- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 4 913
Saiskohan tossa ilmaisen kebabin mukaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saiskohan tossa ilmaisen kebabin mukaan?
Toivottavasti tuo Audi on dipattu, eikä kilikalipulloilla roiskittu, niin saa helposti pois
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
Kymmenkunta vuotta sitten olisin ostanut 60-luvun amerikkalaisen raatovankkurin firmalle edustusautoksi kun oli niin halpa ja "helppo" projekti, mutta kerkesi mennä. Toista tilaisuutta ei ole tullut kun ei aivan niin paljoa ole tarvetta, että etsisi aktiivisestiAjaisin. Ja menishän tuo firman edustusautona helposti, mutta ymmärrän, ettei kaikkia kinostele moinen "mainos".
Tuohan on vaparikoneella. Voi olla aika tehoton tuo 68 hv -versio ja jäi kokonaan koeajamatta. Kokeilin vain 82 hv -versiota, jossa on ihan riittävästi tehoa kuljettamaan C3:sta... ja hintaerot alkaa loppujen lopuksi olla aika pieniä niihin "pieniin bensaturboihin" jotka on autona 10 vuotta uudempaa suunnitelua:
Peugeot 208 Motion VTi 68 5-ov Viistoperä 2013 - Vaihtoauto - Nettiauto
Totta - ei noista teholukemista erota kun kaikki on niin pientä tuubaa kuitenkin.Tuohan on vaparikoneella. Voi olla aika tehoton tuo 68 hv -versio ja jäi kokonaan koeajamatta. Kokeilin vain 82 hv -versiota, jossa on ihan riittävästi tehoa kuljettamaan C3:sta
Teho on tosiaan molemmissa pieni. ----- Ilman turboa ei kyllä kannata ostaa.Totta - ei noista teholukemista erota kun kaikki on niin pientä tuubaa kuitenkin.
Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.Teho on tosiaan molemmissa pieni. Tuo 82 hv on varmaan vääntävämmällä koneella turbon takia. Ilman turboa ei kyllä kannata ostaa.
Totta. Peugeot 208. 82 hv. Vääntö 118 / 2 750Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
Eikös tuo ole Toyotan moottori mitä näkee aygossa/C1/mikälie pösön vastaava. Varmaan tosin kestävin bensamoottori mitä PSA:n autoihin saa 2010-luvulla.Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.
Edit: Olikin Peugeotin oma kone tuossa.Eikös tuo ole Toyotan moottori mitä näkee aygossa/C1/mikälie pösön vastaava. Varmaan tosin kestävin bensamoottori mitä PSA:n autoihin saa 2010-luvulla.
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
Ei ole Toyotan kone. Aygo/C1 litranen kone on Toyotan ( Daihatsun ), 1.2 on PSA:n Puretech sarjaa.
vti:t on vapareita. Mikä sitten lienee pösön ilmaus ahdetuille?. En tiedä.Totta. Peugeot 208. 82 hv. Vääntö 118 / 2 750
110 hv malli. Vääntö 205 / 1 750
82 hv näyttäisi olevan kaikkein halvin ja ilman turboa. Vasta 110 hv olisi jo mukavan ripeä ja vääntävä kone.
Yleensä 1.0l turbot onkin noin 100 hv tai tehokkaampia.
Puretech on PSA:n kolmisylinterinen moottorisarja jota tehdään vaparina ( 1.0 68 hv, 1.2 82 hv ) ja ahdettuna ( 1.2 110 hv ja 130 hv ).vti:t on vapareita. Mikä sitten lienee pösön ilmaus ahdetuille?. En tiedä.
Edit: näköjään tuo puretech.
Puretech on PSA:n kolmisylinterinen moottorisarja jota tehdään vaparina ( 1.0 68 hv, 1.2 82 hv ) ja ahdettuna ( 1.2 110 hv ja 130 hv ).
Phev auton akku painaa paljon. Muutenkin on vain 4 paikkainen. Amperassa on tosiaan suht iso akku. Aluksihan tuota mainostettiin sähköautona, vaikka onkin hybridi.Painavia (Omamassa: 1 732 kg) nämä hybridit Opel Ampera 5-ov Cosmo 1,4 E-REV 111kW AT *NAVI, BOSE YM! REHTI 2013-!* Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Itse taidan olla riittävän häiriintynyt, koska olen aina haaveillut omasta raatovankkurista, joku volvo, caprice, caddy, lincoln, mersu. Sellainen vanhemman mallinen missä on tyylillä tehty kori
Onhan nuo tiettyä kunnioitusta herättäviä, ja huomio on taattu kun sellaisen päräyttää pihaan kun pihaan
Phev auton akku painaa paljon. Muutenkin on vain 4 paikkainen. Amperassa on tosiaan suht iso akku. Aluksihan tuota mainostettiin sähköautona, vaikka onkin hybridi.
Kokonaismassa tuossa Opelissa on lähes sama kuin omassa Peugeot 406 farkussa (2.0 HDi). Vetokoukkua Opeliin ei saa.
Kokonaismassa: 2 135 kg
Pelkästään sähköllähän tuo kulkee, vaikka mukana onkin ecotecci generaattorina.
Pelkästään sähköllähän tuo kulkee, vaikka mukana onkin ecotecci generaattorina.
Äkkiseltään tulisi mieleen ainakin seuraavat kaupankäyntiä haittaavat ominaisuudet/varusteet:
- Moottori
- Vaihteisto
- Merkki
- Sisustan väri
- Penkkien materiaali
Eipä tuollasessa Capricessa edes ole mitään ihmeellistä, ei sitä mistään näe onko se entinen raatovankkuri.
Itellä ollu kolme Capricea aikoinaan joista yksi oli ollut kylmäkuljetuksessa.
Helvetin hyviä autoja olikin ja tilaa niin perkeleesti.
Ei muuten kulje pelkällä sähköllä. Moottori kytkeytyy mekaanisesti pyöriin noin 70km/h ja kovemmissa vauhdeissa jos akussa ei virtaa. Kaupunkivauhdeissa menee pelkällä sähkömoottorilla.
Sähköautona markkinoitava Ampera on pistokehybridi. ”Perinteisessä” hybridissä päävoimanlähteenä on polttomoottori, ja sähköllä ajetaan vain lyhyitä matkoja. GM on kääntänyt kaksienergia-ajattelun toisin päin, eikä 1,4-litrainen (63 kW) bensiinimoottori ole yhteydessä vetäviin pyöriin.
Puretech on PSA:n kolmisylinterinen moottorisarja jota tehdään vaparina ( 1.0 68 hv, 1.2 82 hv ) ja ahdettuna ( 1.2 110 hv ja 130 hv ).
Iltalehden juttu täytyy olla jotenkin väärin. Koska polttomoottorilla kumminkin on yhteys pyöriin.
Bmw i3 rex mallissa tuota yhteyttä ei ole, mutta polttomoottori onkin hyvin pienitehoinen.
On sen täyspommi turbobensa 1.6 thp:n nimikin muuttunut puretechiksi, se on nelimukinen
Tuollainenhan voisi toimia vaikka 1-2 hengen retkeilyautona, makuupaikkakin jo valmiina. Sopivan häiriintynyt käyttäjä voisi vieläpä tehdä siitä makuupaikasta arkkua muistuttavan.Taakse koiralle makuupaikka
Tuollainenhan voisi toimia vaikka 1-2 hengen retkeilyautona, makuupaikkakin jo valmiina. Sopivan häiriintynyt käyttäjä voisi vieläpä tehdä siitä makuupaikasta arkkua muistuttavan.
Mahtaisko kukaan kehdata antaa edes sakkoja jos tommosen laittais parkkiin johonkin torille ja nukkuis arkussa jossa ilmareiät?Tuollainenhan voisi toimia vaikka 1-2 hengen retkeilyautona, makuupaikkakin jo valmiina. Sopivan häiriintynyt käyttäjä voisi vieläpä tehdä siitä makuupaikasta arkkua muistuttavan.
Mahtaisko kukaan kehdata antaa edes sakkoja jos tommosen laittais parkkiin johonkin torille ja nukkuis arkussa jossa ilmareiät?
Iltalehden juttu täytyy olla jotenkin väärin. Koska polttomoottorilla kumminkin on yhteys pyöriin.
Kuhan ei lujaa kuorsaisi....? :sleeping:Mahtaisko kukaan kehdata antaa edes sakkoja jos tommosen laittais parkkiin johonkin torille ja nukkuis arkussa jossa ilmareiät?
Audi A7 Sportback 3,0 V6 TDI Biturbo S-LINE 230 kW quattro tiptronic KATSO ILMOITUS! Bose, Helmiäisvalkoinen, IsoNavi Viistoperä 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ajettu aika pitkäksi yksi öljynvaihtoväli 55212 -> 97535 eli reilut 40 tkm samoilla ölpeillä
Toki tarina ei kerro onko tehty ylimääräisiä öljynvaihtoja välissä.Audi A7 Sportback 3,0 V6 TDI Biturbo S-LINE 230 kW quattro tiptronic KATSO ILMOITUS! Bose, Helmiäisvalkoinen, IsoNavi Viistoperä 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ajettu aika pitkäksi yksi öljynvaihtoväli 55212 -> 97535 eli reilut 40 tkm samoilla ölpeillä
Mikäli ne on itse vaihtanut tai vaikka liikkeessäkin vaihdettu ja sitä ei ole dokumentoitu niin paskan osuessa tuulettimeen valmistaja pyyhkii esimerkiksi moottoriin liittyvällä virhevastuulla persettä.Toki tarina ei kerro onko tehty ylimääräisiä öljynvaihtoja välissä.
Mikäli ne on itse vaihtanut tai vaikka liikkeessäkin vaihdettu ja sitä ei ole dokumentoitu niin paskan osuessa tuulettimeen valmistaja pyyhkii esimerkiksi moottoriin liittyvällä virhevastuulla persettä.
Näin ainakin VW totesi jo reilu 3tkm huoltoväliylityksellä.
Kyllä mulle tultiin vastaan vuonna 2015 2/3 osuudella, kun -09 vuosimallin GTI golffista pamahti ketjunkiristin tuhoten muitakin synttärisettejä venyneen jakoketjun avustuksella.Ei noin vanhassa autossa valmistaja korvaa enää mitään vaikka moottori räjähtäisi
Kyllä mulle tultiin vastaan vuonna 2015 2/3 osuudella, kun -09 vuosimallin GTI golffista pamahti ketjunkiristin tuhoten muitakin synttärisettejä venyneen jakoketjun avustuksella.
Silloin autolla oli ajettu vajaa 100tkm.
Tiedä sitten mihin ne rajan vetää.
Kuka laskun maksoi? Autotehdas vai maahantuoja vai myyjäliike?