Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Miten ja miksi ne saa noista isoista koneista noin laiskoja? Tuossa 125hp ja 220nm. Sama 90-luvun mustangeissa, 5.0l koneista n. 200hp mutta vääntöä vissiin aika paljon. Eikö ne sitten kierrä kunnolla kun tehot jää alas.
Matalat puristukset ja melkoisen loiva nokka, niin eihän sitä tehoa kovinkaan paljon saada.
 
Hivenen erikoisempaa kulkupeliä hakeville voisi täältä löytyä jotain:

Myynnissä hautausautot ja tila-autot

mm. ko. käytössä harvinaisempi 3BG Passat tehdaskonvertoituna, väkivahvalla 1.6 bensavaparilla ja keppivaihteilla.
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä :D

Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?
 
Kyllähän tuo vm2010 ”Binz” näyttää ihan helvetin herkulliselta tavaroiden ronttaamiseen (kunhan toki tuon kuljetinsysteemin purkaa ensin pois) mutta kiinnostaisi kyllä tietää paljonko noissa on ekstrahintaa vrt. perusmallit, ja sitten vielä kun ajometrit noissa on mitä on..
 
Tuohan on käytännössä vastaava kuin Kia Ceed ja sehän on ollut top 10 myydyimmän mallin kohdalla jo jonkin aikaa?
 
Äkkiseltään tulisi mieleen ainakin seuraavat kaupankäyntiä haittaavat ominaisuudet/varusteet:

- Moottori
- Vaihteisto
- Merkki
- Sisustan väri
- Penkkien materiaali
Joista mitkään ei taida olla oleellisia tollasen auton ostajaryhmälle...
Merkki korkeintaan vähän voi vaikuttaa.
 

Jos tämä ei ollut nyt jotain oman liikkeen/auton mainostusta, niin vastataan erittäin itsestäänselvään asiaan..
1. Tollasia Hundaita on kolmetoista tusinassa, siinä ehkä se suurin yksittäinen syy miksei mene..
2. Toinen iso syy on se että i30 on erittäin kilpaillussa luokassa jossa on myös mm. Ceed, Focus, Golf, Astra yms joten tarjontaa on paljon.
 
Jos tämä ei ollut nyt jotain oman liikkeen/auton mainostusta, niin vastataan erittäin itsestäänselvään asiaan..
1. Tollasia Hundaita on kolmetoista tusinassa, siinä ehkä se suurin yksittäinen syy miksei mene..
2. Toinen iso syy on se että i30 on erittäin kilpaillussa luokassa jossa on myös mm. Ceed, Focus, Golf, Astra yms joten tarjontaa on paljon.

Itsellä ei ole mitään tekemistä liikkeen kanssa. Veljellä vaan auton vaihto edessä ja ollaan ihmetelty tätä. Ceed on käytännössä sama auto eri ulkokuorilla ja ne menee kaupaksi paljon korkeammallakin hinnalla...
 
Itsellä ei ole mitään tekemistä liikkeen kanssa. Veljellä vaan auton vaihto edessä ja ollaan ihmetelty tätä. Ceed on käytännössä sama auto eri ulkokuorilla ja ne menee kaupaksi paljon korkeammallakin hinnalla...
Ei ole mikään järjellä selitettävä juttu. Tuntuu siltä, että Kian brändi vain on hiukan arvostetumpi kuin Hyundain. Meillä töissäkin voi ottaa työsuhdeautoksi Kian, mutta ei Hyundaita. :bored:
 
Ei ole mikään järjellä selitettävä juttu. Tuntuu siltä, että Kian brändi vain on hiukan arvostetumpi kuin Hyundain. Meillä töissäkin voi ottaa työsuhdeautoksi Kian, mutta ei Hyundaita. :bored:
Eikös niissä ole käytännössä samat palikat, mutta eri kori? Takuu on molemmissa myös 7 vuotta.
 
Kato laski vielä -100e ja käytti perinteistä kikkailua "isompi hinta näkyviin ja sitten siihen alennus" :D

https://www.nettiauto.com/bmw/330/10248639 sanoi:
Toiminut ongelmitta jokapäiväisessä ajossa ja huollot tehty ajallaan määräaikoina. Pesty viikoittain säännöllisesti käsin ja vahattu minun aikana muutamaan otteeseen.

--

Auto on ollut minulla käytössä nyt noin 3kk
Mitäpä tähän lisäämään.
 
Toivottavasti tuo Audi on dipattu, eikä kilikalipulloilla roiskittu, niin saa helposti pois :D
 
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä :D
Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?

Ajaisin. Ja menishän tuo firman edustusautona helposti, mutta ymmärrän, ettei kaikkia kinostele moinen "mainos". :D
 
Ajaisin. Ja menishän tuo firman edustusautona helposti, mutta ymmärrän, ettei kaikkia kinostele moinen "mainos". :D
Kymmenkunta vuotta sitten olisin ostanut 60-luvun amerikkalaisen raatovankkurin firmalle edustusautoksi kun oli niin halpa ja "helppo" projekti, mutta kerkesi mennä. Toista tilaisuutta ei ole tullut kun ei aivan niin paljoa ole tarvetta, että etsisi aktiivisesti
 
Tuohan on vaparikoneella. Voi olla aika tehoton tuo 68 hv -versio ja jäi kokonaan koeajamatta. Kokeilin vain 82 hv -versiota, jossa on ihan riittävästi tehoa kuljettamaan C3:sta
Totta - ei noista teholukemista erota kun kaikki on niin pientä tuubaa kuitenkin. :D
 
Teho on tosiaan molemmissa pieni. Tuo 82 hv on varmaan vääntävämmällä koneella turbon takia. Ilman turboa ei kyllä kannata ostaa.
Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.
 
Ei siinä 82hv versiossakaan käsittääkseni turboa ole.
Totta. Peugeot 208. 82 hv. Vääntö 118 / 2 750

110 hv malli. Vääntö 205 / 1 750

82 hv näyttäisi olevan kaikkein halvin ja ilman turboa. Vasta 110 hv olisi jo mukavan ripeä ja vääntävä kone.

Yleensä 1.0l turbot onkin noin 100 hv tai tehokkaampia.
 
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä :D

Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?

Itse taidan olla riittävän häiriintynyt, koska olen aina haaveillut omasta raatovankkurista, joku volvo, caprice, caddy, lincoln, mersu. Sellainen vanhemman mallinen missä on tyylillä tehty kori :psmoke:

Onhan nuo tiettyä kunnioitusta herättäviä, ja huomio on taattu kun sellaisen päräyttää pihaan kun pihaan:D
 
Hautausauton käyttäminen ns. normikulkuneuvona on kyllä mielestäni erittäin häiriintynyttä :D

Tiedä sitten kuka noita ostaa muuhun tarkoitukseen?

Taakse koiralle makuupaikka :cigar:

VolvoS80.2.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
269 293
Viestejä
4 655 253
Jäsenet
76 418
Uusin jäsen
kalevi1950

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom