aika fiksuilla modeillakin, verraten noihin muihin loppuunpoljettuihin katiskoihin.
Miksi maksaa viritetystä, "vanhemmasta", M3:sta samat kuin pari vuotta uudemmasta, ~80tkm vähemmän ajatusta M5:sta joka menee vakiona suunnilleen samat?

Mietin siis ihan oikeasti syytä - kun vertailin pikaisesti noita hintoja E6x M5:n...
 
Miksi maksaa viritetystä, "vanhemmasta", M3:sta samat kuin pari vuotta uudemmasta, ~80tkm vähemmän ajatusta M5:sta joka menee vakiona suunnilleen samat?

Mietin siis ihan oikeasti syytä - kun vertailin pikaisesti noita hintoja E6x M5:n...

Koska kenenkään ei pidä mennä ostamaan E61 tai E60 M5:ttä. Moottori on hieno toimiessaan, mutta koko kökötys on todella epäluotettava, jopa verrattuna tupla-ahdettuun TSI-koneiseen, kuivalla DSG:llä varustettuun VAG-autoon.
 
Koska kenenkään ei pidä mennä ostamaan E61 tai E60 M5:ttä. Moottori on hieno toimiessaan, mutta koko kökötys on todella epäluotettava, jopa verrattuna tupla-ahdettuun TSI-koneiseen, kuivalla DSG:llä varustettuun VAG-autoon.
Olen ollut siinä uskossa että noi on ihan "OK" kunhan ne... nokat? (ei jaksa muistaa enää) vaihdetaan. Toki sekin taisi olla joku kolmen tonnin rasti. Tietty noissa ~200tkm ajetuissa pitäisi olla tehty jo?
 
Olen ollut siinä uskossa että noi on ihan "OK" kunhan ne... nokat? (ei jaksa muistaa enää) vaihdetaan. Toki sekin taisi olla joku kolmen tonnin rasti. Tietty noissa ~200tkm ajetuissa pitäisi olla tehty jo?
Kampien laakerit ovat pahin ja kallein rasti ja lisäksi SMG-automaattiloota on jatkuvasti rikki ja korjaaminen maksaa tuhansia. Siihen päälle vielä kaikki muut perus bemariongelmat.



 
Kampien laakerit ovat pahin ja kallein rasti ja lisäksi SMG-automaattiloota on jatkuvasti rikki ja korjaaminen maksaa tuhansia. Siihen päälle vielä kaikki muut perus bemariongelmat.




No siitä vaan sitä yhtä autoa kymmenestä etsimään manuaalilla. Rahamiehen pelejähän nuo M:t on aina olleet, ei pikkuviat ja touhutonnit saa pelottaa kun ostaa yli 10v ja ~200tkm ajettuna. :D
 
No siitä vaan sitä yhtä autoa kymmenestä etsimään manuaalilla. Rahamiehen pelejähän nuo M:t on aina olleet, ei pikkuviat ja touhutonnit saa pelottaa kun ostaa yli 10v ja ~200tkm ajettuna. :D

Manuaalina myyty vain jenkeissä. Eli hankala voi olla löytää. Ja niiden hinnat noin tuplat mitä SMG-kököttimissä.
 
Miksi maksaa viritetystä, "vanhemmasta", M3:sta samat kuin pari vuotta uudemmasta, ~80tkm vähemmän ajatusta M5:sta joka menee vakiona suunnilleen samat?

Mietin siis ihan oikeasti syytä - kun vertailin pikaisesti noita hintoja E6x M5:n...

No mulle E60 M5 ei olis kyllä minkään sortin vaihtoehto jos olisin M3:sta hakemassa. Aivan erilaiset autot.
 
SMG on. Tuo SMG aiheuttaa sekaannusta, kun ei se ole automaatti, eikä manuaali. Paska se kylläkin on.
Automaatteina nuo yleensä tuolla Nettiautossa on samoin kuin muutkin semi-automaattilaatikot ja lähempänä nuo automaattia käytöltään on kuin manuaalia. Varsinkin kun tuossa on automaattitilakin, niin ei tuossa oikein ole mitään syytä listata tuota manuaalina, muuta kuin ostajia hämätäkseen, tai tyhmyyttään...
 
https://www.blocket.se/stockholm/VOLVO_S60_T5_AWD_5_cyl_83918653.htm?

Ei nyt nettiautosta, mutta kuitenkin. Jenkeistä tuotu T5 S60 Volvo. Myyjä laittanut kuviin screenshotteja historiatiedoista, joista ilmenisi auton olevan täysin tehtaalta lähteneessä kunnossa, mutta jotain taisi jäädä mainitsematta.

Auton historiatiedot: SHL124 - Volvo S60 T5 AWD Powershift, 254hp, 2013

2012 lokakuussa rekisteröity ensimmäistä kertaa New Yorkissa, siitä n. 20pvä eteenpäin auto on Copartilla myynnissä tässä kunnossa 5200$ pyyntihintaan:
88785151.jpg


Tämän jälkeen määritetty Junk & salvage. Viety Floridaan josta sitten rahdattu ulkomaille. Historiatiedot näyttäisivät auton lähteneen Jenkeistä 2013 huhtikuussa ja saapuneen suoraan Ruotsiin saman vuoden marraskuussa, mutta auto on rekisteröity saman tien saavuttuaan Ruotsiin, joten se on tod. näk. käyty korjauttamassa jossain itäblokin maassa mahdollisimman halvalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tässäkin tieto lisää vain tuskaa ja volvo on muuttunut hymynhyydyttäjäksi. Ainakin siinä vaiheessa kun joku mainitsee asiasta ostajalle.
 
Hyvin nokkelaa. Jos kuitenkin tarkkaan katsot niin huomaat myyntikohteen otsakkeessa merkinnän Alpina. Saman tekstin voi myös lukea myyntikuvasta.
Auton merkiksi on silti ilmoitettu BMW ja malliksi 328. Lisäksi autosta mainitaan Tästä poikkeuksellinen BMW tosiharrastajalle.

Autossa on myös Alpinan osia, joten sieltä tulee maininta otsikkoon.
 
Auton merkiksi on silti ilmoitettu BMW ja malliksi 328. Lisäksi autosta mainitaan Tästä poikkeuksellinen BMW tosiharrastajalle.

Autossa on myös Alpinan osia, joten sieltä tulee maininta otsikkoon.
Kyllä siinä sentään 528 lukee ja väitätkö ihan vakavalla naamalla etteikö tuolla autolla ja ilmoituksella ole haettu vaikutelmaa Alpinasta?
 
Kyllä siinä sentään 528 lukee ja väitätkö ihan vakavalla naamalla etteikö tuolla autolla ja ilmoituksella ole haettu vaikutelmaa Alpinasta?
En väitä, enkä ole väittänyt. Jos auton merkiksi olisi ilmoitettu Alpina, jotta se tarttuisi kyseistä merkkiä etsivien hakuvahteihin, olisi kyse harhaanjohtamisesta.
 
Niitä myydään Ruotsissa paljon, joten tuollaisenkin yksilön saa jollekin menemään massan mukana ylihintaan kaupaksi?

Niin myydän, eli kaupat ja pihat on täynnä noita Volvoja eikä hintaeroakaan juuri ole. Miksi siis lähteä ottamaan riskiä jonkun uitetun kanssa?
 
Siitä pikkasen pirtsakkaammalla asenteella, ei niinkään taidolla, teippailtua Nismoa:
Nissan 300ZX Twin Turbo 2d A Jos et tarjoa käteistä niin tarjoa edes jotain tolkullista vaihdossa Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

Kunto on surkea, mutta hinta on aikalailla kohdallaan TSI-miehelle.

Jos haluaa todellakin "Tekemistä" isolla T:llä ni siitä tosiaan projekti jollekin.
Tuo VG-moottori kun on melko "mukava" huollettava ja vianetsintä tuosta moottorista on suoraan sanoen "Helvettiä" :darra:
Voi olla helppo vika tai sitten ei sinne päinkään :vihellys:

OT: Itse haaveilin aikoinan tuollaisesta TT 300ZX:stä mutta kun samalla kylällä oli jo sellainen toisella kerhon jäsenellä ja kun oli tiedossa minkälaisen suon läpi hän kahlasi TT:n kanssa niin ei nostanut hankkimis haluja, päin vastoin.
 
Viimeksi muokattu:
Jos haluaa todellakin "Tekemistä" isolla T:llä ni siitä tosiaan projekti jollekin.
Tuo VG-moottori kun on melko "mukava" huollettava ja vianetsintä tuosta moottorista on suoraan sanoen "Helvettiä" :darra:
Voi olla helppo vika tai sitten ei sinne päinkään :vihellys:

OT: Itse haaveilin aikoinan tuollaisesta TT 300ZX:stä mutta kun samalla kylällä oli jo sellainen toisella kerhon jäsenellä ja kun oli tiedossa minkälaisen suon läpi hän kahlasi TT:n kanssa niin ei nostanut hankkimis haluja, päin vastoin.
Ei toi VG nyt sen pahempi muuten oo kuin muutkaan saman aikakauden nismot mutta toi konehuoneen tilanahtaus siinä on se ongelma ja melkein saa napata koneen ylös jos jotain duunaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 146
Viestejä
4 651 297
Jäsenet
76 398
Uusin jäsen
Piritorni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom